قیمت روز طلا: 3,690,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

چگونه جواهرات خود را با لباس های تابستانی ست کنیم؟

0

ست کردن زیورآلات با لباس تابستانی

ست کردن زیورآلات با لباس تابستانی مزیتش این است که شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسید؛ البته برای این منظور باید حتما ۷ اصل را مدنظر داشته باشید که ما در این مطلب این اصول را برایتان آموزش داده‌ایم.

با گالری پرسته همراه باشید.

۱- گردنبند درست و مناسب انتخاب کنید

ست کردن جواهرات با لباس تابستانی

اولین قدم برای ست کردن جواهرات با لباس در فصل تابستان، انتخاب مدل مناسب گردنبند طلا است. باید اول از همه به یقه لباس خود توجه داشته باشید و بر اساس آن گردنبند را انتخاب کنید.

برای یقه هفت V یا یقه‌های قلبی بهترین انتخاب، گردنبند طلای کوتاه با یک آویز ظریف است. این نوع گردنبند باعث می‌شود تا لباس شما در قسمت بالاتنه شیک‌تر به نظر برسد؛ مخصوصا اگر با یک گوشواره ظریف هم آن را ست کنید که عالی می‌شود.

اگر یقه لباستان پوشیده است، پیشنهاد می‌کنیم اصلا گردنبند استفاده نکنید. بیشتر تمرکز خود را روی گوشواره یا دستبند طلا بگذارید.

برای یقه‌های گرد هم گردنبندهایی که زنجیر متوسط تا بلند استفاده کنید که آویزهای کشیده دارند.

بیشتر بخوانید: اهمیت فرم گردن و نوع یقه لباس در انتخاب گردنبند

 

۲- برای لباس‌های گلدار و چندرنگ، طلا و جواهر ساده انتخاب کنید

فصل تابستان بهترین فصل برای پوشیدن لباس‌های رنگی و گل‌دار است؛ از پیراهن‌های برگ انجیری گرفته تا گل‌های رنگی بزرگ روی پارچه‌های نخی و خنک. وقتی از این تیپ لباس‌ها استفاده می‌کنید حتما توجه باشید که برای شیک‌پوشی باید زیورآلات ظریف و ساده استفاده کنید. یک گردنبند زنجیری بسیار نازک و گوشواره حلقه‌ای کوچک خیلی خوب با لباس‌های گل‌دار ست می‌شود.

همیشه سعی کنید که جواهرات شما طرح و رنگ متضاد با لباستان داشته باشد؛ برای لباس با طرح شلوغ، زیورآلات تک‌رنگ و ظریف و ساده و برعکس.

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

۳- یک تکه جواهر خاص با لباس‌هایتان ست کنید

برای ست کردن زیورآلات با لباس تابستانی می‌توانید سراغ یک قطعه طلای بزرگ بروید. البته این برای وقتی است که لباس شما تک رنگ است و فرم و شکل ساده‌ای دارد. مثلا با یک پیراهن نخی سفید، می‌توانید یک انگشتر از جنس پلاتین یا طلای سفید ست کنید که روی آن پر از نگین‌های ریز و سفید است. یا هر زیورآلات دیگری که خاص، بزرگ و البته شیک هستند را می‌توانید با لباس‌های تک رنگ ست کنید.

حتما هنگام انتخاب جواهری که قرار است بیشتر از همه در تیپ و لباس شما دیده شود، دقت به خرج دهید زیرا انتخاب شما نشان‌دهنده سلیقه و شخصیتتان است.

بیشتر بخوانید: طلایی که انتخاب می‌کنید نشانه شخصیت شماست

۴- زیورآلات را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید

ست کردن زیورآلات با لباس تابستانی

برای اینکه تیپ تابستانی شیک و جذابی داشته باشید، هنگام انتخاب جواهرات حتما باید به رنگ پوستتان هم توجه کنید. طلاهای سفید و زیورآلات نقره برای پوست‌های روشن و رنگ‌پریده انتخاب درستی هستند؛ و طلاهای زرد و رزگلد برای پوست سبزه و برنزه و کسانی که پوست تیره‌ای دارند مناسب است.

البته رزگلد را با هر رنگ پوست می‌توان ست کرد. رزگلد یک حس زنانه‌ی جذاب و حالتی گرم و صمیمی به پوست با رنگ و تناژهای مختلف می‌بخشد. پس از اینکه برای ست کردن جواهرات با لباس تابستانی سراغ طلاهای رزگلد بروید اصلا به دل خود شک راه ندهید.

بیشتر بخوانید: برای رنگ پوست من چه رنگ طلا مناسب‌تر است؟

۵- فقط یک تکه زیورآلات مخصوص فصل تابستان را استفاده کنید

زیور آلات فصل تابستان چیست؟ پابند.

پابند بیشتر در فصل تابستان مورداستفاده قرار می‌گیرد زیرا اغلب خانم‌ها شلوار یا دامن کوتاه در این فصل می‌پوشند و مچ پای آنها دیده می‌شود. پس چه چیزی بهتر از اینکه با یک پابند شیک این قسمت از پا را زیباتر نشان دهیم!

خرید از گالری پرسته: گردنبند سنگی زنانه

۶- اصول ست کردن جواهرات با لباس را بیاموزید و سپس آنها را بشکنید!

ست کردن زیورآلات با لباس تابستانی

ما در بالا اصول متفاوتی برای ست کردن جواهرات با لباس تابستانی برایتان نوشتیم. اما در این قسمت می‌خواهیم برعکس آموزش‌های خود را به شما پیشنهاد دهیم. یعنی چه؟ یعنی اگر خیلی مقید به اصول شیک‌پوشی هستید حتما قوانین بالا را مدنظر داشته باشید. اما اگر دوست دارید ساختارشکنی کنید و خاص و متفاوت به نظر برسید، هر جواهر یا زیورآلاتی که دوست دارید را با لباس‌های خود ست کنید. مهم این است که حال خودتان با تیپتان خوب باشد.

 

۷- جواهراتی بخرید که ارزش مالی هم داشته باشند و نوعی سرمایه‌گذاری برایتان به حساب بیاید

طلا و جواهرات علاوه بر اینکه زیبا هستند این مزیت را دارند که می‌توان از آنها به عنوان یک روش برای سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت مالی هم بهره گرفت. به همین خاطر، اگر بودجه کافی دارید، توصیه می‌کنیم زیورآلات خود را از جنس طلا انتخاب کنید.

با این کار با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم شیک و جذاب می‌شوید و هم مطمئنید که ارزش پولتان با گذشت زمان نه تنها کمتر نمی‌شود که بیشتر هم می‌شود.

خرید از گالری پرسته: گردنبند چرم زنانه

سوالات رایج در مورد ست کردن زیورآلات با لباس تابستانی

  1. آیا می‌توان دستبند چارم را با لباس تابستانی ست کرد؟
    دستبندهای چارم به مدل‌هایی گفته می‌شود که آویزهای متعددی به آنها اضافه شده است. اغلب این آویزها دارای شکل و شمایلی هستند که تا حدی نمایش دهنده سبک زندگی یا حتی محل زندگی فرد بشمار می‌روند. به‌طور مثال، شخصی که در شهر پاریس زندگی می‌کند، ممکن است دستبندی به دست داشته باشد که نماد برج ایفل از آن آویخته باشد. یا کسی که عاشق عکاسی است، ممکن است دستبندی با آویز دوربین برای خود داشته باشد. برای ست کردن آن با لباس تابستانی فقط کافیست نمادهای تابستانی استفاده کنید، مثل خورشید، صدف یا موج دریا.
  2. با لباس تابستانی که یقه ندارد و شانه‌ها دیده می‌شوند چه گردنبندی باید ست کرد؟
    بهتر است هیچ گردنبندی برای این نوع لباس استفاده نکنید.
  3. آیا با لباس گلدار تابستانی می‌توان از زیورآلات درشت و رنگی استفاده کرد؟
    بهتر است این کار را نکنید. برای لباس با طرح شلوغ باید زیورآلات ساده و ظریف استفاده کنید.
  4. زیورآلات چند لایه را چگونه با تیپ تابستانی ست کنیم؟
    طرح‌ها، بافت‌ها و اندازه‌های مختلفی از زیورآلات را انتخاب و به‌طور هم‌زمان استفاده کنید. مثلا یک گردنبند کوتاه با یک پلاک بسیار ریز را دور گردن خود ببندید به‌طوری که آویزان نباشد. در لایه دوم، زنجیری بلندتر را انتخاب کنید که آویز یا سنگ بزرگ‌تری از آن آویزان است، یا در خودش طرح خاصی دارد. در لایه سوم، زنجیر گردنبند را بلندتر انتخاب کنید و به همین ترتیب.

 

 

منبع: romadesignerjewelry

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.