قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

چگونه لباس‌های خود را با اکسسوری‌های مختلف ست کنیم؟

0

اکسسوری و ترفندهای ست کردن آن با لباس

برخلاف انتظار اکثریت، فشن و مد فقط به لباس مربوط نیست، بلکه تمام اکسسوری‌ ها که به جزییاتِ استایلِ ما کمک می‌کنند هم شامل می‌شود.

همه ما می‌دانیم که یک اکسسوری ساده چقدر بر استایل ما تاثیر می‌گذارد و شیک‌پوشی را دوچندان می‌کند.

پس چرا گاهی اوقات ما این نکات ساده را نادیده می‌گیریم و اشتباهاتی در سِت کردن لباس‌هایمان داریم؟ شاید به دلیل این حجمِ عظیم از لباس، اکسسوری‌های مختلف در رنگ‌های متنوع و همچنین ترندهایی که به‌سرعت در حال رشد هستند شما را گیج و سردرگم می‌کند!

اما خبر خوش این است که، روش‌های ساده‌ای برای ترکیب اکسسوری با استایل‌های شما وجود دارد که شما را از این سردرگمی نجات می‌دهد؛ همچنین کمک می‌کند که به‌سادگی با لباس و اکسسوری‌هایی که دارید ترکیب‌های زیبا و شیکی بسازید.

بازی با رنگ‌ها

ترکیب و ست کردن رنگ‌ها چیزی نیست که به‌صورت ذاتی آن را بدانیم یا ندانیم، بلکه این یک مهارت است که باید با گذر زمان و همراه با مطالعه و جستجو در مجله‌های آنلاین مد بر آن تسلط پیدا کنیم.

در اینجا ما چند نکته کاربردی به شما پیشنهاد می‌کنیم که بتوانید اکسسوری‌های خود را با لباس و رنگ‌های متناسب با خودشان بپوشید:

  • در یک خانواده از رنگ‌ها بمانید، مثلا براق با براق، مات با مات و … .
  • رنگ‌های مکمل را پیدا کنید.
  • از اکسسوری‌های روشن‌تر یا تیره‌تر از لباس خود استفاده کنید.
  • در کنار لباس‌های ساده، اکسسوری‌های طرح‌دار بپوشید و بالعکس.
  • در استایل خود ترکیبی از رنگ‌های خنثی و جیغ داشته باشید.
خرید از گالری پرسته: دستبند طلا کارتیه

توجه به سایز و ابعاد اکسسوری ها

فراموش نکنید که اندازه و سایز اکسسوری‌های شما تاثیر فراوانی در استایل نهایی‌تان دارد.

به‌عنوان‌مثال اکسسوری‌هایی که کمی بزرگ و در شکل‌های عجیب غریب و شلوغی هستند بیشتر با لباس‌های ساده یا تک‌رنگ ترکیب می‌شوند. درواقع اگر برای این اکسسوری‌ها انتخاب مناسبی نکنید منجر به ظاهری خنده‌دار و بی‌ارزش می‌شود.

همچنین اگر لباس‌های شما طرح دارند، اکسسوری‌های ظریف و ساده بسیار گزینه‌ی خوبی برای کامل شدن استایل شما هستند.

هنگام انتخاب و خرید اکسسوری باید قد خود را هم در نظر بگیرید. چون خانم‌هایی که تقریبا جثه‌ی کوچکی دارند باید از کیف‌های دستی بزرگ خودداری کنند و برعکس خانم‌های قد بلند همیشه این شانس را دارند که با لباس و اکسسوری سایزهای بزرگ نسبت به دیگران جلوه بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: چگونه به صورت اینترنتی گردنبند طلا خریداری کنیم؟

اکسسوری

اکسسوری‌هایی که نباید آن‌ها را فراموش کنید

همیشه افرادی وجود دارند که هنگام آماده شدن به مرز جنون می‌رسند و حتی ممکن است از سردرگمی سرشان را به دیوار بکوبند! چرا؟ چون این افراد تا ترکیب کامل و شیکی با لباس‌ها و اکسسوری‌های داخل کمدشان پیدا نکنند از خانه خارج نمی‌شوند.

ما در اینجا سعی می‌کنیم چند اکسسوری که تقریبا با هر نوع تیپی به‌راحتی ست می‌شوند را به شما معرفی کنیم که هنگام حاضر شدن دغدغه‌ای جز زیبایی نداشته باشید و به‌سرعت به تیپ دلخواه خود برسید:

  • گوشواره‌ های حلقه‌ای طلا: این گوشواره‌ها به‌اندازه‌ای بزرگ هستند که در گوش‌های شما بدرخشند، اما به دلیل نازک بودنشان با اکثر لباس و استایل‌ها هماهنگ می‌شوند.
  • دستبند طلا: یک دستبند ظریف و ساده از جنس طلا، جلوه زیادی به دست‌های شما می‌بخشد.
  • گردنبند طلا بلند:  همیشه گردنبندهای بلند گزینه خوبی برای جلا دادن به یک تی‌شرت ساده یا حتی لباس شب است.
  • عینک آفتابی: یک عینک آفتابی کلاسیک می‌تواند به‌راحتی با هر چیزی ست شود. اما به خاطر داشته باشید که همه فریم‌ها با انواع چهره‌ها خوب به نظر نمی‌رسند. پس بهتر است در انتخاب عینک با دیگران مشورت کرده و متناسب با صورت خودتان تهیه کنید. فرم عینک بهتر است برعکس فرم صورت شما باشد. یعنی اگر صورت مربعی دارید، عینک گرد انتخاب کنید.
  • کیف‌دستی چرم مشکی: این کیف‌ها را می‌توان در همه‌ی موقعیت‌ها پوشید، از یک خرید ساده گرفته تا رفتن به سرکار، کاربردی و شیک هستند.
  • چکمه چرم: ترکیب یک شلوار جین تنگ با پیراهن به همراه چکمه چرم چیزی است که شما را در عین سادگی بسیار خوش‌تیپ می‌کند.

 

ترکیب یا تغییر استایل

به‌طورکلی دو راه برای پوشیدن اکسسوری‌ها وجود دارد: می‌توانید از آن‌ها برای کامل کردن جزییات تیپ خود استفاده کنید و یا کلا استایل خود را با یک اکسسوری تغییر دهید.

مثال برای وضعیت اول: مثلا شما شلوار جین پاره و تی‌شرت ساده‌ای با کفش‌های کانورس و یک ژاکت چرمی ترکیب کرده و پوشیده‌اید. اگر می‌خواهید با همین استایل شیک‌تر به نظر برسید فقط کافی است که یک دستبند چرم یا کیف‌دستی که با میخ پرچ شده است را به آن اضافه کنید.

مثال برای وضعیت دوم: فرض کنید شما یک لباس سیاه‌وسفید پنبه‌ای پوشیده‌اید اما دوست دارید شیک‌تر باشید، فقط کافی است که یک کفش پاشنه‌دار و گردنبند طلا بزرگ را به آن اضافه کنید. یا می‌خواهید کمی غیرمعمول به نظر برسید، تنها با چکمه‌ای تا مچ پا و گردنبند طوق به آن کاراکتر تبدیل شوید

اگر یک تیپ معمولی روزمره لازم دارید، همان لباس را با گردنبند رنگارنگی ست کنید. پس می‌بینید که تنها با یک اکسسوری چگونه می‌توان تیپ‌های متفاوتی داشت. بنابراین با اکسسوری حق انتخاب‌های زیادی برای استایل‌های خود دارید.

درنهایت این نکات به شما یادآوری می‌کنیم که خوب است همیشه با اکسسوری‌ها بازی کنید، تا به تیپ موردعلاقه خود برسید.

یادتان باشد که اگر زمان زیادی برای فکر کردن ندارید فقط کافی است از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که با هر چیزی ست می‌شوند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره مروارید طلا

 

سوالات رایج در مورد ست کردن لباس و اکسسوری

  1. چرا باید اکسسوری را بر اساس طرح و رنگ لباس انتخاب کرد؟
    وقتی قرار است لباسی گل‌دار که رنگ و طرح‌های زیادی دارد را بپوشید، حتما باید سراغ زیورآلات بسیار ساده بروید. زیرا اگر اکسسوری هم طرح شلوغ و رنگی داشته باشد، جاذبه ظاهری تیپ شما را از بین خواهد برد. بین طرح و رنگ لباس و طرح و رنگ طلا و زیور آلات رابطه معکوس وجود دارد. وقتی لباس ساده است، سراغ طلاهایی بروید که جلوه‌گر هستند؛ و برعکس، وقتی لباس شلوغ و پر از رنگ و طرح است سراغ اکسسوری‌های بسیار ساده و تک‌رنگ بروید.
  2. برای لباس یقه هفت چه مدل گردنبند مناسب است؟
    اگر لباس با یقه هفتِ باز پوشیده‌اید، بهتر است گردنبند بلند با آویز بلند انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که گردنبند در بالای یقه قرار بگیرد و آویز آن در زیر هفتِ یقه پنهان نشود.
  3. با لباس مشکی چه مدل و چه رنگ اکسسوری طلا مناسب‌تر است؟
    اگر پیراهن مجلسی تماما سیاه پوشیده‌اید که کاملا ساده است و کفش‌هایتان قرمز، بهتر است سراغ جواهرات قرمز رنگ بروید. به این صورت نشان می‌دهید که تمامی لباس و زیور آلاتتان را هوشمندانه و با فکر انتخاب کرده‌اید.
  4. چه مدل گوشواره طلا با همه‌ی تیپ‌ها و لباس‌ها ست می‌شود؟
    گوشواره میخی یا گوشواره حلقه‌ای بسیار کوچک.

 

الهه صالحی‌فر

منبع: trendingus

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.