قیمت روز طلا: 3,530,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

بلک فرایدی در معروف ترین برندهای طلا و جواهر دنیا

0

حتماً شما هم در مورد جمعه سیاه یا بلک فرایدی شنیده‌اید و تااندازه‌ای از ازدحام و تکاپوی مردم برای خرید هایی با تخفیف‌های شگفت‌انگیز آگاه هستید. برندهای طلا و جواهر معروف دنیا نیز در این روز، پیشنهادهای ویژه‌ای برای علاقه‌مندان و مشتریانشان ارائه می‌دهند. با پرسته، به‌عنوان اولین فروشگاه اینترنتی طلا در ایران، همراه باشید تا بیشتر با ویژگی‌های این روز آشنا شوید.

بلک فرایدی چیست؟

بلک فرایدی، به آخرین جمعهٔ ماه نوامبر و بعد از روز شکرگزاری در آمریکا گفته می‌شود. در این روز، فروشگاه‌های سراسر کشور از نیمه‌شب بازشده و محصولات خود را با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسانند. این حراج بزرگ، آغاز فصل خرید سال نو محسوب شده و با ازدحام جمعیت و شلوغی خیابان‌ها همراه است. بااینکه بلک فرایدی، سنتی آمریکایی به شمار می‌آید؛ اما امروزه به کشورهای دیگر نیز رسیده و در ایران نیز این حراج بزرگ برگزار می‌شود و معمولاً فروشگاه‌های اینترنتی، نقش بیشتری در آن دارند. این روز علاوه بر مشتریان، اهمیت ویژه‌ای برای کسب و کارهای مختلف نیز دارد؛ چراکه فرصتی برای آن‌ها فراهم می‌کند تا فصل خرید کریسمس را با موفقیت آغاز کرده و برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

بلک فرایدی و معروف ترین برندهای طلا و جواهر دنیا

اگر به دنبال خرید جواهرات جدید هستید یا از طلا و جواهر به‌عنوان سرمایه‌گذاری سود می‌برید، بلک فرایدی زمان مناسبی برای شماست. در این روز، بسیاری از فروشگاه‌های جواهرات دنیا، تخفیف‌های ویژه‌ای حتی تا ۵۰ درصد ارائه می‌دهند و زمان مناسبی برای خرید جواهرات به‌عنوان هدیه هم محسوب می‌شود. جواهرات با تخفیف عالی، سریع به فروش می‌رسند؛ بنابراین بهتر است زودتر اقدام کنید تا سبک‌های موردعلاقه خود را از دست ندهید. معروف‌ترین برندهای طلا و جواهر دنیا از این روز غافل نشده و در آن شرکت می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

۱. کارتیه – Cartier

این برند فرانسوی، از شناخته‌شده‌ترین برندهای طلا و جواهرات جهان محسوب می‌شود. کارتیه، در سال‌های اخیر تخفیف‌های ویژه‌ای را در بلک فرایدی ارائه داده است. در سال ۲۰۲۲، تخفیف‌های ۲۵ تا ۵۰ درصدی را روی محصولات خود اعمال کرد و این تخفیف‌ها شامل جواهرات، ساعت‌ها و سایر لوازم جانبی ارزشمند آن می‌شد. میزان این تخفیف‌ها نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشت؛ مثلاً کارتیه در سال ۲۰۱۹، تخفیفی ۱۰ الی ۲۵ درصد روی محصولات خود قرار داده بود. میزان تخفیف کارتیه طی سال‌های متمادی در روز بلک فرایدی روند سعودی داشته و این امر نشان می‌دهد که تا چه اندازه اهمیت خرید در این روز برای این برند افزایش‌یافته است.
کارتیه معمولاً تخفیف‌های بلک فرایدی خود را هم به‌صورت آنلاین و هم حضوری ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند از هر دو روش برای خرید جواهرات با تخفیف‌های استثنایی، استفاده کنند. برخی از نمونه‌ تخفیف‌های شگفت‌انگیز کارتیه، عبارت‌اند از:

کارتیر

  • ساعت Cartier Tank Solo: تخفیف ۲۵%
  • گردنبند Cartier Love: تخفیف ۳۰%
  • انگشتر Cartier Trinity: تخفیف ۴۰%
خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

۲. تیفانتی – Tiffany & Co

این برند آمریکایی، از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای طلا و جواهرات دنیا است. تیفانی در سال ۲۰۲۲، تخفیف‌های ۲۵ الی ۵۰ درصدی را روی محصولات خود، چه به‌صورت آنلاین و چه حضوری، قرار داده بود. تیفانی با تخفیف‌های ویژه‌ای که در جمعه سیاه ارائه می‌دهد، فرصتی عالی را برای طرفداران خود به وجود می‌آورد؛ بااین‌حال، باید توجه داشت که تخفیف‌های آن در بلک فرایدی، محدود هستند و ممکن است برخی از محصولاتش در این روز تخفیف نداشته باشند. به‌هرحال بعضی از جواهرات محبوب این برند مانند گوشواره‌های «schlumberger tiffany» و بسیاری دیگر از محصولاتش را می‌توان در این روز با تخفیف خریداری کرد.

تیفانی

۳. گوچی – Gucci

گوچی از برندهای لوکس و پیشرو در دنیا است که همواره در بلک فرایدی تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشتریان، ارائه می‌دهد. این برند محبوب ایتالیایی در سال ۲۰۲۲ تا ۵۰ درصد تخفیف برای محصولات خود در نظر گرفت. بااینکه گوچی در سال ۲۰۲۳، هنوز میزان تخفیف بلک فرایدی خود را اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که این تخفیف‌ها مشابه سال گذشته یا حتی بیشتر باشد. معمولاً جواهرات این برند ازجمله گردنبند، گوشواره، انگشتر و ساعت، ‌فروش بسیار بالایی در این روز دارند.
گوچی معمولاً تخفیف‌های بلک فرایدی خود را در وب‌سایت و فروشگاه‌های فیزیکی خود اعلام می‌کند. محصولات دارای تخفیف، معمولاً برای مدت محدودی در دسترس هستند و سریعاً به فروش می‌رسند. گوچی علاوه بر تخفیف‌های عمومی، کدهای تخفیف ویژه‌ای را نیز در این روز، به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با استفاده از این کدهای تخفیف، می‌شود محصولات را بسیار ارزان‌تر از میزان تخفیف اولیه، خریداری کرد.

گوچی

۴. بربری – Burberry

بربری، برند انگلیسی لوکس و پرطرفدار نیز در بلک فرایدی تخفیف‌های قابل‌توجهی ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۲۲، این برند، تا ۵۰ درصد برای محصولات خود تخفیف در نظر گرفت و در سال ۲۰۲۳ نیز انتظار می‌رود تخفیف‌های مشابهی برای جواهرات خود ارائه دهد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

برای خرید از بربری در بلک فرایدی، می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی این برند یا فروشگاه‌های آنلاین آن اقدام کنید. همچنین، برخی از خرده‌فروشان کدهای تخفیف ویژه‌ای روی محصولات بربری ارائه می‌دهند و می‌توانید آن‌ها را از سایت‌هایی مانند «آمازون» و «Nordstrom» نیز تهیه کنید. در سال ۲۰۲۳، بلک فرایدی در آلمان روز جمعه ۲۵ نوامبر برگزار می‌شود؛ بنابراین، اگر در آلمان زندگی می‌کنید، می‌توانید از این تاریخ برای خرید با تخفیف عالی از بربری استفاده کنید.

بربری

۵. رولکس – Rolex

این برند سوئیسی که از معروف‌ترین و گران‌ترین برندهای ساعت در جهان به شمار می‌آید، معمولاً در جمعه سیاه تخفیف زیادی ارائه نمی‌دهد. در سال ۲۰۲۲، رولکس هیچ تخفیفی ارائه نکرد. این شرکت در سال‌های گذشته نیز گاهی تخفیف‌های محدودی کمتر از ۱۰ درصد در نظر می‌گرفت. رولکس معتقد است که مشتریان، محصولات این شرکت را به دلیل ارزش ذاتی آن‌ها خریداری کرده و نیازی به تخفیف ندارند. برخی از خرده‌فروشان ممکن است در بلک فرایدی تخفیف‌هایی را ارائه دهند. توجه داشته باشید که این تخفیف‌ها از سوی خرده‌فروشان ارائه می‌شود، نه از سوی رولکس و اگر به دنبال خرید از رولکس با تخفیف هستید، باید بگردید و ببینید کدام خرده‌فروشان تخفیف ارائه می‌دهند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

 

رولکس

بلک فرایدی در گالری پرسته

بلک فرایدی در بازار طلا و جواهر ایران، رویدادی نسبتاً جدید محسوب می‌شود. در این روز، بعضی از فروشگاه‌های طلا و جواهر ایران محصولات خود را با تخفیف‌های نقدی، درصدی یا هدایای رایگان عرضه می‌کنند. با توجه به ارزش اخیر خرید طلا و جواهر در سال‌های اخیر، بلک فرایدی در بازار طلا و جواهر ایران با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده و بسیاری از افراد این فرصت را مغتنم می‌شمارند تا با استفاده از تخفیف‌های ویژه، طلا و جواهر موردنظر خود را خریداری کنند.
گالری پرسته به‌عنوان اولین فروشگاه اینترنتی طلا در ایران باعرضه طلاهای دست‌ساز به سبکی نو و جذاب، با مشارکت در حراج بلک فرایدی، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. این گالری در حال حاضر ۱۳ شعبه در شهرهای مختلف ایران ازجمله اصفهان، شیراز، بابل، رشت و بندرعباس دارد که علاوه بر خرید آنلاین می‌توانید به‌صورت حضوری نیز از تخفیف‌های این روز، بهره‌مند شوید.

 

خرید از گالری پرسته: النگو طلا

پرسته

سخن پایانی

سعی کردیم شمارا با ماهیت بلک فرایدی در بازارهای طلا و جواهرات دنیا آشنا کنیم. با بررسی بعضی از معروف‌ترین و مطرح‌ترین برندهای روز دنیا، از میزان تخفیف و شرایط آن‌ها هم مطلع شدید. گالری پرسته نیز پا به‌پای این برندهای معروف، در این روز مهم در خدمت مشتریان خود است و با ارائه شرایط و تخفیف‌های ویژه، امیدوار است که بیش‌ازپیش رضایت شمارا کسب کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.