قیمت روز طلا: 3,530,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

بلک فرایدی طلا و جواهر، هدیه ای طلایی در جمعه سیاه

0

خرید طلا به‌عنوان هدیه همیشه جذابیت زیادی داشته است. گالری پرسته هم که در راستای تولید زیورآلات طلای دست ساز فعالیت دارد، چند سالی است که زیورآلات ظریف و زیبایی تولید می‌کند که این روزها طرف‌داران زیادی در بین بانوان دارند. حالا بهترین فرصت است تا بتوانید از تخفیفات بلک فرایدی استفاده کنید و برای عزیزانتان هدیه بخرید.
معمولا آخرین جمعه سال میلادی به عنوان بلک فرایدی شناخته می‌شود. فروشگاه‌های مختلف در این روز کالاهای خود را با تخفیف بسیار خوب به مشتریان ارائه می‌دهند. گالری پرسته هم کالاهای پرفروش و محبوب را در این روزها برای تخفیف گذاشته که می‌توانید آنها را برای خود یا عزیزانتان خریداری کنید.

کمپین بلک فرایدی پرسته (درخششی در انتظار تو)

گالری پرسته به منظور ایجاد فرصت خرید برای مشتریان و علاقمندان به زیورآلات، برای بلک فرایدی تخفیف‌های خوبی را روی اکثر کالاهای خود اعمال کرده است. این گالری قصد دارد این محصولات را در روزهایی با عنوان کمپین بلک فرایدی در اختیار مشتریان قرار دهد.
کمپین بلک فرایدی پرسته از ۲۸ آبان با شعار “درخششی در انتظار تو” آغاز می‌شود و تا ۳ آذر ماه ادامه دارد. در این کمپین قرار است ۱۰۰ محصول برتر با قیمتی باورنکردنی در اختیار شما قرار بگیرند؛ پس این فرصت را از دست ندهید. در ادامه دسته بندی این ۱۰۰ محصول که برای فروش ویژه گذاشته می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین محصولات پرسته برای هدیه دادن کدام‌اند؟

این روزها و با توجه به قیمت محصولات مختلف، طلا می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند و ماندگار باشد. اگر بتوانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید که واقعا حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. تمام محصولات گالری پرسته برای هدیه دادن مناسب هستند و این موضوع به سلیقه و نظر شما بستگی دارد، اما این گالری ۶ محصول بسیار پرطرفدار را انتخاب کرده و آنها را در تخفیف جمعه سیاه قرار داده است.

برای دیدن محصولات بلک فرایدی گالری طلا پرسته میتوانید کلیک کنید.

این محصولات برای هدیه دادن فوق‌العاده هستند و شما می‌توانید در کمپین بلک فرایدی پرسته آنها را با قیمتی عالی خریداری کنید. در ادامه این ۶ محصول محبوب را به شما معرفی می‌کنیم:

گوشواره طلا چشم

اولین گزینه‌ای که می‌توانید برای هدیه دادن به بانوان انتخاب کنید، گوشواره طرح چشم پرسته است. این گوشواره کاملا ظریف، اما محکم است و می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
این گوشواره از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و کاملا دست ساز است. همچنین با بهترین قیمت در بلک فرایدی و در بسته بندی شیک تقدیم شما می‌گردد.

گوشواره طلا چشم
گوشواره طلا چشم

 

گوشواره طلا حلقه کوچک

انتخاب بعدی شما می‌تواند گوشواره حلقه‌ای پرسته باشد. این گوشواره این روزها ترند شده و به ویژه برای افرادی که به انداختن گوشواره‌های چندتایی علاقه دارند بسیار شیک و مناسب است. اگر قصد خرید هدیه‌ای خاص و ماندگار را دارید، گوشواره‌های حلقه‌ای انتخاب خوبی خواهند بود. نکته بعدی قیمت این محصول است که در تخفیف جمعه سیاه می‌توانید بسیار ارزان‌تر از بازار آن را تهیه کنید.

گوشواره طلا حلقه کوچک
گوشواره طلا حلقه کوچک

 

دستبند طلا بافت برگ آبشاری

محصول بعدی در لیست بهترین زیورآلات برای هدیه دادن، دستبند طلا بافت برگ آبشاری است. این بند این دستبند از جنس نخ مکرومه بسیار باکیفیت با بافت ظریف است و قسمت طلای آن برگ ظریفی است که در سه رنگ زرد، رزگلد و سفید به شما عرضه می‌شود. این دستبند برای استفاده روزمره بسیار کاربردی است و می‌تواند هدیه‌ای همیشگی باشد.

دستبند طلا بافت برگ آبشاری
دستبند طلا بافت برگ آبشاری

دستبند طلا ایران هفت رنگ

دستبند طلای ایران با بندی هفت رنگ زیبایی خاصی دارد و کاملا چشمگیر است. طلای این دستبند نام ایران است که با دست و با ظرافت بالا طراحی و تولید شده است.
اگر طرفدار طلا نوشته هستید، این دستبند با آن بند بافت هفت رنگ و قیمتی بسیار مناسب می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما یا عزیزانتان باشد.

دستبند طلا ایران هفت رنگ
دستبند طلا ایران هفت رنگ

گردنبند طلا زنجیر فلامینگو ۲۵

گردنبند همیشه به‌عنوان هدیه‌ای جذاب کارایی دارد و هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب است. گردنبند زنجیری فلامینگو کد ۲۵ توسط گالری پرسته طراحی و تولید شده و در سه رنگ زرد، رزگلد و سفید موجود است.
اگر به دنبال هدیه‌ای خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم این گردنبند را از دست ندهید و آن را در تخفیف بلک فرایدی حتما خریداری کنید.

گردنبند طلا زنجیر فلامینگو 25
گردنبند طلا زنجیر فلامینگو ۲۵

 

گردنبند زنجیری طلا فلامینگو

و آخرین محصول در لیست ۶ محصول برتر پرسته برای هدیه دادن گردنبند زنجیری فلامینگو است. تفاوت این محصول با محصول قبلی در وزن آن است. اگر می‌خواهید بیشتر هزینه کنید و طلای چشمگیرتری بخرید، می‌توانید این مدل را انتخاب کنید.
گردنبند زنجیری طلا فلامینگو در سه رنگ زرد، رزگلد و سفید موجود است. همچنین این محصول از طلای ۱۸ عیار تهیه شده و کاملا دست ساز است. امکان انداختن آویز هم به همراه این زنجیر وجود دارد و می‌تواند زیبایی آن را چند برابر کند.

 

گردنبند زنجیری طلا فلامینگو

گردنبند زنجیری طلا فلامینگو

معرفی گالری پرسته؛ اولین و بزرگترین گالری آنلاین برای خرید زیورآلات طلا

گالری پرسته فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ در تهران آغاز کرد. این برند در حوزه طراحی، تولید و فروش زیورآلات طلا فعالیت می‌کند. محصولات این برند کاملا یونیک و منحصر به فرد هستند و شما می‌توانید از میان هزاران مدل مختلف، طلای موردنظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت خریداری کنید.
این فروشگاه آنلاین تخفیفات بلک فرایدی را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا شما بتوانید به‌راحتی و با قیمت‌های باورنکردنی برای عزیزانتان به عنوان هدیه طلا بخرید. پیشنهاد می‌کنیم این تخفیفات را از دست ندهید و حتی برای سرمایه‌گذاری هم که شده طلا را در لیست خریدهای پایان سال خود قرار دهید.

گالری پرسته

محصولات پرسته چه ویژگی‌هایی دارند؟

گالری پرسته سعی دارد تا با ارائه محصولات کاملا متفاوت و خاص، رضایت مشتریان خود را روز به روز افزایش دهد. محصولات این برند ویژگی‌هایی دارند که آنها را خاص می‌کنند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• طراحی‌ نوآورانه محصولات با نظر به جدیدترین متد و مدل‌های روز دنیا
• تنوع بالای محصولات متناسب با انواع سلیقه‌ها
• کیفیت بالای محصولات حتی ظریف ترین زیورآلات
• بهره‌مندی از بهترین و خلاق ترین طراحان طلا و جواهرات
• داشتن ۱۴ شعبه فعال در سراسر ایران و شهرهایی همچون کرج، رشت، بابل، گرگان، اصفهان، بندرعباس، شیراز، کرمان، کیش و امکان خرید حضوری
• امکان تعویض محصول خریداری شده تا ۳۰ روز
• امکان عودت محصول خریداری شده و تحویل وجه تا ۳ روز
• ضمانت همیشگی محصولات پرسته

دسته‌بندی محصولات برتر پرسته

محصولات گالری پرسته کامل هستند و با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید می‌شوند. شما هر محصولی که بخواهید را می‌توانید در این گالری پیدا کنید، اما زیورآلاتی که برای فروش ویژه گذاشته شده‌اند را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

بلک فرایدی طلا و جواهر

گردنبندهای پرسته

گردنبند طلا محصولی است که هم بانوان و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. پرسته هم برای بانوان، آقایان و حتی کودکان گردنبندهای زیبایی تولید می‌کند که شما با توجه به بودجه و سلیقه‌تان می‌توانید آنها را انتخاب کنید. تنوع بالای این محصولات هم باعث می‌شود که راحت‌تر بتوانید محصول خاصی را خریداری کنید.
پرسته به تنوع اهمیت زیادی می‌دهد و شما می‌توانید از بین انواع گردنبند زنجیری، گردنبند سنگی، گردنبند چرم، گردنبند کارتیر، گردنبند ظریف، گردنبند چشم و نظر، گردنبند مروارید، گردنبند فیروزه، گردنبند قلب و گردنبند عقیق زنانه یکی را برای خرید انتخاب کنید.

دستبندهای پرسته

دستبند طلا هم می‌تواند هدیه مناسبی برای عزیزانتان باشد. پرسته دستبندهای متفاوت و متنوعی را طراحی و تولید می‌کند و در انواع دستبند زنجیری، دستبند کارتیر، دستبند سنگی، دستبند بافت، دستبند مهره ای، دستبند چرم، دستبند سکه ای، دستبند فیروزه، دستبند مروارید، دستبند چشم نظر و دستبند حدید به شما عرضه می‌شوند.
اگر قصد خرید دستبند طلا دارید، حتما مدل‌های مختلف را با قیمت‌های متفاوت در گالری پرسته مقایسه کنید و تصمیم خود را بگیرید.

گوشواره‌های پرسته

گوشواره هم به‌عنوان نوعی زیورآلات می‌تواند هدیه‌ای خاص و جذاب باشد. این محصول هم در گالری پرسته با طرح ها و اشکال مختلف تولید می‌شود و اگر به گوشواره علاقه دارید، می‌توانید از انواع گوشواره با قیمت‌های مناسب در این گالری دیدن کنید.

گوشواره‌های پرسته در طرح‌های میخی، حلقه ای، پونزی، بخیه ای، کارتیر، مروارید، آویزی، فیروزه و کلیپسی تولید می‌شوند و در فروش ویژه قرار دارند.

چگونه در کمپین بلک فرایدی پرسته شرکت کنیم؟

کمپین بلک فرایدی پرسته از ۲۸ آبان الی ۳ آذر برقرار است و شما خیلی راحت در این تاریخ‌ها می‌توانید به سایت و یا فروشگاه‌های پرسته در سراسر ایران مراجعه کنید و کالای مورد نظر خود را با تخفیف و قیمتی مقرون‌به‌صرفه بخرید.

اگر قصد دارید به‌صورت آنلاین خرید کنید، در ابتدا باید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از پرداخت و تأیید نهایی محصول به همراه فاکتور معتبر برای شما ارسال می‌شود.

توجه کنید که اگر محصول موردنظر شما ناموجود باشد، می‌توانید با پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ کل به‌عنوان بیعانه آن را سفارش دهید. تولیدکنندگان در پرسته این محصول را طی ۱۴ روز کاری برای شما می‌سازند و ضمن پرداخت مابقیه وجه آن را برای شما ارسال می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم در رزوهای ذکر شده به سایت پرسته سر بزنید و از تخفیفات هیجان‌انگیز ما استفاده کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.