قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

راهنمای کامل ست کردن دستبند با استایل‌های متنوع

0

ست کردن دستبند طلا

ست کردن دستبند طلا با لباس برای خوش‌تیپ‌ دیده شدن بسیار مهم است. شاید بسیاری از شما فکر کنید که دستبند قطعه‌ای کوچک در زیورآلات است که بودن و نبودنش فرق زیادی در ظاهر بیرونی شما ایجاد نمی‌کند. اما باید بگویم که اگر بلد باشید و بدانید که آن را با چه لباس‌هایی ست می‌کنند قطعا تغییر محسوسی در تیپ‌تان رخ می‌دهد و شیک‌تر خواهید شد.

اگر شما جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به لباس و فشن دارد و دوست دارید لباس‌هایی با مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی در کمد خود داشته باشید، بدانید که تنها نیستید! زیرا تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که هر زنی در آمریکا به طور متوسط ۱۰۳ لباس در کمد خود دارد.

همچنین ممکن است بسیاری از آنها به مدت طولانی مورد استفاده قرار نگیرند و سال‌ها گوشه کمد بمانند چون فقط در مهمانی‌ها و موقعیت‌ها خاصی کاربرد دارند و تنها تعدادی از آنها را به طور منظم در زندگی روزمره خود بپوشید. با این حال مهم است که حتما چند تکه جواهرات برای ست کردن با لباس‌های روزمره خود داشته باشید.

در اینجا ما قصد داریم چندین ایده برای ست کردن دستبند طلا با هر لباسی که دوست دارید را ارائه دهیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا یاد بگیرید چگونه با اضافه کردن تعدادی اکسسوری با کلاس‌تر شوید و لباس‌های خود را از سادگی در بیاورید.

خرید دستبند طلا از گالری پرسته

ست کردن دستبند طلا

از قبل به موقعیت فکر کنید

مانند سایر جواهرات اولین نکته هنگام پوشیدن دستبند در یک مراسم، فکر کردن به تناسب آن است. به این توجه کنید که آیا فضای مراسم رسمی است یا خودمانی؟ آیا مهمان‌های مراسم فامیل و دوستان صمیمی هستند یا همکاران؟ در واقع انتخاب استایل بیرون از خانه شما به نوع مهمانی و آدم‌های آن جمع که می‌خواهید در آن حضور پیدا کنید بسیار وابسته است.

اگر قرار ملاقاتی با دوستان صمیمی خود دارید یا به یک دورهمی کوچکی دعوت شدید، یک فرصت عالی است که برای اولین بار در استایل‌های جدید و جذابی ظاهر شوید و آنها را تجربه کنید. به عنوان مثال، النگو طلا و گلوبندهای رنگی که در شکل و طرح‌های متفاوت و عجیب غریبی در بازار موجود هستند، گزینه‌های خوبی به‌شمار می‌روند.

اما برای رفتن به قرار‌های کاری و موقعیت‌هایی که بیسار رسمی است بهتر است از یک دستبند نازک و ساده ولی با ابهت استفاده کنید.

خرید دستبندطلا سنگی از گالری پرسته

ست کردن دستبند طلا

هارمونی رنگ‌ها را در نظر بگیرید 

قطعا همه‌ی ما می‌دانیم که اولین قانون در شیک‌پوشی پیدا کردن رنگ‌های مکمل و ست کردن آنها در کنار یکدیگر است. پس این قانون را باید در ترکیب کردن جواهرات با لباس‌های‌ خود هم رعایت کنید.

به عنوان مثال، اگر جواهری رنگی بپوشید که زمین تا آسمان با رنگ‌های لباس‌های شما متفاوت باشد ظاهری شلخته و بی‌سلیقه پیدا می‌کنید؛ که هیچ کس همچین چیزی را نمی‌پسندد.

به طور کلی سه طرح یا نقشه رنگی وجود دارد که در دنیای مد برای ست کردن لباس‌ها و اکسسوری‌ها با هم کاربرد فراوانی دارد.

اولین آن، انتخاب رنگ‌های مشابه است. به این معنی است که سه رنگ موجود در چرخه‌ی معروف رنگ‌ها که در کنار یکدیگر قرار دارند را با هم ترکیب کنید. برای مثال اگر لباس شما به رنگ آبی است، زیورآلاتی که با سنگ‌های زمرد سبز تزیین شده‌اند می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

طرح بعدی، رنگ‌های مکمل هستند که در چرخه‌ی رنگ‌ها روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و مانند فرشته نجات می‌مانند. به عنوان مثال یک بلوز زرد جذاب به همراه گردنبند باریکی از جنس طلای زرد که با یاقوت ارغوانی که در دل آن نشسته است تزیین شده، ترکیب بسیار فریبنده‌ای خواهد بود.

و در نهایت هر رنگی در کنار سیاه یا سفید بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد. اگر دستبندی با سنگ‌های گارنت، آکوامارین یا کوارتز آبی دارید با خیال راحت با لباسی به رنگ سفید یا سیاه بپوشید و بدرخشید چون این سنگ‌ها با پس‌زمینه‌ای تک رنگ شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند.

خرید دستبند طلا بافت از گالری پرسته

ست کردن دستبند طلا

نوع فلزات را مدیریت کنید

حالا که از رنگ‌ها صحبت کردیم زمان مناسبی است که بگوییم علاوه‌بر رنگ جواهرات و لباس‌ها باید برای ست کردن دستبند طلا با لباس به جنس فلزات موجود در جواهرات نیز دقت کنید. نفره استرلینگ یکی از بهترین فلزات برای ساخت دستبند است که با رنگ‌های عمیق و تیره نظیر بنفش سلطنتی و سورمه‌ای به راحتی ست می‌شود. همچنین نقره به همراه رنگ‌های خواب مانند آبی آسمانی بسیار زیبا است و احساسی آرامش‌بخشی القا می‌کند.

طلاهای رز گلد که امروزه در بازار به وفور مشاهده می‌شود، محبوبیت فراوانی در میان طرفداران رنگ‌های صورتی پیدا کرده‌ است، که به دلیل همین طیف رنگ صورتی‌اش به خوبی با سایر رنگ‌های گرم ترکیب می‌شود. اگر لباسی به رنگ صورتی، قرمز آبنباتی یا زرد پوشیده‌اید برای کامل کردن استایل خود به دنبال قطعه‌ای از جواهرات به رنگ رز گلد بگردید.

همچنین طلای زرد با اکثر رنگ‌ها ست می‌شود و ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد. اما فراموش نکنید که بهترین رنگ‌ها در کنار طلای زرد، مشکی، آبی تیره و قرمز است.

به ظرافت یا زرق و برق‌دار بودن جواهرات دقت کنید

ما قبلا درباره‌ی جواهرات و جزییات آن به طور مفصل صحبت کردیم اما تنها مطلبی که شاید به آن اشاره‌ نکرده باشیم، چگونه ست کردن لباس‌ها با زیورآلات است.

اگر لباسی با طرحی شلوغ یا رنگ‌های متنوع پوشیده‌اید بهترین گزینه جواهراتی کوچک و ظریف مانند زنجیری نازک از جنس نقره است.

همچنین به همراه پیراهن یا بلوز و شلوارهای تک‌رنگ و یکدست جواهرات بلند انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. مخصوصا در این سبک استایل‌ها دستبند به یک زیورآلات اصلی که کانون توجه است تبدیل می‌شود. زیرا اگر رنگ لباس یا مکمل آن توسط سنگی روی فلز دستبند شما باشد همه‌ی نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند قلب

استایل شخصی خود را فراموش نکنید

قبل از هر چیزی مطمئن باشید که دستبند یا سایر اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید متناسب با شخصیت و استایل همیشگی شما باشد. چون اگر چیزی را بپسندید و بخرید که از شخصیت واقعی شما فاصله داشته باشد، هر چقدر هم که لباس‌های شیکی بپوشید خوش‌تیپ نمی‌شوید، زیرا از حالت عادی خود خارج شده‌اید و ممکن است از دید دیگران کمی عجیب غریب به نظر برسید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفارش جواهرات به کمد لباسی خود و چیزهایی که دارید حتما نگاهی بیندازید.

همچنین بسیار اهمیت دارد که همه‌ی قطعه‌هایی که تهیه می‌کنید از یک برند باشند تا ترکیب دلنشین و شیکی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: راهنمای ست کردن جواهرات با هم

برای ست کردن دستبند طلا با لباس، یک مفهوم یا استایل خاص ایجاد کنید

منظور ما از ایجاد مفهوم یا استایلی خاص این است که اگر لباسی با زمینه‌ی گل و دیگر طرح‌های طبیعت پوشیده‌اید آن را با دستبندی ست کنید که با تعدادی برگ یا گل تزیین و طراحی شده است.

همچنین لباس‌هایی با طرحی از پوست حیوانات که در سال ۲۰۲۰ ترند شده است با جواهرات و سایر اکسسوری‌هایی که از حیوانات الهام می‌گیرند ترکیب شیکی ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال اگر کفش‌های شما از جنس پوست مار است از دستبند یا النگوهای مارپیچ کمک بگیرید که نشانه‌ای از مار باشد و تیپ خود را کامل کنید.

ایجاد هرگونه مفهوم و نقش و نگاری در استایل خود نشان می‌دهد که شما چقدر به ظاهر خود اهمیت می‌دهید و درباره‌ی آن فکر می‌کنید و به چشم دیگران بسیار خوش سلیقه شمرده می‌شوید.

خرید دستبند طلا زنجیری از گالری پرسته

 

به ترکیب همه زیورآلات نگاه کنید

هر چقدر که عاشق دستبند یا انگشتر باشید باز هم به تنهایی برای شیک‌ شدن شما کافی نیستند و حتما باید از سایر اکسسوری و زیورآلات نیز استفاده کنید. اما نکته‌ای که نباید آن را نادیده بگیرید، ست کردن همه‌ی آنها با یکدیگر است.

بنابراین به نوع فلز و رنگ‌هایی که در آنها استفاده شده است دقت کنید. برای مثال توصیه می‌شود همه‌ی ‌جواهرات از فلز یکسانی باشند. همچنین رنگ لباس و جواهرات با سایر اکسسوری‌ها در ظاهر شما همخوانی داشته باشند که قبلا درمورد آنها صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستبند طلا مردانه از گالری پرسته

ست کردن دستبند طلا

جواهرات بیانگر شخصیت شما هستند

اگر یادتان باشد در مطالب قبلی به این موضوع اشاره کردیم که ظاهر بیرونی شما بیانگر نوع شخصیت شما است که به وسیله آن در ذهن دیگران ماندگار می‌شوید. اما منظور از ظاهر بیرونی فقط لباس و آرایش نیست و شامل اکسسوری‌ها مخصوصا زیورآلات شما نیز می‌شود.

در واقع وسایلی که برای کامل کردن استایل خود استفاده می‌کنید مانند امضا شخصی شما است. پس باید همه‌ی نکات را در نظر بگیرید تا به بهترین خود تبدیل شوید.

یکی از جواهراتی که مثل یک برند برای شخصیت شما عمل می‌کند دستبند است. بنابراین در پوشیدن آن باید دقت کنید تا پیوندی شیک با سایر تیپ شما داشته باشد. همچنین همیشه به عنوان فردی خوش‌تیپ در ذهن دیگران یاد شوید.

کلام آخر

در حالی که روش‌‌های بسیار زیادی برای ست کردن دستبند طلا با لباس‌های متنوع وجود دارد، ما سعی کردیم به مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکته‌ها اشاره کنیم تا به خوش‌تیپ شدن شما کمکی کرده باشیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم به دستبندهایی که ما به صورت آنلاین و با قیمت‌های مناسب در پرسته قرار داده‌ایم نگاهی بیاندازید. چه به دنبال یک زنجیر ساده و نازک باشید و چه یک النگو ضخیم، ما مدل‌های مختلفی در رنگ‌های متنوع در اختیار شما قرار داده‌ایم. پس اگر می‌خواهید با هزینه‌ای مناسب جواهرات زیبا و لوکسی داشته باشید پرسته را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: چگونه لباس‌های خود را با اکسسوری‌های مختلف ست کنیم؟

 

الهه صالحی‌فر

منبع: romadesignerjewelry

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.