قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

کدام رنگ طلا مناسب پوست شماست؟

0

انتخاب رنگ طلا متناسب با پوست یکی از اصولی است که پیشنهاد می‌کنید هنگام خرید طلا به آن توجه داشته باشید. به این دلیل که هارمونی میان رنگ پوست ما و انتخاب پوشش و لوازم زینتی که استفاده می‌کنیم در جذابیت و شیک بودن ما تاثیر به‌سزایی دارد. به طور مثال، استفاده از زیورآلات زرد به افراد با زمینه پوست گرم کمک می‌کند تا پوستشان شاداب‌تر به نظر برسد و زیورآلات نقره‌ای، سفید و روشن برای زمینه رنگ پوست سرد همین تاثیر را دارد.

به طور کلی، طلا و جواهر یک اکسسوری گران‌قیمت برای خوش‌تیپ بودن است. یعنی همه‌ی ما فارغ از بحث سرمایه‌گذاری مالی، طلا را وسیله‌ای برای تکمیل تیپ و استایل خود می‌دانیم و به همین منظور از آن استفاده می‌کنیم. بنابراین بسیار مهم است گزینه‌ای را انتخاب کنیم که با تیپ ما همخوانی کامل داشته باشد تا بدین صورت بتوانیم بر جذابیت خود بیفزاییم؛ نه اینکه بد به نظر برسیم. در این رابطه، با توجه به اینکه طلا و جواهرات در رنگ‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شوند، این سوال پیش می‌آید که چه رنگ طلا یا سنگ قیمتی با پوست و استایل بدن ما همخوانی بیشتری دارد؟ ما در ادامه این مطلب در مورد تناژ رنگ پوست برایتان توضیحات کاملی ارائه داده‌ایم تا با آگاهی از این موضوع بتوانید بهترین و مناسب‌ترین رنگ طلا را برای خود انتخاب کنید.

اصول ست کردن طلا با رنگ پوست

یکی از بزرگترین اشتباهات رایج مردم این است که تصور می‌کنند اگر رنگ پوست روشنی داشته باشند، ممکن نیست زمینه‌ی رنگی پوست آنها گرم باشد. اما این باور غلط است زیرا ممکن است در ظاهر رنگ پوست شما با رنگ دیگری یکسان به نظر برسد اما زمینه‌های متفاوتی داشته باشد. ته‌مایه و زمینه رنگی پوست انسان به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شود:

  • سرد: رنگ پوست با ته‌مایه‌ی صورتی، قرمز و آبی
  • گرم: رنگ پوست با ته‌مایه‌ی زرد، هلویی و طلایی
  • خنثی: ترکیبی از دو رنگ سرد و گرم
خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

 

برای افرادی که پوست سرد دارند رنگ‌های آبی، سبز، صورتی، یاسی، فیروزه‌ای و قرمز روشن را توصیه می‌کنیم زیرا گزینه‌های مناسب‌تری هستند. به کسانی که پوست گرم دارند هم پیشنهاد می‌کنیم سراغ رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز، قهوه‌ای و عاجی بروند زیرا با استایلشان تناسب بیشتری دارد. افرادی که دارای رنگ پوست خنثی هستند در انتخاب‌های خود آزاد هستند. یعنی هر چه بپوشند و هر رنگی انتخاب کنند، برایشان مناسب خواهد بود و از این بابت لازم نیست نگرانی به دل خود راه دهند.

بیشتر بخوانید: رنگ سال ۲۰۲۱ چه رنگی است و چه طلا و جواهراتی را باید با آن ست کرد؟

راهنمای تشخیص تُناژ رنگ پوست

برای اینکه بدانید طلا با رنگ گرم (طلای زرد) باید انتخاب کنید یا طلا با رنگ سرد (طلای سفید، پلاتین یا نقره)، اولین کار این است که رنگ پوست خود را بشناسید. برای این منظور فقط کافیست به رگ‌های روی پوست دستتان توجه کنید. به این صورت که بخش داخلی مچ دست خود را زیر نور لامپ یا زیر نور خورشید بگیرید و ببینید آیا ته‌رنگ رگ‌های دست آبی است یا سبز:

  • اگر رگ‌ها ته‌رنگ آبی دارند یعنی رنگ پوست شما سرد است و باید سراغ طلا و جواهر با رنگ‌های آبی، بنفش یا قرمز بروید.
  • اگر رگ‌ها ته‌رنگ سبز دارند یعنی رنگ پوست شما گرم است باید سراغ طلا و جواهر با رنگ‌های زرد، نارنجی و سبز بروید.

در ادامه باید بگوییم که روش دیگری هم برای تشخیص سرد یا گرم بودن رنگ پوست وجود دارد. به این ترتیب که ببینید آیا وقتی زیر نورآفتاب قرار می‌گیرید، پوست شما چه تغییری می‌کند؟

  • اگر هنگام آفتاب گرفتن پوست بسوزد و قرمز شود، یعنی پوست سردی دارید.
  • اگر هنگام آفتاب گرفتن پوست طلایی و قهوه‌ای شود، یعنی پوست گرمی دارید.
خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

 

رنگ جواهرات نیز یکی دیگر از راه‌ها برای تشخیص ته رنگ پوست است. برخی از جواهرات طلای زرد وسفید را بپوشید و ببینید که کدام یک بهتر دیده می‌شود و به رنگ پوستتان می‌آید. اگر به سمت طلای زرد متمایل شوید، رنگ گرم دارید، در حالی که نقره به رنگ سرد متمایل است.

بیشتر بخوانید: چگونه بر اساس رنگ پوست‌مان بهترین دستبند را انتخاب کنیم؟

رنگ طلا مناسب با انواع رنگ پوست

اگر رنگ پوستتان سرد است، طلای سفید، نقره، استیل، پلاتین و زیورآلات سفید و روشن برای شما مناسب‌تر است. اما اگر پوستی با تناژ گرم دارید، باید سراغ طلاهای زرد، نارنجی، عسلی و موارد مشابه باشید. رنگ سرد برای پوست سرد و رنگ گرم برای پوست گرم. این فرمول برای انتخاب رنگ مو و انتخاب رنگ لباس هم کاربرد دارد. اما اگر پوست شما دارای ته رنگ صورتی باشد، بهتر است از طلای رزگلد استفاده نکنید، زیرا می‌تواند چهره شما را قرمز جلوه دهد.

طلا مناسب رنگ پوست سرد

پوست‌هایی که تناژ سرد دارند با رنگ‌های سرد چرخه‌ی رنگ تناسب بیشتری دارند که شامل رنگ‌هایی مثل سبز، آبی و نقره‌ای است. بنابراین جواهراتی با رنگ‌های مشابه، با پوست این افراد هماهنگی بیشتری دارند. این افراد همچنین می‌توانند از جواهرات قرمز و صورتی رنگ نیز استفاده کنند.

طلا مناسب رنگ پوست گرم

اگر پوستی به رنگ گرم دارید، رنگ‌هایی مثل زرد، طلایی، صورتی و قرمز برای شما مناسب است. اما شک نداشته باشید که بهترین انتخاب برای شما طلایی است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع مختلف طلا و رنگ‌هایشان که در بازار وجود دارند

کلام آخر

در این مطلب توضیح دادیم که انتخاب رنگ طلا متناسب با پوست تا چه حد در زیبایی و جلوه‌ی بیشتر طلا و جواهرات اثر دارد. بنابراین اگر قصد خرید انواع طلاهای متناسب با رنگ پوست خود را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پرسته سر بزنید. ما در گالری پرسته انواع طلای زرد، سفید و رزگلد عرضه می‌کنیم که می‌توانید بنا بر مشخصات ظاهری خود، مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید.


برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع: atelierlaf

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.