قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

اهمیت فرم گردن و نوع یقه لباس در انتخاب گردنبند

0

گردنبند مناسب یقه های مختلف چیست؟

گردنبند مناسب یقه های مختلف چیست، سوالی است که ممکن است برای بسیاری از ما پیش بیاید. در واقع، یکی از بزرگترین دغدغه‌های ذهنی خانم‌ها برای رفتن به مهمانی در هر سنی که باشند، از ۳ ساله گرفته تا ۱۳۰ ساله، انتخاب لباس و انتخاب جواهرات است؛ انتخابی که حتی اگر کمد لباستان پر از لباس‌های جورواجور باشد، گاهی اوقات واقعا کلافه‌کننده است.

هر چقدر که انتخاب لباس مناسب برای مراسم رسمی یا غیر رسمی شما سخت و طاقت‌فرسا باشد، به جرات می‌توان گفت که انتخاب جواهرات خیلی سخت‌تر از لباس است.

هنگام انتخاب جواهرات مناسب برای شما، شکل و خطوط گردن و یقه بسیار حائز اهمیت است.

اگر گردنبند و گردن شما با هم تناسب نداشته باشد، کل ظاهر شما را نامتعادل و نازیبا می‌کند؛ هر چقدر هم که لباس‌هایتان را از برندهای مشهور با قیمت گران خریده باشید، عدم تعادل در یک چشم به هم زدن همه چیز را خراب می‌کند.

همیشه مطمئن باشید که طول گردنبند انتخابی شما کوتاه‌تر یا بلندتر از خط یقه شما باشد تا در تیپ و ظاهر شما گم نشود.

در این مطلب وبلاگ پرسته، فهرستی از سبک‌ها و مدل‌های رایج لباس و انواع جواهرات گردن‌آویزی که مکمل آنها هستند را خواهید دید. برای آشنایی با گردنبند مناسب یقه های مختلف همراهمان باشید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

 

گردنبند مناسب یقه هفت

گردنبند طلا و یقه لباس

لباس‌های یقه هفت و گردن‌هایی که به شکل حرف ۷ هستند در هنگام انتخاب گردنبند از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید گردنبند را درست هم‌راستا با یقه و گردن خود و به شکل ۷ انتخاب کنید یا به شکل منحنی.

برای گردن‌های کوتاهی که به شکل هفت هستند، گردنبند یا سینه ریزهایی که زنجیر طلا کوتاه دارند مناسب هستند.

هر چه گردن بلندتر و یقه بازتر باشد، انتخاب شما بیشتر می‌شود و می‌توانید گردنبندهایی که زنجیر متوسط هم دارند انتخاب کنید. اما باید حواستان باشد که هیچ وقت گردنبند شما پایین تر از خط هفت گردن نیاید.

 

جواهرات مناسب برای لباس‌های یقه اسکی

برای لباس‌هایی که یقه اسکی دارند، می‌توانید هم از گردنبندهای زنجیر بلند استفاده کنید و هم این که اصلا گردنبند نیندازید. انداختن گوشواره‌های بلند با لباس یقه اسکی احتمالا تصویر جالبی نخواهد داشت.

بنابراین، اگر شک دارید که جلوه زیبایی دارد یا نه، سعی کنید از گوشواره‌های میخی یا قلاب‌دار اما خیلی کوتاه استفاده کنید. اگر نمی‌خواهید گردنبند بیندازید، به جای آن، یکی دو تا دستبند ست دستتان کنید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

 

گردنبند مناسب یقه گرد 

گردنبند مناسب یقه

وقتی خط یقه بالا برود گردنبند پایین می‌آید. اگر یقه لباس شما گرد است، گردنبندهایی که زنجیر متوسط تا بلند یا آویزهای دراز دارند استفاده کنید. حتما حداقل ۵ سانتی‌متر پایین‌تر از گردن بنشیند و تا هر جا که می‌خواهید آویزان باشند.

رشته‌های مهره یا مروارید و همچنین گردنبندهای لایه لایه نیز گزینه‌های عالی برای لباس‌های یقه گرد هستند.

 

جواهرات مناسب برای لباس‌های دِکُلته

اگر لباسی می‌پوشید که یکی از شانه‌ها یا هر دو شانه شما نمایان است، لازم نیست با یقه خود درگیر باشید. اصلا انداختن گردنبند را به طور کل فراموش کنید. در نهایت، شما می‌توانید گوشواره‌های آویزان و بلند یا گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ بیندازید.

بیشتر بخوانید: چگونه به صورت اینترنتی گردنبند طلا خریداری کنیم؟

 

گردنبند مناسب یقه های حجیم و کارشده

اگر یقه لباش شما به گونه‌ای است که سنگدوزی‌های زیادی روی خود دارد یا دراپه چین‌دار و مدل‌دار است، بهتر است اصلا سراغ گردنبند نروید. گردنبند طلا روی این همه شلوغی دیده نخواهد شد. بهتر است در این مواقع از زیورآلات دیگری همچون گوشواره برای جذابیت بیشتر بالا تنه استفاده کنید.

 

گردنبند مناسب یقه مردانه

وقتی لباسی با یقه اسپرت و مردانه می‌پوشید، سعی کنید گردنبند شما هم اسپرت و ساده باشد. زیورآلات ظریف و نازک برای این مواقع مناسب است. با لباس مردانه هرگز سرویس طلا ستفاده نکنید. پلاک و زنجیر برای این لباس‌ها مناسب‌تر به نظر می‌رسند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند سنگی زنانه

 

گردنبند طلا برای یقه‌های یک طرفه

برای لباس‌هایی که یقه کج دارند بهتر است از گردنبندهای نامتقارن استفاده کنید. گردنبندهای چند لایه هم برای این یقه مناسب است.

 

گردنبند مناسب یقه

سوالات رایج در مورد تناسب یقه و گردنبند طلا

  1. برای لباس یقه باز چه گردنبندی استفاده کنیم؟
    برای یقه باز لباس بهتر است سراغ گردنبندهای آویزدار بلند و شلوغ نروید. در عوض زنجیرهای کار شده به شکل گل و سنگ که به صورت بیضی روی گردن قرار می‌گیرند مناسب‌تر هستند و یقه لباس را چشم‌نوازتر می‌کنند.
  2. گردنبند مناسب یقه هفت بهتر است چه آویزی داسته باشد؟
    پلاک گردنبند برای یقه هفت لباس بهتر است زاویه‌دار و متناسب با فرم v باشد. هر چه زاویه و فرم هفت باز تر باشد، بهتر است پلاک هم بزرگ‌تر باشد.
  3. گردنبند طلا مناسب یقه بسته چیست؟
    لباس‌هایی که بالا تنه ساده و یقه‌هایی بسته دارند را باید با گردنبندهای ظریف و بلند هماهنگ کنید که تا روی لباستان بیفتد و فاصله مناسبی تا یقه‌ داشته باشد.
  4. گردنبند طوق مناسب کدام یقه است؟
    برای لباس‌های دکلته مناسب است.

 

سعیده اکبری

منبع: marioncage

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.