قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

راهنمای خرید اینترنتی گوشواره طلا؛ چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم؟

1

خرید آنلاین گوشواره طلا

خرید آنلاین گوشواره طلا همانند خرید آن از مغازه است. تنها مساله‌ای که باید در خرید اینترنتی مدنظر داشته باشید، اعتبار و اصالت فروشگاهی است که از آن به صورت اینترنتی خرید می‌کنید.

اما به صورت کلی، برای خرید گوشواره طلا خوب است غیر از زیبایی طلایی که می‌بینید، به تناسب آن با فرم صورت، رنگ پوست، سبک زندگی و هدفتان از استفاده از گوشواره هم توجه داشته باشید. یعنی این طور نباشد که فقط یک گوشواره طلای زیبا ببینید و آن را بخرید. اما بعدا متوجه شوید که با هیچ کدام از لباس‌های شما جور در نمی‌آید یا رنگش به صورتتان نمی‌آید.

برای این که انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید فقط کافیست پیش از خرید به چند گزینه توجه کنید. ما در ادامه این مطلب تمامی مواردی که برای خرید آنلاین گوشواره طلا باید مدنظر داشته باشید را مطرح کرده‌ایم. امید که با توجه به این موارد خرید مناسبی داشته باشید. همراهمان باشید.

خرید اینترنتی گوشواره طلا

 

راهنمای انتخاب گوشواره طلا بر اساس فرم صورت

برای انتخاب گوشواره شما باید اول از همه به فرم صورت خود توجه کنید. به این صورت که گوشواره باید تکمیل‌کننده فرم صورت شما باشد. یعنی چه؟ یعنی مثلا اگر صورت گرد دارید، بهترین مدل گوشواره برای شما فرم مستطیلی است. چرا؟ زیرا گوشواره مستطیلی با اضلاعی که دارد می‌تواند گردی صورت شما را متعادل‌تر نشان دهد.

به عبارت دیگر، شما برای انتخاب بهترین گوشواره طلا برای صورت خود باید به دنبال طرحی باشید که متضاد مشخصات صورت شماست.

در زیر به اختصار فرم‌های مختلف صورت و گوشواره مناسب آن را برایتان نوشته‌ایم:

  • گوشواره طلا برای صورت بیضی: افرادی که صورت بیضی دارند می‌توانند هر مدل گوشواره که دوست دارند استفاده کنند. برای این افراد هیچ محدودیتی برای انتخاب مدل وجود ندارد. البته گوشواره‌های آویز که بیضی هستند بیشتر از بقیه مدل‌ها به صورتشان می‌آید. اما توجه داشته باشید که بهتر است آویزهای طلا خیلی بلند یا پهن نباشند.
  • گوشواره طلا برای صورت گرد: گوشواره‌های بلند و مستطیلی مناسب زنانی است که صورت‌های گرد دارند. مدل‌های آویز یا اشکی هم مدل‌های مناسبی برای این افراد بشمار می‌رود زیرا بلندی گوشواره باعث می‌شود تا گردی صورت کمتر به چشم بیاید.
  • گوشواره طلا برای صورت قلبی: گوشواره‌های آویز که دارای خطوط و خمیدگی‌های متعددی هستند برای صورت‌های قلبی بهترین گزینه بشمار می‌روند. مثلا گوشواره‌هایی که بخش پایینی آنها عریض‌تر است برای پر کردن بخش خالی گونه‌ها به سمت چانه گزینه خوبی هستند.
  • گوشواره طلا برای صورت مربعی: گوشواره طلا که فرم دایره‌ای دارد از تیزی زوایای صورت مربعی می‌کاهد و باعث متعادل دیده شدن چهره می‌شود. شاید بتوان گفت بهترین مدل گوشواره برای این صورت‌ها، گوشواره‌های حلقه‌ای بسیار بزرگ است که تا چانه پایین می‌آیند.
  • گوشواره طلا برای صورت باریک و کشیده: گوشواره‌های حلقه‌ای، چلچراغی یا اشکی بلند گزینه‌های مناسبی برای این فرم صورت است. گردی گوشواره‌هایی که قد بلندی هم دارند کمک می‌کند تا درازی صورت کمتر دیده شود.
خرید از گالری پرسته: گوشواره بخیه ای زنانه

از کجا متوجه شوم فرم صورت من چه شکلی است؟

  • صورت بیضی: صورتی که شکل بیضی دارد، عرض پیشانی با عرض استخوان‌های چانه در آن برابر است. صورت از بخش گونه‌ها تا چانه باریک می‌شود و یک فرم بیضی‌شکل می‌سازد.
  • صورت گرد: صورتی دایره‌ای است که پهن‌ترین قسمت صورت در بخش گونه‌هاست و به سمت چانه یا پیشانی که می‌رود باریک‌تر می‌شود.
  • صورت قلبی: صورت‌های قلبی آنهایی هستند که پیشانی‌شان پهن‌تر از گونه‌هاست. گونه به سمت چانه که می‌رود باریک و باریک‌تر می‌شود.
  • صورت مربعی: صورت‌هایی را مربعی می‌گویند که تقریبا هیچ بخش باریکی از پیشانی تا چانه ندارند.
  • صورت باریک و کشیده: صورت‌های کشیده و دراز (مستطیلی) به طور کلی شبیه صورت‌های مربعی هستند. یعنی هیچ بخش باریکی از بالای پیشانی تا پایین چانه در صورت مشاهده نمی‌شود. فرقش با مدل مربعی، فقط کشیده بودن این فرم صورت است.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب گوشواره بر اساس فرم صورت

خرید آنلاین گوشواره طلا

 

راهنمای انتخاب گوشواره طلا بر اساس رنگ موها

  • موهای بلوند و روشن: گوشواره طلای زرد بسیار بهتر از طلای سفید یا پلاتین برای موهای روشن است.
  • موهای تیره: گوشواره‌های طلای سفید یا پلاتین بیشتر به این رنگ مو می‌آید.
  • موهای قرمز: گوشواره طلای زرد و رزگلد برای مو قرمزها مناسب‌تر است.

هنگام خرید آنلاین گوشواره طلا خوب است به بلندی و کوتاهی مو هم توجه کنید. به کسانی که موهای بلند دارند، توصیه می‌کنیم آویزهای بلند و گوشواره‌های سفید و درخشانی انتخاب کنند که برق آن از زیر موهایشان دیده شود.

اما کسانی که موهای کوتاه دارند می‌تواند هر مدلی که دوست دارند را خریداری کنند.

گوشواره های آویز به رنگ رزگلد یا صورتی روشن با موها و چشم‌های تیره و پوست سبزه بیشترین همخوانی را دارند. یا گوشواره طلای حلقه‌ای بسیار بزرگ را می‌توانید با لباس‌ها تیره‌تر بپوشید و در مجلسی که حضور دارید، بدرخشید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب گوشواره طلا با توجه به فرم صورت

 

راهنمای خرید آنلاین گوشواره طلا با توجه به دیگر زیورآلاتی که دارید

برای خرید اینترنتی گوشواره طلا باید به دیگر طلاها و زیورآلات خود هم توجه داشته باشید.

وقتی گوشواره طلای زرد دارید بقیه زیور آلات خود را هم از طلای زرد انتخاب کنید. بهتر است سراغ فلزات دیگر نروید. طلای سفید، رزگلد، نقره یا مس برای ست شدن با طلای زرد به هیچ عنوان مناسب نیستند.

طلای زرد تقریبا با هر سنگ و گوهری ست می‌شود. از الماس‌های بی‌رنگ و درخشان گرفته تا یاقوت و زمرد روی طلا بسیار شیک و زیبا دیده می‌شوند.

بنابراین پیشنهاد گالری پرسته این است سنگ ماه تولد خود را انتخاب کنید و آن را روی گوشواره یا انگشتر موردعلاقه‌تان سوار کنید.

در مورد گوشواره‌های نامتقارن باید توجه داشته باشید که دو گوشواره‌ی تا به تای یک جفت بهتر است همرنگ باشند. یا رنگ‌های متضاد داشته باشند، مثل سیاه و سفید. فلز و سنگ مورد استفاده در هر دو لنگه گوشواره‌ی یک جفتِ تا به تا باید با هم برابر باشند. به این صورت شما علاوه بر نمایش تفاوت، هارمونی و جفت بودن هر دو تا گوشواره را نمایش خواهید داد.

خرید اینترنتی گوشواره طلا

معرفی مدل‌های مختلف گوشواره طلا

برای خرید آنلاین گوشواره طلا خوب است مدل‌های مختلف این وسیله زینتی را بشناسید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. ما در زیر به اختصار مدل‌های مختلف گوشواره طلا را معرفی کرده‌ایم و گفته‌ایم برای چه فرم صورتی مناسب‌تر هستند:

  • گوشواره کلیپسی (Clip-on): در این مدل یک کلیپس محکم که گوشواره از آن آویزان است، لاله گوش را می‌گیرد و در جای خود ثابت نگه می‌دارد.
  • گوشواره میخی (Stud): گوشواره‌های میخی با و بدون سنگ قیمتی برای صورت‌های باریک و کشیده مناسب هستند. برای هر تیپی از شلوار جین و اسپرت گرفته تا لباس شب و مهمانی‌های رسمی هم مناسب و قابل استفاده است.
  • گوشواره حلقه‌ای (Hoop): در این مدل شکل دایره‌ای دارد و بین لاله گوش و قفل این دایره یک فضای گردِ توخالی تشکیل می‌شود. این گوشواره برای صورت‌های مربعی بهترین گزینه بشمار می‌رود.
  • گوشواره آویز (Drop): گوشواره‌های آویز می‌توانند تماما فلزی یا ترکیبی از فلز و جواهر باشند. به این صورت که در انتهای زنجیر آویز یک سنگ قیمتی، الماس یا مروارید کار شده باشد. این گوشواره‌ها حرکت و تکان زیادی ندارند. آویز برای زنانی که موهای بلندی دارند گزینه مناسبی است.
  • گوشواره آویز چندشاخه (Chandelier): آویز چندشاخه برای صورت های بیضی و صورت‌های قلبی شکل مناسب است. همچنین زنانی که موهای بلندی دارند بهتر است این نوع گوشواره را برای خود انتخاب کنند.
  • گوشواره رشته‌ای (Threader): این نوع گوشواره طراحی زنجیرمانند و ساده‌ای دارد. از پشت گوش آویزان می‌شود و ممکن است از فلز ساده تشکیل شده باشد یا به همراه سنگ‌قیمتی، الماس یا دیگر فلزات عرضه شود. این گوشواره‌ها قفل ندارند و خودشان در سوراخ گوش فرو می‌روند. گوشواره رشته‌ای برای صورت‌های قلبی مناسب است. 
  • گوشواره هاگی (Huggie): در این مدل نیز همچون نمونه حلقه‌ای دو انتهای گوشواره به هم می‌رسند و اصطلاحا همدیگر را در آغوش می‌کشند. گوشواره هاگی اغلب کوتاه و کوچک است.
  • دکمه گوش (Ear Cuff): دکمه‌های گوش نیز همانند گوشواره‌های کلیپسی به سوراخ گوش نیاز ندارند و به گونه‌ای طراحی می‌شوند که از گوش بیرونی آویزان شوند. این مدل گوشواره می‌تواند یک فلز ساده باشد که روی گوش بیرونی کلیپس می‌شود یا آویزی از سنگ و طلا باشد. این گوشواره‌ها برای زنانی مناسب است که موهای کوتاه دارند. یا موهای خود را پشت گوش می‌دهند.

 

سوالات رایج در مورد خرید آنلاین گوشواره طلا

  1. آیا با گوشواره می‌توان ورزش کرد؟
    بله، چرا که نه! اگر گوشواره ظریف و کوچکی دارید که دایم در گوش‌هایتان است، نگران آسیب دیدن آن هنگام ورزش کردن نباشید. اما اگر گوشواره بزرگ یا از نوع آویز است، توصیه می‌کنیم در باشگاه یا در طول تمرینات ورزشی آن را از گوش خارج کنید تا به جایی گیر نکند یا ضربه نبیند. گوشواره‌های سنگین هم ممکن است حین بالا و پایین پریدن‌های شما هنگام ورزش کردن از گوشتان باز شود. پس از این گوشواره‌ها در باشگاه استفاده نکنید.
  2. آیا زنان قد کوتاه می‌توانند از گوشواره بلند استفاده کنند؟
    اگر خانم قد کوتاهی هستید خیلی اصرار نداشته باشید که گوشواره بلند و چلچراغی از گوش‌های خود بیاویزید زیرا قدتان را کوتاه‌تر و اندام‌تان را زشت نشان خواهد داد.
  3. گوشواره‌های بزرگ و آویز را با لباسی ست کنیم؟
    گوشواره بزرگ خود را با تیپ مشکی ست کنید. وقتی همه لباس‌های شما مشکی و تیره باشند، گوشواره بسیار بهتر خود را نشان می‌دهد. مخصوصا اگر گوشواره روشن و براق باشد. با دامن و کت جین هم می‌توانید گوشواره آویز و رنگی استفاده کنید. بلوزهای بدون یقه و شلوار جین پاره یکی از تیپ‌های مناسب برای استفاده گوشواره آویز است.
  4. گوشواره حلقه‌ای را با چه اکسسوری‌هایی می‌توان ست کرد؟
    بهتر است سراغ انگشترهای ظریف یا دستبندهای النگویی بروید. اگر دوست دارید گردنبند داشته باشید حتما نمونه‌ای ظریف و باریک انتخاب کنید.

 

منبع: wixonjewelers

1 نظر
  1. سمانه می گوید

    مرسی از مطلب کاملتون واقعا نگاهم رو به خرید طلا عوض کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.