قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

چطور چند دستبند را کنار هم ست کنیم؟

0

در این مطلب در مورد نحوه ست کردن چند دستبند با هم توضیح داده‌ایم. پوشیدن چند دستبند در کنار هم مدی است که هیچ‌گاه قدیمی و کهنه نمی‌شود و می‌توانید در هر زمانی که دوست دارید چند دستبند را با هم به‌دست کنید. حتی برخی از زیورآلات پارچه‌ای و چرمی به صورت آماده و چند رشته‌ای در بازار عرضه می‌شوند که نشان می‌دهد چنین تصمیمی به هیچ وجه دور از ذهن و عجیب نیست.

اما با همه‌ی این تفاسیر، این کار تا حد زیادی به نحوه‌ی لباس پوشیدن شما و روحیه‌تان ارتباط دارد. بنابراین برای اینکه با بهترین ترفندهای ست کردن چند دستبند با هم آشنا شوید از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

جذابیت استفاده از چند دستبند در کنار هم

بر اساس گرایشات جدیدی که در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم، شما برای ست کردن چند دستبند با هم هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می‌توانید دستبندهای متنوع با رنگ‌های مختلف و با متریال‌های گوناگون را در کنار هم بپوشید. تنها نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید این است که انگشتر و گردنبندی که با آن ست می‌کنید و همچنین لباس‌هایتان باید با ترکیبی که برای دستبندها در نظر دارید، جور باشند.

دستبند از جمله جواهراتی است که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد زیرا به لطف تکنولوژی و موبایل‌های هوشمند که همیشه در دستانمان هستند، دست‌هایمان در دید همگان قرار دارند. اما آیا این حرف‌ها یعنی شما هر چه دستبند در جعبه جواهرات دارید را باید با هم و در کنار یکدیگر استفاده کنید؟ بدون شک پاسخ ما منفی است. با اینکه برای انتخاب رنگ و جنس محدودیتی وجود ندارد اما خیلی بی‌برنامه هم نباید این کار را انجام دهید. ما در زیر چندین پیشنهاد برایتان داریم تا به واسطه آنها خوش‌تیپ و باسلیقه به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستبند طلا مردانه و هر آنچه باید درباره‌اش بدانید

 

اصول ست کردن چند دستبند در کنار هم

در زیر چند معیار کلی و عمومی برای استفاده از چندین دستبند در کنار هم را برایتان نوشته‌ایم که لازم است بدانید:

– با طرح‌های ساده شروع کنید

اگر اولین بار است که می‌خواهید چند دستبند را با هم دست کنید توصیه می‌کنیم سراغ دستبندهای زنجیری ساده بروید که فقط رنگ‌های متفاوتی دارند. یا زنجیرهایی را انتخاب کنید که آویزهای ظریفی از آنها آویزان است. یا مثلا می‌توانید یک النگو و دستبند زنجیری که هر دو از جنس طلا و به رنگ طلایی هستند را در کنار هم استفاده کنید.

اگر ساعت مچی شما فلزی است، می‌توانید آن را یک لایه دستبند طلا در نظر بگیرید و در کنارش یک یا دو زنجیر ساده‌ی دیگر هم بپوشید. حتی از آویزهای ساعت هم برای شلوغ‌تر دیده شدن زنجیر و ساعت در کنار هم می‌توانید کمک بگیرید.

یا می‌توانید یک دستبند چرم که پلاکی از طلا داشته باشد را در کنار زنجیر طلای ظریف و یک رشته دستبند بافت که رنگش متناسب با چرم باشد را همزمان در کنار هم ست کنید. تلفیق چرم و طلا یکی از متداول ترین روش‌های استفاده از دستبندهای مردانه در کنار هم است. یا دستبندهای بافت که با نخ مکرمه ساخته شده‌اند را با هم ست کنید.


– دستبند با جنس‌های مختلف را با هم ست کنید

وقتی زمان انتخاب دستبند برای استفاده چند لایه می‌رسد لازم نیست حتما همه گزینه‌ها از یک جنس و یک رنگ باشند. در واقع، بهتر این است که از فلزات مختلف با رنگ‌های متنوع کمک بگیرید تا اثرگذاری و جلوه بیشتری داشته باشند. بنابراین، از اینکه یک دستبند طلای سفید را در کنار زنجیر طلای زرد استفاده کنید، هراسی به دل راه ندهید. حتی می‌توانید دستبند چرمی پهن را در کنار یک زنجیر طلای باریک به دست کنید. یا مثلاً تمیمه طلا را در کنار یک رشته دستبند بافت و یک رشته دستبند چرمی استفاده کنید.

خرید از گالری پرسته: دستبند زنجیری زنانه

 

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توانید با هم ترکیب کنید استفاده از جواهرات میناکاری شده در کنار زنجیرهای طلا، نقره یا مسی است. ترکیب رنگی این گزینه‌ها می‌تواند جلوه زیبایی به تیپ شما ببخشد. اگر سبک‌های قدیمی را دوست دارید شاید بد نباشد سراغ تیپ‌های عجیب مدونا در دهه‌های قبلی بروید و مثلا دستبند کشی را با دستبند فلزی ترکیب کنید. همه این انتخاب‌ها به سلیقه و روحیه شما بستگی دارد.


چه تعداد دستبند کافی است؟

– اگر قصد دارید با دستبندها تیپ خود را تکمیل کنید و می‌خواهید که حتما دیده شوند و به چشم بیایند، پس بهتر است از تعداد بیشتر از معمول استفاده کنید. مثلا چهار یا ۵ دستبند در کنار هم.

– اگر می‌خواهید در هر دو دست دستبند داشته باشید، به هیچ عنوان سراغ تعداد زیاد نروید و تا حد امکان دستبندهای ظریف و نازک را به تعداد کم استفاده کنید.

– به این نکته توجه داشته باشید که اگر تیپ شما فقط با دستبندها تکمیل می‌شود، ترجیحا لباس تک‌رنگ به تن داشته باشید تا نگاه‌ها روی دستبند بچرخد.

اما در نهایت باید یادآور شویم که همیشه ساده بودن و ظرافت زیورآلات بهتر از بزرگ و رنگی بودن آنهاست. از این لحاظ که جواهرات ساده، شیک‌تر هستند و شما را باکلاس‌تر نشان می‌دهند. حتی اگر دستبندهای چند لایه دوست دارید هم سراغ نمونه‌های ظریف و باریک بروید.

بیشتر بخوانید: تعیین سایز دستبند و النگو؛ چطور مچ دست‌مان را اندازه‌گیری کنیم؟


نکته‌هایی در مورد نحوه ست کردن چند دستبند با هم

حتما به رنگ دستبندهایی که می‌خواهید با یکدیگر ست کنید دقت کنید. یکی از مهم‌ترین نکات ست کردن دستبندها هارمونی رنگی بین آنهاست. مثلاً می‌توانید از رنگ‌های مکمل یا از رنگ‌های متضاد استفاده کنید. نکته اصلی که باید توجه داشته باشید، تناسب رنگ است.

نکته دیگر که برای ست کردن چند دستبند در کنار هم باید در نظر بگیرید اندازه آنهاست. اگر از یک دستبند بزرگ استفاده می‌کنید در کنارش چند دستبند ظریف قرار دهید تا از لحاظ بصری شکل متعادل‌تری به خود بگیرد. مثاً اگر می‌خواهید از دو دستبند تیره‌رنگ کنار یکدیگر استفاده کنید حتما به اندازه آن دقت کنید تا کاملا یک اندازه نباشند و یکی از آنها کوچک‌تر از دیگری باشد.

خرید از گالری پرسته: دستبند بافت زنانه طلا

 

نوع طراحی و بافت دستبندها نیز در ترکیب‌شان کنار یکدیگر مهم است. اگر دستبندتان بافت‌های متفاوتی دارد باید دقت کنید که کنار هم قرار دادنشان از ارزش دیگری کم نکند.


بهتر است رنگ و طرح دستبندهای شما با لباس شما تناسب داشته باشند. مثلا اگر لباس خود را با الهام از جنگل انتخاب کرده‌اید، بهتر است دستبندهای شما هم نشانه‌ای از جنگل داشته باشد.

همچنین برای ست کردن چند دستبند با هم باید به دیگر زیورآلات خود هم توجه داشته باشید. مثلاً نمی‌توان ترکیب دستبندهای چرم و طلا و بافت را با یک انگشتر پر از نگین‌های الماس ست کنید. چون این ها هیچ تناسبی با هم ندارند.

یکی دیگر از مهم‌ترین ترفندهای ست کردن چند دستبند با هم این است که طرح، رنگ و مدل آنها را بر اساس موقعیتی انتخاب کنید که قرار است در آن حضور داشته باشید. یعنی به این فکر کنید که آیا قرار است به یک رویداد اجتماعی بروید، با دوستان در کافه دور هم جمع شوید، عروسی دعوت شده‌اید، قرار است در مهمان شامِ کاری شرکت کنید یا به خانه دوست و فامیل بروید. به طور مثال، برای عروسی و مجالس مهمانی شبانه‌ بهتر است از دستبندهای پر زرق‌وبرق مثل ترکیب دستبند الماس، دستبند تنیس یا دستبندهای رنگی با نگین‌هایی از سنگ‌های قیمتی استفاده کنید.

خرید از گالری پرسته: دستبند سکه ای زنانه

 

اگر خاص بودن را دوست دارید می‌توانید چندین عدد از یک طرح دستبند را خریداری و آنها را به صورت چند رشته‌ای در کنار هم استفاده کنید مثل عکس زیر.

کلام آخر

حالا که با نحوه ست کردن چند دستبند با هم آشنا شدید، شاید دوست داشته باشید چندین مدل دستبند بخرید و آنها را با هم ست کنید. ما در فروشگاه اینترنتی گالری پرسته، انواع دستبند مردانه، زنانه و بچه‌گانه را در جنس‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف عرضه می‌کنیم. می‌توانید بر اساس نیاز و علاقه خود هر کدام را که دوست دارید مشاهده و خریداری کنید. ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت ۷ روزه و تعویض ۹۰ روزه را هدیه می‌دهیم.

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع: jewelrywise

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.