قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

۸ مدل دستنبد‌ فشن که همیشه روی مد هستند

0

دستبند فشن دقیقا آن چیزی است که زنان خوش‌تیپ باید در جعبه جواهرات خود داشته باشند تا تیپ و استایلشان کامل باشد. این دستبندها که طراحی و مدل‌های متنوعی دارند از جمله بهترین زیورآلات فشن به‌شمار می‌روند. اما فشن یعنی چه؟ یعنی مرسوم و طبق مد روز. یعنی سبک و مدلی که باعث زیبایی ظاهری استایل افراد مختلف می‌شود. در همین راستا، در ادامه‌ی این مطلب، ۸ مدل دستبند فشن که لازم است داشته باشید تا همیشه روی مد باشید را به شما معرفی کرده‌ایم. همراه ما باشید.

دستبند فشن چیست؟

قبل از معرفی دستبند طلا فشن شاید بد نباشد به خود واژه‌ی فشن بپردازیم. فشن در واقع نوعی ابراز وجود و استقلال در یک دوره و مکان خاص است که به وسیله‌ی ابزارهای گوناگونی مانند لباس، کفش، شیوه‌ی زندگی، اکسسوری، وسایل آرایش، میک‌آپ، مدل مو و حتی وضعیت بدن به نمایش گذاشته می‌شود. به عبارتی دیگر، فشن تعریفی است که توسط صنعت فشن به عنوان «مد» اعلام می‌شود.

در حال حاضر صنعت فشن، دومین صنعت مهم در دنیاست و حوزه‌های مختلفی از زندگی بشر از رنگ و مدل لباس و لوازم و اکسسوری‌ها تا معماری و دکوراسیون خانه را دربر می‌گیرد. استفاده از اکسسوری و زیورآلات نیز جزو ثابتی از فشن است. با ارزش‌ترین اکسسوری‌هایی که علاوه بر زیبائی، نوعی سرمایه‌ی اقتصادی هم به شمار می‌آیند، زیورآلات طلا هستند. یکی از این انواع زیورآلات، دستبند فشن است که ما مدل‌های مختلف آن را در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم. استفاده از این مدل دستبندها کمک می‌کند تا همیشه شیک به نظر برسید. مزیت دستبندهای فشم در این است که هرگز از مد نمی‌افتند و برای مکان‌ها و مناسبت‌های مختلف قابل استفاده هستند.

۱- دستبند مروارید

اگر می‌خواهید تیپ مد روز داشته باشید که کمی هم استایل کلاسیک و آنتیک داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم بدون هیچ شکی سراغ دستبندهای مرواریدی بروید. مروارید از بهترین دستبندهای فشن است که همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید. مزیت این تیپ دستبند فشن این است که برای هر موقعیتی قابل استفاده است و اصطلاحا، چندکاره بشمار می‌رود. هم با تیپ رسمی ست می‌شود و هم با تیپ غیررسمی. شک نکنید با دستبند مروارید می‌توانید ظاهری متفاوت برای خود بسازید.

۲- دستبند النگویی

این دستبندها شبیه یک رینگ (حلقه) بزرگ هستند که دور مچ قرار می‌گیرند و انتهای آنها هم باز است. این دستبندها در مدل‌های باریک و ظریف یا نمونه‌های پهن عرضه می‌شوند. مدل‌های مچ‌بند مانند این دستبند برای لباس‌های رسمی مناسب است زیرا ساده اما در عین حال جلوه‌دهنده نوعی حس و حال سلطنتی است.

 

خرید از گالری پرسته: النگو دستبندی طلا

 


۳- دستبند چارم

دستبندهای چارم از دیگر مدل‌های دستبند هستند که هرگز کهنه و قدیمی نمی‌شوند و می‌توانید برای روی مد بودن از آنها استفاده کنید. این دستبندها که به نام افسون هم شناخته می‌شوند در واقه دستبندهای زنجیری هستند که می‌توانید مهره‌های چارم و افسون را از آن بیاویزید. خوبی این زیورآلات این است که می‌توانید آویزهای مورد علاقه خود و آویزهایی که یادآور خاطراتتان هستند را از آنها بیاویزید. این مدل دستبند فشن برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب است.

۴- دستبند مهره‌

از دیگر مدل‌های دستبند فشن می‌توان به دستبند مهره‌دار اشاره کرد. این زیورآلات از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند. اما اغلب دارای مهره‌های سنگی، چوبی یا پلاستیکی هستند. نمونه‌های سنگی از ارزش و بهای بیشتری برخوردارند؛ مخصوصا اگر از مهره‌های قیمتی در ساخت آنها استفاده شده باشد. این دستبندها در مدل‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های بسیار متنوع در بازار موجود هستند و می‌توانید با خریداری آنها مطمئن باشید که همیشه زیورآلاتی برای روی مد بودن دارید.

۵- دستبند با سنگ قیمتی

هر کسی توان مالی کافی برای خرید این مدل دستبند را ندارد. روی این دستبندها از انواع سنگ‌های قیمتی همچون الماس زمرد، یاقوت یا عقیق استفاده می‌شود. حتی مدل‌هایی که با سنگ مصنوعی ساخته می‌شود هم قیمت نسبتا بالایی دارند.

۶- دستبند چرم

یکی از زیباترین دستبندهای فشن، نمونه‌های چرمی است که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند. این دستبندها را اغلب مردان استفاده می‌کنند. روی برخی از مدل‌ها پلاک طلا کار می‌شود. دستبند چرم همچون مچ‌بند دور مچ دست را می‌پوشاند و باعث می‌شود تا تیپ فرد شیک و زیبا به نظر برسد.


۷- دستبند فیروزه

از دیگر دستبندهای فشن باید به سنگ فیروزه اشاره کرد. سنگ قیمتیِ فیروزه که علاوه بر فیروزه‌ای، به رنگ‌های آبی-سبز و آکوا هم در بازار یافت می‌شوند از زیباترین گوهرهایی هستند که در ساخت دستبند از آنها استفاده می‌شود. ایران یکی از معادن اصلی سنگ فیروزه است و در نتیجه، مدل‌های بسیار متنوعی از دستبند با سنگ فیروزه را می‌توان در بازار پیدا کرد.

۸- دستبند زنجیری

آخرین مدل از دستبندهای فشن که می‌خواهیم معرفی کنیم، نمونه‌های زنجیری هستند. دستبند زنجیری ممکن است فقط زنجیر خالی یا ترکیبی از زنجیر طلا و سنگ و مهره باشند. این دستبندها بیشتر از بقیه مدل‌ها در میان مردم محبوبیت دارند. بسیاری از سلبریتی‌ها هم به این مدل دستبند فشن علاقه بیشتری نشان می‌دهند. بهتر است از این وسیله زینتی برای مراسم غیررسمی و مهمانی‌های دوستانه استفاده کنید.


کلام آخر

در آخر پیشنهاد می‌کنیم برای خوش تیپ به‌نظر رسیدن سعی کنید تا حد ممکن مچ دستتان از دستبند خالی نماند. برای مناسب‌های رسمی سراغ مصنوعات طلا یا دستبندهای ساخته شده از سنگ‌های قیمتی بروید. برای تیپ‌های روزانه دستبند چارم یا چرمی انتخاب کنید. در مهمانی‌های دوستانه دستبند زنجیری بپوشید و برای مواقعی که می‌خواهید خاص و متفاوت به نظر برسید، سراغ دستبند النگویی بروید.

بسیاری از مدل‌های که در بالا معرفی کردیم را در فروشگاه طلا و جواهر گالری پرسته می‌توانید پیدا کنید. انواع دستبند زنانه، مردانه، بچه‌گانه در جنس‌های طلا، بافت، مهره‌دار یا چرمی در این فروشگاه موجود است.

 

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.