قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

چگونه بر اساس رنگ پوست‌مان بهترین دستبند را انتخاب کنیم؟

0

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست برای شما دشوار هست؟ آیا با همه وسواسی که در خرید جواهرات و زیورآلات طلا نشان می‌دهید همیشه از خرید ناراضی هستید؟

گاهی یک دستبند زیبا را که در دست همکار یا یکی از نزدیکان دیده‌اید خریداری می‌کنید ولی موقع استفاده اصلا چیز جالبی به نظر نمی‌رسد. مشکل کجاست؟ بدون تردید جواهر همان است و فلز قیمتی هم تغییر نکرده است ولی یک موضوع مهم را فراموش کرده‌اید! تناژ پوست افراد با یکدیگر تفاوت دارد. به همین دلیل است که جواهرات و به ویژه، انگشتر طلا و دستبند طلا را باید با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید.

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست به هچ عنوان سخت نیست. با پیدا کردن زمینه و تن رنگ پوست می‌توانید زیورآلات جذاب‌تری را برای خود انتخاب کنید. برای آشنایی با روش‌های شناخت رنگ پوست تا انتهای مطلب با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

تأثیر رنگ پوست در زیبایی دستبند

انتخاب هر نوع طلا و جواهر بر اساس رنگ پوست اهمیت زیادی دارد. چون هارمونی میان رنگ پوست ما و انتخاب پوشش و لوازم زینتی که استفاده می‌کنیم در جذابیت و شیک بودن ما تاثیر به‌سزایی دارد. به طور مثال، زیورآلات زرد، دست افراد با زمینه پوست گرم را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد. یا مثلاً زیورآلات نقره‌ای، سفید و روشن برای زمینه رنگ پوست سرد مناسب هستند.

البته توجه داشته باشید که در مورد انتخاب و خرید دستبند طلا یا هر زیورآلات دیگری هیچ اجباری وجود ندارد. تمامی اصول و قواعدی که ذکر می‌شوند در واقع ایده‌هایی برای شیک‌پوشی و جذابیت بیشتر هستند و مجبور نیستید همیشه این موارد را رعایت کنید.

تشخیص تن رنگ پوست برای خرید دستبند

بهترین راه برای انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست این است که تن رنگ پوست خود را مشخص کنید. برای تشخیص رنگ پوست بهتر است در فضای باز و زیر نور خورشید بایستید. جاهایی از پوست که رگ‌ها بیرون زده را انتخاب کنید. در بخش داخلی مچ دست‌های اغلب آدم‌ها رگ‌های خونی به خوبی دیده می‌شوند. پس دستتان را زیر نور خورشید برگردانید و ببینید رگ‌ها چه سایه‌ای دارند.

حواستان باشد که نورهای فلورسنت، مهتابی و موارد مشابه بر تناژ پوست تاثیر می‌گذارند. بنابراین نور طبیعی روز برای این منظور مناسب‌تر است.

  • اگر رگ‌های دست شما آبی و بنفش است، یعنی تن رنگ پوست سرد دارید.
  • اگر رگ‌های دست شما سبز است، یعنی تن رنگ پوست گرم دارید.
  • اگر رگ‌های دست شما آبی و در بخش‌هایی سبز دیده می‌شوند، یعنی پوست با تناژ خنثی دارید.
خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

 

باید یادآوری کنیم که این رنگ پوست که در واقع تُن پوست هستند با رنگ واقعی پوست متفاوت است. ممکن است شما پوستی تیره اما سرد داشته باشید. یا ممکن است پوستتان رنگ‌پریده اما گرم باشد. رنگ (تن) پوست بیشتر به نژاد و اقلیت مردم مربوط است در حالی که رنگ پوست تحت تاثیر عوامل گوناگونی است.

انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست

پس از اینکه مشخص کردید رنگ پوستتان سرد، گرم یا خنثی است، نوبت آن است که فلز متناسب با آن را تعیین کنید. باید فلزی انتخاب کنید که باعث تشدید رنگ پوست شما شود.

پوست با تن سرد

طلای سفید، پلاتین و نقره انتخاب خوبی برای افرادی دارای تن پوست سرد است. بدلیجات رنگی سبز و آبی نیز با پوست سرد همخوانی دارد.

 

پوست با تن گرم

اما اگر تن پوست گرم دارید اصلا سراغ دستبند نقره و پلاتین نروید. دستبند ساخته شده از طلای زرد، گل رز، مس و برنج برای تن پوست گرم بسیار مناسب‌تر است.


پوست با تن خنثی

اما دارندگان تن پوست خنثی خیلی خوش شانس‌تر هستند و می‌توانند از فلزات سفید و زرد در کنار یکدیگر استفاده کنند. مثلا یک دستبند ظریف با ترکیبی از گل رز و نقره یا طلای سفید و طلای زرد بسیار چشم‌نواز است و با تناژ پوست هم سازگاری دارد.

ست کردن رنگ پوست با سنگ‌هایی که در دستبند استفاده می‌شود

تطابق رنگ دستبند با تن پوست در مورد جواهرات قیمتی هم صدق می‌کند. معمولا طلا، نقره و … به عنوان پایه دستبندهای جواهر نشان قرار می‌گیرند و از سنگ‌های قیمتی برای طراحی و زیبایی استفاده می‌شود. اگر سنگ‌های جواهر مطابق با رنگ تن پوست انتخاب شوند، دستبند ظاهری منسجم و جذاب‌تر پیدا می‌کند.

همان‌طور که طلاهای روشن برای پوست سرد مناسب بودند، سنگ‌های روشن مثل قرمز، سبز یا بنفش برای این رنگ پوست بهترین گزینه هستند. این کار باعث می‌شود تا دستبند طلا شما زنده‌ و جذاب‌تر به نظر برسد.

رنگ‌های خاکی همچون قهوه‌ای، زرد، نارنجی یا حتی رنگ فیروزه‌ای برای رنگ پوست گرم بسیار مناسب هستند. به این خاطر که ته‌مایه‌ی رنگ گرم پوست هم خاکی است.

انتخاب دستبند طلا بر اساس رنگ پوست خنثی بسیار ساده‌تر است. طیف وسیعی از فلزات قیمتی و جواهرات مناسب تناژ خنثی هستند. برای مثال اگر عاشق طلای زرد هستید می‌توانید آن را با نگین فیروزه‌ای تزئین کنید.

کلام آخر

در این مطلب در مورد انتخاب دستبند بر اساس رنگ پوست برایتان توضیحات کاملی ارائه دادیم. در آخر هم لازم است یادآوری کنیم که شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی گالری پرسته، انواع دستبند مردانه، زنانه و بچه‌گانه را مشاهده و خریداری کنید. ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت ۷ روزه و تعویض ۹۰ روزه را هدیه می دهیم.

 

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.