قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

از انار و هندوانه تا جوراب و کلاه؛ با طلاهای پاییزی گالری پرسته آشنا شوید

0

خرید طلا با طرح های پاییزی

خرید طلا با طرح های پاییزی از گالری پرسته یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز است. چرا؟ چون می‌توانید انواع شکل‌ها و طرح‌هایی که نماد سومین فصل سال هستند را به عنوان زیورآلات استفاده کنید. به طور مثال، گالری پرسته مجموعه‌ای مخصوص شب یلدا دارد که طرح‌های انار و هندوانه را می‌توان در فرم‌های مختلف پیدا کرد. از انارهای طلایی تو پر گرفته تا سنگ‌های قرمز جذابی که یادآور دانه‌های انار هستند. یا مثلا می‌توانید دستبندهای بافت با پلاک طلا به شکل هندوانه را در این مجموعه پیدا کنید.

از آن جا ک هوا در پاییز سرد و باد و باران زیاد می‌شود، طرح‌هایی همچون کلاه و جوراب هم در مجموعه پاییز گالری پرسته وجود دارد. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود، انواع طلای دست‌سازی که یادآور پاییز هستند را خریداری کنید.

انار و هندوانه

این دو میوه سرخ و خوشمزه همیشه نماد شب یلدا، آخرین شب فصل پاییز و بلندترین شب سال بوده و هستند. شاید بتوان گفت هیچ میوه‌ی دیگری را نمی‌توان به اندازه این دو به عنوان نماد پاییز تلقی کرد. از این رو، در مجموعه شب یلدای گالری پرسته انواع دستبند طلا، گوشواره، گردنبند و انگشتر طلا با طرح‌های پاییزی انار و هندوانه را می‌توانید پیدا کنید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند سنگی زنانه

خرید طلا با طرح های پاییزی

 

کلاه و جوراب

وقتی هوا سرد می‌شود پوشیدن کلاه و جوراب هم واجب می‌شود. در پاییز اغلب شاهد وزش بادهای سرد و خنک هستیم و برای حفظ سلامتی هم لازم است کلاه بر سر بگذاریم. یا جوراب بپوشیم. گالری پرسته بر این اساس، طلا با طرح این دو پوشاک تولید و عرضه کرده است که می‌توانید برای خود یا عزیزانتان خریداری کنید.

به طور کلی، بیشتر افراد دوست دارند بر اساس فصل و مناسبت‌های مختلف لباس و اکسسوری‌های خود را انتخاب کنند. پس چه بهتر که اکسسوری دلخواه خود را از جنس طلا انتخاب کنید تا هم شیک‌پوش باشید و هم نوعی سرمایه‌گذاری مالی هم برایتان به‌شمار برود.

خرید از گالری پرسته: دستبند سکه ای زنانه

 

جوراب

ابعاد حدودی جوراب از جنس طلا ۱.۲×۱.۳ سانتی‌متر است. حدود ۸۰ هزار تومان از قیمت کل دستبند برای سنگ جید قرمز است که در ساخت آن استفاده شده. این پلاک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و دست‌ساز است. محدودیت سنی هم ندارد و کودک و بزرگسال می‌توانند از آن استفاده کنند.

خرید طلا با طرح های پاییزی

دستبند طلا بچه گانه سنگی چترحدود ۸۰ هزار تومان از قیمت کل دستبند برای سنگ جید قرمز است که در ساخت آن استفاده شده. این پلاک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و دست‌ساز است. محدودیت سنی دارد و فقط برای کودکان مناسب است.

خرید از گالری پرسته: دستبند سنگی زنانه
دستبند طلا سنگی کلاه

ابعاد حدودی کلاه از جنس طلا ۱×۱ سانتی‌متر است. حدود ۸۰ هزار تومان از قیمت کل دستبند برای سنگ جید قرمز است که در ساخت آن استفاده شده. این پلاک از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و دست‌ساز است. محدودیت سنی هم ندارد و کودک و بزرگسال می‌توانند از آن استفاده کنند

خرید از گالری پرسته: دستبند زنجیری طلا

برگ

برگ هم که عنصر همیشگی پاییز است را در طلاهای دست‌ساز گالری پرسته می‌توانید پیدا و خریداری کنید. از برگ‌های توخالی و ساده گرفته تا برگ‌های نگین‌دار و رنگی از جنس طلا.

خرید طلا با طرح های پاییزی
انگشتر طلا دو برگ

حدود ۵۰ هزار تومان از قیمت کل انگشتر برای نگین اتمی سفید است. این انگشتر از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و دست‌ساز است.

مزایای خرید آنلاین طلا با طرح های پاییزی

خرید آنلاین طلا یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های پس‌انداز پول و افزایش سرمایه است. شما وقتی پول خود را به طلا تبدیل کنید، هرگز نگران کاهش ارزش سرمایه خود در گذر زمان نخواهید بود.

این مساله نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان عمومیت دارد. از همه بهتر این است که شما طلا را به هر عیاری که باشد می‌توانید در بازارهای جهانی نیز بفروشید و آن را به پول نقد تبدیل کنید.

توجه داشته باشید که طلای ۱۸ عیار با عدد ۷۵۰ نیز مشخص می‌شود که نشان‌دهنده ۷۵ درصد طلای موجود در آن است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.