قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

راهنمای خرید طلای بچه‌گانه؛ حواستان به امنیت کودکان باشد

0

خرید طلا برای کودک

خرید طلا برای کودک شاید به نظرتان به راهنما نیاز نداشته باشد و همین که طلاهای سایز کوچک با طرح‌های کودکانه بخرید برایشان کافی باشد. اما این طور نیست.

اغلب ما وقتی صحبت از خرید طلا و جواهرات می‌شود ذهن‌مان به سمت خانم‌هایی می‌رود که به طلا علاقه زیادی دارند اما باید بدانید که کودکان نیز با تقلید از بزرگسالان اطراف خود از طرفدارهای ویژه‌ی طلا و جواهرات هستند.

چه کسی گفته است که بچه‌ها نمی‌توانند زیورآلات داشته باشند؟ در واقع آنها هم برای خوش‌تیپ شدن و کامل کردن استایل خود به اکسسوری‌های زیبایی نیاز دارند. هنگامی ‌که بچه‌ها به سن خاصی می‌رسند می‌توانند از طرف والدین‌هایشان هدیه‌ای از طلا و جواهرات دریافت کنند. همچنین شما هم با دادن چنین هدیه با ارزشی، خاطره فراموش‌نشدنی برای کودک خود رقم می‌زنید. این موقعیت خوبی است که در کنار این خاطره زیبا شما  مسولیت‌پذیری و ارزشمندی را به آنها آموزش دهید.

پس با خرید گردنبند یا گوشواره‌‌ای که مناسب سن خودشان است آنها را خوشحال کنید و لذت ببرید. البته یادتان باشد که وقتی به بچه‌های خود این اکسسوری‌های با ارزش را می‌پوشانید باید مراقب امنیت آنها نیز باشید.

اگر شما هم در حال تلاش برای پیدا کردن اولین هدیه طلا و جواهر قشنگ و مناسب کودک خود هستید، در اینجا چندین نکته وجود دارد احتمالا به کارتان می‌آید؛ پس همراه ما باشید.

خرید طلا بچه گانه

کاربردی باشد

از آنجایی که بچه‌ها غرق در دنیای کودکانه‌شان هستند و به مسائلی مانند تیپ و اکسسوری و همچنین نگهداری آنها توجهی ندارند بنابراین باید هنگام خرید برای آنها علاوه‌بر زیبایی به جزییات آن قطعه طلا توجه کنید. چون کودکان دائما در حال بازی در محیط‌های مختلفی هستند بهتر است فلزاتی برای آنها انتخاب کنید که ساده، ماندگار و مقاوم باشد که هنگام بازی نشکند و خش نیفتد. پیشنهاد می‌کنم تا جایی که ممکن است اکسسوری‌های خیلی ظریف و نازک خریداری نکنید زیرا با شیطنت بچه‌ها سریعا گم شده یا پاره می‌شوند.

 

شیک باشد

حتی اگر به آنها فقط به چشم یک کودک نگاه کنیم، باز هم این بچه‌ها هر کدام شخصیت‌های گوناگون با سلیقه و سبک‌های متفاوتی دارند. وقتی می‌خواهید برای آنها گردنبند، دستبند یا گوشواره‌ای هدیه بخرید فراموش نکنید که سبک و علایق آنها را هم در نظر بگیرید که با دیدنش خوشحال شوند و ذوق کنند.

خرید طلا برای کودک

به‌یادماندنی باشد 

همه‌ی ما همیشه با گرفتن هدیه از عزیزانمان خوشحال شده‌ایم و آن روز به عنوان یک خاطره شیرین و به یادماندنی در ذهن ما ماندگار شده است. بویژه اگر آن هدیه دقیقا همان چیزی باشد که ما دوستش داریم، این احساس خوب و خوشحالی چندین برابر می‌شود. این ثبت خاطره و احساس شادمانی برای کودکان شیرین‌تر خواهد شد اگر برای اولین بار خوشان به تنهایی هدیه‌شان را انتخاب کنند چون احساس غرور، بزرگ شدن و حس مسوولیت به آنها دست می‌دهد. پس پیشنهاد خوبی است که برای خرید اولین هدیه با ارزش و ماندگار از خود آنها کمک بگیرید تا چیزی که می‌پسندند را انتخاب کنند و به عنوان یک لحظه بزرگ در قلب آنها حک شود.

 

متناسب با سن باشد

هنگام تهیه‌ی زیورآلات برای کودکان سن آنها را در نظر بگیرید و چیزی را بخرید که برای او مناسب باشد. به عنوان مثال سنگ‌های رنگی مخصوصا سنگ‌های ماه تولد که با گردنبندهای متنوعی طراحی شده اند گزینه خوبی برای بچه‌ها است. البته النگو، اکسسوری مناسب‌تری نسبت به گردنبند برای کودکان به شمار می‌رود دلیلش هم ایمن بودن آن است. علاوه‌بر این‌، سایر اکسسوری‌هایی که از جنس‌ پلاستیکی یا چرمی هستند به دلیل ماندگاری و اینکه اگر گم شود خیلی نگران کننده نیستند، می‌توانند گزینه ایده‌آلی باشند. اما توصیه می‌کنیم که پوشیدن اکسسوری و زیورآلات را برای کودکان زیر ۵ سال به حداقل برسانید، بهترین سن برای آنها بالای ۶ سال است زیرا بزرگ‌تر و مسوولیت‌پذیر‌تر شده‌اند.

خرید طلا بچه گانه

ایمن باشد

خرید تعداد زیادی زیورآلات و پوشیدن‌شان تهدید جدی برای کودکان محسوب می‌شود. علاوه‌بر زیبایی و ظاهر فرزندتان، ایمنی و امنیت آنها نیز برای شما در الویت قرار دارد. مثلا در مکان‌های شلوغ لازم نیست به آنها زیورآلات بپوشانید. همچنین سعی کنید از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که گم نشود و بهم گره نخورند. امروزه یکی از راه‌هایی که برای آموزش کودکان استفاده می‌کنند پاداش دادن است. شما هم می‌توانید به کمک پاداش‌، مسوولیت‌پذیری و نگهداری از وسایل شخصی را به بچه‌ها یاد دهید.

اولین چیزی که در ایمنی و امنیت باید در نظر گرفت سن کودکان است. هنگام خرید از خود بپرسید کودک در آن سنی که هست چه نوع زیورآلاتی می‌تواند داشته باشد؟  در مرحله‌ی بعدی به خاطر داشته باشید که بچه‌ها در سنین پایین و نوزادی دوست دارند هر چیزی را چنگ بزنند و در دهان خود ببلعند چون در حال کشف و تجربه دنیای بیرونی هستند. بنابراین باید اکسسوری‌هایی انتخاب کنید که مبادا برای آنها مشکل‌ساز شود. همچنین از جنس‌های شیشه‌ای یا هرچیزی که نوک تیزی دارد خودداری کنید زیرا باعث آسیب رساندن به پوست آنها می‌شود. نکته‌ی قابل توجه دیگر، حساسیت است؛ شما باید در نظر داشته باشید که بعضی کودکان به فلزاتی مانند نیکل و کروم حساسیت نشان می‌دهند. معمولا طلا، نقره استرلینگ، چوب و پلاستیک انتخاب‌های مطلوب‌تری برای بچه‌ها است زیرا خطر‌های احتمالی و حساسیت را به طور چشمگیری کاهش می‌دهند، همچنین مستحکم‌تر هستند.

چند ایده برای خرید طلا بچه گانه

 

  • جواهراتی که از طبیعت الهام گرفته‌اند مانند پروانه، برگ، گل و …
  • شکل‌های قلبی
  • گوشواره‌های میخی کوچک و ظریف
  • النگو و دستبندهای محکم
  • اعداد که بیانگر سن یا تاریخ ویژه‌ای در زندگی آنهاست

 

حالا با تمام نکته‌هایی که گفته شد می‌توانید با فرزندان خود ماجراجویی جدیدی را آغاز کنید و به دنبال مناسب‌ترین اکسسوری بگردیدید. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

الهه صالحی‌فر

منابع: optimisticmommy، kay  و jared

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.