قیمت روز طلا: 3,460,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

معروف‌ترین برندهای طلاوجواهرات که در سال ۲۰۲۱ می‌درخشند

0

در این مطلب می‌خواهیم برندهای معروف طلا و جواهر را به شما معرفی کنیم. چون با وجود اینکه جواهرات قیمت بسیار بالایی دارند اما جالب است که هر روز بر میزان تقاضای این کالای لوکس افزوده می‌شود. بر همین اساس یک موسسه تحقیقاتی به نام «یورومونیتور اینترنشنال» به بررسی میزان فروش طلا و جواهرات در سراسر دنیا پرداخته و گزارشی بر این مبنا منتشر کرده است. مطابق بر این گزارش، میزان فروش جواهرات فقط در طول یک سال نزدیک به ۳۸ میلیارد دلار آمریکا برآورد شده است. با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

برترین برندهای جواهرات طراحی‌شده در سال ۲۰۲۱ در یک نگاه شامل موارد زیر است:

  1. تیفانی اند کو (Tiffany & Co)
  2. هری وینستون (Harry Winston)
  3. کارتیه (Cartier)
  4. شوپارد (Chopard)
  5. ون کلیف آرپلز (Van Cleef & Arpels)
  6. گرف (Graff)
  7. دیوید یورمن (David Yurman)
  8. بوچلاتی (Buccellati)
  9. بولگاری (Bvlgari)
  10. بوشرون (Boucheron)

۱- تیفانی اند کو (Tiffany & Co)

یکی از پرفروش‌ترین برندهای معروف طلا و جواهر تیفانی اند کو است که تا چند سال پیش با نام تیفانی اند یانگ شناخته می‌شد. البته این شرکت کالای لوکس آمریکایی در میان عموم مردم با نام تیفانی شهرت دارد. زمینه اصلی فعالیت‌های آن نیز طراحی، ساخت و فروش جواهرات است. جالب است بدانید شرکت تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی، به‌عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی و لوازم التحریر تأسیس شد. اما در حال حاضر محصولات گسترده‌تری در چرخه تولید دارد که تمامی آنها کالاهای لوکس بشمار می‌روند. شرکت تیفانی در سال ۲۰۱۳ در فهرست فوربز جهانی ۲۰۰۰ با ارزش بازار سرمایه ۸٫۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱۶۵۹ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک قرار دارد.

خرید از گالری پرسته: زنجیر تیفانی زنانه

 

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند

ادری هپبورن، الیزابت تیلور، ریس وایترسپون مشهورترین هنرمندانی هستند که از این برند استفاده کرده‌اند. البته جالب است بدانیدُ در سال ۱۸۶۱، آبراهام لینکلن، برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری خود، ساخت یک جام را به شرکت تیفانی سفارش داد و در طول دوران ریاست جمهوری، برای همسرش یک سری زینت آلات از مرواریدهای ریز، ساخت تیفانی خرید.

محدوده قیمت برند تیفانی اند کو

$۱۵,۵۰۰-$۱۵  میلیون دلار

بیشتر بخوانید: آشنایی با جواهرات تیفانی اند کو و کلکسیون جذاب و دیدنی آن

۲- هری وینستون (Harry Winston)

شرکت جواهرسازی هری وینستون، یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر در جهان است. هری وینستون در سال ۱۹۳۲ میلادی در شهر نیویورک تاسیس شد و خیلی زود توانست نام خود را به عنوان «پادشاه الماس‌ها» و جواهرساز ستاره‌ها بر سر زبان‌ها بیندازد. دلیلش هم طراحی و ساخت جواهراتی لوکس و بی‌نظیر بود. هری وینستون در سال ۱۹۵۸ میلادی، «الماس امید» را که زینت‌بخش تاج سلطنتی لوئی چهاردهم فرانسه بود و همچنین الماس پرتغالی را به موسسه اسمیتسونین که بزرگ‌ترین موزه علمی-فرهنگی-تحقیقاتی جهان است، اهدا کرد.

جالب است بدانید روزنامه نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۰ میلادی، ارزان‌ترین جواهر عرضه شده در جواهرفروشی هری وینستون را ۶۰۰۰ دلار آمریکا برآورد کرده بود.

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند

جنیفر لوپر، مدونا، جولی اندروز، ناتالی پورتمن

محدوده قیمت برند هری وینستون

$۴,۰۰۰-$۲۰ میلیون دلار

بیشتر بخوانید: با برند سواروسکی و جواهرات جذاب آن آشنا شوید

۳- کارتیه یکی از برندهای معروف طلا و جواهر (Cartier)

کارتیه در سال ۱۸۴۷ میلادی توسط فردی به نام لوئی فرانچسکو کارتیه تاسیس شد. این شرکت تا سال ۱۹۶۴ تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند. تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری شد. دفتر مرکزی کارتیه در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد. کارتیه با عناوینی همچون «جواهرساز پادشاهان، پادشاه جواهرسازان» شهرت یافت. به این خاطر که محصولات خود را با تلفیق الماس و پلاتین طراحی می‌کرد و می‌ساخت. کالکشن‌های کارتیه اغلب مورد توجه سلبریتی‌ها قرار دارد و طلاهای آن نیز تنوع رنگی زیادی دارند.

امروزه جواهرات کارتیه را کلکسیونی از نفیس‌ترین جواهرات در دنیا می‌دانند. مجموعه‌ی گسترده‌ای از سبک‌های منحصربفرد که هریک در نوع خود بی‌نظیرند. اغلب مشتریان این برند، سرمایه‌داران بزرگ، افراد خانواده‌های سلطنتی و اشخاص برجسته و معروف هستند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند کارتیه زنانه

 

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند

اندی وارهول، تام کروز، آنجلینا جولی، زاک ایفرون، کیت میدلتون

محدوده قیمت برند کارتیه

$۱,۰۰۰-$۲.۷۶ میلیون دلار

۴- شوپارد (Chopard)

شوپارد یک برند سوئیسی است که توسط لویی اولیس شوپارد در دهه ۱۸۶۰ تاسیس شد. شوپارد در ابتدا برای تولید ساعت و ساعت‌های جیبی زنانه شهرت پیدا کرد. این برند کالاهای لوکس با ساخت ساعت‌هایی با استفاده از الماس در زیر شیشه‌های ساعت توانست در دهه ۱۹۷۰ به شهرت جهانی دست پیدا کند. از سال ۱۹۹۹ شوپارد حامی مالی جشنواره فیلم کن بوده‌است و بازیگرانی چون کیت وینسلت و پنلوپه کروز از جواهرات شوپارد استفاده کرده‌اند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند چشم نظر

 

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند

خاویر باردم، کولین فرث

محدوده قیمت برند شوپارد

$۲,۰۰۰-$۱۶.۲۶ میلیون دلار

۵- ون کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels)

آلفرد ون کلیف پس از ازدواج با استله آرپلز در سال ۱۸۹۵ میلادی با همکاری همسرش خط تولید کالاهای لوکس را در سال ۱۹۰۶ آغاز کرد. آنها نخستین فروشگاه خود را در پلیس وندوم در پاریس تاسیس کردند. این برند برای استفاده از طراحی حیوانات، گل‌ها و طبیعت در کالاهای لوکس خود شهرت جهانی یافتند.

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند

ملکه مری حوزه از ایتالیا، مارگوت روبی، کامرون دیاز، ماریا کری

محدوده قیمت برند

$۱,۵۰۰-$۴۹۰,۰۰۰ دلار

۶- گراف (Graff)

شرکت جواهرسازی بریتانیایی گراف در سال ۱۹۶۰ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد. لورنس گراف این کمپانی مشهور و محبوب را راه‌اندازی کرد و شاید در آن زمان نمی‌دانست که قرار است به یکی از لوکس‌ترین شرکت‌های جواهرسازی جهان تبدیل شود. گراف دایمندز به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولاتش و الماس‌های بسیار درشتی که در جواهرات خود استفاده می‌کند در میان ثروتمندان دنیا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. از جمله الماس‌های گراف می‌توان به گراف پینک اشاره کرد که یک الماس صورتی با وزنی بالغ بر ۲۰ قیراط است. رنگ این الماس به قدری اشباع و خالص است که نمونه بسیار اندکی از آن را می‌توان در جهان یافت.

یا مثلا به دیلر سانرایز می‌توانیم اشاره کنیم که بزرگ‌ترین الماس Fancy Vivid Yellow جهان است.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

 

مشهورترین افرادی که از این برند استفاده کرده‌اند

ملانیا ترامپ، LMFAO، پرینس دایانا، شاهدخت موناکو

محدوده قیمت برند

$۱,۳۵۰-$۴۶.۲ میلیون دلار

۷- دیوید یورمن (David Yurman)

دیوید یورمن، به عنوان یکی از برندهای لوکس مد، فشن و جواهرات در سال ۱۹۸۰ میلادی توسط دیوید یورمن و همسرش، سیبل در نیویورک پایه‌گذاری شد. این برند در آن زمان با طراحی‌های مجسمه‌ای خود یادآور جنبش صنایع دستی آمریکا بود. یکی از مشهورترین طراحی‌های دیوید یورمن، دستبند طنابی منحصربه خودش است که از ترکیب طلا و نقره استرلینگ ساخته شده و با سنگ‌های جواهر رنگی مزین شده است. این شرکت سازنده جواهرات اغلب از رنگ‌های روشن و براق برای محصولات خود استفاده می‌کند و طراحی‌های آن نیز بافت و ساختار خاص خود را دارند. محصولات دیوید یورمن برای هر دو جنس زن و مرد و برای هر سنی مناسب و قابل استفاده است.

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند

کیت هادسن، شکیرا،برد پیت، جسیکا سیمپسون

محدوده قیمت برند

$۳۰۰-$۵۰,۰۰۰ دلار

۸- بوچلاتی (Buccellati)

بوچلاتی همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد یک شرکت ایتالیایی است که در زمینه طراحی و ساخت جواهرات طلا، نقره و پلاتین فعالیت می‌کند. این برند در سراسر جهان شناخته شده و مشهور است و دلیل این شهرت نیز الهام گرفتن از حیوانات و حشرات در طراحی محصولات خود است. طرحی که در هالیوود قدیم بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفت. بوچلاتی در سال ۱۹۱۹ میلادی در شهر میلان کشور ایتالیا راه‌اندازی شد و به اندازه‌ای رشد کرد که توانست در دهه ۱۹۵۰ میلادی به آمریکا راه پیدا کرده و فروشگاه‌هایی در شهر نیویورک و فلوریدا افتتاح کند. نخستین کالکشن ساعت‌های لوکس این برند در سال ۲۰۰۱ میلادی در ژنو رونمایی شد.

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند

سلن دیون، ایان سومرهالدر

محدوده قیمت برند

$۲,۰۰۰-$۵۰,۰۰۰ دلار

۹- بولگاری (Bvlgari)

بولگاری برای سنگ‌های جواهر رنگی و الماس‌های خوش‌تراش خود شهرت جهانی دارد. از زمانی که این برند متولد شد، یعنی از سال ۱۸۸۴ میلادی، محصولاتش همیشه مورد توجه افرادی بوده که بدنبال جواهراتی با رنگ‌های روشن، قطعات درشت و تاثیرگذاری زیاد بودند. جواهرات بولگاری اغلب دارای برش کابوسون هستند، نوعی تراش سنگ جواهر که در زمان‌های قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت و بولگاری امروزه آن را بازتولید کرده است.

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند

الیزابت تیلور، مونیکا ویتی، کایرا نایتلی

محدوده قیمت برند

$۱,۰۰۰-$۱۲ میلیون

بیشتر بخوانید: آشنایی با برند بولگاری و طلاوجواهرات منحصربه‌فرد آن

۱۰- بوشرون (Boucheron)

خانه جواهرفروشی فرانسوی بوشرون آخرین برندی است که در این مطلب معرفی می‌کنیم. این برند در سال ۱۸۵۸ میلادی توسط فردی به نام فردریک بوشرون در شهر پاریس راه‌اندازی شد. طراحی‌های جواهرات بوشرون تحت تاثیر هنر آسیایی و مصری بود. یکی از دلایل شهرت این مارک فرانسوی ترکیب سنگ‌های جواهرِ غیر همخوان در طراحی جواهرات بود. به طور مثال، اونیکس را در کنار الماس روی یک جواهر قرار می‌داد و طرحی منحصر به خود ایجاد می‌کرد. وی همچنین اولین فردی بود که برنز و طلا را با هم ترکیب کرد.

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند

ملکه الیزابت، سلما هایک-پینالت

محدوده قیمت برند

$۱,۰۰۰-$۲۸۵,۰۰۰ دلار

کلام آخر

در این مطلب هر آنچه باید در مورد برندهای معروف طلا و جواهر بدانید را توضیح دادیم. در آخر هم یادآوری کنیم که برای تشخیص اصل یا فیک بودن جواهرات به لوگوی و مارک برند جواهر توجه کنید. برندهای مشهور و لوکس جهان همیشه نام یا لوگوی برند خود را روی محصولاتشان مهر می‌کنند.

شما برای خرید انواع طلاهای زنانه و مردانه با طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گالری پرسته در لینک زیر مراجعه کنید.

 

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع: wpdiamonds

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.