قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

۱۲ ترفند خوش‌تیپ شدن که باعث درخشش شما در جمع‌ها می‌شود

0

در دنیایی که گزینه‌های مد و فشن بی‌پایان هستند، انتخاب لباس برای خوش تیپ شدن کار بسیار سختی است. مخصوصاً اگر جزو افرادی باشید که هر رنگ و طرح لباس و اکسسوری که خوشتان می‌آید می‌خرید و در آخر سردر گم می‌مانید که کدام لباس با کدام اکسسوری ست می‌شود که کار سخت‌تر هم می‌شود.

اما واقعیت این است که شیک به نظر رسیدن و خوش تیپ بودن خیلی هم سخت نیست. چرا؟ چون راز خوش تیپ بودن رعایت چندین قانون و قاعده‌ی کلی است. اگر شما هنگام خرید پوشاک یا انتخاب آنها برای پوشیدن به نکته‌هایی که قرار است ما در ادامه معرفی کنیم توجه کنید، مطمئن باشید که شیک و باکلاس به نظر خواهید رسید.

برای آشنایی با رازهای خوش تیپ بودن با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

۱- از سه رنگ لباس استفاده کنید

حتی اگر از انواع بافت‌ها، طرح‌ها و چاپ‌های مختلف استفاده می‌کنید، اگر ترکیب رنگ‌های استایل خود را روی عدد سه نگه دارید، همه چیز خوب به نظر خواهد رسید. توجه به این نکته نه تنها باعث می‌شود تا همیشه شیک و مرتب به نظر برسید، بلکه گزینه‌های خرید شما را هم کاهش می‌دهد. چون در آن زمان می‌دانید که چه رنگ لباسی را نیاز دارید و چه رنگی با دیگر لباس‌های شما تناسب ندارد.

البته این قانون پایبندی به سه رنگ چندین تبصره هم دارد که باید به آنها هم توجه داشته باشید. اول اینکه، لازم نیست رنگ سفید را به عنوان یک رنگ به شمار بیاورید. به طور مثال، اگر شلوار مشکی، کت بلیزر قرمز و تی‌شرت سفید پوشیده‌اید، می‌توانید یک رنگ دیگر هم به این ترکیب اضافه کنید. بدون اینکه تأثیر منفی در استایل کلی شما ایجاد کند.

همچنین طرح‌های شلوغی که بیشتر از سه رنگ در خود دارند نیز فقط به عنوان یک رنگ به حساب می‌آیند. البته اگر از چنین طرحی استفاده می‌کنید، حواستان باشد که بقیه تیپ و استایل خود راکاملاً ساده و عاری از رنگ و طرح انتخاب کنید تا شیک به نظر برسید. یعنی در واقع فقط از یک گزینه‌ی طرح‌دار در استایل خود باید استفاده کنید.

شاید تصور کنید که این قانون که کاملاً ساده است و خیلی راحت می‌توانید آن را اجرا کنید. اما وقت انتخاب لباس که می‌رسد متوجه خواهید شد به این سادگی‌ها که تصور می‌کنید نیست؛ اما کاملاً قابل اجراست.

بیشتر بخوانید: استایل مونوکروم چیست و چگونه می‌توانیم در این سبک بدرخشیم

۲- با هوشمندی پوست خود را به نمایش بگذارید

اگر قصد دارید لباسی بپوشید که قسمتی از بدنتان نمایان است، حواستان باشد که در این کار زیاده‌روی نکنید. شیک‌پوشی و زیبائی لباس‌ها به این معنی نیست که لباسی کوتاه با یقه‌ی باز و دکلته بپوشید. بلکه باید فرم لباس خود را هوشمندانه انتخاب کنید. به این معنی که فقط یک یا دو قسمت از لباس اگر باز باشد و پوست و بدنتان دیده شود کافی است. برای این منظور تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید بالاتنه‌ی باز داشته باشید یا پائین‌تنه. یعنی آیا می‌خواهید شانه‌هایتان دیده شود یا پاهایتان. به طور همزمان پا و شانه‌ها را باز نگذارید. با توجه به این اصل شک نکنید که بهتر و شیک‌تر به نظر خواهید رسید.

۳- شلوار خود را بر اساس ارتفاع پاشنه‌ی کفش‌ها انتخاب کنید

یکی از اصول خوش تیپ بودن این است که همه چیز با هم تناسب داشته باشد. اگر قرار است کفش تخت و بدون پاشنه بپوشید، نباید شلواری بپوشید که خیلی بلند است. هنگام انتخاب لباس‌ها اگر همه‌ی اقلام را مدنظر داشته باشید بدون شک کار برایتان آسان‌تر خواهد شد. یعنی وقتی تصمیم می‌گیرید کت و شلوار خردلی خود را بپوشید به این فکر کنید که کدام کفش مناسب آن است. در متعادل‌ترن حالت یا شلوار باید بالای کفش قرار بگیرد. یا نهایتاً روی کفش را بپوشاند اما با سطح زمین تماسی نداشته باشد.

۴- لباس را بر اساس فرم بدن خود انتخاب کنید

اول از همه باید فرم بدن خود را بشناسید و سپس بر اساس ویژگی‌های بدنی خود، لباس را خریداری کنید. اگر فرد چاقی محسوب می‌شوید، بهتر است از رنگ‌های تیره یا لباس‌هایی که خطوطی عمودی دارند استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا حجم بدن شما کمتر دیده شود. یا اگر خیلی لاغر هستید، از طرح‌های افقی و رنگ‌های روشن استفاده کنید. یا مثلاً اگر اندام گلابی شکل دارید باید لباس‌هایی با رنگ‌های تیره برای پایین تنه خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که راز خوش تیپ شدن این است که اندام خود را به درستی بشناسید. اگر مثلاً مانتو یا دامن بلند مد شده و شما می‌دانید که این سبک مانتو به شما نمی‌آید پس بهتر است به مد توجهی نکنید و چیزی بپوشید که با فرم بدن شما تناسب دارد.

۵- پارچه‌های نامربوط را با هم ست نکنید

پارچه‌هایی که به هم نمی‌آیند، با هم ست نکنید و همزمان با هم نپوشید. به طور مثال، پارچه‌های لباس‌های پاییزی و زمستانی معمولاً سنگین، زبر و ضخیم هستند. این در حالی است که پارچه های لباس‌های بهاری و تابستانی، سبک، لطیف و خنک هستند و عموماً هم از الیاف طبیعی تهیه می‌شوند. بنابراین شما نباید لباس‌های دو فصل را با هم ترکیب کنید. مثلاً نمی‌توانید شلوار پشمی را با تاپ حریر بپوشید. یا نمی‌توانید دامن ابریشمی را با پلیور پشمی ست کنید. برای اینکه این دو جنس متضاد در کنار هم ترکیب زیبایی نمی‌سازند.

۶- در استفاده از زیورآلات زیاده‌روی نکنید

درست است که گردنبندها و دستبندهای چند رشته‌ای در سال‌های اخیر بسیار مد شده‌اند و ترکیب زیبایی هم دارند اما در استفاده از زیورآلات نباید زیاده‌روی کنید. شما باید بدانید چطور چند دستبند را کنار هم ست کنید. اگر اولین بار است که می‌خواهید چند دستبند را با هم دست کنید توصیه می‌کنیم سراغ دستبندهای زنجیری ساده بروید که فقط رنگ‌های متفاوتی دارند. یا زنجیرهایی را انتخاب کنید که آویزهای ظریفی از آنها آویزان است. یا مثلاً می‌توانید یک النگو و دستبند زنجیری که هر دو از جنس طلا و به رنگ طلایی هستند را در کنار هم استفاده کنید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره آویزی

 


یا به طور مثال باید با اصول ست کردن چند گردنبند در کنار هم آشنا باشید و در این امر زیاده‌روی نکنید. همیشه ساده و مینیمال بودن جذابیت بیشتری نسبت به تیپ‌های شلوغ و پر از زرق و برق دارد.

در مطلب چه انگشتری انتخاب کنیم که به دست‌مان بیاید؟ برایتان توضیح داده‌ایم که چگونه بهترین و متناسب‌ترین انگشتر را برای خود خریداری کنید. انگشتری که درست انتخاب شود و مناسب انگشت‌های دست شما باشد می‌تواند دست‌های شما را جذاب‌تر نشان دهد. به طور مثال، انگشترهایی که اندازه کوچک و جزئیات ظریف دارند برای برای دست‌های ریز و کوچک مناسب‌تر هستند. افرادی که دست‌های کوچک دارند بهتر است سراغ انگشتری بروند که سنگ‌ها و نگین‌های ریز گرد، برش و تراش پرنسسی، بیضی یا شکل قلبی داشته باشد. و برعکس، کسانی که دست‌های بزرگ دارند بهتر است به دنبال انگشتری باشند که ابعاد و اندازه کلی آن درشت است و جزئیات زیادی هم روی آن کار شده. یا مثلاً در مطلب چگونه چند انگشتر را کنار هم ست کنیم؟ توضیح داده‌ایم که چگونه چندین انگشتر را با هم استفاده کنید اما همچنان خوش تیپ و مرتب دیده شوید.

۷- تیپ کلاسیک را امتحان کنید

برای خوش تیپ شدن می‌توانید تیپ کلاسیک را امتحان کنید. کلاسیک، استایلی ساده اما شیک است که زرق و برق و رنگ‌های جیغ در آن جایی ندارند. در این استایل، کیفیت و جنس پارچه و شیک و باکلاس بودن لباس اهمیت بسیار زیادی دارد. جنس اعلاء، سادگی و جذابیت اصلی‌ترین فاکتورهایی هستند که در این استایل باید رعایت شوند. این استایل در واقع نوعی سرمایه‌گذاری هم به شمار می‌آید. چون شما یک بار مثلاً یک پالتوی گران‌قیمت خریداری می‌کنید و تا سالیان سال می‌توانید آن را استفاده کنید. چون علاوه بر جنس خوب، طرح ساده و مینیمالیسیتی این استایل باعث می‌شود تا لباس‌های شما هرگز از مد نیفتد و همیشه قابل استفاده باشند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با استايل كلاسيك، لباس‌ها و جواهرات مربوط به این سبک

۸- لباس رسمی و غیر رسمی را به طور همزمان نپوشید

پوشیدن کفش کتانی با کت و شلوار یا کفش‌های عروسکی زنانه با مانتو و شلوار برش‌دار و رسمی چندان نتیجه‌ی جالبی ندارد. اگر قرار است با تیپ رسمی بیرون بروید سعی کنید همه‌ی لباس و اکسسوری‌هایتان رسمی باشد. اگر تیپ غیررسمی دوست دارید، همه چیز را غیررسمی انتخاب کنید؛ مگر اینکه سنت‌شکی و ساختار شکنی را دوست داشته باشید که در این صورت هیچ محدودیتی برای لباس پوشیدن ندارید. اما اگر می‌خواهید بر اساس اصول و قواعد جهانی لباس بپوشید، بهتر است تناسب جنس، طرح، پارچه، رنگ و فرم لباس را رعایت کنید.

۹- روی مد خرید نکنید

هنگام خرید به این فکر نکنید که چه چیزی مد شده و سریع برای خریدش اقدام کنید. البته می‌دانیم که وسوسه‌ی تخفیف‌های فصلی برندها خیلی شدید است و خیلی راحت نمی‌توان در برابر آنها مقاومت کرد. اما به این فکر کنید که چند بار تا کنون لباس‌هایی خریده‌اید که فقط برای مدت کوتاهی قابل استفاده بوده و بعد از آن در گوشه‌ای از کمد شما در حال خاک خوردن است؟ چاره‌ی این کار چیست؟ اینکه آینده‌نگر باشید و هوشمندانه خرید کنید.

لباس‌ها و اکسسوری‌هایی بخرید که طرح و رنگ آنها به گونه‌ای باشد که شما در تمام فصول سال یا حتی در سال‌های دیگر هم بتوانید از آنها استفاده کنید. به طور مثال، اگر امروز گردنبند زنجیری دانه درشت با رنگ فسفری مد شده، برای خرید آن اقدام نکنید. اول فک کنید که آیا دو ماه دیگر یا یک سال دیگر هم می‌توانید از آن استفاده کنید یا باید در گوشه‌ی کمد بلااستفاده باقی بماند.

۱۰- صرفه‌جوئی کردن را به خود بیاموزید

درست خرید کردن یکی از رازهای خوش تیپی با قیمت ارزان است. منظورمان از درست خرید کردن چیست؟ اینکه به جای خرید از مراکز گران‌قیمت و لوکس، می‌توانید از حراجی‌ها یا حتی بازارهای ارزان‌قیمت خرید کنید. شاید این کار کمی وقت گیر باشد اما ارزشش را دارد. چون با همان پولی که ممکن است برای یک خرید یک لباس از پاساژی لوکس بدهید می‌توانید چندین لباس از فروشگاه‌های سطح شهر خریداری کنید. یا اگر به بازار و محله‌های ارزان‌تر بروید، بدون شک با قیمت پائین‌تری می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید. اگر در شهر محل سکونت شما شعبه‌های برندهای مشهور وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم از حراج‌های فصلی یا او‌ت‌لت‌ها خرید کنید.

۱۱- کمد لباس‌های خود را بیرون بریزد و دوباره بچینید

احتمالاً برایتان سؤال است که تمیز کردن کمد به خوش تیپ شدن چه ربطی دارد! ربطش این است که لباس‌هایی که استفاده می‌کنید را نگه می‌دارید و هر آنچه استفاده نمی‌کنید را کنار می‌گذارید. در این حالت موقع انتخاب لباس تمرکز بیشتری دارید و پوشاک و اکسسوری‌ها را متناسب‌تر انتخاب می‌کنید.

برای سازمان‌دهی کمد لباس‌های خود اول باید همه چیز را بیرون بریزید، پوشاک و اکسسوری‌ها را دسته‌بندی و جداسازی کنید. گزینه‌های موردنیاز و ضروری را انتخاب کنید و بقیه موارد را کنار بگذارید. اقلام انتخاب شده را بر اساس رنگ دسته‌بندی و مرتب کنید. این کمک می‌کند تا در زمان انتخاب لباس برای پوشیدن، گزینه‌های همرنگ و متناسب را انتخاب کنید و شیک و خوش استایل به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: استایل بوهو چیست و چه بپوشیم تا در این سبک ظاهر شویم؟

۱۲- از زیورآلات رنگ روشن استفاده کنید

مطمئن باشید هر چه رنگ زیورآلات شما روشن‌تر و طلائی‌تر باشد بهتر است. گردنبند یا دستبندهای تیره یا رنگ‌های زرشکی و سورمه‌ای خیلی با خوش تیپ بودن تناسب ندارند. با انتخاب زیورآلات با رنگ‌های خنثی، طرح‌های ساده و دور از زرق و برق اضافه می‌توانید یک قدم به خوش تیپ بودن نزدیک‌تر شوید.

ما در گالری پرسته انواع زیورآلات زنانه و مردانه از جنس طلای ۱۸ عیار عرضه می‌کنیم. شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را با رنگ‌های طلائی، سفید و رزگلد سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان به دستتان برسد. تمامی محصولات گالری پرسته دارای ضمانت هستند و اگر تا ۷ روز پس از خرید، بنا به هر دلیل قصد تعویض آنها را داشتید می‌توانید با شماره‌های تماس موجود در سایت هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.


نکاتی برای خوش تیپ شدن که خوب است بدانید

فراموش نکنید که اندازه و سایز اکسسوری‌های شما تاثیر فراوانی در استایل نهایی‌تان دارد. به‌عنوان‌مثال اکسسوری‌هایی که کمی بزرگ و در شکل‌های عجیب غریب و شلوغی هستند بیشتر با لباس‌های ساده یا تک‌رنگ ترکیب می‌شوند.

هنگام انتخاب و خرید اکسسوری باید قد خود را هم در نظر بگیرید. چون خانم‌هایی که تقریبا جثه‌ی کوچکی دارند باید از زیورآلات و اکسسوری‌های بزرگ خودداری کنند

خرید از گالری پرسته: دستبند چرم زنانه

 

استایل خود را با طلا جواهر شیک‌تر کنید. به طور مثال، تصور کنید شما شلوار جین پاره و تی‌شرت ساده‌ای با کفش‌های کانورس و یک ژاکت چرمی ترکیب کرده و پوشیده‌اید. اگر می‌خواهید با همین استایل شیک‌تر به نظر برسید فقط کافی است که یک دستبند چرم یا کیف‌دستی که با میخ پرچ شده است را به آن اضافه کنید.


استایل خود را با کمک زیورآلات تغییر دهید. فرض کنید شما یک لباس سیاه‌وسفید پنبه‌ای پوشیده‌اید اما دوست دارید شیک‌تر باشید، فقط کافی است که یک کفش پاشنه‌دار و گردنبند طلا بزرگ را به آن اضافه کنید. یا اگر می‌خواهید کمی غیرمعمول به نظر برسید، تنها با چکمه‌ای تا مچ پا و گردنبند طوق به آن کاراکتر تبدیل شوید.


اگر یک تیپ معمولی روزمره لازم دارید، همان لباس را با گردنبند رنگارنگی ست کنید. حتماً متوجه شده‌اید که تنها با یک اکسسوری ساده چگونه می‌توان تیپ‌های متفاوتی داشت. بنابراین با اکسسوری حق انتخاب‌های زیادی برای استایل‌های خود دارید. یادتان باشد که اگر زمان زیادی برای فکر کردن ندارید فقط کافی است از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که با هر چیزی ست می‌شوند.

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منابع: themuse و brightside

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.