قیمت روز طلا: 3,620,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

دستبند طلا مناسب کودکان و راهنمای خرید آن

0

انتخاب دستبند طلا مناسب کودکان کار دشوار و مشکلی است. این مشکل را هنگام خرید لباس کودک هم می‌توانید درک کنید. دوخت‌ها و شکل‌ها در طراحی لباس کودک، از اندازه واقعی کوچکترند. طراحی زیورآلات برای کودکان هم ظرافت‌های خودش را دارد. برای طراحی گردنبند، یا دستبند و گوشواره‌ای که مناسب کودک باشد، باید ظرافت و زیبایی در کنار هم باشند. کودکان ذهن خلاق‌تری دارند و یک گردنبند زنجیری ساده، برایشان کافی نیست. پس نیاز به دقت بیشتری برای طراحی یک دستبند طلا مناسب کودکان داریم. الان می خواهیم در مورد ویژگی‌های دستبند کودکان، گرفتن سایز آنها و طراحی‌های متفاوتی که برای آنها وجود دارد صحبت کنیم. اگر قصد انتخاب یک دستبند طلا مناسب کودکان را دارید این مقاله بلاگ گالری پرسته را از دست ندهید.

چالش‌های یک انتخاب، دستبند طلا مناسب کودکان

دستبند طلا مناسب کودکان معمولاً از مهره‌های کوچک تشکیل شده‌اند که یک طرح مجزای طلا هم دارند. بنابراین این دستبندها، برای آقا پسرها هم مناسب هستند. دستبندها، شکلی شبیه به النگو ندارند و برای هر دو جنس مناسب هستند. اما طراحی نگین دستبند در دو جنس متفاوت است. برای طراحی خود دستبند از مواد مختلف مانند بافت، مهره و زنجیر طلا استفاده شده‌است. با توجه به جنسیت و علاقه کودک می‌توانید یکی از آنها را برایش انتخاب کنید.

طرح‌هایی که دارای زنجیر طلا هستند، مناسب دختر خانم‌ هاست. دستبند طلای طرح کیتی در بین دختر خانم‌ها محبوبیت بیشتری دارد. در بین آقا پسرها هم طرح‌هایی مثل دستبند پسرانه ماشین، یا طرح دستبند مدل تاتی جزو مدل‌های مورد علاقه هستند. با این حال دستبند باید برای کودک جذاب باشد که همیشه آن را روی دست ببندد. به طرح های مختلف روی دستبندها دقت کنید.

خرید دستبند طلا بر اساس عیار

اولین چیزی که هنگام خرید طلا برای کودک و نوزاد، باید توجه کنید این است که آیا نوزاد شما به آن واکنش آلرژیک نشان می‌دهد یا خیر. چون کودکان و نوزادان در سنی هستند که پوست آنها بسیار لطیف است و احتمال بروز آلرژی در اثر مصرف طلای نامرغوب در پوست آنها زیاد است. برای جلوگیری از این اتفاق باید از جواهرات ارزان قیمت دوری کنید و سعی کنید قطعاتی را که نیکل ندارند خریداری کنید. طلایی که عیار بالا دارد گزینه‌ی مطمئن‌تری برای دستبند طلای بچه‌گانه است.

خرید از گالری پرسته: دستبند بچگانه پسرانه

 

به طور کلی، معمولا طلا، نقره استرلینگ، چوب و پلاستیک انتخاب‌های مطلوب‌تری برای بچه‌ها است زیرا خطر‌های احتمالی و حساسیت را به طور چشمگیری کاهش می‌دهند، همچنین مستحکم‌تر هستند. همچنین، از آنجا که کودکان دائما در حال بازی در محیط‌های مختلفی هستند بهتر است فلزاتی برای آنها انتخاب کنید که ساده، ماندگار و مقاوم باشد که هنگام بازی نشکند و خش نیفتد. پیشنهاد می‌کنم تا جایی که ممکن است دستبندهای خیلی ظریف و نازک خریداری نکنید زیرا با شیطنت بچه‌ها سریعا گم شده یا پاره می‌شوند.

خرید دستبند بچه‌گانه بر اساس سن

زیورآلات مناسب کودکان باید اندازه بزرگی داشته باشد و قطعات و اجزای آن ریز نباشند. زیرا این قطعات به راحتی می‌توانند توسط کودک خورده شوند و موجبات خفگی او را فراهم کنند. ما توصیه میکنیم که برای کودکانی که کمتر از ۳ یا ۴ سال سن دارند به هیچ عنوان طلاهای کوچک مثل انگشتر طلا خریداری نکنید. در صورتی که قصد خرید طلا برای کودکان را دارید، حتما دستبندی را بخرید که حاوی قطعات کوچک و ریز نباشد.

خرید از گالری پرسته: دستبند بچگانه دخترانه

 

هنگام خرید از خود بپرسید کودک در آن سنی که هست چه نوع زیورآلاتی می‌تواند داشته باشد؟ در مرحله‌ی بعدی به خاطر داشته باشید که بچه‌ها در سنین پایین و نوزادی دوست دارند هر چیزی را چنگ بزنند و در دهان خود ببلعند چون در حال کشف و تجربه دنیای بیرونی هستند. بنابراین باید دستبندی انتخاب کنید که مبادا برای آنها مشکل‌ساز شود.

خرید دستبند بچه‌گانه با توجه به قفل آن

قفل دستبندی که برای کودک خود می‌خرید باید طوری باشد که به هیچ عنوان توسط کودک باز نشود. به طور کلی، فرقی نمی‌کند که قصد خرید چه نوع طلایی برای کودکان را دارید. دستبند، گردنبند، گوشواره و … همگی از یک نوع قفل برای بسته شدن تشکیل شده‌اند. با توجه به اینکه خطر خوردن این طلاها توسط کودکان وجود دارد، حتما طلایی را خریداری کنید که قفل مناسبی داشته باشد و کودک نتواند به راحتی آن را باز کند.

خرید دستبند‌های سبک وزن برای کودکان

خرید دستبند طلای بزرگ و سنگین برای کودک به هیچ عنوان عاقلانه نیست. چون کودک نمی‌تواند وزن زیاد را تحمل کند و ممکن است برای خلاص شدن از شر سنگینی طلا با آن بازی کند یا آن را از خود دور کند. همچنین ممکن است خدای ناکرده نظر افراد سودجو به سمت کودک و طلای او جلب شود و علاه بر دزدی طلاها به کودک نیز آسیب برسانند.

راهنمای اندازه‌گیری مچ دست کودکان

برای انتخاب دستبند مناسب کودکان نیاز است سایز کودک را به درستی اندازه گیری کنید. برای این منظور دور مچش را اندازه بگیرید. به این نکته هم توجه داشته باشید که دستبند مانند النگو نیست که سایزش به این سادگی تغییر نکند. اما همچنان برای این که دستبند از دست کودک بیرون نیفتد، لازم است که دور مچش را به روش صحیح اندازه‌گیری کنید. برای این کار، فقط کافی است یک کاموا یا روبان باریک، دور مچ کودک ببندید. دو طرف نخ را به هم برسانید. شست کودک را درون بخش داخلی دستش جمع کنید و عریض‌ترین بخش دست را پیدا و اندازه‌گیری کنید.

کاموا یا روبان باید جایی پایین‌تر از مچ و نزدیک به جایی باشد که دستبند ممکن است از آن جا بیرون بیاید. این اندازه گیری برای این است که دستبند از دست بیرون نیاید. محل مناسب را که روی دست پیدا کردید، با خودکار نشانه‌ای روی کاموا یا روبان بگذارید. بعد از آن با خط کش، از ابتدای کاموا تا محل علامت‌گذاری شده را اندازه گیری کنید. با این کار، دستبند کودکان، نه زیاد گشاد می‌شود که از دست بیرون بیاید، نه آن قدر تنگ می‌شود که روی دست بسته نشود. این نوع اندازه‌گیری، بهترین روش برای رسیدن به سایز درست است.

بیشتر بخوانید: تعیین سایز دستبند و النگو؛ چطور مچ دست‌مان را اندازه‌گیری کنیم؟

راهنمای اندازه‌گیری مچ کودک برای کادو

یکی دیگر از چالش‌های انتخاب دستبند طلا برای کودکان اندازه‌گیری و سایز کردن مچ کودکان دیگر است. اگر بخواهیم برای کودک خودمان خرید کنیم، گرفتن سایز مچ دست، خیلی سخت نیست. اما معمولاً کادو دادن دستبند به کودکان کادو کمی پیچیده است. برای این منظور اول باید سن و سال کودک موردنظر را مد نظر داشته باشید.

  • اگر کودک موردنظر شما زیر یک سال باشد، طول دستبند طلا باید نهایتاً ۱۲ سانتی‌متری باشد.
  • برای کودکان یک تا دو ساله، دستبند ۱۳ سانتی متری مناسب است.
  • برای بازه‌ی سنی دو تا پنج سال، دستبندها با ۱۴ سانت انتخاب می‌شوند.
  • بین ۵ تا ۹ سال، دستبند ۱۵ سانتی متری روی دست کودک اندازه می‌شود.
  • ۹ تا ۱۳ ساله‌ها، می‌توانند از دستبند ۱۶ سانتی‌متری استفاده کنند.

البته این اعداد، حدودی هستند و به وزن و سایز بدن کودک هم باید توجه داشته باشید. چون اگر چاق‌تر از حد طبیعی است، بدون شک دور مچ بزرگ‌تری هم دارد.

نکاتی که برای خرید دستبند طلا کودک باید بدانید

  • دستبند طلای کودکان را قبل از استفاده بشوئید و ضدعفونی کنید.
  • طلاهایی برای کودکان بخرید که زاویه‌دار، تیز یا لبه‌دار نباشند و تا حد امکان گرد و بدون لبه باشند.
  • دستبند طلای توخالی برای کودک نخرید تا سریع دچار شکستگی نشود و لبه‌های تیز آن وارد بدن کودک نشود.
  • دستبند طلا برای کودکان بزرگ‌تر مناسب است.
  • بهتر است دستبندهای بچه‌گانه دارای اشکال و رنگ‌های مناسب کودکان باشند.

دستبند طلا مناسب کودکان، یک انتخاب خاص

گالری طلا پرسته افتخار دارد که برای کودکان شما نیز، دستبندهای زیبا و متفاوت ارائه کند. این دستبندها را می‌توانید در دسته بندی کودکان مشاهده کنید. در بین این دستبندها، شکل‌های مختلفی وجود دارند. طراحی این دستبندها به گونه‌ای است که بهترین رنگ و طرح را در نظر گرفته‌ایم. به عنوان مثال در دستبند طلا دخترانه پروانه و دستبند طلا دخترانه ستاره، سنگ چشم نظر هم در روی زنجیر قرار گرفته‌است. دستبندهای بافت برای آقا پسرها مناسب‌تر هستند.

در این مطلب سعی شد راهنمای انتخاب دستبند طلا مناسب کودکان به بهترین شکل برای شما توضیح داده شود. شما اگر در انتخاب دستبند برای کودک خود دچار چالشی شده‌اید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

منابع: beadifulbaby و goodjewelleryguide

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.