قیمت روز طلا: 3,300,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

چگونه چند انگشتر را کنار هم ست کنیم؟

0

ست کردن انگشترها باهم این مزیت را دارد که شما می‌توانید به انگشترهای ساده و معمولی خود جان و جلوه تازه ببخشید. حتی می‌توانید هر بار انگشترهای متنوعی را با هم ست کنید و ترکیبی زیبا از انگشترهای خود بسازید. بنابراین برای اینکه بدانید بهترین روش ست کردن چند انگشتر در کنار هم چیست در ادامه با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

ست کردن چند انگشتر چه تاثیری بر جذابیت بیشتر آنها دارد

همیشه تصور اغلب ما این است که هر چه از طلا و جواهرات کمتر و ظریف‌تری استفاده کنیم، شیک‌تر به نظر خواهیم رسید. این طرز فکر درستی است و صحت دارد. اما گاهی برخی از تیپ‌ها و لباس‌ها به گونه‌ای است که لازم است کمی تنوع در نحوه استفاده از جواهرات خود ایجاد کنیم.

یکی از راه‌های متفاوت بودن، استفاده از طلا و زیورآلات به صورت چند لایه  و چند تایی در کنار هم است. به طور مثال، شما وقتی یک انگشتر در انگشت دارید و یک نیم‌بند هم در قسمت بالایی انگشت می‌پوشید، جلوه آنها دو برابر خواهد شد. یا مثلا وقتی یک رینگ ساده به دست می‌کنید، می‌توانید یک انگشتر سرتاسر سنگی را روی آن به انگشت کنید تا جلوه‌ی درخشان و جذابی پیدا کند.

 

نکته حائز اهمیت در ست کردن چند لایه انگشتر در کنار هم این است که رنگ یا اندازه متفاوت از هم داشته باشند. یعنی اگر دو تا رینگ ساده با هم بپوشید شاید خیلی زیبا نشود. اما اگر یک انگشتر پهن طلایی را با یک حلقه‌ی ظریف رزگلد ست کنید، نمای جالب‌تری پیدا خواهد کرد. برای استفاده از طلا و جواهرات به صورت چند لایه و چند ردیفه بهتر است حتما تنوع رنگ، شکل و متریال را مدنظر داشته باشید.

ترفندهای ست کردن انگشترها باهم که خوب است بدانید

باید بگوییم که هیچ روش صحیح یا غلطی برای این کار وجود ندارد. یعنی هیچ قانون و قاعده خاصی وجود ندارد که بگوید شما ملزم به استفاده از فلان انگشتر هستید یا خیر. اما منظور از این کار این است که دستان شما زیباتر دیده شود. بنابراین مهم است سلیقه به خرج دهید و از زیاده‌روی کردن بپرهیزید.

خرید از گالری پرسته: انگشتر کارتیه طلا

 

به طور مثال درست این است که انگشتر باریک را با یک انگشتر پهن ست کنید. یا اگر حلقه دارای الماس یا سنگ قیمتی است آن را با یک انگشتر ساده که هیچ تزئیناتی ندارد بپوشید. اگر چند انگشتر در یک انگشت می‌کنید از انداختن انگشتر در انگشت‌های دیگر آن دست پرهیز کنید. یا دست‌کم فقط سراغ نیم‌بند برای انگشت‌های دیگر همان دست بروید.

بازی با رنگ‌ها و جنس‌های مختلف انگشتر

اگر دوست دارید انگشترهای چند رنگ داشته باشید سراغ مدل‌هایی بروید که سنگ‌های رنگی دارند. سعی کنید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که از یک خانواده هستند. رنگ‌های مختلف یک رنگِ واحد جلوه زیباتری نسبت به چند رنگ در کنار هم دارد. شما می‌توانید طلای سفید را در کنار رزگلد استفاده کنید و از این ترکیب هم به خود افتخار کنید. یا برای جلوه‌گری و درخشش بیشتر می‌توانید از طرح‌های متنوع انگشتر استفاده کنید. به طور مثال یک انگشتر طلای زرد ساده را با یک انگشتر طلای سفید که زنجیری یا کنده‌کاری شده است، ست کنید. سعی کنید خیلی سراغ انگشترهای خیلی مشابه به هم نروید زیرا با این کار فرصت خودنمایی انگشترهایتان را از خود می‌گیرید.

بازی با طرح‌های مختلف انگشتر

در ماه‌های اخیر که با سیر صعودی قیمت طلا مواجه هستیم شاید برایتان مقرون به‌صرفه نباشد که انگشترهای جدیدی خریداری کنید. پس چه بهتر که با داشته‌های خود خلاقیت به خرج دهید و ترکیبی زیبا و شیک بسازید. برای این منظور فقط کافیست سراغ جعبه طلاهایتان بروید و انگشترهای متنوعی که دارید را در کنار هم روی میز بچینید. ببینید کدام یک بیشتر با هم تناسب دارند (از لحاظ رنگ، شکل، طرح و اندازه). سپس با ترکیب چند مدل و ست کردن آنها در کنار هم به طرح نهایی که راضی‌تان می‌کند برسید. با این کار با یک تیر چند نشان می‌زنید. هم می‌توانید به انگشترهای ساده‌ای که کمتر استفاده می‌کنید جان و روح تازه ببخشید و هم با ترکیب مدل‌هایی که دارید، یک ست انگشتری جدید برای خود بسازید.

چه سبک‌های برای ست کردن چند انگشتر در کنار هم وجود دارد؟

استفاده‌ی هم زمان از چند انگشتر با هم اول توسط سلبریتی‌ها و در فرش قرمز‌ها شروع شد و خیلی زود مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و به دنیای مد و فشن وارد شد. ما اصولا شاهد سبک‌های مختلفی از ست کردن انگشترها با هم هستیم. به همین خاطر در زیر چند ست که از همه رایج‌تر هستند را معرفی کرده‌ایم.

خرید از گالری پرسته: انگشتر بدون نگین زنانه

 

ست حلقه و پشت حلقه

استفاده‌ی همزمان از حلقه‌های عروسی و نامزدی کنار هم در سال‌های اخیر رواج زیادی پیدا کرد. بسیاری از خانم‌ها حلقه‌های نامزدی خود را در پشت حلقه‌ عروسی به طور همزمان استفاده می‌کنند و این را به یک سبک تبدیل کرده‌اند. برای ست کردن این حلقه‌ها بهتر است اصل شیک بودن که دوری از شلوغی بیش از حد است را رعایت کید. یعنی اگر هر دو حلقه شما بسیار بزرگ باشند به هیچ عنوان مناسب این سبک نیستند. اما اگر یکی از حلقه‌ها یک رینگ پرنگین و دیگری یک انگشتر تک نگین درشت است، در کنار هم ترکیب بسیار شیک و جذابی می‌سازند.

ست ترکیبی

در این روش از ست کردن چندین انگشتر در کنار هم باید از حلقه‌های مشابه به هم استفاده کنید. اغلب هم باید ساده و بدون نگین باشند. در این روش خیلی فرقی نمی‌کند انگشترها در کدام انگشت و به چه تعداد باشد، چون همه‌ی آنها تقریباً شبیه هم هستند و ترکیبشان با هم است که جلوه‌گری می‌کند.

ست مینیمالیستی

برای ست کردن مینیمالیستی چندین انگشتر در کنار هم بهتر است انگشترها و حلقه‌ها با فلزات یک رنگ و هم‌خانواده با هم ست شوند. یعنی اگر انگشتر طلا رنگ طلایی انتخاب می‌کنید، باید همه‌ی انگشترها از همین جنس و رنگ باشند. یا اگر طلای سفید انتخاب کرده‌اید، بقیه‌ی انگشترها را هم سفید انتخاب کنید. اصول مینیمال بودن، سادگی در عیم شیک بودن است. بنابراین سراغ انگشترهایی بروید که شیک، جذاب و خوش‌ساخت هستند.

 

ست کردن چند انگشتر کنار هم نماد چیست؟

ما در مقاله‌ی «انداختن انگشتر در انگشت‌های مختلف نشانه چیست؟» به طور کامل توضیح داده‌ایم که انداختن انگشتر در انگشت‌های مختلف دست به چه معناست و تمامی این تعاریف در مورد ست کردن انگشترها باهم هم مصداق دارد. به طور مثال، اگر مردها انگشتر را به شست دست راست بیندازند یعنی می‌خواهند قدرت نمایی کنند. یا مثلاً معنی انگشتر در انگشت اشاره دست چپ در باور چینی‌ها این است که فرد تشنه‌ی قدرت است و می‌خواهد رئیس باشد. درست برعکس آن کسی که در انگشت اشاره دست راست حلقه بیندازد یعنی کاملا مطیع است و توصیه‌های اطرافیان را می‌پذیرد.

در بیشتر کشورهای جهان، انگشت چهارم دست چپ مرسوم‌ترین انگشت برای حلقه است. دلیلش هم این است که می‌گویند رگ این انگشت مستقیماً به قلب می‌رسد و این رگ، «رگ عشق» نام دارد. معنی انداختن انگشتر در انگشت کوچک ، قدرت بیان بسیار خوب، روابط اجتماعی عالی و داشتن دوستان زیاد است.

نکاتی در مورد ست کردن انگشترها باهم که خوب است بدانید

شما وقتی تصمیم می‌گیرید چند لایه انگشتر را با هم به دست کنید، یعنی قصد نمایش زیورآلات را دارید، یعنی دوست دارید بیشتر دیده شوند، پس با خیال راحت می‌توانید مدل‌های رنگی را با هم بدست کنید و از ترکیبشان لذت ببرید. اما به این نکته توجه داشته باشید که ست کردن زیورآلات فقط به خود آن اکسسوری محدود نمی‌شود و باید لباس و تیپ شما با ترکیب انگشترها تناسب داشته باشد.

وقتی انگشترهای زیادی را با هم به دست می‌کنید، سعی کنید لاک ناخن‌هایتان ساده و به دور از رنگ و طرح‌های شلوغ باشند. همچنین لباستان هم بهتر است ساده‌تر باشد تا خیلی شلوغ به نظر نرسد.

خرید از گالری پرسته: انگشتر نگین دار زنانه

 

اگر می‌خواهید در محل کار انگشترهای خود را به صورت چند لایه و چند ردیفه به دست کنید حتما توجه داشته باشید که مزاحمتی برای کار شما نداشته باشد. یعنی ترجیحا از حلقه‌های ظریف و سبک استفاده کنید.

کلام آخر

همان طور که در بالا هم متوجه شدید، ست کردن انگشترها باهم قانون نوشته‌ای ندارد اما بهتر است به تشابه رنگ، طرح و جنس انگشترها توجه داشته باشید؛ تا درکتار هم جلوه‌ی زیبائی پیدا کنند. در آخر هم یادآوری کنیم، برای خرید انواع انگشتر زنانه و مردانه‌ی طلا می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گالری پرسته مراجعه کنید و با توجه به سلیقه و بودجه خود، مدل موردنظرتان راسفارش دهید. تمامی محصولات ما از طلای ۱۸ عیار ساخته شده‌اند.


برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع: jewelrywise

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.