قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

۷ نکته کاربردی برای انتخاب گردنبند مناسب لباس عروس

0

گردنبند مناسب لباس عروس

وقتی به دنبال خرید لباس و تدارکات عروسی هستید بهتر است خرید گردنبند مناسب لباس عروس را هم مدنظر داشته باشید. همانطور که می‌دانید جواهرات به کامل شدن استایل شما کمک زیادی می‌کنند. این مساله در مورد لباس عروسی هم مصداق دارد و می‌توانند باعث زیباتر دیده شدن تیپ نهایی شما بشود.

با اینکه انتخاب مناسب‌ترین جواهرات در بین سبک‌ها و فلزات و سنگهای مختلف کار دشواری است، اما اگر انتخاب صحیحی داشته باشید، می‌توانید  عروس ایده‌آل و رویایی خود باشید.

در بین تمام اجزا جواهرات، گردنبند نقش بسیار مهمی در روز عروسی دارد. چون هنگامی که کنار همسر خود وارد جشن می‌شوید به لبخند، چهره و لباس پر زرق و برق شما زیبایی وصف‌ناپذیری می‌بخشد.

بهترین گردنبند برای روز عروسی گردنبندی است که لباس شما را کامل کند و متناسب با شخصیت خاص شما باشد. در اینجا به نکاتی برای تهیه گردنبند مناسب لباس عروسی اشاره کرده‌ایم. با گالری پرسته همراه باشید.

گردنبند لباس عروس

انتخاب فلز مناسب برای گردنبند لباس عروسی

برای خرید جواهرات عروسی، اولین قدم، انتخاب نوع فلز است. برای اینکه همه‌ی جواهرات شما در کنار هم ترکیب شیک و فریبنده‌ای ایجاد کند بهتر است که همه جواهرات از فلزهای واحد انتخاب شوند؛ یا این فلزات با هم هارمونی داشته باشند. اگر نمی‌دانید که چه نوع فلزی برای شما مناسبتر است به چند فاکتور زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

  • رنگ پوست: یکی از مهمترین فاکتورهایی که در خرید جواهرات باید مورد توجه قرار گیرد، رنگ پوست است. زیرا توجه به رنگ پوست به انتخاب نوع فلز بویژه در انتخاب گردنبند کمک زیادی می‌کند. چون هارمونی درست و مناسب فلز با رنگ پوست شما باعث می‌شود که استخوان ترقوه و صورت شما برجسته‌تر به نظر برسد که به زیبایی شما می‌افزاید.
    افرادی که رنگ پوست گرمی دارند طلای زرد یا رز گلد و به همین ترتیب، کسانی که رنگ پوست سرد و روشنی دارد طلای سفید و نقره مناسبشان است. پس حواستان باشد که تعیین رنگ پوست شما در انتخاب گردنبند و سایر اکسسوری‌ها تاثیر گذار است.
  • رنگ لباس: همیشه به دنبال فلزی باشید که مکمل رنگ لباس عروس شما باشد. به عنوان مثال اگر لباس شما به رنگ سفید براق یا شامپاینی است با فلزات گرم مانند طلای زرد و رز گلد ترکیب بهتری دارد. همچنین اگر لباس شما سفید خالص و گرایش سردی دارد با طلای سفید، پلاتین و نقره زیباتر به نظر می‌رسد.
خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

اضافه کردن رنگ به جواهرات مخصوص عروسی

برخلاف انتظار اغلب مردم، لازم نیست که جواهرات روز عروسی حتما از فلزات گرانبهای سفید یا زرد باشد. شما می‌توانید جواهرات رنگی انتخاب کنید. اگر دقت کرده باشید برخی از مدل‌های گردنبند مناسب لباس عروس با سنگ‌های قیمتی رنگی تزیین و طراحی شده‌اند. با استفاده از این گردنبندهای رنگی می‌توانید آن را با گل‌های دسته گل یا طراحی‌های لباس خود ست کنید که به عنوان یک عروس خاص و تک از شما نام برده شود.

جواهرات عروسی راهی برای ترکیب استایل کلاسیک با سنتی نیز هست؛ مثلا در برخی فرهنگ‌ها در کشورهای مختلف جهان استفاده از سنگ‌های آبی‌رنگ همانند یاقوت کبود طبیعی، آکوامارین یا فیروزه نشانه خوش‌شانسی است که در جواهرات روز عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گردنبند مناسب لباس عروس

تکمیل سبک لباس خود

وقتی در تکاپو خرید عروسی هستید سعی کنید به استایل کلی خود توجه کنید. مثلا به سراغ گردنبندهایی بروید که با نوع لباس و یقه آن همخوانی داشته باشد. در انتخاب لباس و جواهرات یادتان باشد که شما می‌خواهید آن دو یکدیگر را کامل کنند و شما را خوش استایل کنند، نه اینکه به فکر سلیقه دیگران باشید.

برای مثال اگر لباس شما بسیار ساده و ظریف است آن را با جواهرات بزرگ شلوغ نکنید. از طرف دیگر لباس عروس‌های پرنسسی با دامن‌های پفی و بزرگ به خوبی با جواهرات دراماتیک و پر زرق و برق جفت می‌شوند. همچنین اگر لباس شما توری کلاسیک است با پوشیدن اکسسوری‌های مروارید استایل خود را تکمیل کنید..

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

توجه به انواع یقه‌ها برای انتخاب گردنبند مناسب لباس عروس

همانطور که همه ما می‌دانیم شکل یقه لباس عروس در انتخاب مدل گردنبند نقش بسزایی دارد. در واقع مدل یقه لباس است که نوع و اندازه گردنبند را تعیین میکند.

همچنین علاوه بر اطراف یقه بهتر است که به مدل قسمت جلوی سینه لباس عروس هم دقت کنید. چون اگر این قسمت از لباس منجوق و طرح زیادی داشته باشد برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد، یک گردنبند ساده را انتخاب کنید. اما اگر لباس شما بسیار ساده و کلاسیک است با انتخاب گردنبندهای بزرگتر و زرق و برقدار به آن روح و جلوه ببخشید. در اینجا به چند مدل یقه و گردنبند متناسب با آن اشاره کرده‌ایم:

یقه دکلته: لباس‌های دکلته به دلیل این که فضای باز زیادی دارد می‌توانید به راحتی آنها را با انواع گردنبندها ست کنید و بپوشید. مثلا طوق به عنوان یک گردنبند کلاسیک گزینه بسیار خوبی برای یقه دکلته به حساب می‌آید. طوق نوعی گردنبند کوتاه است که به چهره شما جذابیت زیادی می‌بخشد. همچنین شما میتوانید در کنار گردنبند طوق از گوشوارهای که با آن هماهنگ باشد کمک بگیرید.

یقه دلبری: یقه‌های قلبی شکل یا دلبر با یک آویز ساده و ظریف با برش قطرهای به سادگی جفت میشوند تا جزییات استایل شما را کامل کنند. البته توجه کنید که ارتفاع گردنبند باید کمی بالاتر از یقه باشد.

یقه قایقی: لباس‌های یقه قایقی در دسته لباسهای کلاسیک و شیک قرار دارند. پس شما هم باید گردنبند ظریف و ساده انتخاب کنید که تعادل این زیبایی ساده را بر هم نریزد.

یقه آف شولدر: یقه‌های آف شولدر به لباس‌های رمانتیک شهرت یافته‌اند. این لباس‌های رمانتیک به سادگی با طوق و یا گردنبندهای طوقی ست می‌شوند. همچنین با پوشیدن یک جفت گوشواره ساده و هماهنگ با گردنبندتان جذاب‌تر به نظر می‌رسید.

یقه هفت: سبک یقه هفت با گردنبندهایی که آویز دارند ترکیب دلربایی تشکیل میدهند. همچنین هرچه هفت یقه پهن‌تر باشد، آویز میتواند بزرگتر انتخاب شود. فقط مطمئن شوید که ترکیب یقه و گردنبند با هم هماهنگ باشند.

یقه هالتر: لباس‌های یقه هالتری تقریبا گردن را می‌پوشانند و فضای زیادی برای گردنبند نمی‌گذارند. بنابراین گوشواره‌های دراماتیک و یک دستبندی که آن همخوانی داشته باشد گزینه هوشمندانه‌ای است.

یقه توری: پیشنهاد می‌کنیم که اگر یقه لباس شما کاملا با تور نازکی طراحی شده است به طور جدی از پوشیدن هر نوع گردنبندی خودداری کنید. چون گاهی اوقات روی خودِ تور منجق‌های ظریفی کار شده است. در عوض سایر اکسسوری‌ها مانند گوشواره، دستبند و انگشتر با این سبک لباس‌ها جفت می‌شوند.

یقه کج: پیدا کردن گردنبندی که با یقه کج ست شود کار دشواری است. توصیه می‌کنیم به پوشیدن یک جفت گوشواره پر زرق و برق، اکتفا کنید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند چشم نظر

هماهنگی جواهرات با یکدیگر

هنگامی که قصد دارید چندین اکسسوری را با هم بپوشید دقت کنید که ترکیب آنها با هم و همچنین لباس شما سازگاری دارند. درواقع باید سبک، مدل سنگها، رنگ و فلزات جواهرات با یکدیگر یکسان باشند. این حرف به این معنی نیست که تمام آنها کاملا شبیه به یکدیگر باشند، بلکه یک نقطه مشترک آنها را با همدیگر پیوند دهد تا شیک به نظر برسند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند سنگی زنانه

تعداد کم جواهرات

درحالی که پوشیدن انواع جواهرات با هم وسوسه‌انگیز است اما پیشنهاد می‌کنیم که در روز عروسی خود زیاده‌روی نکنید. فقط چند قطعه‌ای که با هم ست هستند و شما آنها را دوست دارید را انتخاب کنید و بپوشید. به عبارتی هرچه تعداد اکسسوری‌ها کمتر باشد شما شیک‌تر به نظر می‌رسید.

گردنبند مناسب لباس عروس

گردنبند مناسب لباس عروس متناسب با شخصیت فرد

همیشه شخصیت انسان‌ها از روی استایلشان قابل تشخیص است. پس در روز عروسی جواهراتی را بپوشید که خیلی دور از شخصیت اصلی شما نباشد. در اینصورت بهترین احساس را به خود دارید که به دیگران هم القا می‌شود.

پس برای روز عروسی خود که خاصترین روز در زندگی شماست، بهترین لباس و گردنبند را انتخاب کنید و بپوشید.

 

سوالات رایج در مورد گردنبند مناسب لباس عروس

  1. چه نوع گردنبندی می‌تواند بهترین ظاهر را در عکس‌های عروسی ایجاد کند؟
    گردنبندهای پرکار و درخشان همیشه در عکس‌ها به بهترین شکل دیده می‌شوند. تکه‌های کوچک طلا مثل یک زنجیر با آویز تک نگین ابهت چندانی برای عکس ندارند.
  2. گردنبندهای چند رشته‌ای برای چه مدل یقه از لباس عروس مناسب است؟
    گردنبندهای چند رشته‌ای برای لباس یقه هفت باز مناسب است. البته برای این فرم از یقه هر گردنبندی که انتخاب می‌کنید باید درست بین دو سینه قرار گیرد. مثلا آویز بلند هم برای یقه هفتی باز مناسب است.
  3. با لباس عروس می‌توان طوق بست؟
    بله اگر لباس عروسی شما یقه مربعی دارد، بهترین انتخاب گردنبند طوق است.
  4. برای لباس عروس دکلته چه گردنبندی انتخاب کنیم؟
    گردنبند دایره ای شکل؛ این شکل گردنبند عرض بسیار کمی دارد، اما به گردن شکوه و زیبایی خاصی می‌دهد.

 

الهه صالحی‌فر

منبع: romadesignerjewelry

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.