قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

بهترین گردنبند برای جشن عروسی چیست؟

2

گردنبند عروس

در این مقاله قصد داریم چندین مدل از گردنبند عروس که مناسب مراسم باشکوه عروسی است را معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هرساله در همه جای دنیا میلیون‌ها عروس در حال آماده شدن برای جشن عروسی خود هستند. همه آنها دوست دارند که در شبِ جشن خود مانند الماس بدرخشند و از زیبایی بی‌همتا باشند. در این راستا به دنبال کارهای زیادی می‌روند؛ پیدا کردن لباس عروس، انجام مراقبت‌های پوستی و رسیدگی به موهای خود تعدادی از این کارهاست. در بین همه‌ی این ریزه‌کاری‌ها، جواهرات هم نقش پُر رنگی دارند که نباید از قلم بیفتد.

برای هر عروسی ممکن است لباس عروس مهمترین جز در زیبایی‌اش باشد، اما باور کنید این جواهرات هستند که باعث جذابیت لباس می‌شوند و اگر در انتخاب آنها درست تصمیم نگیرید احتمالا ظاهر خوبی نخواهید داشت.

گردنبند طلا عروس

گردنبندهای شکل قلب 

نماد قلب در همه جا بیانگر عشق و علاقه بین دو طرف است. اکثر اوقات هم انتهای عشق‌ها به ازدواج ختم می‌شود. پس گردنبندهایی با شکل قلب که یادآور عشق جاودان شما اند می‌توانند گزینه خوبی برای عروس‌ها باشد.

امروزه این گردنبندها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. همچنین در مدل‌های فراوانی طراحی شده‌اند که حق انتخاب‌های زیادی را در اختیار شما می‌گذارد. اگر دوست دارید که گردنبندی ساده و خنثی داشته باشید تا زیاد جلب توجه نکند، ما به شما گردنبندهای قلبی با نگین‌های ریز (اتمی یا الماس) را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید از گالری پرسته: گردنبند قلب

افرادی هم هستند که همیشه زیورآلات با طرح‌های خاص می‌پسندند که گردنبندهای قلبی که با کمی سنگ‌های رنگی مخلوط و تزیین شده‌اند گزینه خوبی برای آنها به شمار می رود.

گردنبند عروس

گردنبندهای مرواریدی یا شبه مروارید

هر وقت صحبت از خرید گردنبند عروس می‌شود، اولین چیزی که به ذهن اکثریت خطور می‌کند یک رشته مروارید کلاسیک به عنوان گردنبند است که به همراه سادگی‌اش، زیبایی شگفت‌انگیزی هم دارد.

اگر به دنبال گردنبندی هستید که همیشه بپوشید و به راحتی با اکثر لباس‌ها در موقعیت‌های متفاوت سِت شود، بدون معطلی گردنبند طلا مروارید را انتخاب کنید. اما بعضی‌ها به دلیل قیمت بالای مروارید اصل، این گزینه را رد می‌کنند. اخیرا گردنبندهایی از صدف دریایی ساخته می‌شود که در ظاهر کاملا شبیه مروارید است و برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه بالایی برای مروارید پرداخت کنند انتخاب هوشمندانه‌ای است.

همچنین افرادی هم هستند که جواهرات سفید و ساده را نمی‌پسندند و به همین دلیل احساس خوبی از پوشیدن مروارید دریافت نمی‌کنند. خوشبختانه گردنبندهای ساخته شده از صدف این امکان را به آنها می‌دهد که از مرواریدهای صورتی رنگ انتخاب کنند تا با نوع شخصیتشان همخوانی داشته باشد و از پوشیدن آن لذت ببرند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

 

گردنبند عروس از مواد طبیعی

عدهای از افراد طرفدار طبیعت هستند و با بعضی رسم و رسومات که علاوه بر مخارج زیاد، به طبیعت آسیب می‌رساند نیزمخالف هستند. پیشنهاد ما به این دسته از افراد این است که جواهرات را خودشان به کمک هرچیزی که در طبیعت وجود دارد بسازند. در واقع با این کار بخشی از طبیعت را همیشه همراه خود در منزل دارند.

اگر شما هم جزو این دسته قرار دارید، می توانید گردنبند خود را از مروارید آب‌های شیرین انتخاب کنید. این گردنبند از ترکیبی از مروارید آبهای شیرین، نقره استرلینگ و پوششی از رادیوم تشکیل شده است. از همه مهمتر طراحی بی‌نظیر آن است که شبیه شاخه‌ای از شکوفه نمایان شده است. همچنین گردنبندی بسیار راحت برای استفاده روزمره محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۷ نکته کاربردی برای انتخاب گردنبند مناسب لباس عروس

گردنبندهای چند لایه

هنگام تهیه گردنبند طلا عروس خود، مدل لباس عروس خود را هم در نظر بگیرید. چرا که هر نوع یقه، گردنبند متناسب با خودش را دارد. به عنوان مثال اگر لباس عروس شما با یقه هفت خیلی باز طراحی شده است بهتر است گردنبندی انتخاب کنید که فضای خالی گردن و سینه را پر کند که خیلی بدن شما مشخص نباشد.

در این سبک لباس‌ها گردنبندهای چند لایه مانند گردنبندهای ایتالیایی که هفت رشته دارند چاره‌ساز است. در این مدل هر هفت رشته با مهره‌های ظریف و سبک، بدون اینکه هیچ وزنی احساس شود، آراسته شده است. همچنین تصویر آبشار زیبایی که از ترکیب این هفت رشته ایجاد شده یک جذابیت بی‌نظیری به لباس و بدن شما اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اهمیت فرم گردن و نوع یقه لباس در انتخاب گردنبند

گردنبندهای جسورانه

یک قاعدهای در مد وجود دارد که می‌گوید اگر لباس شب شما بسیار ساده است برای جلوه بخشیدن به آن از طلا و جواهر بزرگ و پر زرق‌وبرق کمک بگیرید و برعکس؛ اگر لباسی کار شده و شلوغ دارید بهتر است گردنبندخود را ساده انتخاب کنید که با ترکیب یکدیگر ظاهری شیک ایجاد شود. این نکته در مورد لباس عروس هم صادق است.

خرید از گالری پرسته: گردنبند کارتیه زنانه

در واقع یک سینه‌ریز بزرگ و در طرح های جسورانه راهی ایده آل برای زرق و برق دار کردن لباس‌های ساده است که شما هم می‌توانید از آن کمک بگیرید. فقط اگر میخواهید آن را برای شب عروسی خود امتحان کنید سعی کنید خیلی بزرگ و در طرح‌های عجیب‌وغریب نباشد.

گردنبندهای جسورانه به دلیل پرکاربرد بودن و اینکه به راحتی با هر نوع استایلی ست می‎شود بسیار محبوب شده‌اند. مثلا می‌توانید یک زنجیر ساده و سبک را با آویزی دایرهای برجسته با لباس شب یا تی‌شرت بپوشید.

گردنبند عروس

گردنبندهای سه بعدی 

اگر شما از طرفدارهای گردنبندهای جسورانه باشید اما آویزهای برجسته و بزرگ را نپسندید، چیکار می‌کنید؟ قطعا گردنبندهای هلالی سواروسکی یا آویزهای تنیس با نگین‌ها براق همان چیزی است که به دنبالش هستید.

همچنین این سبک گردنبند علاوه بر اینکه ظاهری مدرن و منحصر بفردی دارد مانند سایر گردنبندهایی که آویزهای برجسته ای دارند، آن‌چنان درخشان و شیک هستند که توجه اکثریت را به خود جلب میکند. تقریبا عروس‌هایی که لباس‌های ساده‌ای دارند این گردنبندهای جسورانه را با استایل خود ترکیب می‌کنند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند فرشته

گردنبندهای مهره‌ای

در کنار گردنبندهای مرواریدی، یکی دیگر از گردنبندهای کلاسیک برای عروس، رشته‌ای از مهره‌هایی است که در نزدیکی استخوان ترقوه قرار می‌گیرند. اگر شما هم این مدل گردنبندها را می‌پسندید، بهتر است سراغ گردنبندهایی بروید که رشته‌های آن مانند مدار کهکشان و مهره‌هایش بیانگر سیاره‌ها هستند.

ایتالیایی‌ها مدلی را طراحی کرده‌اند که مهر‌ه‌ها در رشته‌هایی از جنس نقره استرلینگ بافته شده‌اند که به عنوان نماد بینهایت از آن یاد می‌شود. در واقع همین ویژگی‌اش آن را بین عروس‌ها محبوب کرده که برای نشان دادن عشق ابدی خود آن را می‌پوشند.

گردنبند عروس

گردنبند عروس به رنگ آبی

یکی از رسم‌های جالب عروسی در بعضی فرهنگ‌های غربی این است که در جشن خود باید” چیزی قدیمی، چیزی جدید، چیزی قرض گرفته شده و چیزی آبی” بپوشند. هرکدام از این جملات نشان‌دهنده نمادی هستند؛ مثلا برای آنها افلام آبی‌رنگ، سنبل عشق و وفاداری در ازدواج به شمار می‌رود.

برخی عروس‌ها گردنبندهای آبیای را می‌پوشند که در گردن آنها بسیار زیبا است و همچنین رنگ و لعابی به لباس عروس‌شان میبخشد.

در این میان یکی از محبوب‌ترین گردنبندهای آبی، گردنبند با آویزهای کریستالی و نگین‌های آب‌رنگ را می‌توان نام برد. این آویزهای آبی برجسته به‌قدری جسورانه در دل گردنبند جای می‌گیرند که همه‌ی نگاه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

اگر دوست ندارید که گردنبند بزرگی در گردن خود داشته باشید، گردنبندهای زنجیری ساده به همراه آویز با سنگ آبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

گردنبند عروس با نماد مذهبی

برای بسیاری از زوجها ازدواج تجربه‌ای مذهبی با همسرشان است. اگر شما هم فردی هستید که علاقه دارید ایمان خود را در جشن ازدواجتان به همراهتان داشته باشد، جواهرات با مضمون‌های مذهبی راهی شیک و آسان برای انجام آن است.

شما می‌توانید از طرفداران مرواریدهای آب شیرین و یا گردنبند صلیب که از یاقوت زرد ساخته می‌شوند باشید. این گردنبندها معانی معنوی و روحانی را با کلاسیک ترکیب کرده و به یک گردنبند مناسب برای عروس تبدیل شده است.

در نهایت تمام این نکته‌ها فقط ایده‌هایی هستند که ممکن است تصمیم‌گیری را برای شما آسانتر کنند. همچنین فراموش نکنید که بهترین انتخاب برای روز عروسی گردنبندی است که شما از پوشیدن آن احساس رضایت و راحتی کنید.

 

الهه صالحی‌فر

منبع: romadesignerjewelry

2 نظرات
  1. مهتاب نقابی می گوید

    بسیار عالی بود

    1. گالری پرسته می گوید

      🙂 خوشحالیم که این مطلب براتون مفید واقع شده… امیدواریم برای مراسم عروسیتون بهترین انتخاب رو داشته باشید 🙂

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.