قیمت روز طلا: 3,620,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

چرا طلا بهترین هدیه برای ولنتاین است؟

0

هدیه ولنتاین یا روز جهانی عشق، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در یک رابطه عاطفی و عاشقانه است. طلا بهترین انتخاب برای این روز حساس و سرنوشت‌ساز بشمار می‌رود. هدیه‌ای که بدون شک لبخند و شادی را به لب‌های هر فردی می‌آورد. تلاش مجموعه گالری طلا پرسته همواره بر این است تا خرید آنلاین طلا را برای شما هرچه بیشتر آسان کند.

در همین راستا، برایتان توضیح داده‌ایم که چرا طلا بهترین هدیه برای روز ولنتاین است. تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

درخشش قلب‌های طلایی

درخشش طلا چیزی نیست که آدم‌ها ساده از کنارش بگذرند. چه کسی می‌تواند ادعا کند طلا برایش ارزشی ندارد؟ تقریبا همه دوست دارند مصنوعاتی از طلا یا سکه طلا هدیه بگیرند و این مساله فقط به زیبایی طلا و جواهرات مربوط نیست، بلکه ارزش زیاد طلاست که باعث می‌شود آن را به عنوان یک وسیله برای سرمایه‌گذاری هم بشمار بیاوریم.

وقتی شما به عنوان یک عاشق، دوست دارید قلب فرد موردنظرتان را به دست بیاورید، با خریداری یک قطعه طلا می‌توانید به این هدف برسید. مخصوصا خانم‌ها از دیدن طلا بسیار هیجان‌زده و خوشحال می‌شوند و این امری انکارناپذیر است.

برای اینکه هدیه شما بیشتر باعث خوشحالی شریک‌ عاطفی‌تان شود، توصیه می‌کنیم سراغ طلاهایی که طرح قلبی یا رنگ قرمز دارند، بروید. ما در گالری پرسته انواع مختلفی از این محصولات را داریم که می‌توانید با توجه به بودجه خودتان و سلیقه‌ی طرف مقابلتان، مدل مناسب را خریداری کنید.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

چرا برای روز ولنتاین طلا هدیه بدهیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که بهتر است در چهاردهم فوریه (مصادف با ۲۵ بهمن‌ ماه) برای عشق خود طلا بخرید. دو مورد از این دلایل را در زیر برایتان نوشته‌ایم:

سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت: ولنتاین فقط یک روز است و در چشم‌ برهم‌زدنی هم تمام می‌شود. اما وقتی هدیه طلا می‌خرید، ارزش و اعتبار آن و حسی که در طرف مقابل ایجاد کرده‌اید برای سال‌ها باقی خواهد ماند. شما هر کار دیگری در ولنتاین انجام دهید، از رزرو میز در رستوران‌های خاص گرفته تا عروسک و گل و شکلات (که بسیار مرسوم است) بعد از چند روز اثرش را از دست خواهد اد. اما وقتی طلا می‌خرید، شخص موردنظرتان دایم از آن استفاده می‌کند و همیشه برایش یادآوری می‌شود که این هدیه‌ای از طرف شماست.

خرید از گالری پرسته: دستبند سنگی زنانه

هدیه متفاوت: هدیه دادن طلا و جواهر در روز ولنتاین چندان مرسوم نیست. بنابراین چه بهتر از این که کادوی شما با همه فرق داشته باشد! با این کار شریک عاطفی شما متوجه می‌شود که شما برای خرید یک کادوی ارزشمند برایش وقت و هزینه صرف کرده‌اید و این یعنی تضمین تداوم دوستی.

چرا طلا بهترین هدیه برای ولنتاین است؟

راهنمای خرید هدیه طلا برای روز ولنتاین

در بالا هم اشاره کردیم که طلا بهترین هدیه برای ولنتاین است. فرقی هم نمی‌کند که دستبند، گوشواره، النگو، گردنبند یا انگشتر باشد. هر طلایی که با سلیقه و بودجه‌تان جور در می‌آید را خریداری کنید. البته پیش از اقدام به خرید، سعی کنید متوجه شوید چه تیپ طلاهایی برای شخص مقابل شما ارزشمند و جذاب است. به طور مثال برخی از خانم‌ها به هیچ عنوان النگو دوست ندارند. یا برخی عاشق گوشواره‌های حلقه‌ای هستند.

سلیقه او را می‌توانید از روی طلاهایی که در حال حاضر دارد و استفاده می‌کند، کشف کنید.

حتی می‌توانید با سفارش یک طلای اختصاصی، هدیه‌ای منحصربه‌فرد به عشقتان هدیه دهید و مطمئن باشید که نمونه آن در هیچ‌کجای دیگری وجود ندارد.

برای این منظور باید سراغ طلای دست‌ساز بروید. طرح موردنظرتان را به متخصصان این امر توضیح دهید تا آن به شکل و رنگ دلخواهتان بسازند. البته برای این منظور حتما باید از چند هفته قبل‌تر اقدام کنید تا مطمئن شوید در روز ولنتاین هدیه شما آماده است.

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

خرید هدیه طلا برای روز ولنتاین از گالری پرسته

مجموعه گالری پرسته در راستای جلب رضایت مشتریان خود، محصولاتی با طراحی‌های متناسب با روز عشق در فروشگاه‌های خود در سراسر ایران عرضه می‌کند. شما می‌توانید مدل‌های مختلف را بر اساس طرح و قیمت در فروشگاه اینترنتی‌ گالری پرسته بررسی کنید و مدل موردنظرتان را یا به صورت آنلاین سفارش دهید یا از فروشگاه‌های سطح شهر به طور مستقیم خریداری کنید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند قلب

چرا طلا بهترین هدیه برای ولنتاین است؟

چرا طلا بهترین هدیه برای ولنتاین است؟

چرا طلا بهترین هدیه برای ولنتاین است؟

چرا طلا بهترین هدیه برای ولنتاین است؟

چرا طلا بهترین هدیه برای ولنتاین است؟

 

شما برای ولنتاین چه هدیه‌ای را انتخاب می‌کنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.