قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

انواع پیرسینگ بینی را بشناسید

0

پیرسینگ ها از دوران باستان بخشی از فرهنگ و سنت جوامع بوده اند. استفاده از حلقه های تزیین لب و بینی با اهداف مختلفی انجام می شده است. روزگاری پیرسینگ نشان دهنده شخصیت اجتماعی نامتعارف فرد بوده و همچون خال کوبی در سطح عموم به کار نمی رفت. امروزه انواع پیرسینگ بینی ، لب، گوش و … در بین جوانان و نوجوانان برای زیبایی به کار می رود.

پیرسینگ چیست؟

این وسیله نوعی حلقه ساده یا جواهرنشان است که با هدف تقویت زیبایی و افزایش جلوه های زیبایی استفاده می شود. شاید پیرسنگ گوش بیش از انواع دیگر شناخته شده باشند اما گرایش به انواع پیرسنگ بینی در دهه اخیر به مراتب بیشتر شده است. حلقه های بینی محبوب ترین زیور آلات جوان پسند هستند که در اشکال متنوعی به فروش می رسند. از  نوع استفاده و محل نصب پیرسینگ بینی نیز اختلاف سلیقه زیاد است. اگر به فکر خرید یکی از این پیرسینگ های جذاب و دوست داشتنی هستید این مطلب را از دست ندهید.

انواع پیرسینگ بینی

سوراخ کردن بینی برای نصب حلقه های زینتی در بین ورزشکاران، علاقه مندان به موسیقی، هنرمندان و به طور کلی قشر جوان بسیار رایج است. به طور حتم گرایش به استفاده از قطعه ای جواهر در اطراف بینی هر روز بیشتر می شود.

آیا می دانید بهترین محل برای نصب پیرسینگ بینی کدام نقطه است؟

آیا علاقه دارید از چندین پیرسینگ به طور هم زمان روی بینی استفاده کنید؟

آیا تنوع طلب هستید و به کالکشن های جدید جواهرات علاقه دارید؟

قبل از اینکه بینی را سوراخ کنید با انواع پیرسینگ بینی آشنا شوید:

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا زنانه
  • پیرسینگ سوراخ بینی (Nostrils )

این یکی از متداول ترین و سنتی ترین نوع استفاده از پیرسینگ برای بینی است. معمولا قطعه زینتی درست در بالای سوراخ بینی وصل می شود. موقعیت و محل این سوراخ با توجه به ساختار عصبی بینی، مشخص می شود. این شیوه برای دو طرف و یا یک طرف بینی قابل استفاده است.

جالب است بدانید که در برخی از ملل معتقدند که انواع پیرسینگ بینی در کاهش درد زایمان و سلامت در دوران بارداری تاثیر دارد. انواع حلقه های سنگین بینی تا گل میخ های ظریف در این مورد استفاده می شود.

  • قراردادن بالای سوراخ بینی (The High Nostril Placement )

این یک سبک منحصر به فرد است که می تواند به عنوان نوعی پیرسینگ ابتکاری شناخته شود. این محل برای انواع حلقه های ظریف یا ترکیبی از جواهرات و سنگ های قیمتی ایده آل است. انواع مختلفی از پین های بینی و گل میخ های جواهر نشان را می توانید استفاده کنید. توصیه می شود از حلقه های بینی برای این قسمت دوری کنید.

  • پیرسینگ قسمت میانی بینی (The Septum)

دنیای مد و فشن مملو از ابتکارات جدید در ساخت جواهرات است. یکی از جذابترین انواع پیرسینگ بینی ، بر روی بخش غضروفی تیغه بینی نصب می شود. توجه داشته باشید نصب روی تیغه و قسمت استخوانی بسیار دردناک است. برای استفاده از پیرسینگ میانی بینی دقت بیشتری لازم است ولی نتیجه کار بسیار رضایت بخش خواهد شد. این سبک با هر مدل لباس به راحتی ست می شود. مدل نعل اسبی تزیین شده به همراه گوشواره با همین طراحی بسیار چشم نواز است. می توانید نگاهی به زیورآلات طلا گالری پرسته بیاندازید، در گالری پرسته تمامی زیورآلات با دست ساخته شده اند و در صئرت تمایل می توانید هر طرحی از پیرسینگ که دوست دارید را سفارش دهید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره بخیه ای زنانه

انواع پیرسینگ بینی و پل

آیا می دانید پل بینی کجاست؟ پیرسینگ پل در ناحیه بین دو چشم و بر روی بینی نصب می شود. به دلیل اینکه بافت بینی در این قسمت اندکی متفاوت است نمی توان از پیرسینگ های خیلی سنگین روی پل بینی استفاده کرد. اما انواع ظریف تر و گل میخ های کوچک زیبایی را دو چندان نشان می دهند.

  • پیرسینگ تیغه بینی

معمولا استفاده از تزیین روی تیغه بینی کمتر انجام می شود. هر نوع دستکاری تیغه بینی دردناک است و به سادگی نمی توان این قسمت را سوراخ کرد. اگر از طرفداران انواع پیرسینگ بینی هستید با مدل های برچسبی می توانید قطعات جواهر را روی تیغه بینی هم نصب کنید. البته هر نوع سوراخ کردن تیغه بینی عواقب خود را دارد.

  • پیرسینگ نوک عمودی بینی

شاید به ندرت کسی را ببینید که از این نوع پیرسینگ استفاده کرده باشد. به طور معمول از بالای بینی تا زیر بینی چند پیرسینگ نصب می شود. با توجه به ساختار بینی و رگ هایی که در این قسمت از بینی وجود دارد، استقبال زیادی از این شیوه نمی شود.

  • انواع پیرسینگ بینی ناسالانگ (Nasallang)

این سبک با ایجاد ۳ سوراخ در دو طرف بینی و تیغه انجام می شود. در واقع پیرسینگ از قسمت بیرونی پره بینی وارد شده و از قسمت گوشتی و غضروف تیغه میانی بینی نیز عبور می کند. سپس پیرسینگ از سمت دیگر پره بینی خارج می شود. به این ترتیب به طور هم زمان سه پیرسینگ دیده می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.