قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

قرعه‌کشی «مسابقه شانستو امتحان کن پرسته» در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

5

مسابقه شانستو امتحان کن پرسته در چه مرحله‌ای است؟

مسابقه شانستو امتحان کن پرسته چیست؟ آیا قرعه‌کشی آن انجام شده است؟ به چند نفر جایزه اهدا می‌شود؟ جایزه چگونه به دست برنده‌ها می‌رسد و ده‌ها سوال مشابه دیگر که شما عزیزان طی این روزها از ما پرسیده‌اید را در این مطلب به طور مفصل پاسخ می‌دهیم.

آپدیت ۱: در این مسابقه بیش از ۵۰ هزار نفر شرکت کننده داشتیم.  تا تاریخ ۵ تیرماه فقط ۴۰ هزار شرکت کننده را در قرعه کشی شرکت دادیم و از میان این تعداد ۵۰ برنده اعلام شد.

در هفته آينده هم قرعه‌کشی از میان ۱۰ هزار نفر باقی مانده تکرار  و به ۱۰ نفر دیگر جایزه اهدا خواهد شد.

یعنی تعداد برنده‌های مسابقه شانستو امتحان کن پرسته  به ۶۰ برنده افزایش پیدا کرده است که تاکنون به ۵۰ نفر جایزه اهدا شده و ۱۰ نفر باقی مانده در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۹۹ مشخص خواهند شد. 

پس، منتظر قرعه کشی دوم این مسابقه باشید شاید شما یکی از برنده‌های خوش شانس دور دوم باشید.

داستان از این قرار بود که ما اواخر خرداد تصمیم گرفتیم یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم و به ۵ نفر هم به قید قرعه جایزه بدهیم.

مسابقه هم به این صورت بود که در قسمت استوری اینستاگرام، یک گردونه از آویز حروف طلا نمایش داده می‌شد. شما دوستان باید روی حرف انگلیسی موردنظرتان این گردونه را نگه می‌داشتید و اسکرین‌شات می‌گرفتید. سپس اسکرین‌شات را در پیج اینستاگرامی خود استوری می‌کردید.

شرط شرکت در این رقابت هم این بود که حتما نام و صفحه‌ی گالری پرسته را باید تگ می‌کردید. سپس این اسکرین‌شات را در اینستاگرام برای ما دایرکت می‌کردید.

در زمان برگزاری مسابقه چون در مورد تعداد شرکت‌کننده‌ها چشم‌انداز دقیقی نداشتیم، تاریخ دقیقی را برای برگزاری «قرعه کشی» اعلام نکردیم. این به این خاطر بود که پیش شما دوستان عزیز بدقول نشویم و مطمئن باشیم به قولی که می‌دهیم، صد در صد وفادار خواهیم بود.

اما گردونه‌ی شانس پرسته چرخید و پایان دیگری را رقم زد…

در بالا هم گفتیم، در زمان برگزاری مسابقه شانستو امتحان کن پرسته ، قصد داشتیم فقط به ۵ نفر جایزه بدهیم. اما گردونه‌ی ما گشت و گشت و گشت و پایان داستان را طور دیگری رقم زد! طوری که ما در راستای جبران محبت بیکران شما، تعداد برنده‌های خود را «۱۰ برابر» بیشتر کردیم و به «۵۰ نفر» رساندیم.

ما بدون شما قرعه‌کشی نمی‌کنیم

تعداد شرکت‌کننده‌های این مسابقه به قدری زیاد بود که پس از گذشت یک هفته‌ی کامل ما هنوز فرصت نکرده‌ایم که تمامی دایرکت‌های خود را چک کنیم.

بنابراین، برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود و همه شما عزیزان مطمئن باشید که «حتما» در این رقابت شرکت داده خواهید شد، ما هنوز هم نمی‌توانیم زمان دقیقی برای قرعه‌کشی به شما اعلام کنیم. اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که به محض پایان یافتن روند چک کردن دایرکت‌ها، زمان قرعه کشی گردونه پرسته هم اعلام خواهد شد.

خیالتان راحت باشد که ما بدون شما قرعه‌کشی نمی کنیم.

زمان قرعه کشی مسابقه شانستو امتحان کن پرسته را از کجا چک کنیم؟

این مسابقه‌ی طلایی و پر از حرف، در اینستاگرام گالری پرسته برگزار شد. بنابراین بقیه اطلاعات مربوط به مسابقه هم در همان جا اعلام خواهد شد. فقط کافیست شما عزیزان اینستاگرام ما را فالو و هر روز استوری‌های ما را چک کنید؛ تا لحظه‌به‌لحظه از مراحل تکمیل رقابت و زمان قرعه‌کشی مطلع شوید.

مطمئن باشید هیچ چیز به اندازه‌ی لبخندی که بر لبان شما نقش می‌بندد برای ما ارزش ندارد.

اینستاگرام گالری پرسته را در آدرس زیر می‌توانید دنبال کنید:

parastehgoldgallery

جایزه‌ی مسابقه شانستو امتحان کن چیست؟

مسابقه به این صورت بود که در استوری یک گردونه از آویز حروف طلا نمایش داده می‌شد. شما دوستان باید روی حرف انگلیسی موردنظرتان این گردونه را نگه می‌داشتید و اسکرین‌شات می‌گرفتید. آویز طلا «حرف»ی که گردونه روی آن متوقف شده بود و شما اسکرین‌شاتش را برای ما فرستاده بودیم را ما به شما هدیه می‌دهیم؛ البته اگر خوش شانس باشید و اسمتان در قرعه‌کشی در بیاید.

یعنی مثلا اگر اسکرین‌شات شما حرف انگلیسی H را نمایش می‌دهد، جایزه شما دقیقا همان آویز طلا حرف H است.

مسابقه شانستو امتحان کن پرسته
گردونه‌ی شانس گالری پرسته
مسابقه شانستو امتحان کن پرسته
آویز طلا حرف H : وزن حدودا ۰.۶۰ گرم

آویزهای طلا حروف گالری پرسته چه وزن و چه قیمت‌هایی دارند؟

آویز طلا حرف های انگلیسی با وزن‌ها و قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شوند. اول از همه باید بگوییم که قیمت طلا متغیر است و در نتیجه قیمت‌ها هم با نوسات قیمت طلا بالا و پایین می‌شوند. مثلا آویز طلا حرف F در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. وزن این آویز ۰.۴۷ گرم است. اما مثلا آویز طلا حرف M با وزن ۰.۷۴ گرمی بیشتر از ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

یعنی آویزهای طلایی که شما در مسابقه شانستو امتحان کن پرسته به قید قرعه برنده می‌شوید بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

بیشتر بخوانید: با آویز طلا حروف انگلیسی به دستبندهای خود تنوع ببخشید

آویز طلا گالری پرسته را چگونه می‌توان استفاده کرد؟

وقتی شما یک دستبند زنجیری طلا را خریداری کنید، این شانس را دارید تا با خرید آویزهای ارزان و سبک طلا که قفل‌دار هستند، دستبند ساده خود را مدل‌دار کنید. هر چه آویز بیشتری بخرید، تنوع ظاهری دستبندی که می‌خرید هم بیشتر خواهد بود.

مزیت این آویزها این است که بیشتر آنها وزن بسیار سبکی دارند و با قیمت‌های منطقی فروخته می‌شوند. یعنی شما هر وقت پول اضافه‌ای در حدود ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومان داشته باشید می‌توانید یک آویز بخرید و به دستبند طلا خود اضافه کنید.

با این کار با یک تیر دو نشان زده‌اید، هم دستبند طلایی دارید که بنا به موقعیت‌های مختلف می‌توانید از شکل‌های متنوع آن بهره ببرید و هم پول‌های کوچک را به سرمایه‌ای نسبتا خوب تبدیل کرده‌اید.

دستبند زنجیری طلا را می‌توانید از گالری پرسته خریداری کنید.

این آویزهای کوچک را می‌توانید از پابندهای زنجیری طلا یا از گردنبندهای زنجیری طلا هم آویزان کنید.

به صورت کلی، این آویزها برای هر نوع زیورآلات یا مصنوع طلا که بتوان به آن قفلی را وصل کرد کاربرد دارند.

قفل آویزها به شما کمک می‌کند بدون هیچ مشکل و دردسری، هر زمان که دوست دارید آنها را کم، زیاد یا جابه‌جا کنید. مثلا برای یک قرار کاری می‌توانید دستبند زنجیری را به تنهایی و بدون آویز دست کنید تا ساده و شیک باشید. اما مثلا برای یک مهمانی شبانه یا دورهمی خانوادگی، می‌توانید از آویزهای مختلفی که خریداری کرده‌اید برای بیشتر به چشم آمدن دستبندتان استفاده کنید.

اگر برنده‌ی خوش شانس مسابقه شانستو امتحان کن پرسته باشید و یک آویز برنده شوید، اگر حس می‌کنید خودتان آن را نمی‌خواهید، می‌توانید جایزه‌تان را با همان بسته‌بندی‌ شیکی که دارد به دوستان یا عزیزانتان هدیه دهید و باعث خوشحالی آنها شوید.

آیا شما در مسابقه شانستو امتحان کن پرسته شرکت کرده‌اید؟

5 نظرات
  1. الهه می گوید

    سلام من خیلی خوشحالم که با پیج شما آشنا شدم
    مسابقه تون هم خیلی هیجان انگیز و جذاب
    امیدوارم برنده بشم

  2. نگاری سی سی می گوید

    سلام و خداقوت ،بله شرکت کردم به نیت دخترم امیدوارم اسمم توو قرعه کشیتون دربیاد و تقدیمش کنم میدونم که خیلی کارآمد هست

  3. بهناز می گوید

    امیدوارم از برنده های مسابقه پرسته گالری باشم

  4. سارا عبدی می گوید

    شما بی نظیرید و تو این وضعیت بده جامعه واقعا انرژی میدین. راستی به امید اینکه ۵شنبه اسم منو مشخص کنید و بگید سارا بدو بیا پلاکتو بگیر

  5. ساناز می گوید

    پلاتین بهتر با الماس تزئین شده باشه،
    با لباسهای رسمی که ترجیحا با رنگ نگین یا الماس ست بشه. و یا از نظر رنگ شناسی ترکیب خوبی رو با نگین ایجاد کنه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.