قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

حلقه از جنس پلاتین را با چه لباس و زیورآلاتی ست کنیم؟

0

حلقه از جنس پلاتین

حلقه از جنس پلاتین را می‌توان با لباس‌های رسمی و همچنین غیررسمی پوشید. به دلیل رنگ سفید، پلاتین تقریبا با هر نوع اسایلی به راحتی ست می‌شود. با این حال، فراموش نکنید که هنگام خرید اکسسوری باید به آنچه در کمد لباس خود دارید هم فکر کنید، در اینصورت به راحتی می‌توانید استایل خود را کامل‌تر و شیک‌­تر کنید.

راهنمای انتخاب صحیح حلقه پلاتینی

برخلاف انتظار همه، پیدا کردن یک حلقه از جنس پلاتین که مناسب شما باشد، کار سخت و مهمی است.

حلقه‌های پلاتینی مدل‌های متنوعی دارند که باید با توجه به موقعیت‌هایی که می‌خواهیم آن را بپوشیم، خرید کنیم.

با اینکه سنگ‌ها و جواهرات روی حلقه تاثیر به‌سزایی در زیباتر و جذاب شدن آن دارند، اما همیشه هم ضروری نیستند.

بهتر است هنگام خرید حلقه، مدل‌های مختلفی را روی دست خود امتحان کنید؛ مثلا برای کسانی که انگشتان نسبتا بزرگی دارند، حلقه‌های پهن مناسب‌تر است. همچنین برای افرادی با انگشتان بلند و کشیده، حلقه‌های باریک و ظریف می‌تواند بسیار چشمگیر باشد.

شاید انتخاب حلقه کار سختی به نظر برسد، اما مطمئن‌ترین راه این است که چندین مدل را امتحان کنید و ببینید کدام یک در دست شما شیک و راحت است.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

پلاتین و دیگر فلزات گرانبها

حلقه پلاتینی

پلاتین یک فلز سفید رنگ است که ممکن است گاهی اوقات با طلای سفید و نقره اشتباه گرفته شود. اما این یک مقایسه درستی نیست، زیرا ارزش قیمتی پلاتین بیشتر از طلا و نقره است. پس برای اطمینان از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد خود خرید کنید.

با اینکه طلا از ارزش و اعتبار بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار است اما باید بدانید که پلاتین به لحاظ بها و استحکام یک سر و گردن بالاتر از آن قرار دارد. اولین برتری پلاتین نسبت به طلا، دوام و استحکام بسیار زیاد آن است. همچنین در مقایسه با طلا در مقابل خراش، خوردگی و ضربه مقاومت بسیار بیشتری دارد.

همچنین باید بدانید، با اینکه طلای سفید و پلاتین هر دو سفید هستند اما در ظاهر با هم تفاوت‌هایی دارند. این تفاوت به‌ویژه در اثر گذر زمان بیشتر نمایان می‌شود. پلاتین بسیار مستعد خراش برداشتن و زنگار گرفتن است. در نتیجه، به مرور زمان درخشندگی خود را از دست داده و رنگی مات با سایه‌ای از سبز پیدا می‌کند. برای بازگرداندن درخشندگی و زرق‌وبرق به پلاتین باید آن را پولیش بزنید.

طلای سفید زنگار نمی‌گیرد اما روکش رودیوم آن به مرور زمان از بین می‌رود. در نتیجه این امر، رنگ زرد طلا از زیر آن بیرون می‌آید. برای اینکه درخشش و شفافیت طلای سفید دوباره به آن بازگردد، لازم است روکش رودیوم آن را تمدید کنید.

بیشتر بخوانید: طلای سفید یا پلاتین؛ کدام برای ساخت جواهر مناسب‌تر است؟

حلقه از جنس پلاتین را با چه لباسی ست کنیم؟

خوشبختانه به خاطر سفید رنگ بودن این فلز می‌توان آن را در هر موقعیت مکانی و زمانی و با هر لباسی پوشید. همچنین هیچ مانعی برای پوشیدن پلاتین در هر روز هفته وجود ندارد، و همین موضوع باعث روی آوردن بیشتر مردم به آن می‌شود.

به دلیل طرح­‌های ساده و براق پلاتین، که منجر به شهرت آن هم شده است، می‌توان آن را با هر نوع لباسی مثل رسمی و یا حتی یک شلوار جین و تیشرت ساده ست کرد و پوشید.

خرید از گالری پرسته: انگشتر نگین دار زنانه

حلقه پلاتینی را با چه زیورآلاتی ست کنیم؟

حلقه از جنس پلاتین

ویژگی سفید رنگ بودن پلاتین به آن اجازه می‌دهد که به راحتی با زیورآلات متنوعی ست شود.

الماس یک سنگ قیمتی ایده‌آل است، چون رنگ سفید آن به شفاف و درخشان بودن ظاهر آن کمک دو چندانی می‌کند.

همچنین سنگ­های قیمتی با رنگ­‌ها و مدل‌­های متنوع دیگر هم می‌توانیم به زیورآلات­ خود اضافه کنیم. تنها نکته­‌ای که باید توجه کنیم، ترکیب درست همه­‌ی آنها با هم است!

بدون تردید، نقره و طلای سفید یکی از همراهان همیشگی پلاتین هستند، که در کنار هم یک ترکیب چشمگیر و جذابی تشکیل می‌دهند.

‌اما حواستان باشد هنگامی که طلاهای زرد خود را پوشیده‌­اید، زیورآلات پلاتینی خود را در خانه بگذارید!

یکی از بهترین راه­های طراحی و ساخت حلقه‌­های پلاتین ترکیب آن با الماس است. می‌توان از یک الماس تک بر روی حلقه و یا پوشاندن کل حلقه با الماس استفاده کرد. در واقع این بازیِ بین درخشش الماس و براقی فلز است که باعث جذابیت فراوان آن شده ­است.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

نکاتی درباره­ پوشیدن حلقه از جنس پلاتین

امروزه در میان همه­ مردم، داشتنِ ظاهری شیک و خوب به ­نظر رسیدن به یک هدف اصلی تبدیل شده است. پس اگر شما هم حلقه پلاتینی دارید و همین هدف را دنبال می‌کنید، باید چند نکته را رعایت کنید:

  1. همیشه حلقه خود را تمیز نگه دارید. چون به درخشش بیشتر آن کمک زیادی خواهد کرد. یکی از راه­‌های تمیز کردن حلقه، ترکیب ساده آب گرم و صابون است که در عین راحتی، تاثیر بسزایی دارد.
  2. به سراغ مانیکور بروید. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید توجه دیگران را جلب کنید، پیشنهاد می‌کنم با ناخن‌­های مانیکور شده همراه رنگ­های خنثی و نوود، حلقه پلاتین خود را بپوشید. اما اگر مانیکور ناخن­هایتان رنگی است، توجه کنید که رنگِ سنگ­‌های قیمتیِ به‌کار رفته در حلقه با رنگ ناخن­هایتان هارمونی شیکی تشکیل دهد.
  3. از پوشیدن حلقه­‌های زیاد تنها در یک دست خوداری کنید. به عنوان یک قاعده در استایلینگ، فقط دو حلقه برای یک دست کافی است.

 

منبع: jewelrynotes

الهه صالحی‌فر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.