قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

جواهرات رزگلد را چگونه ست کنیم تا جذاب‌تر به نظر بیاییم؟

0

ست کردن جواهرات رزگلد با رنگ لباس، رنگ مو و رنگ پوست به طرز صحیح و اصولی باعث می‌شود تا تیپ و استایل شما جذاب‌تر به نظر برسد. بنابراین خوب است با اصول این کار آشنا شوید تا بتوانید در مجالس و محافل گوناگون خوش بدرخشید. برای آشنائی با این ترفندها با بلاگ گالری پرسته همراه باشید.

رزگلد طلایی به لطافت عشق

یکی از زیباترین رنگ‌های طلا، رزگلد است. صورتی ملایم و شیکی که می‌توان آن را با هر تیپ لباسی و هر رنگی ست کرد. این رنگ از طلا همچنین با پوست‌های مختلف از روشن تا تیره تناسب کامل دارد و جلوه آن ملایم‌تر از طلای زرد یا طلای سفید است.

به طور کلی برای شیک‌تر به نظر رسیدن خوب است گاهی از طلاهای رزگلد استفاده کنید. این رنگ طلا از ترکیب طلای خالص و فلز مس به دست می‌آید. هر چه مقدار مس موجود در جواهر بیشتر باشد، قرمزی رزگلد بیشتر خواهد بود و برعکس. از آنجا که مس فلز مستحکمی است، وجود آن در زیورآلات رزگلد باعث می‌شود تا دوام زیاد و عمر طولانی‌تری نسبت به طلای زرد داشته باشند. به این خاطر که خلوص طلای آنها کمتر است و همه می‌دانیم که طلا فلز نرمی است و به تنهایی قابل استفاده در صنعت جواهرسازی نیست.

در حال حاضر برترین برندهای طلا و جواهر در سراسر جهان همچون کارتیه، پیاژه، دیور و مونیکا وینادر، سعی می‌کنند بیشترین زیورآلات تولیدی‌شان به رنگ رزگلد باشد. طلای صورتی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای جواهرات و مصنوعات طلا بشمار می‌رود و با یک گردش ساده در میان فروشگاه‌های طلا و جواهر می‌توانید به‌راحتی به این باور برسید که رزگلد همه جا هست.

راهنمای استفاده از طلا و جواهرات رزگلد

در زیر ۷ ترفند برای استفاده و ست کردن طلای رزگلد را برایتان نوشته‌ایم و امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرد.

۱- ست کردن جواهرات رزگلد با رنگ پوست

رزگلد برای پوست‌های روشن و رنگ‌پریده گزینه بسیار مناسبی است زیرا قرمزی موجود در آن، گرمای زیبایی در صورت فرد ایجاد می‌کند. اما به طور کلی، این رنگ طلا برای رنگ پوست بیشتر افراد قابل ست کردن است زیرا زیبایی و جذابیت این طلای رنگی غیر قابل انکار است.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

 

۲- ست کردن طلای رزگلد با رنگ لباس

باید بدانید که قرمزی ملایم موجود در طلا و جواهرات رزگلد با لباس‌های به رنگ پوست بدن انسان، بژ و خاکستری مایل به قهوه‌ای بیشترین تناسب را دارد. یعنی برای داشتن یک استایل بسیار شیک و پرجلوه توصیه می‌کنیم سراغ لباس‌هایی به رنگ‌های کرم و بژ بروید. لباس با رنگ‌های خنثی مانند سفید، سیاه، خاکستری، کرم و سرمه‌ای نیز با طلای رزگلد ترکیب جذابی می‌سازند.

۳- استفاده از جواهرات رزگلد در مراسم رسمی

در مناسب‌های رسمی و قرارهای کاری و تجاری توصیه ما این است لباس‌های کلاسیک و رسمی به رنگ‌های خاکستری، زغالی یا سفید بپوشید و آنها را با طلای رزگلد ست کنید. این ترکیب کاملا شیک و باکلاس است.

۴- ست کردن طلای رزگلد و طلای زرد

طلای رزگلد همچنین با طلای زرد نیز ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد. به جای استفاده از زیورآلاتی به رنگ سفید و طلایی، این بار از ترکیب رزگلد و طلایی استفاده کنید و ببینید که چقدر زیباست. مثلا یک گردنبند بلند طلایی و یک طوق به رنگ رزگلد استفاده کنید.


۵- استفاده از طلای رزگلد در کنار فیروزه

طلای رزگلد با رنگ‌های مرجانی و فیروزه‌ای نیز بسیار شیک و شاد به نظر خواهد رسید. بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر بدرخشید و ظاهری متفاوت داشته باشید از لباس‌های فیروزه‌ای رنگ در کنار طلای رزگلد استفاده کنید. یا از طلاهای رزگلد با نگین فیروزه استفاده کنید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

 

۶- ست کردن جواهرات رزگلد با دیگر اکسسوری‌ها

تیپ خود را فقط به زیورآلات و جواهرات رزگلد محدود نکنید. بهتر است کیف دستی یا کفش خود را از این رنگ ترکیبی زیبا انتخاب کنید تا حسابی خاص و متفاوت به نظر برسید. یا مثلاً ساعت رزگلد یک قطعه مناسب در کنار دستبند طلای رزگلد است. یا مثلاً می‌توانید رنگ‌های مسی و طلای زرد را به دستبند رزگلد اضافه کنید. امروزه بیشتر طراحان طلا و جواهر سعی می‌کنند در ساخت انواع ساعت یا دیگر مصنوعات طلایی از رزگلد استفاده کنند. پس اکسسوری‌های زیادی متناسب با طلای رزگلد پیدا می‌کنید. این رنگ حتی در دیگر صنایع و شرکت‌های مد و فشن هم کاربرد فراوانی دارد. به‌طور مثال می‌توان به کمپانی اپل اشاره کرد که در سال‌های اخیر رنگ رزگلد را به خط تولید ساعت‌های هوشمند یا آیفون‌های خود افزوده است.

۷- ست کردن طلای رزگلد با رنگ مو

ترفند آخر ما مناسب افرادی است که شهامت ایجاد تغییرات بزرگ در شکل و ظاهر خود را دارند. شما می‌توانید موهایتان را به رنگ رزگلد تغییر داده و همزمان هم از یک گردنبند به این رنگ استفاده کنید تا کاملا ست و جذاب به نظر برسید. البته رنگ موهای شرابی، قرمز و صورتی هم با این طلای رنگی تناسب کامل دارند.

نکته‌های کلی در مورد ست کردن جواهرات رزگلد

علاوه بر ۷ ترفند بالا بد نیست بدانید برای افرادی که پوست سرد دارند رنگ‌های سرد جواهرات مثل نقره، پلاتین و طلای سفید مناسب است و برای کسانی که پوست گرم دارند، طلا زرد و رزگلد مناسب است. اما به طور کلی، رزگلد روی اکثر پوست‌ها جلوه زیبایی دارد. یعنی شما چه پوست روشن داشته باشید و چه تیره می‌توانید با ست کردن جواهرات رزگلد تیپی شیک برای خود بسازید. پس در انتخاب آن شک به دل خود راه ندهید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

 

در ضمن، رزگلد یک رنگ گرم و رمانتیک است. به همین خاطر برای مناسب‌های احساسی همچون جشن‌های عروسی و نامزدی یا قرارهای عاشقانه گزینه بسیار مناسب‌تری نسبت به طلای سفید و طلای زرد به شمار می‌آید.

یکی از ویژگی‌های طلای رزگلد که آن را به یکی از زیباترین رنگ‌ها بدل کرده است، این است که قابلیت ست شدن و هماهنگی با تمامی رنگ‌‌ها را دارد. جواهرات رزگلد را می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی در کنار جواهرات طلا و یا نقره خود به کار ببرید و از زیبایی آن لذت ببرید.

با این تفاسیر اگر تمایل دارید طلای رزگلد شیک و خاص خریداری کنید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گالری پرسته سر بزنید و مدل‌های مختلف محصولات ما را ببینید. انواع مختلفی از گوشواره، دستبند، گردنبند، النگو، انگشتر و پابند طلای رزگلد در پرسته عرضه می‌شود. برای این منظور می‌توانید از لینک زیر کمک بگیرید

 

برای اینکه با روش‌های سفارش آنلاین طلا و پرداخت هزینه آشنا شوید، می‌توانید به صفحه نحوه سفارش و پرداخت این وب‌سایت مراجعه کنید. اگر در مورد تعویض یا پس دادن طلای خریداری شده سوالی دارید، می‌توانید به صفحه تعویض و بازگشت کالا مراجعه کنید. اگر پاسخ سوال شما در آنجا نبود، از طریق صفحه تماس با ما از گروه پشتیبانی گالری پرسته کمک بگیرید.

منبع: elementsofimage

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.