قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

۶ ترفند ست کردن دستبند طلا با لباس که خوب است بدانید

0

ست کردن دستبند طلا با لباس

برای ست کردن دستبند طلا با لباس ما ۶ ترفند ساده و کاربردی را برایتان نوشته‌ایم. می‌توانید در موقعیت‌های مختلف و بر اساس اصولی که در زیر نام برده‌ایم، بهترین انتخاب را داشته باشید. با گالری پرسته همراه باشید.

خب، اولین چیزی که بد نیست بگوییم و به احتمال زیاد شما هم با آن موافق هستید، این است که خانم‌ها عموما لباس‌های بسیار زیادی دارند؛ از لباس مهمانی، محل کار و لباس خانه گرفته تا لباس‌های شب و پیراهن‌هایی که مخصوص مراسم‌های ویژه مثل عروسی هستند.

حالا تصور کنید برای این همه لباس شما فقط چند نوع دستبند طلا دارید و مسلما برای تک‌تک آنها نمی‌توانید اکسسوری هم‌رنگ و هم‌شکل پیدا کنید. واقعیت این است که اصلا لازم هم نیست این کار را بکنید. اتفاقا هنرمندی شما جایی ثابت می‌شود که بتوانید با داشته‌هایتان تنوع زیادی در تیپ و استایل خود ایجاد کنید.

چطور می‌توان این کار را کرد؟ با رعایت برخی اصول و آگاهی از بعضی نکته‌هایِ ریز که ما ۶ تا از آنها را برایتان نوشته‌ایم.

 

۱- دستبند طلا را بر اساس مجلسی انتخاب کنید که می‌خواهید بروید

اولین و مهم‌ترین ترفند ست کردن دستبند طلا با لباس این است که این مصنوع طلا را بر اساس موقعیتی انتخاب کنید که قرار است در آن حضور داشته باشید. یعنی به این فکر کنید که آیا قرار است به یک رویداد اجتماعی بروید، با دوستان در کافه دور هم جمع شوید، عروسی دعوت شده‌اید، قرار است در مهمان شامِ کاری شرکت کنید یا به خانه دوست و فامیل بروید!

جنس آدم‌هایی که قرار است آنها را در آن مجلس ملاقات کنید، روی انتخاب اکسسوری اثر مستقیم دارد. هر محل و هر مجلسی تیپ خاص خود را می‌طلبد. پس به این نکته مهم حتما توجه داشته باشید.

برای عروسی و مجالس مهمانی شبانه‌ی غیرکاری می‌توانید از دستبندهای پر زرق‌وبرق، دستبند الماس، یا دستبندهای رنگی با نگین‌هایی از سنگ‌های قیمتی استفاده کنید.

در مجالس دوستانه بهتر است دستبند زنجیری ساده یا النگوی مدرن و پشت‌باز بپوشید.

برای مجالس و مهمانی‌های کاری پیشنهاد می‌کنیم ساده‌ترین دستبند طلا را انتخاب کنید. چون در این مجالس فقط بحث کار است که اهمیت دارد نه نمایش تیپ و اکسسوری‌های آن.

برای دورهمی‌های خانوادگی هم بهتر است دستبندی انتخاب کنید که با آن راحت هستید، مثل دستبند زنجیری سبک یا دستبندهای چارم و آویزدار که در عین قشنگی، استفاده آسانی هم دارند.

 

ست کردن دستبند با لباس

۲- به رنگ لباس‌های خود توجه کنید

برای ست کردن دستبند طلا با لباس باید حتما به ترکیب رنگ‌ها هم توجه کنید. این کار نشان می‌دهد که آدم باسلیقه‌ای هستید و اصول اولیه لباس پوشیدن را می‌دانید.

برای دستبند طلای زرد می‌توانید سراغ لباس‌هایی بروید که رنگ گرم یا رنگ خنثی دارند. مثل لباس‌های قرمز، نارنجی یا حتی کرم و بژ.

برای دستبند طلا به رنگ سفید، لباس‌های توسی، سفید یا مشکی بسیار مناسب هستند.

دستبندهای رزگلد را می‌توانید با رنگ‌های پاستلی، رنگ‌های ملیح و صورتی و رنگ‌های کمرنگ که تناژ گرم دارند ست کنید.

البته همیشه هم لازم نیست رنگ‌ها از یک خانواده باشند، ترکیب رنگ‌های مکمل هم جذاب است. مثلا طلایی و فیروزه‌ای خیلی با هم ست می‌شوند. یا بنفش و زرد مکمل‌های خوبی هستند.

حتی می‌توانید یک لباس سرمه‌ای را با دستبند طلا با نگین زمرد سبز ست کنید. یعنی سراغ رنگ‌های اصلی از رنگ‌های ترکیبی بروید. آبی ترکیبی از زرد و سبز است. شما می‌توانید دستبند طلا با نگین سبز یا نگین زرد برای لباس با رنگ خانواده‌ی آبی انتخاب کنید. و به همین ترتیب.

خرید از گالری پرسته: دستبند سکه ای زنانه

۳- به تناسب جنس دستبند با لباس توجه کنید

گفتیم که بهتر است رنگ و طرح دستبند با لباس شما تناسب داشته باشد. حالا علاوه بر این دو مورد، شما بهتر است به متریال دستبند هم توجه داشته باشید. دستبند از جنس نقره یا دستبندهایی که از جنس پلاتین و طلای سفید هستند با لباس‌های تیره و پررنگ بسیار تناسب دارند. مثل رنگ‌های شرابی، بنفش بادمجانی، سبز زمردی یا مشکی.

دستبند طلا از جنس رزگلد (که از ترکیب طلای خالص و مس ساخته می‌شود) را بهتر است با لباس‌هایی به رنگ صورتی و گلبهی و خانواده این دورنگ ست کنید.

طلا از جنس طلای خالص و زردرنگ هم که در بالا گفتیم، بهتر است با لباسی به رنگ گرم ست شود. البته طلای زرد با لباس مشکی، آبی تیره، آبی کاربنی، سورمه‌ای و قرمز تیره هم تناسب زیادی دارد و کاملا با آنها ست می‌شود.

ست کردن دستبند طلا با لباس

۴- دستبند طلا را بر اساس طرح لباس انتخاب کنید

اگر لباس‌های ساده و تک رنگ می‌پوشید می‌توانید دستبند رنگی و بولد انتخاب کنید تا به چشم بیاید. اما اگر سادگی را دوست دارید، دستبند طلای خود را هم ساده و تک رنگ انتخاب کنید.

همچنین اگر لباستان طرح‌دار، گلدوزی شده، پف‌دار یا فرم شلوغی دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما دستبند ساده زنجیری یا النگوی پشت‌باز با آن ست کنید.

خرید از گالری پرسته: دستبند بافت زنانه طلا

۵- دستبند را بر اساس ایده‌ی اصلی لباس‌هایتان انتخاب کنید

ایده‌ی اصلی لباس‌ یعنی چه؟ یعنی مثلا اگر لباس خود را با الهام از جنگل و با طرحی از برگ‌های درختان یا رنگ‌های سبز و قهوه‌ای جنگل انتخاب کرده‌اید، در این صورت بهتر است دستبند طلای شما هم نشانه‌ای از جنگل داشته باشد. مثلا یک دستبند طلا با طرح برگ یا با آویزی به شکل درخت.

یا به طور مثال، تیپ موردنظرتان طرح پلنگی دارد، دستبندی انتخاب کنید که مثلا آویز پلنگ یا حتی طرح پلنگی داشته باشد.

 

۶- دستبند را با دیگر اکسسوری‌های خود ست کنید

از دیگر مسایلی که برای ست کردن دستبند طلا با لباس باید به آن توجه داشته باشید، تناسب آن با دیگر زیورآلات است. مثلا یک دستبند چرم و طلا یا دستبند بافت و طلا را نمی‌توانید با یک انگشتر پر از نگین‌های الماس ست کنید. این دو هیچ تناسبی با هم ندارند.

 

منبع: romadesignerjewelry

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.