قیمت روز طلا: 3,490,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

۱۰ مد جدید حلقه نامزدی در سال ۱۳۹۹ (سال ۲۰۲۰ میلادی)

0

هر سال جدیدی که از راه می‌رسد، مد و گرایش‌های خاص خود را به دنبال دارد. اما سال ۱۳۹۹ خورشیدی در حالی شروع شد که ویروس کشنده‌ی کرونا (کووید ۱۹) بیشتر کشورهای جهان را درگیر کرده و مردم از زندگی عادی خود بازمانده‌اند.

اما خبر خوب و امیدوارکننده این است که حتی این ویروس هم نمی‌تواند برای همیشه زندگی بشر را مختل کند و بدون شک، دانشمندان و متخصصان به زودی واکسن یا دیگر روش‌های درمان آن را کشف خواهند کرد؛ کروناویروس نیز همانند دیگر ویروس‌های کشنده‌ در تاریخ، به زودی ریشه‌کن خواهد شد. با همین امیدواری به روزهای روشن و شاد، گالری پرسته در ادامه این مطلب شما را با جدیدترین مدهای حلقه ازدواج و حلقه نامزدی در سال ۱۳۹۹ (۲۰۲۰ میلادی) آشنا می‌کند.

از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

الماس با طراحی‌های کشیده و بلند

گالری پرسته در ادامه این مطلب شما را با جدیدترین مدهای حلقه ازدواج و حلقه نامزدی در سال 1399 (2020 میلادی) آشنا می‌کند.

الماس‌هایی که برش‌های کشیده و بلند دارند همچون الماس با برش بیضی، الماس با برش زمردی، الماس با برش گلابی‌شکل و الماس با برش کوسنی همچون سال‌های گذشته در صدر پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نگین‌ها برای حلقه نامزدی هستند. خوب است بدانید در سال ۲۰۲۰ میزان جست‌وجوهای اینترنتی مردم برای الماس با طراحی‌های کشیده و بلند شاهد ۱۴۳ درصد رشد نسبت به سال‌های گذشته بوده است.

مد جدید حلقه نامزدی

از آنجا که حلقه ازدواج سلبریتی‌های مشهور و محبوبی همچون جنیفر لوپز، کلی داد، کاترین شوارتزنگر و بیندی اروین دارای نگین‌های الماس با برش‌های مستطیلی و کشیده است، انتظار می‌رود این مدل انگشتر همچون سال‌های قبل در صدر انتخاب زوج‌ها قرار داشته باشد.

طلای زرد

مد جدید حلقه نامزدی

جالب است بدانید، با اینکه در سال‌های اخیر اغلب شاهد محبوبیت طلای سفید یا رزگلد بوده‌ایم، اما امسال دوباره طلای زرد بسیار مد شده است. زوج‌ها در سال ۲۰۲۰ ترجیح می‌دهند حلقه نامزدی / حلقه ازدواج خود را از جنس طلای زرد انتخاب کنند.

 

اغلب حلقه‌هایی که با طلای زرد عرضه می‌شوند، طراحی کلاسیک و قدیمی دارد که خود این مساله باعث جذابیت بیشتر این انگشترهاست. همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر بسیاری از مدهای دنیای پوشاک و اکسسوری‌ها، بازسازی مدرنی از مدهای قدیمی و کلاسیک هستند و مثل این است که به دهه ۱۹۹۰ میلادی بازگشته‌ایم.

خرید از گالری پرسته: انگشتر بدون نگین زنانه

حلقه‌های نامزدی چند لایه با طرح‌های آشیانه‌ای

مد جدید حلقه نامزدی

بر اساس گمانه‌زنی بسیاری از کارشناسان حوزه طلا و جواهر و امور مربوط به ازدواج، حتی در سال‌های آینده هم بسیاری از زوج‌های جوان همچنان به‌دنبال حلقه‌های ازدواج کلاسیک خواهند بود. اما حلقه مورد نظر آنها، مدل‌هایی خواهد بود که مثلا رکابی چند لایه داشته باشد یا از چندین ردیف سنگ الماس و نگین قیمتی تشکیل شده باشد.

خرید از گالری پرسته: انگشتر نگین دار زنانه

مد جدید حلقه نامزدی

به طور مثال، نگین‌های ریز الماس با طراحی V شکل یا الماس‌هایی که به شکل منحنی یا نیم‌دایره در کنار هم چیده شده‌اند از جمله مدهای حلقه نامزدی در سال ۱۳۹۹ است. به این خاطر که اغلب زوج‌ها این روزها دوست دارند حلقه‌ای منحصر به فرد و متفاوت از بقیه داشته باشند و به این صورت خاص بودن خود را به بقیه نشان دهند.

 

حلقه‌های نامزدی بی‌نهایت با نگین‌های پر زرق و برق

مد جدید حلقه نامزدی

انتظار می‌رود در سال ۱۳۹۹ محبوبیت حلقه‌های نامزدی که نماد جادوانگی و پایان‌ناپذیری هستند، محبوبیت بسیار بیشتر پیدا کنند. این انگشترها رینگ‌های نیمه پهنی هستند که به طور سرتاسری روی آنها نگین الماس (یا هر سنگ قیکتی دیگری) کار شده است. طراحی این حلقه نامزدی بی‌نهایت زیباست و از این رو در میان زوج‌ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

مد جدید حلقه نامزدی

الماس‌هایی که روی انگشترهای بی‌نهایت کار می‌شود اغلب دارای برش‌های زمردی یا برش بیضی الماس هستند که درخشش و جلوه‌ی بسیار زیادی دارد. این انگشترها از هر زاویه و به هر شکلی که استفاده شوند، براق و درخشنده هستند و خیلی سریع نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند.

 

حلقه نامردی با نگین سولیتر که جزئیات ظریفی دارد

مد جدید حلقه نامزدی

انتظار می‌رود در سال ۱۳۹۹ خورشیدی (مصادف با ۲۰۲۰ میلادی) زوج‌ها بیشتر سراغ حلقه‌هایی برای ازدواج بروند که یک نگین سولیتر با جزئیات زیاد دارد. منظور از جزئیات زیاد چیست؟ اینکه مثلا در زیر پایه نگین سولیتر، یک ردیف حلقوی باریک از نگین‌های ریز کار شده باشد. یا به طور مثال، بست‌های تزئینی و نگین‌دار در زیر پایه چنگکی نصب شده باشد.

مد جدید حلقه نامزدی

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید الماس با برش مارکیز

 

حلقه نامزدی با طراحی چنگکی شناور

حلقه نامزدی با طراحی چنگکی شناور چگونه طرحی دارد؟ انگشتری است که از یک ردیف الماس ریز به صورت یکی در میان ساخته شده است. این حلقه نامزدی اغلب یک الماس بزرگ در مرکز خود دارد و روی رکاب انگشتر، نگین‌های ریز و گرد از الماس روی آن کار شده و مثل این است که روی حلقه شناور هستند. البته برخی از مدل‌های آن هم نگین مرکزی ندارد و فقط بخش رویی انگشتر، از چندین نگین ریز و گرد الماس پوشانده شده.

این طراحی انگشتر در سال ۲۰۱۹ نیز بسیار محبوب بود و امسال نیز همچنان جزو پر طرفدارترین حلقه‌های ازدواج در جهان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ برند برتر طراحی جواهرات در سال ۲۰۱۹ [قسمت اول]

 

حلقه نامزدی با طراحی هاله‌ای

مد جدید حلقه نامزدی

طراحی هاله‌ای حلقه نامزدی در سال گذشته هم بسیار محبوب بود و امسال هم جزو پر طرفداراترین حلقه‌های ازدواح است. هاله کلاسیک، یک جلوه‌ی عالی و درخشش بی‌نظیر به الماس مرکزی می‌بخشد و باعث می‌شود تا انگشتر درخشان‌تر، جذاب‌تر و بزرگ‌تر دیده شود.

این هاله در واقع یک ردیف نگین ریز است که اطراف نگین مرکزی انگشتر یا روی رکاب حلقه را پوشانده است. به این ترتیب حلقه در هر حالت و هر زاویه‌ای که باشد درخشش بسیار زیبا و جذابی خواهد داشت. هاله‌ی اطراف الماس مرکزی هم این توهم را ایجاد می‌کند که نگین اصلی انگشتر بسیار بزرگ‌تر است.

 

خرید از گالری پرسته: انگشتر کارتیه طلا

حلقه فانتزی با نگین‌های جانبی

حلقه ازدواج مگان مارکل، طراحی فانتزی و سنگ‌های جانبی داشت و همین باعث شد تا این طرح از حلقه نامزدی مورد توجه مردم قرار بگیرد و محبوبیت زیادی پیدا کند. این انگشترها که انتظار می‌رود در سال ۱۳۹۹ نیز بسیار مورد توجه زوج‌ها قرار بگیرد، دارای یک الماس باگت یا الماسی با برش مارکیز و گلابی‌شکل است که با الماس‌های ریزتری با همین برش‌ها در دو طرف خود تزئین شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ برند برتر جواهرات در سال ۲۰۱۹ [قسمت دوم]

از نظر شما کدام یک از طراحی‌های حلقه ازدواج در سال ۱۳۹۹ از همه زیباتر است؟

برایمان بنویسید اگر قرار باشد یکی از مدل‌های بالا را انتخاب کنید، کدام طرح را انتخاب خواهید کرد؟

منبع: brilliantearth

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.