قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

از چه زیورآلاتی می‌توان در مصاحبه شغلی استفاده کرد؟

0

زیورآلات مناسب مصاحبه شغلی

زیورآلات مناسب مصاحبه شغلی در کشور اسلامی همچون ایران، برای خانم‌ها محدود‌تر از دیگر کشورهای جهان است. اما این مساله در مورد آقایان فرق چندانی ندارد. ما بر این اساس، این مطلب را به راهنمای انتخاب طلا و هر نوع اکسسوری که برای مصاحبه‌های کاری مناسب‌تر هستند، اختصاص داده‌ایم.

شما در زمان مصاحبه شغلی باید پیام اعتماد به نفس، وقار و آرامش را علاوه بر دانش بالای خود به صورت نامحسوس به مخاطب یا فرد مصاحبه‌کننده ارسال کنید. انتخاب جواهرات و زیورآلات مناسب می‌تواند در این راه به شما کمک کند!

آیا واقعاً می‌خواهید بدانید چگونه در یک مصاحبه شغلی احساس خوبی در طرف مقابل و مخاطب خود ایجاد کنید؟ خب، یک موردی که ما اطمینان داریم و بدون شک تأثیر بسزایی در ذهن فرد مصاحبه‌کننده در جلسه مصاحبه شغلی می‌گذارد ظاهر شخص شماست. ممکن است این قضیه در ابتدا کم اهمیت جلوه کند اما واقعیت این است که همه ما انسان‌ها قبل از اینکه با شخصی صحبت کنیم و حتی با یکدیگر آشنا شویم فقط بر اساس ظاهر داوری می‌کنیم.

متأسفانه، این نوع پیش‌داوری به ویژه در مورد خانم‌ها بیشتر صادق است. مطالعات نشان داده است که در روند انتخاب شغل، ظاهر خانم‌ها از نظر اهمیت رتبه سوم را دارد. این یک رتبه بسیار بالا برای زنان در مقایسه با آقایان به شمار می‌رود؛ آن هم زمانی که در آقایان، «ظاهر» رتبه نهم را به خود اختصاص می‌دهد.

 

از آنجا که ظاهر خانم‌ها بسیار سخت‌گیرانه قضاوت می‌شود، ضروری است که ما از این استاندارد دوگانه استفاده کنیم تا در محیط کار به نفع ما تمام شود. بنابراین، شما به عنوان یک خانم باید بدانید که چه لباسی بپوشید و چه نوع جواهرات یا زیورآلاتی را استفاده کنید تا احتمال گرفتن شغل دلخواه و استخدام شدن در آن را بیشتر کند.

از آنجا که گالری پرسته یک فروشگاه طلا و جواهرات است، در این مقاله می‌خواهیم به این سؤال شما پاسخ دهیم که «من برای مصاحبه شغلی باید چه جواهرات استفاده کنم تا جلوه خوبی از خود نشان دهم؟» برای دانستن پاسخ این سؤال، با وبلاگ گالری پرسته همراه باشید.

زیورآلات مناسب مصاحبه شغلی

از چه نوع جواهرات «می‌توان» در یک مصاحبه کاری استفاده کرد؟

وقتی صحبت از زیورآلات مناسب مصاحبه شغلی می‌شود، برای مردان فقط یک ساعت و یک حلقه ازدواج کافی است. اما خانم‌ها می‌توانند گوشواره میخی و یک یا دو قطعه جواهرات ساده دیگر نیز استفاده کنند. وقتی نوبت به گردنبند می‌رسد، فراموش نکنید که نباید گردنبندهای چندلایه به گردن خود بیاویزید. در عوض، یک گردنبند ساده و کلاسیک مانند مروارید بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

نکته مهم دیگر این است که چند رشته دستبند را در مصاحبه شغلی به دور دستان خود نبندید. اگر فکر می‌کنید لازم است دستبند در دست خود داشته باشید، فقط یک رشته کفایت می‌کند. بدون شک، این دستبند نباید یک دستبند پلاستیکی یا ارزان باشد.

در مورد انگشتر و حلقه نیز باید بگوییم که می‌توانید یک حلقه نامزدی یا حلقه ازدواج ساده در دست چپ خود بیندازید و احتمالا یک حلقه کلاسیک در دست دیگر خود داشته باشید. گوشواره‌های مخصوص خانم‌ها باید کلاسیک، کوچک و ساده باشند. گوشواره‌های میخی طلا، نقره، مروارید یا الماس شما را به هدفتان خواهد رساند.

اگرچه استفاده از گران قیمت‌ترین قطعات جواهرات خود در مصاحبه شغلی مهم است، اما در انجام این کار احتیاط لازم را به خرج دهید. شما نمی‌خواهید با ظاهری مغرور و پرافاده به نظر برسید؛ به طوری که انگار اصلا نیازی به شغل ندارید. این احتمال را نیز مد نظر داشته باشید که اگر در مورد همراه داشتن جواهرات گران‌قیمت احتیاط نکنید، ممکن است جواهرات شما سرقت شود.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

چه نوع جواهراتی را «نباید» در یک مصاحبه شغلی استفاده کنید؟

جواهرات و زیورآلات شما، اگرچه ممکن است براق و ساده باشد، اما باید بدون اینکه کانون توجه را از خود شما دور کنند، یک پیام مقتدرانه و کلی ارسال کنند. با این که خوب است توانا و مقتدر به نظر برسید، اما خوب نیست که با جواهرات خود بیش از اندازه اقتدار خود را نشان دهید.

به عنوان مثال، به یکباره تعداد زیادی حلقه به انگشتان خود نیندازید. درعوض، فقط یک یا دو حلقه در انگشتان دست شما کافیست. در واقع، شما باید فقط یک یا دو مورد از هر نوع جواهرات را به طور همزمان استفاده کنید.

همان طور که قبلا هم گفتیم، برای اطمینان از جذابیت ظاهری خود، از جواهرات ارزان‌قیمت و پلاستیکی در مصاحبه شغلی استفاده نکنید. در عوض، فلزات و سنگ‌های قیمتی به دست و گردن خود بیاویزید. همچنین، حتماً از زیورآلات و جواهراتی که باعث ایجاد هرگونه اظهارات سیاسی یا مذهبی می‌شود پرهیز کنید.

شما می‌توانید انواع مختلف انگشتر طلا، دستبند طلا و گوشواره طلا که با اصول یاد شده در بالا تناسب دارند را از فروشگاه گالری پرسته خریداری کنید.

زیورآلات مناسب مصاحبه شغلی

سوالات رایج در مورد زیورآلات مناسب مصاحبه شغلی

  1. آقایان از چه زیورآلاتی می‌توانند در مصاحبه شغلی استفاده کنند؟
    بهتر است در اولین مصاحبه کاری فقط یک ساعت شیک به دست داشته باشند. البته اگر متاهل هستید، حتما حلقه ازدواجتان را هم استفاده کنید. اگر حلقه شما سنگ و نگین زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم برای قرارهای کاری و رسمی از یک رینگ ساده استفاده کنید.
  2. چه دستبندی برای اولین قرار کاری مناسب است؟
    خانم‌ها بهتر است از یک دستبند زنجیری ساده استفاده کنند. آقایان هم می‌توانند یک دستبند طلا بافت یا دستبند طلا چرم در کنار ساعت مچی استفاده کنند. اما اگر در چنین موقعیتی دستبند نداشته باشند بهتر است.
  3. استفاده از انگشتر پر نگین برای مصاحبه شغلی اشکال دارد؟
    اصولا گفته می‌شود برای مراسم رسمی و مناسبت‌های شغلی از طلا و جواهرات ساده که زرق‌وبرق کمی دارند استفاده کنید. به این دلیل که استفاده از جواهرات گران‌قیمت و پرکار ممکن است شما را افاده‌ای یا اهل پز دادن نشان دهد؛ که برای مصاحبه کاری اتفاق خوبی نیست.
  4. پوشیدن گوشواره برای خانم‌ها در مصاحبه شغلی اهمیت دارد؟
    اگر از زیر شال یا روسری گوشواره شما دیده می‌شود، بهتر این یک گوشواره حلقه‌ای کوچک و ساده یا یک گوشواره میخی استفاده کنید. این نشان می‌دهد که شما به تیپ و ظاهر خود هم اهمیت می‌دهید و این موضوع در مصاحبه‌های کاری به اندازه دانش، مهارت و تجربه شما حائز اهمیت است.

 

سعیده اکبری

منبع: romadesignerjewelry

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.