قیمت روز طلا: 3,620,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

دوست‌داشتنی‌های پر زرق‌وبرق؛ نسل جدید گوشواره‌های آویز

0

از جواهرات لوکس حلقه‌ای برند سلین (Céline) تا آویزهای گوچی (Gucci) همگی نشان دهنده این هستند که دنیای گوشواره‌ها به سمت تحولات بزرگی در حرکت است. این طور به نظر می‌رسد که هر چه گوشواره بزرگ‌تر و بلندتر باشد، جذاب‌تر و مدرن‌تر است.

شاید جالب باشد بدانید که خالی بودن لاله گوش و استفاده نکردن از گوشواره در دنیای مدرن مثل این است که شما بدون موبایل از خانه خارج شوید.

گوشواره در حال حاضر یکی از ارکان اصلی تیپ و استایل هر فردی بشمار می‌رود و شما به راحتی نمی‌توانید از آن چشم‌پوشی کنید. البته منظورمان استفاده از گوشواره‌های میخی یا حلقه‌ای ظریف و کوچک نیست. از سال گذشته میلادی تاکنون، گوشواره‌های بلند، آویز، حلقه‌ای بزرگ و منگوله‌ای به شدت مورد توجه طراحان قرار گرفته‌اند و انقلابی تازه در صنعت جواهرات و زیورآلات پدید آورده‌اند.

برای خوش تیپ بودن در زمانه‌ی حاضر، لازم است از سادگی دست بکشید و سراغ گوشواره‌هایی بروید که بلند و آویزان هستند. برندهای شیک و گران‌قیمتی همچون گوچی، لویی ویتون، سِلِن و ایمپریو آرمانی همگی از سال گذشته گوشواره‌های آویز و بزرگ طراحی و عرضه کرده‌اند. در کت‌واک‌های مد و فشن هم این تیپ گوشواره‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شاید دلیلش این باشد که دنیای مد به سمت فانتزی شدن در حرکت است و طراحان می‌خواهند مردم را از رنگ‌ها و فرم‌ها و استایل‌های مشخص و ثابت به سمت مسیری جدید هدایت کنند که رنگی‌تر و متنوع‌تر باشد.

به گفته کارشناسان طلا و جواهر اگر دهه ۶۰ میلادی را اوج موفقیت و محبوبیت گوشواره‌های طلا بدانیم و دهه ۸۰ میلادی را نیز به عنوان دهه‌ای برای خودنمایی هر چه بیشتر گوشواره‌های بزرگ فرض کنیم، باید بگوییم که سومین دوره طلایی طراحی گوشواره‌ از سال گذشته میلادی آغاز شده و تحولی بزرگ در این مسیر را رقم زده است.

در همین راستا خوب است بدانید از سال ۲۰۱۷ تاکنون ۳۰ درصد بر میزان فروش گوشواره نسبت به سال‌های قبل افزوده شده است و این خود نشان از محبوبیت بیشتر این وسیله زینتی دارد.

در سال گذشته شاهد حضور پررنگ گوشواره‌های statement  بودیم؛ مدل‌های بزرگی که جلوه و نمای زیادی دارند و اغلب هم آویز یا منگوله‌دار هستند.

برندهای گوناگونی، هدف اصلی طراحی محصولات جدید خود را بر بلند، آویز و بزرگ بودن گوشواره‌ها تنظیم کرده‌اند. مثلا برند Mounser محبوب‌ترین برندی بود که گوشواره‌های تندیسی از جنس طلا و نقره را با ارتفاع بلند که تا سرشانه فرد ادامه داشت، طراحی و عرضه کرد.

جذابیت این نوع گوشواره ها در این است که لازم نیست حتما موهای بلند، کوتاه، منظم یا آشفته داشته باشید؛ گوشواره آویز و بلند با هر مدل مو ست می‌شود و از آنجا که تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند، برای هر تیپ و استایلی مناسب هستند.

حالا که صحبت از رنگ شد لازم است اشاره کنیم، رنگ گوشواره در جلوه آن نقش بسیار مهمی دارد.

مثلا گوشواره های آویز به رنگ رزگلد یا صورتی روشن با موها و چشم‌های تیره و پوست سبزه بیشترین همخوانی را دارند.

یا گوشواره طلای حلقه‌ای بسیار بزرگ را می‌توانید با لباس‌ها تیره‌تر بپوشید و در مجلسی که حضور دارید، بدرخشید.

گوشواره‌های بزرگ و آویز را چگونه با لباس‌های مختلف ست کنیم؟

با تفاسیر بالا این سوال پیش می‌آید که گوشواره‌های بلند و بزرگ را چگونه با لباس‌ها و تیپ‌های مختلف ست کنیم؟ ما راهنمایی‌های لازم را برایتان در زیر نوشته‌ایم.

۱- گوشواره بزرگ خود را با تیپ مشکی ست کنید. وقتی همه لباس‌های شما مشکی و تیره باشند، گوشواره بسیار بهتر خود را نشان می‌دهد. مخصوصا از گوشواره روشن و براق باشد.

۲- با لباس‌های میدی دامن‌هایی که تا روی زانو بلندی دارند می‌توانید یک جفت گوشواره استیتمنت از گوش‌هایتان بیاویزید تا تیپی غیررسمی و زیبا داشته باشید.

۳- با دامن و کت جین هم می‌توانید گوشواره آویز و رنگی استفاده کنید. این مدل هم غیررسمی است.

۴- بلوزهای بدون یقه و شلوار جین پاره یکی از تیپ‌های مناسب برای استفاده گوشواره آویز است.

۵- گوشواره فیروزه‌ای را لباس‌های مشکی و تیره ست کنید.

۶- گوشواره مشکی و بلند را می‌توانید با هر تیپی ست کنید، از مدل‌های جیپسی گرفته تا رسمی و شیک. این مدل گوشواره در زیر موهای بلند نیز بسیار زیبا دیده می‌شود.

۷- لباس رسمی و ماکسی به رنگ مشکی را حتما با یک گوشواره آویز شیک به رنگ روشن با درخشش زیاد ست کنید.

۸- اگر می‌خواهید کت و شلوار جین بپوشید، برای اینکه گوشواره آویز به خوبی با آن ست شود توصیه می‌کنیم کفش روشن و پاشنه‌بلند که جلو باز باشد بپوشید.

۹- گوشواره آویز برای لباس‌های گلدار با طرح‌های شلوغ گزنیه بسیار خوبی است.

۱۰- در آخر هم بگوییم که گوشواره آویز را همچنین می‌توانید با لباس‌های گیپور، ابریشمی و شلوار جین مشکی هم ست کنید.

منبع ۱: گاردین

منبع ۲: بوتیک خوشحالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.