قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

گران‌قیمت‌ترین حلقه‌ ازدواج جهان متعلق به کدام سلبریتی است؟

0

مراسم ازدواج بهانه‌ای برای شادی و پایکوبی است و چه چیزی بهتر از هدیه دادن یک تکه جواهر ماندگار و ارزشمند به همسر؛ مخصوصا اگر حلقه‌ای بسیار گران‌قیمت باشد و باعث خوشحالی زیاد او شود!

درگوشه و کنار دنیا افراد زیادی حلقه‌های بسیار گران‌قیمت برای همسران خود خریداری می‌کنند اما برخی افراد پا را فراتر از این می‌گذارند و انگشترهایی خریداری می‌کنند که قیمت بسیار گزاف و نجومی دارند. مثلا تصور کنید که یک حلقه عروسی ۱۰ میلیون دلار قیمت داشته باشد!

در ادامه این مطلب، ۱۰ نمونه از گران‌قیمت‌ترین حلقه‌ های ازدواج را به شما معرفی کرده‌ایم که احتمالا از دیدنشان مغزتان سوت خواهد کشید.

همراهمان باشید.

۱۰- حلقه ازدواج ملانیا ترامپ: ۳ میلیون دلار

یکی از گران‌قیمت‌ترین حلقه‌ ازدواج متعلق به ملانیا ترامپ است. بانوی اول آمریکا، همسر دونالد ترامپ، یعنی ملانیا ترامپ یک حلقه به ارزش ۳ میلیون دلار در دست دارد. این انگشتر دارای الماس ۲۵ قیراطی با تراش زمردی است.

الماس‌های Graff حلقه بسیار ساده هستند و طراحی شیک و باکلاسی دارند.

 

۹- حلقه ازدواج جنیفر لوپز: ۴.۵ میلیون دلار

زمانی که مارک آنتونی در سال ۲۰۰۴ میلادی می‌خواست به خواننده پاپ، جنیفر لوپز پیشنهاد ازدواج بدهد، این کار را با یک حلقه ازدواج بسیار شیک و گران‌قیمت انجام داد. حلقه این هنرمند، ترانه‌نویس و هنرپیشه یک الماس ۸.۵ قیراطی آبی‌رنگ بود که در آن تاریخ حدود ۴.۵ میلیون دلار قیمت داشت.

با اینکه ازدواج این دو هنرمند دوام چندانی نداشت و آنها از هم جدا شدند، اما این انگشتر همچنان به ارزش خود باقی مانده و حتی بر قیمتش هم افزوده شده است.

 

۸- حلقه ازدواج گریس کلی: ۴.۶ میلیون دلار

در سال ۱۹۹۵ میلادی، شاهزاده رینیر سوم از موناکو، با یک حلقه الماس با برش زمردی ۱۰.۴۷ قیراطی به گریس کلی پیشنهاد ازدواج داد. این حلقه برای کمپانی کارتیه بود.

این حلقه تا چندین سال مورد توجه رسانه‌ها قرار داشت و یکی از جواهرات بسیار ارزشمند و خاص در طول تاریخ بشمار می‌رود.

خرید از گالری پرسته: انگشتر نگین دار زنانه

 

۷- حلقه ازدواج پاریس هیلتون: ۴.۷ میلیون دلار

انگشتر الماس قناری ۲۴ قیراطی به ارزش ۴.۷ میلیون دلار نیز حلقه ازدواج پاریس هیلتون بود. او این حلقه را بعدها در یک حراجی فروخت و با بخشی از پولش به قربانیان طوفان کاترینا کمک کرد. البته این هنرمند هم از همسرش جدا شد اما پول حلقه ازدواجش در محل مناسبی خرج شد و به داد افراد نیازمند رسید.

 

۶- حلقه ازدواج بیانسه: ۵ میلیون دلار

جی‌زی با یک انگستر الماس با تراش زمردی به خواننده محبوب سبک پاپ، بیانسه، پیشنهاد ازدواج داد. الماس این حلقه ۱۸ قیراطی و بدون هیچ ناخالصی بود.

رکاب انگشتر از جنس پلاتین است که الماس‌های بسیار ریز به سبک سنگفرشی روی آن کار شده. این انگشتر طراحی کمپانی Lorraine Schwartz است. جالب است بدانید که طراحی این انگشتر به قدری زیبا بود که سلبریتی‌های دیگری نیز طرحی مشابه آن را برای حلقه ازدواج خود سفارش دادند.

این انگشتر در عین جذابیت و درخشش، بسیار باکلاس و شیک هم هست.

 

۵- حلقه ازدواج آنا کونیکووا: ۵.۴ میلیون دلار

بازیکن سابق تیم ملی تنیس، آنا کورنیکوا نیز با یک انگشتر الماس ۱۱ قیراطی به شکل گلابی و به رنگ شامپاین خواستگاری شد. حلقه ازدواج این ورزشکار حرفه‌ای را همسرش، انریکه اگلسییز، خواننده مشهور سبک پاپ به او هدیه کرده است.

 

۴- حلقه ازدواج کیم کارداشیان: ۸ میلیون دلار

رتبه چهارم گران‌قیمت‌ترین حلقه‌ ازدواج متعلق به کیم کاردشیان است. کیم کارداشیان مثل همیشه بدنبال بهترین‌هاست. کانیه وست از کیم با یک انگشتر الماس ۱۵ قیراطی خواستگاری کرد. این الماس، بسیار خالص و بدون هیچ خلل و فرجی است و تراش cushion دارد. این حلقه نیز از طراحی‌های کمپانی جواهرسازی لورین شوارتز است.

الماس سولیتر روی رکاب انگشتر از جنس پلاتین سوار شده که روی سطح آن با الماس‌های بسیار ریز سنگفرش شده است.

حلقه ازدواج کیم کارداشیان یکی از گران‌قیمت‌ترین و جذاب‌ترین انگشترهای عروسی در جهان به شمار می‌رود.

 

۳- حلقه الیزابت تیلور: ۸.۸ میلیون دلار

رتبه سوم گران‌قیمت‌ترین حلقه ازدواج در جهان، انگشتر الیزابت تیلور قرار دارد. این حلقه به مدت چندین دهه به عنوان گران‌قیمت‌ترین و بزرگ‌ترین حلقه ازدواج سلبریتی‌ها شناخته می‌شد.

الماس ۳۳ قیراطی Krupp این انگشتر با تراش Asscher روی رکابی از جنس پلاتین سوار شده است. ریچارد برتون این حلقه ارزشمند را به الیزابت تیلور هدیه کرد.

خرید از گالری پرسته: انگشتر بدون نگین زنانه

 

۲- الماس آبی از بلگاری: ۹.۵ میلیون دلار

جایگاه دوم گران‌قیمت‌ترین حلقه‌ ازدواج در جهان به الماس آبی کمپانی بلگاری تعلق دارد. این الماس ۵.۴ قیراطی توسط Graff diamonds خریداری شد و یک بار به عنوان گران‌قیمت‌ترین حلقه ازدواج جهان نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

با این قیمت نجومی که این انگشتر دارد، فقط افراد فوق ثروتمند که تعدادشان بسیار انگشت شمار است توان خرید آن را دارند.

 

۱- حلقه ماریا کری: ۱۰ میلیون دلار

گران‌قیمت‌ترین حلقه ازدواج جهان، انگشتری است که ماریا کری به دست دارد. این انگشتر را نامزد سابق این خواننده‌ی پاپ به او هدیه داده بود. جیمز پارکر، تاجر استرالیایی با گران‌قیمت‌ترین حلقه ازدواج جهان به ماریا کری پیشنهاد ازدواج داد اما آنها از هم جدا شدند.

این انگشتر دارای یک الماس ۳۵ قیراطی و دو الماس باگت دیگر است که روی رکابی از جنس پلاتین سوار شده‌اند.

در زیر به ترتیب نام سلبریتی و ارزش حلقه ازدواج هر کدام را می‌توانید به صورت یکجا ببینید:

 

  1. Mariah Carey – $۱۰ Million
  2. Blue Diamond by Bvlgari – $۹.۵ Million
  3. Elizabeth Taylor – $۸.۸ Million
  4. Kim Kardashian – $۸ Million
  5. Anna Kournikova – $۵.۴ Million
  6. Beyonce – $۵ Million
  7. Paris Hilton – $۴.۷ Million
  8. Grace Kelly – $۴.۶ Million
  9. Jennifer Lopez – $۴.۵ Million
  10. Melania Trump – $۳ Million

منبع: wealthygorilla

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.