قیمت روز طلا: 3,820,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

راهنمای خرید پابند برای آنکه دوستش داریم

0

اگر می‌خواهید برای کسی که دوستش دارید، پابند به عنوان هدیه بخرید لازم است نکاتی را بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید.

گالری پرسته در این مطلب به طور کامل و مفصل برایتان توضیح داده که پابند چیست، برای چه موقعیت‌های استفاده می‌شود، باید با چه لباس‌هایی ست شود و چگونه باید سایز درست آن را خریداری کرد. مخصوصا اگر قصد خرید پابند برای فردی دیگر را دارید، باید حتما در مورد سایز درست و طرح مناسب آن اطلاعات کافی داشته باشید.

پا بند از مواد گوناگونی ساخته می‌شود. رایج‌ترین پابندها از جنس طلا و نقره هستند. اما نمونه‌های ارزان‌قیمتی از جنس چرم، نایلون، پلاستیک، مکرومه، کاموا و … نیز در بازار موجود هستند.

بد نیست بدانید در کشوری همچون هند، پابند یکی از ملزومات اصلی لباس عروس است که به همراه ساری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ایران هم پابند محبوبیت بسیار بالایی دارد. این وسیله زینتی در شکل‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. گالری پرسته نیز نمونه‌های زیبایی در مجموعه پابندهای طلا خود دارد که در این صفحه می‌توانید طرح و قیمت هر کدام آنها را مورد بررسی قرار دهید.

 

راهنمای خرید پابند برای آنکه دوستش داریم

خرید پابند از آنچه تصور می‌شود دشوارتر است. پیش از خرید باید نکاتی را حتما مدنظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید؛ مخصوصا وقتی قرار است برای فرد دیگری پابند بخرید.

معیارهای خرید پابند شامل مدل، جنس و سایز است.

 

مدل پابند

طرح و مدل پابند به این بستگی دارد که با چه کفشی ست شود. اگر قرار است پابند با کتانی ست شود، بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که آویز و منگوله ندارند یا جنشان بافت است، نه فلز.

اما اگر قرار است پابند با لباس رسمی و لباس شب ست شود، بدون شک باید نمونه‌های فلزی که درخشش و جلوه زیبایی دارند را انتخاب کنید.

اما به طور کلی، پابند با کفش‌های تابستانی و صندل و دمپایی بسیار شیک‌تر و زیباتر دیده می‌شود زیرا این تیپ کفش‌ها، ساق ندارند و پابند به خوبی در پا خودنمایی می‌کند.

وقتی قصد خرید پابند برای کسی را دارید که دوستش دارید باید به مدل کفش‌هایش توجه کنید. ببینید آیا بیشتر کفش‌های رسمی می‌پوشد یا کتانی و کفش اسپرت. سپس بر اساس توضیخاتی که داده‌ایم، مناسب‌ترین مدل پابند را انتخاب و خریداری کنید.

 

جنس پابند

وقتی بحث جنس پابند به میان می‌آید، بیشتر خانم‌ها طلا را ترجیح می‌دهند. اما باید بدانید که پابند طلای زرد برای کسانی مناسب است که پوست برنزه و سبزه دارند. افرادی که رنگ پوستشان سفید است، بهتر است سراغ پابند نقره، استیل یا طلای سفید بروند.

البته توجه داشته باشید که پابند از جنس استیل چندان ظریف و جذاب نیست و بهتر است خیلی سراغ این جنس نروید.

بنابراین، هنگام خرید پابند برای کسی که دوستش دارید حتما به رنگ پوست بدن او توجه داشته باشید و فلز مناسب را برایش انتخاب کنید.

 

اندازه پابند

سایز پابند نیز بسیار مهم است. باید بدانید که قرار است این زنجیر طلا از قوزک پا آویزان شود یا ثابت روی مچ پا بماند.

پابندهایی که آویزان هستند را باید با صندل یا کفش‌های رو باز تابستانی پوشید. مدل‌های ثابت روی مچ هم برای کتانی و کفش‌های رسمی مناسب هستند.

برای انتخاب سایز درست پابند، باید دور مچ را با متر پارچه‌ای اندازه بگیرید و حدود ۱ یا ۱.۵ سانتی‌متر به آن اضافه کنید تا عدد درست سایز پابند به دست بیاید. یا می‌توانید با کمک گردنبند این اندازه‌گیری را انجام دهید. به این صورت که قفل زنجیر گردنبند را باز کنید، زنجیر را دور مچ پا بپیچید و سپس محلی که قفل باید بسته شود را مشخص کنید. به این ترتیب اندازه دقیق پابند را می‌توانید مشخص کنید.

گالری پرسته مدل‌هی متنوعی از پابند را عرضه می‌کند که می‌توانید از میان آنها گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. این پابندها در طرح‌ها، رنگ‌ها و قیمت‌های متنوع موجود هستند. اگر تیپ شما همیشه اسپرت یا هنری است، می‌توانید نمونه‌های بافت با آویز طلا را خریداری کنید.

نظر شما در مورد پابند چیست؟ آیا جزو زیورآلات محبوب شماست؟

منبع: analuisa

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.