قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

چگونه پابند را با لباس و دیگر زیورآلات خود ست کنیم؟

0

چگونه پابند را با لباس و دیگر زیورآلات خود ست کنیم؟ست کردن پابند با لباس و دیگر زیورآلات یکی از دغدغه‌هاست. امروزه یکی از زیورآلات جذاب و محبوب، پابند است که گفته می‌شود اختراع مردم هندوستان است و از جنس‌های مختلف مانند طلا، نقره، مهره، صدف و … ساخته می‌شود. زنان هندی طلا را فلز مرتبط با خدا می‌انگاشتند و به همین دلیل پابند طلا به پای خود می‌بستند.

این اکسسوری دوست‌داشتنی مسلما نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و از آنجایی که در جنس‌ها، طرح‌ها و سبک‌های متنوع و جذاب تولید می‌شود، با کمی ذوق و سلیقه می‌توان بهترین پابند را به استایل شخصی خود افزود.

در وبسایت گالری پرسته پابند طلا با طرح‌های متنوع که دست‌ساز هستند و هر سلیقه‌ای را در هر سنی پوشش میدهد وجود دارد که به سادگی می‌توانید سفارش دهید.

سبک لباس پوشیدن شما چگونه است؟

ست کردن پابند با لباسدرباره‌ی پابند اولین نکته‌ای که باید به آن دقت فراوانی داشت، این است که سبک لباس پوشیدن شما چگونه است و این پابند را در کجا استفاده خواهید کرد؟ به یاد داشته باشید که بهتر است با هر استایل و سبک لباس پوشیدن، این اکسسوری را استفاده نکنید. زیورآلات محیط کار با زیورآلات مهمانی یا دیدار دوستانه کاملا متفاوت است. پابند برای مجالس رسمی و محیط کار چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. اگر شغل شما تجارت است یا ورزشکار هستید، باید در استفاده از پابند احتیاط بیشتری به خرج دهید. با این حال باز هم یادآوری می‌کنیم که همه چیز به ذوق و سلیقه‌ی شخصی شما بستگی دارد.

پابند بیشتر با سبک های سنت شکنانه و مدرن تناسب دارد ولی این بدان معنا نیست که در لباس پوشیدن به سبک سنتی، نمی‌توان از این زیور جذاب استفاده کرد. مهمترین نکته این است که شما در ترکیب اجزای مختلف تیپ و استایل شخصی خود، هارمونی را رعایت کنید.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، پابند با لباس‌های بوهمی و ساختارشکن همخوانی بیشتری دارد. هر لباس غیر رسمی که ناحیه‌ی مچ پای شما را برهنه می‌گذارد، برای همنشینی با پابند مناسب است؛ مانند شلوارک، دامن و شلوارهای جین که لبه‌های آنها را برگردانده باشید. پابند را عموما در فصل تابستان، با صندل یا کفش‌های بندی دیگر استفاده می‌کنند. بعضی از خانمها دوست دارند پابند را با جوراب شلواری یا جوراب استفاده کنند. سعی کنید از این عادت دوری کنید و پابند را را به مچ پای برهنه‌ی خود ببندید؛ چون هدف ما ایجاد یک استایل متعادل و زیبا است.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

اصول ست کردن پابند با دیگر زیورآلات

ست کردن پابند با لباس

اولین موردی که باید در ست کردن پابند با لباس و دیگر زیورآلات به آن توجه داشته باشید، این است که با توجه به ذوق و سلیقه‌ی خودتان باید زیورآلات را به شکلی ترکیب کنید که از درهم بودن و کسل کننده نشان دادن آنها جلوگیری شود. هدف ما از استفاده‌ی زیورآلات و جواهرات، جلب توجه مثبت دیگران و خلق زیبایی است؛ پس در چگونگی ترکیب آنها دقت لازم را به خرج دهید.

بهتر است زیورآلات از یک رنگ و یک جنس باشند و در ظرافت نیز شبیه یکدیگر باشند. به عنوان مثال یک دستبند از جنس نقره یا طلای سفید را با پابند طلا ترکیب نکنید. اگر پابند شما ظریف است، توصیه میکنیم یک دستبند ظریف را همراه با آن استفاده کنید.

یکی از مواردی که جذابیت پابند شما را دو چندان می‌کند، استفاده از انگشتر پا است. در انتخاب انگشتر پا نیز لازم است که موارد ذکر شده را رعایت کنید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

پیش از استفاده از پابند به سایز و آراستگی پای خود توجه کنید

اگر پای شما ظریف و لاغر است و قوزک پای شما کوچک به نظر می‌رسد، از پابندهای ظریف و نازک استفاده کنید. بهتر است برای پاهای بزرگتر از پابندهای ضخیم تر استفاده شود و در صورتی که پابند شما دارای آویز باشد، مچ پای شما ظریفتر به نظر خواهد رسید.

هنگام استفاده از پابند، به آراستگی و پیراستگی پای خود توجه داشته باشید. اگر پای شما مبتلا به میخچه یا پینه است، بهتر است کمتر از پابند استفاده کنید؛ چون با انداختن پابند، توجه‌ها به سمت پای شما جلب خواهد شد و طبیعتا عیوب احتمالی پای شما هم بیشتر به چشم خواهد آمد. فراموش نکنید که ناخن های تمیز و زیبا با لاک‌های رنگین شاداب و زنده، جذابیت پای شما را بیشتر میکند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.