قیمت روز طلا: 3,300,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد ماه تولد مهر : «من تعادل برقرار می‌کنم»

0

نماد ماه تولد مهر چیست؟

نماد ماه تولد مهر گویای مسائل جالبی است که شانس و اقبال زیادی برای متولدین این ماه به ارمغان می‌آورد. یک متولد مهر بر اساس این نماد، نه تنها با عنصر وجودی خود آشنا می‌شود و می‌فهمد که آیا از خاک، آب، باد یا آتش هست؛ همچنین می‌تواند سمبل ماه تولد خود را بشناسد. خوبی دانستن این مسائل این است که مثلا وقتی در روز خوش‌یمن خودتان هستید، حس مثبت و خوشایندی دارید.

بر اساس نماد ماه تولد، شما می‌توانید با سنگی آشنا شوید که بیشتر از همه برایتان خو‌ش‌شانسی می‌آورد و فلز وجودی خودتان را هم بشناسد. از دیگر مواردی که بر اساس نماد ماه تولد متوجه می‌شوید، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن است. برای اینکه بهتر و بیشتر با نماد ماه تولد مهر آشنا شوید تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

ویژگی‌های متولد ماه مهر

متولدین ماه مهر، افرادی درونگرا، دوستدار طبیعت و خلاق هستند. متولدین این ماه اغلب دارای مشخصات ارثی هستند و به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود شباهت زیادی دارند. آنها فامیل‌دوست، طرفدار زندگی اجتماعی و کارهای گروهی هستند. البته گاهی هم زیادی مجادله و بحث و گفتگو می‌کنند. این افراد اغلب اعتقاد دارند که خوبی را با خوبی، بدی را با بدی باید پاسخ داد!

برای گرفتن هر تصمیمی به یک فرد متولد مهرماه باید فرصت دهید. آنها به شدت محبت دیدن را دوست دارند و از محیط‌های رمانتیک و خیال‌انگیز لذت می‌برند. اگر می‌خواهید راهی به قلب یک مهر ماهی باز کنید، باید میزان علاقه‌تان را نسبت به انواع هنرها و موسیقی افزایش دهید.

یک متولد ماه مهر همیشه و در همه حال دوست دارد که به آنها توجه شود. آنها دوست دارند از نقاط قوت شخصیتشان تعریف کنید و قبل از شروع هر کاری، عقیده و نظر آنها را بپرسید، چون همیشه و در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارند.

مهرماهی‌ها عموما اهل امروز و فردا کردن هستند و عادت دارند برخی از کارها را پشت گوش بیندازند. از ایرادات یک متولد ماه LIBRA این است که می‌توانند خیلی سطحی و کم مایه باشند.‌

این افراد گاهی پوچ و بی هدف می‌شوند و نیاز دارند از آن ها مراقبت شود و خودشان آغازگر هیچ حرکت مثبتی نیستند. همچنین قدرت و توان تصمیم‌گیری قاطع را ندارند. در بسیاری از مواقع هم دوست ندارند به قول‌ها و حرف‌های خود عمل کنند.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

 

  • مشهورترین متولدین ماه مهر: مت دیمون، کیم کارداشیان و زاک افرون
  • ماه‌های سازگار با مهر: اسفند و اردیبهشت

نماد مهر

نماد ماه تولد مهر

  • شعار: من تعادل برقرار می‌کنم
  • سنگ خوش‌یمن: اوپال
  • عنصر وجود: هوا
  • متولد: با آرمان ازدواج
  • سمبل: ترازو
  • ستاره حاکم: ونوس (زهره)
  • شخصیت: کاردینال
  • فلز وجود: مس درخشان
  • رنگ محبوب: بژ و قهوه ای
  • عدد خوش‌یمن: ۶
  • گل محبوب: رز سفید
  • روز مبارک: جمعه

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد خود را بشناسید

عنصر وجود متولد ماه مهر

نماد ماه تولد مهر

عنصر وجود متولد ماه مهر، هوا است. چون هوا دائم در حرکت است و گفته می‌شود ذهن فردی که عنصر وجودش هواست نیز به همین صورت است. البته در میان سه عنصر دیگر، هوا متمرکزتر از بقیه است. این افراد می‌توانند در لحظه تصمیم‌گیری و بهترین راهکار را پیدا کنند.

بر اساس تفاسیر نماد ماه تولد مهر، کسانی که عنصر وجودی‌شان هواست، بسیار دوراندیش هستند و چشم‌انداز وسیعی از اهداف و برنامه‌های خود دارند. اما دقیقا مثل هوا می‌توانند خیلی سریع تغییر موضع دهند. در حالی که برخی از متولدین این عنصر منطقی، باهوش و خوش برخورد هستند، شماری دیگر ممکن است گیج و سرد باشند. این اشخاص در انجام چند کار هم‌زمان مهارت بسیار بالایی دارند. اما در عین حال، بسیار سریع هم حواسشان پرت می‌شود.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

هوا بودن عنصر مهرماهی‌ها کمک کرده تا آنها قدرت سخنرانی زیادی داشته باشند. به همین خاطر این افراد بسیار خوش‌مشرب هستند و خیلی خوب می‌توانند اطرافیان را سرگرم کنند.

البته توجه داشته باشید که در عین حال که خوش معاشرت هستند، ممکن است گاهی جاذبه اجتماعی نداشته باشند. به این دلیل که اغلب منطقی رفتار می‌کنند تا احساسی.

عنصر هوا چندان وفادار و سرسپرده نیست و همین امر در روابط عاطفی برای او مشکلاتی پدید می‌آورد. این افراد اصولا به سنت بی‌اعتنا هستند و کارها را فقط به این خاطر که باید انجام شود، صورت نمی‌دهند. این طرز فکر از منظر دیگران «تفکر رادیکالی» تلقی می‌شود و قدرت تصمیم‌گیری سریع آنها باعث می‌شود تا اغلب از دیگران برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: عناصر چهارگانه چیست و چه رابطه‌ای با شخصیت افراد دارد؟

نماد ماه تولد مهر

سنگ خوش یمن ماه تولد مهر

نماد ماه تولد مهر و سنگ خوش یمن آن، اوپال‌ است. OPAL را در مشرق ‌زمین‌ سمبل‌ وفاداری‌ و امید می‌‌دانستند. هنوز هم عرب‌ها اعتقاد دارند که این‌ سنگ‌ از بهشت‌ روی‌ زمین‌ افتاده‌ و ظاهراً حالت‌ نورانی‌ آن‌ باعث‌ به ‌وجود آمدن‌ این‌ باور شده‌ است. شرقی‌‌ها هرچه‌ صفات‌ و درجات‌ نیکوست‌ برای‌ این سنگ‌ زیبا‌ ذکر کرده‌اند.

اوپال یک سنگ قیمتیِ نادر و بسیار کمیاب است. متأسفانه به همان اندازه که کمیاب است، شکننده و گران‌قیمت هم هست. از مدل‌های مختلف این سنگ گران‌بها می‌توان به اوپال آتشین، اوپال مکزیکی، اوپال پرو و اوپال کنیاک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با سنگ ماه تولد مهر ؛ سنگ اوپال

نماد ماه تولد : با مشخصات متولدین ۱۲ ماه سال آشنا شوید

خواص سنگ ماه تولد مهر

سنگ ماه تولد مهر، سمبل عشق، امید، پاکی، شفافیت و غلبه بر دشمنان است. این سنگ مانع سستی و رخوت می‌شود و برای افسردگی مفید است. نگرانی‌های ناشی از ابهامات را هم از بین می‌برد.

یونانی‌ها معتقدند اوپال‌ باعث‌ دوراندیشی‌ می‌شود و از امراض‌ جلوگیری‌ می ‌کند. همچنین گفته می‌شود برای بهبود کارکرد معده، روده و ورم معده می‌توان از این سنگ استفاده کرد.

نماد ماه تولد مهر می‌تواند قلب و جریان خون را تقویت کند. همچنین می‌توان برای سرطان خون از آن استفاده کرد. اوپال افسردگی را تسکین داده و باعث تقویت صفات خوب متولدین ماه مهر می‌شود. همچنین چشم آنها را به بر روی زندگی و افکار درونی باز می‌کند. از سنگ اوپال به عنوان طلسم خوشبختی هم یاد می‌کنند.

سنگ اوپال به رنگ‌های سفید مایل به آبی، مایل به سبز و مایل به صورتی در طبیعت یافت می‌شود. این سنگ روی تیروئید هم اثر مثبت دارد. در گذشته مرسوم بوده که از اشخاص مبتلا به افسردگی، می‌خواستند به اوپال سیاه نگاه کنند چون اعتقاد داشتند این کار افسردگی آنها را از بین می‌برد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

نماد ماه تولد مهر

از آنجا که نماد ماه مهر برای متولد این ماه خوش‌شانسی و خوش‌یمنی به همراه دارد، گالری پرسته در مجموعۀ محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع همچون گردنبند و دستبند طلا نماد ماه مهر را بر اساس ماه تولد مهر طراحی و عرضه کرده است.

به نظر شما سنگ ماه تولد مهر چقدر با خصوصیات متولدین این ماه هم‌خوانی دارد؟

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.