قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد ماه تولد آبان : «من آرزو می‌کنم»

1

نماد ماه تولد آبان چیست؟

نماد ماه تولد آبان گویای مسائل جالبی است که شانس و اقبال زیادی برای متولدین این ماه به ارمغان می‌آورد. یک متولد آبان بر اساس این نماد، نه تنها با عنصر وجودی خودش آشنا می‌شود، بلکه می‌فهمد که آیا از خاک است یا آب و باد و آتش! همچنین از سمبل ماه تولد خود هم مطلع می‌شود.

بر اساس نماد ماه تولد هر فردی می‌تواند با سنگی آشنا شود که بیشتر از همه برایش شانس می‌آورد و فلز وجودی خود را بشناسد. از دیگر مواردی که بر اساس نماد ماه تولد می‌توان متوجه شد، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن است.

برای اینکه بهتر و بیشتر با نماد هر ماه تولد آشنا شوید، ما نماد تمامی ماه‌های سال را در ۱۲ مطلب جداگانه برایتان نوشته‌ایم. در این مطلب نماد ماه تولد آبان را معرفی می‌کنیم.

تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند کارتیر

سنگ آبان

ویژگی‌های متولد ماه آبان

متولدین آبان، عموما انسان‌های خوش‌بین، خون‌گرم و خودآگاهی هستند. شاید کمی سخت‌گیر، کنجکاو و پرسشگر باشند اما هنرمند، سخاوتمند، مردم دوست، سخن‌سنج و خوش برخورد به شمار می‌آیند.

این افراد اغلب با روحیه مثبت و خوش‌بینی که دارند، دوستان زیادی برای خود دست و پا می‌کنند. همچنین مستعد مشاغلی مثل وزارت، مدیریت، ریاست و رهبری هستند. متولدین آبان با سیاست زیاد، واقع‌بینی و خیرخواهی می‌توانند پیشرفت‌های زیادی در زندگی برای خود رقم بزنند.

شاید بتوان گفت مشاغل مناسب برای این افراد فعالیت سیاسی، مشاوره‌ای تحقیقاتی و ارزیابی، فعالیت در کشاورزی و دامداری، امور تربیتی است. نماد ماه تولد آبان می‌گوید، متولدین این ماه با اینکه خوش‌شانند اما اغلب مشکل گریز هم هستند.

در انتخاب همسر و حتی خرید، سخت گیر و بد سلیقه شمار می‌روند. طرفدار ثبات شغلی، ثبات زندگی و عاشق سفر و تفریحند. اگر پابه‌پای آنها پیش نروید، بدون شک به مشکل بر می‌خورید.

مردان متولد آبان ماه مایلند در طول روز هزاران مرتبه از شما ابراز علاقه بشنوند تا خیالشان راحت شود که دوستشان دارید. هرگز و تحت هیچ شرایطی حس حسادت آنها را تحریک نکنید وگرنه با واکنشی بسیار تند و بد از سوی آنها مواجه خواهید شد. به طوری که قبل از آنکه بفهمید چه اتفاقی افتاده، ممکن است در ارتباط با همسر آبان ماهی خود دچار مشکل شوید.

درحقیقت، سریع دل بستن و سریع دل کندن، یکی از خصلت‌ها و ویژگی‌های متولدین ماه آبان به‌شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های منفی آبانی‌ها باید به حسادت آنها اشاره کرد. آن‌ها گاهی زیادی حسود می‌شوند. همچنین محافظه کار هستند و خیلی دیر به دیگران اعتماد می کنند. گاهی هم برای اطرافیان خسته کننده خواهند بود.

خرید از گالری پرسته: گردنبند چشم نظر
  • مشهورترین متولدین ماه آبان: لئوناردو دی کاپریو، هیلاری کلینتون و متیو مک‌کانهی
  • ماه های سازگار با آبان: فروردین و خرداد

نماد ماه تولد آبان

  • شعار: من آرزو می‌کنم
  • سنگ خوش‌یمن: توپاز
  • عنصر وجود: آب
  • سمبل: عقرب
  • ستاره حاکم: پلوتو
  • شخصیت: ثابت
  • فلز وجود  آهن
  • رنگ محبوب: قرمز تیره
  • عدد خوش‌یمن: ۹
  • گل محبوب: ارکیده ، رازقی
  • روز مبارک: سه شنبه

عنصر وجود متولد ماه آبان

نماد ماه تولد آبان

عنصر وجود متولد ماه آبان، آب است. کسانی که عنصرشان آب است شاید در ظاهر خونسرد و آرام به نظر برسند اما درون آنها احساسات شدیدی در جریان است.

این افراد مثل آب دلسوز و مهربانند و بسیار سریع با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. خیلی هم زود به دیگران اعتماد می‌کنند که گاهی ممکن است به ضررشان تمام شود. از آنجا که آب رابطه بسیار عمیقی با دیگران برقرار می‌کند، غم دیگران را به همان اندازه حس می‌کند و همین امر سبب می‌شود تا خواسته‌ها و نیازهای خودش را به دست فراموشی بسپارد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند مروارید

گاهی سنگینی غم دیگران به قدری روی شانه‌های عنصر آب زیاد می‌شود که از او انسانی افسرده می‌سازد که حتی ممکن است معتاد شود.

آب وقتی در یک مسیر باریک جریان دارد، شاید بی‌اثر به‌نظر برسد. اما امان از روزی که در یک جا جمع و متمرکز شود، آن وقت است که می‌تواند کوه را هم جابه‌جا کند. احساسات کسی که عنصر وجود او آب است، فراز و فرود دارد و همین سبب می‌شود گاهی شکننده و بعضی مواقع بی‌رحم شود.

بر اساس ویژگی‌های نماد ماه تولد آبان این افراد باید در زندگی خود تعادل ایجاد کنند و بدانند چه زمانی لازم است به دیگران و خودشان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: عناصر چهارگانه چیست و چه رابطه‌ای با شخصیت افراد دارد؟

نماد ماه تولد آبان

سنگ خوش‌یمن ماه تولد آبان

سنگ خوش‌یمن ماه تولد آبان توپاز است. توپاز از واژۀ توپازیوس که نام جزیره‌ای در دریای سرخ است گرفته شده و در یونانی به معنی جستجو کردن است.

این سنگ بیشتر در رنگ‌های زرد و آبی در طبیعت موجود است. اما به طور کلی، سنگ ماه تولد آبان جلای شیشه‌ای دارد و به رنگ‌های زرد، صورتی، زرد روشن، مایل به آبی، سبز و بیرنگ در طبیعت یافت می‌شود.

معادن این سنگ در کشورهای‌ سریلانکا، برزیل، مکزیک، آمریکا، برمه، استرالیا، ژاپن، روسیه‌ و ایرلند شمالی‌ قرار دارند. توپازهایی که از معادن ایرلند استخراج می‌شوند عمدتا به رنگ آبی روشن هستند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند صلیب

جالب است بدانید توپاز در اروپا بیشتر به‌ شکل‌ سنجاق‌ سینه و در کشورهای‌ شرقی‌ به‌ صورت‌ انگشتر کاربرد دارد.

مصری‌ها سنگ ماه تولد آبان را سمبل‌ خورشید می‌‌دانند. یونانی‌ها نیز معتقدند این‌ سنگ‌ به‌ انسان‌ نیرویی‌ خاص‌ می‌ دهد و طلسم‌ و جادو را باطل‌ می‌‌کند.

نماد ماه تولد : با مشخصات متولدین ۱۲ ماه سال آشنا شوید

خواص سنگ ماه تولد آبان

نماد ماه تولد آبان می‌گوید که توپاز برای متولدین این ماه خوش‌یمن است. این سنگ سمبل برکت و رشد هم به شمار می‌رود. از آن به عنوان یک سنگ التیام‌بخش و جوان‌کننده یاد می‌کنند که شخص را در مقابل خطرات حفظ می‌کند و بر قدرت فکر، خلاقیت و ثروت می‌افزاید.

توپاز سنگ نیرومندی است که اغلب باعث روشنایی و گرمی قلب می‌شود. برای افسردگی، عصبانیت و نگرانی‌ها بسیار مؤثر است. در گذشته‌ بر این‌ باور بودند که‌ اگر کسی‌ این‌ سنگ‌ را همراه‌ داشته‌ باشد از نظرها دور می ‌ماند.

رومی‌ها اعتقاد داشتند که‌ توپاز هوش‌ و وفاداری‌ را افزایش‌ می‌دهد. به‌ علاوه، آنان‌ پودر این‌ سنگ‌ را در شربت‌ حل‌ می‌کردند و برای‌ درمان‌ خونریزی‌ و آسم‌ از آن‌ استفاده‌ می ‌کردند.

از پودر سنگ توپاز برای‌ درمان‌ و التیام‌ سوختگی‌ و زخم‌های‌ شدید نیز بهره‌ می‌‌بردند. حتی‌ در مواردی‌ به‌ عنوان‌ پادزهر استفاده‌ می‌‌شد. سنگ ماه تولد آبان عوارض دیابت، سوخت و ساز سلولی و مشکلات هورمونی را رفع می‌کند. همچنین عمل سیستم ایمنی روده‌ها و هضم دستگاه گوارش را تسهیل می‌کند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند پروانه

این سنگ ارزشمند متابولیسم را افزایش می‌دهد، قلب و دستگاه گردش خون و اعصاب را تقویت کرده و بسیار برای کبد و کلیه‌ها مفید است. در قدیم از توپاز به عنوان سنگ تب‌بر هم استفاده می‌شده است.

توپاز در درمان بیماری‌های کبدی و پوستی تأثیر قابل توجهی دارد و کلیه‌ها را تقویت و تنظیم می‌کند. در درمان دردهای ناحیه ستون فقرات نیز مؤثر است. این سنگ در درمان کم‌اشتهایی یا پراشتهایی روانی تأثیر فوق‌العاده خوبی دارد. همچنین در زخم‌ها به بازسازی بافت کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد خود را بشناسید

نماد ماه تولد آبان

از آنجا که نماد ماه آبان برای متولد این ماه خوش‌شانسی می‌آورد، گالری پرسته در مجموعۀ محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد آبان طراحی و عرضه کرده است.

شما می‌توانید با کلیک روی این لینک، تمامی محصولات نماد ماه تولد آبان گالری پرسته را مشاهده و خریداری کنید.

به نظر شما سنگ ماه تولد آبان چقدر با خصوصیات متولدین این ماه هم‌خوانی دارد؟

1 نظر
  1. […] نماد ماه تولد آبان : «من آرزو می‌کنم» […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.