قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد ماه تولد فروردین : «من عمل می‌کنم»

1

نماد ماه تولد فروردین چیست؟ ماه‌های تولد علاوه بر اینکه می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی متولدین خود را مشخص کنند، نماد و سنگ‌های خاص خود را هم دارند. به طور مثال، گفته می‌شود سنگ ماه تولد هر شخصی برای او خوش‌یمن است و اگر مورد استفاده قرار بگیرد، قادر است بیماری‌ها، مشکلات روحی و فکری فرد را درمان کند.

نماد ماه تولد برخلاف سنگ‌ها، خاصیت درمانی ندارد اما گویای مسائل جالبی است و شانس و اقبال زیادی برای فرد به ارمغان می‌آورد. بر اساس این نماد، شما می‌توانید با عنصر وجودی خود آشنا شوید و بدانید آیا از خاک، آب، باد یا آتش هستید. همچنین سمبل ماه تولد خود را خواهید شناخت. بر اساس نماد ماه تولد هر فردی می‌تواند با سنگی که بیشتر از همه برایش شانس می‌آورد آشنا شود و فلز وجودی خود را بشناسد. از دیگر مواردی که بر اساس نماد ماه تولد می‌توان متوجه شد، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن است.

برای اینکه بهتر و بیشتر با نماد هر ماه تولد آشنا شوید، ما نماد تمامی ماه‌های سال را در ۱۲ مطلب جداگانه برایتان نوشته‌ایم. در این مطلب که اولین قسمت از مقاله‌های نماد ماه تولد است، به نماد ماه تولد فروردین می‌پردازیم.

تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

خرید از گالری پرسته: دستبند چرمدستبند طلا بافت نماد ماه فروردین

نماد ماه تولد : با مشخصات متولدین ۱۲ ماه سال آشنا شوید

ویژگی‌های متولد ماه فروردین

شاید بد نباشد در ابتدا نگاه کوتاهی به ویژگی‌های خاص یک فروردین ماهی داشته باشیم. ببینیم این افراد چه ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی دارند و با چه ماه‌هایی بیشتر سازگار هستند تا درک بهتری از موضوع داشته باشیم.

شاید در یک جمله بتوان گفت که متولدین فروردین ماه تا حدی خودخواه و کم صبر هستند. اما این تمام ماجرا نیست. شما به هیچ عنوان نباید در کارهای خصوصی متولدین فروردین ماه دخالت کنید. متولدین اولین ماه از سال اغلب به‌دنبال ارضای خواسته‌های خود هستند. برای برآورده کردن آرزوها و اهداف خود چنان مصمم هستند که گاهی بسیار خودمحور و خودبین به‌نظر می‌رسند.

متولدین ماه فروردین اغلب به سمت افرادی جذب می‌شوند که شخصیتی مستقل و آزاد دارد. آنها استقلال دیگران را تحسین می‌کنند. برای یک فروردینی، هر روز به معنای آغازی نو است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم خودتان را برای روبه‌رو شدن با هر واکنش غیرمنتظره از سوی آنها آماده کنید.

اگر قصد دارید دل یک متولد فروردین را به دست بیاورید، توصیه می‌کنیم همیشه مستقل، مغرور و سرشار از ایده باشید. تا جایی که امکان دارد آنها را تحسین کنید و بگویید که به وجودشان افتخار می‌کنید. هرگز مزاحم کارهایشان نشوید و سعی کنید این افراد را به حال خود بگذارید. شما برای داشتن قلب یک متولد فروردین نباید از او انتقاد کنید و دوستانشان را هم باید بپذیرید.

همچنین یادتان باشد که اگر به درخواست‌های متولد فروردین، پاسخ منفی دهید، باید منتظر مشاهده واکنش‌هایی بسیار تند و غیرمنطقی از سوی آنها باشید.

  • مشهورترین متولدین ماه فروردین: کریستن استورات، رابرت دونی جی آر، جیمز فرانکو
  • ماه‌های سازگار با فروردین: شهریور و آبان
خرید از گالری پرسته: دستبند کارتیر

نماد ماه تولد فروردین

  • شعار: من عمل می‌کنم

  • سنگ خوش‌یمن: الماس و یاقوت
  • عنصر وجود: آتش
  • متولد: نوزاد طبیعت
  • سمبل: قوچ
  • ستاره حاکم: مارس (مریخ)
  • شخصیت: کاردینال
  • فلز وجود: آهن
  • رنگ محبوب: قرمز و صورتی روشن
  • عدد خوش‌یمن: ۹
  • گل محبوب: رز سرخ
  • روز مبارک: سه شنبه

نماد ماه تولد فروردین

عنصر وجود متولد ماه فروردین: آتش

پس از شناخت نماد ماه تولد فروردین نوبت به عنصر ماه فروردین می‌رسد. عنصر وجود متولد ماه فروردین آتش است.

فردی که عنصر وجودی‌اش آتش است، بسیار پرحرارت، گرم و صمیمی بوده و موجب روشنایی هر فضایی می‌شود. این افراد ذاتا مدیر، خونگرم، خلاق و سرشار از زندگی هستند. آنها با ویژگی تغییردهندگی خود می‌توانند شرایط منفی را به موقعیت‌های مثبت تبدیل کنند.

البته همین ویژگی برعکس هم عمل می‌کند. یعنی آتش می‌تواند به‌راحتی همه چیز را خراب کند. خیلی سریع از کوره در برود و نه تنها خود، بلکه اطرافیانش را بسوزاند. کسانی که آتش هستند اغلب وفاداری کمی دارند و همیشه در مسیر خواسته‌ها و تمایلات خود گام بر می‌دارند.

خرید از گالری پرسته: دستبند مهره ای

سنگ خوش‌یمن ماه تولد فروردین: سنگ الماس

پس از شاخت نماد ماه تولد فروردین بد نیست که سنگ ماه تولد فروردین را هم بشناسید؛ سنگ اصلی ماه تولد فروردین الماس است. الماس یکی‌ از گران‌بهاترین‌ سنگ‌های‌ روی‌ کره‌ زمین‌ است‌ که‌ از کربن‌ ساخته‌ شده‌ و سخت‌‌ترین‌ ماده‌ را تشکیل‌ داده است. خوب است بدانید که بلورهای‌ الماس‌ از میلیون‌‌ها سال‌ پیش، در اعماق‌ زمین‌ در شرایط‌ فشار بسیار بالا و درجه‌ حرارت‌ زیاد از کربن‌ خالص‌ با درجه بالای ۹۹ درصد تشکیل‌ شده‌اند.

خواص سنگ ماه تولد فروردین شدیدا به ناخالصی‌ها وابسته است. حتی وجود مقادیر جزئی ناخالصی هم می‌تواند خواص آن را تغییر دهد. دو ناخالصی مهم در الماس نیتروژن و بور هستند. این دو عنصر به علت داشتن شعاع اتمی کوچک و متناسب، به خوبی در شبکهٔ کریستالی الماس جایگزین می‌شوند.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد شما چیست؟ سنگ ماه تولد خود را بشناسید

خواص سنگ ماه تولد فروردین

گفته می‌شود که سنگ ماه تولد فروردین یک درمانگر واقعی است. پاک کننده اعضای داخلی و تقویت‌کننده سیستم‌های دفعی بدن همچون مثانه و کلیه‌هاست. این سنگ قیمتی از تشکیل سنگ کلیه، سنگ مثانه و کیسه صفرا پیشگیری کرده و باعث تحریک غده تیموس می‌شود.

همچنین الماس باعث تقویت عملکرد مغز و مخچه، سیستم ماهیچه‌ای، اعصاب و انشعابات آن می‌شود. این سنگ گران‌بها در رفع مسمومیت، تسکین نقرس و تقویت چشم‌ها نیز نقش مؤثری دارد.

الماس برای تصفیه و پاک کردن افکار و ذهنیات بسیار سودمند است. این سنگ قیمتی، باعث ایجاد تعادل، استقلال و ارج نهادن در وجود انسان می‌شود. به علاوه، حس حسادت را در فرد کنترل می‌کند و عدم اطمینان به دوست یا شریک را از بین می‌برد. بهتر است براى درمان از سنگ نتراشیده الماس استفاده شود و پس از ھر بار استفاده باید آن را زیر آب شسته و زمان کوتاهی (حدود ۱۵ دقیقه) در زیر نور خورشید قرار داد.

خرید از گالری پرسته: دستبند مروارید

از دیگر خواص الماس این است که برای رفع مشکلات جنسی استفاده می‌شود. این سنگ در بهبود بیماری‌های پوستی، مو و ناخن تأثیر خارق‌العاده‌ای دارد.

متولد ماه فروردین می‌تواند به جای الماس از دیگر سنگ‌های خوش‌یمن ماه خود هم استفاده کند. این سنگ‌ها شامل آکوامارین، یشم ختایی یا سنگ خون، توپاز، یاقوت کبود و جاسپر هستند. اما بدون شک الماس بهترین سنگ ماه تولد فروردین برای زن و مرد برج قوچ است. زیرا وقتی فرد از طلا یا جواهری که به نگین الماس مزین است استفاده کند، سیاره مریخ دریچه فواید خود را به روی او باز می‌کند و فرد می‌تواند بر انرژی مریخ تمرکز کند و شخصیت خود را به صورت جادویی دگرگون سازد.

بیشتر بخوانید: نماد علامت بی نهایت

زنان فروردینی می‌توانند شخصیت خود را با استفاده از سنگ الماس ارتقا بخشند.

نماد ماه تولد فروردین

از آنجا که نماد ماه فروردین برای متولد این ماه خوش‌شانسی و خوش‌یمنی به همراه دارد، گالری پرسته در مجموعۀ محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع  همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد فروردین طراحی و عرضه کرده است.

آیا می‌دانستید که نماد ماه تولد شما چیست و چه روزها، سنگ‌ها و اعدادی برایتان خوش شانسی به همراه دارند؟

در بخش نظرات برایمان بنویسید که آیا این مقاله برایتان مفید بوده است؟

1 نظر
  1. […] نماد ماه تولد فروردین : «من عمل می‌کنم» […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.