قیمت روز طلا: 3,270,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد و عنصر ماه تولد اردیبهشت : «همه چیز مال من است»

1

نماد و عنصر ماه تولد اردیبهشت چیست؟ ماه‌های تولد علاوه بر اینکه می‌توانند ویژگی‌های شخصیتی متولدین خود را مشخص کنند، نماد و سنگ‌های خاص خود را هم دارند. به طور مثال، گفته می‌شود سنگ ماه تولد هر شخصی برای او خوش‌یمن بوده و اگر مورد استفاده قرار بگیرد، قادر است بیماری‌ها و مشکلات روحی و فکری فرد را درمان کند.

نماد ماه تولد برخلاف سنگ‌ها، خاصیت درمانی ندارد اما گویای مسائل جالبی است و شانس و اقبال زیادی برای فرد به ارمغان می‌آورد. بر اساس این نماد، شما می‌توانید با عنصر وجودی خود آشنا شوید و بدانید آیا از خاک، آب، باد یا آتش هستید. یا مثلا سمبل ماه تولد خود را خواهید شناخت.

بر اساس نماد ماه تولد هر فردی می‌تواند با سنگی که بیشتر از همه برایش شانس می‌آورد آشنا شود و فلز وجودی خود را بشناسد. از دیگر مواردی که بر اساس نماد ماه تولد می‌توان متوجه شد، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن است.

برای اینکه بهتر و بیشتر با نماد هر ماه تولد آشنا شوید، ما نماد تمامی ماه‌های سال را در ۱۲ مطلب جداگانه برایتان نوشته‌ایم. در این مطلب که دومین قسمت از مقاله‌های نماد ماه تولد است، به نماد ماه تولد اردیبهشت می‌پردازیم.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

عنصر ماه تولد اردیبهشت

ویژگی‌های متولد ماه اردیبهشت

دومین ماه از منطقه البروج، نماد سمبل ثروت و چیزهاى مادى و زمینى است. به همین خاطر، معمولا متولد اردیبهشت می‌تواند از طریق این سرمایه‌گذاری‌ها مالی ثروتمند شود.

متولدین این ماه اغلب دوست دارند بسیار محکم قدم بردارند و محکم حرف بزنند. این افراد عموما بسیار حسود و متعصب هستند و از تجربه‌های گذشته خود درس می‌گیرند.

به طور کلی، نباید حس حسادت اردیبهشتی‌ها را تحریک کنید. این افراد با اینکه تابع احساسات و عواطف درونیشان هستند، اما به احساسات طرف مقابل هم احترام کامل می‌گذارند. به همین خاطر، شریک عاطفی متولدین این ماه احساس خوشبختی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: عنصر ماه تولد

متولد اردیبهشت دیر ناراحت می‌شود، اما اگر ناراحت شود دنیا را به هم می‌ریزد. به هیچ عنوان رویایی نیست و آرام، حساس و محتاط است. مردهای اردیبهشتی تنوع‌طلب هستند. اما در مقابل، زنان متولد این ماه بسیار فداکار و در عشق بی‌پروا هستند. این افراد مخالف شتاب‌زدگی هستند و یک رگ لجبازی دارند. متولدین اردیبهشت افرادی هستند کـه بـه چیزهای گران‌قیمت و لوکس جذب می‌شوند.

یک اردیبهشتی گاهی لجباز و سرسخت می‌شود و می‌خواهد حق به او داده شود. همچنین ممکن است از تغییر هراس داشته باشد. افرادی کـه در این ماه بـه دنیا آمده‌اند، تنبل و بی‌انگیزه هستند کـه دوست دارند مدام روی کاناپه دراز بکشند و استراحت کنند. اما اگر سستی نکنند، در زندگی بـه رفاه و موقعیت خوبی دست می‎یابند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره میخی

متولدین این ماه افرادی خوش‌برخورد و خوش‌رو هستند و عموما مورد توجه دیگران قرار می‌گیرند. اما اغلب عصبی مزاج با خلق متغیر هستند که به‌راحتی در کارها و تصمیمات خود، تغییر موضع می‌دهند.

  • مشهورترین متولدین ماه اردیبهشت: ملکه الیزابت دوم، چانینگ تاتوم و جرج کلونی
  • ماه های سازگار با اردیبهشت: مهر و آذر

نشانه اردیبهشت ماه

نماد و عنصر ماه تولد اردیبهشت

  • شعار : همه چیز مال من است

  • سنگ خوش یمن: زمرد
  • عنصر وجود: خاک
  • متولد: طفل شیرخوار طبیعت
  • سمبل: گاو نر
  • ستاره حاکم: ونوس (زهره)
  • شخصیت: ثابت
  • فلز وجود: مس
  • رنگ محبوب: آبی آسمانی، صورتی، بنفش
  • عدد خوش‌یمن: ۶
  • گل محبوب: رز صورتی
  • روز مبارک: جمعه
خرید از گالری پرسته: گوشواره حلقه ای

عنصر ماه تولد اردیبهشت

عنصر ماه اردیبهشت: خاک

پس از نماد ماه تولد اردیبهشت نوبت شناخت عنصر ماه تولد اردیبهشت است. عنصر وجود متولد ماه اردیبهشت، خاک است. خاک ثابت و قابل اعتماد است و دائما هم حرکت و فعالیت دارد. افرادی که عنصر وجودی‌شان خاک است، همین ویژگی‌ها را دارند.

عنصر خاک بسیار فعال و منطقی بوده و از تجربیات زندگی خود درس می‌گیرد. این افراد به‌هیچ‌وجه اهل رویاپردازی‌های خیالی نیستند، اما در عوض برای دستیابی به اهداف منطقی برنامه‌ریزی و چشم‌انداز تعریف می‌کنند.

متولد عنصر خاک بسیار خلاق و هنرمند است و قدرت عشق‌ورزی و خلق دارد. این افراد کاملا خونگرم و صمیمی هستند و درِ خانه آنها به روی دوستان و اعضای خانواده‌شان باز است. با اینکه بسیار مهمان‌نواز و گشاده‌رو هستند اما به راحتی هر کسی را به حلقه دوستان صمیمی و نزدیک خود وارد نمی‌کنند و اجازه نمی‌دهند غریبه‌ها از زندگی شخصی آنها مطلع شود. این باعث می‌شود تا خاک همیشه باوفا و صادق باشد. از طرف دیگر، همین ویژگی سبب می‌شود تا زیاد از حد محتاط و محافظه‌کار شود.

همان‌طور که نمی‌توان زمین را از گردش بازداشت، وقتی عنصر خاک تصمیمی می‌گیرد هیچ چیزی نمی‌تواند نظرش را در آن رابطه تغییر دهد.

خرید از گالری پرسته: گوشواره مردانه

در روابط عاطفی، خاک بسیار همدل و همراه است و تا می‌تواند انرژی مثبت به شریک عاطفی خود می‌دهد. اما این افراد باید مراقب باشند زیرا ممکن است بقیه از این خصلت آنها سوءاستفاده کنند.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد

سنگ زمرد نماد ماه اردیبهشت

سنگ خوش یمن ماه تولد اردیبهشت: زمرد

پس از شناخت نماد ماه تولد اردیبهشت نوبت شناخت سنگ ماه تولد اردیبهشت است. سنگ تولد ماه اردیبهشت زمرد است. زمرد از زمان‌های دور برای درمان استفاده می‌شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن این است که روح و جسم را با هم متعادل می‌کند.

در گذشته عقیده داشتند سنگ زمرد برای صاحب خود پاک‌دامنی و نجابت به ارمغان می‌آورد و او را از ارواح شیطانی مصون می‌دارد. درجه سختی زمرد ۷.۵ تا ۸ در مقیاس موس است.

خرید از گالری پرسته: گوشواره دخترانه

خواص سنگ ماه تولد اردیبهشت

در گذشته برای‌ درمان‌ چشم‌ از زمرد استفاده‌ می‌‌کردند. در بعضی‌ جوامع‌ زمرد به‌ عنوان‌ پادزهر و برای‌ درمان‌ بیماری‌ صرع‌ یا بیماری‌‌های‌ معده‌ استفاده‌ می‌شد و معتقد بودند که‌ زمرد باعث‌ تقویت‌ حافظه‌ و دور کردن‌ ارواح‌ خبیث‌ و تقویت‌ عشق‌ می‌‌شود.

زمرد فشار خون و بیماری قلبی را نیز کنترل می‌کند. در زمان‌های قدیم برای درمان کودکان هنگامی که تب داشتند استفاده می‌شد. همچنین این سنگ روی تیروئید و تصلب شرائین اثر می‌گذارد و در مورد بیمارانی که پارکینسون دارند یا مبتلا به صرع هستند روند درمان را بهبود می‌بخشد. زمرد، فشار خون را نرمال و بیماری‌های خونی را درمان می‌کند. قلب و کلیه‌ها توسط این سنگ تقویت می‌شوند و برای رفع دیابت مؤثر است.

به نظر شما سنگ و  نماد ماه تولد اردیبهشت چقدر با خصوصیات متولدین این ماه هم‌خوانی دارد؟

همه چیز مال من است شعار ماه اردیبهشت

از آنجا که نماد ماه اردیبهشت برای متولد این ماه خوش شانسی و خوش‌یمنی به همراه دارد، گالری پرسته در مجموعه‌ی محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع  همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد اردیبهشت طراحی و عرضه کرده است. 

خرید از گالری پرسته: گوشواره بخیه ای

آیا می‌دانستید که نماد ماه تولد شما چیست و چه روزها، سنگ‌ها و اعدادی برایتان خوش شانسی به همراه دارند؟

در بخش نظرات برایمان بنویسید که آیا این مقاله برایتان مفید بوده است؟

 
1 نظر
  1. ام البنین می گوید

    من از هیچ چیز نماد تولدم خوشم نمیاد اصلن☹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.