قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد عنصر ماه تولد خرداد : «من فکر می‌کنم»

0

نماد و عنصر ماه تولد خرداد چیست؟ نماد ماه تولد، بر خلاف سنگ ماه تولد خاصیت درمانی ندارد اما مسائل جالبی در مورد اشخاص می‌گوید که بدون شک برایتان سرگرم کننده خواهد بود. بر اساس این نماد، شما می‌توانید با عنصر وجودی خود آشنا شوید و بدانید که آیا از خاک، آب، باد یا از آتش هستید! یا مثلا متوجه شوید که سمبل ماه تولدتان چیست.

بر اساس نماد ماه تولد هر فردی می‌تواند سنگ، روز و فلزی که بیشتر از همه برایش شانس می‌آورد را بشناسد. بر اساس نماد ماه تولد هر کسی متوجه می‌شود، ستاره حاکم، رنگ، عدد و گل محبوب و خوش یمن او چیست.

برای اینکه بهتر و بیشتر با نماد هر ماه تولد آشنا شوید، ما نماد تمامی ماه‌های سال را در ۱۲ مطلب جداگانه برایتان نوشته‌ایم. در این مطلب که سومین قسمت از مقاله‌های نماد ماه تولد است، سراغ نماد ماه تولد خرداد رفته‌ایم. پس تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

عنصر ماه تولد خرداد

ویژگی‌های متولد ماه خرداد

متولدین ماه خرداد انسان‌های کنجکاو، اجتماعی، سخاوتمند، سخت‌کوش، با اراده و موفق هستند. همچنین، متولدین این ماه، افرادی خوش‌رو، خوش‌صحبت اما در عین حال عصبی مزاج، تندخو و بعضا افراطی هستند.

بیشتر آنها به سمت افراد فرهیخته جذب می‌شوند و از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد می‌آیند. وقتی یک متولد ماه خرداد با شما حرف می زند، شنونده خوبی برایش باشید. پیروی از آداب قدیمی و کهنه را کنار بگذارید و در عوض با مد روز پیش بروید تا همیشه در قلب خردادی‌ها جای خاصی داشته باشید.

این افراد بیشتر مواقع دوست دارند در دل طبیعت زندگی کنند، مسئولیت پذیری بالایی دارند و آداب و رسوم را رعایت می‌کنند. همیشه یادتان باشد که یک متولد ماه خرداد می‌تواند دمدمی، بی‌وفا و ناپایدار باشد.

متولدین این ماه هرگز به طور کامل راضی و خرسند نیستند و اغلب مواقع به دنبال گزینه‌های دیگر می‌گردند. آنها می‌توانند با رفتارهای جلب نظرکننده، کاملا غیرقابل اعتماد به نظر برسند.

  • مشهورترین متولدین ماه خرداد: دونالد ترامپ، کانیه وست و آنجلینا جولی
  • ماه‌های سازگار با خرداد: آبان و دی

نماد و عنصر ماه تولد خرداد

  • شعار: من فکر می‌کنم

  • سنگ خوش یمن: مرواربد
  • عنصر وجود: هوا
  • متولد: کودک طبیعت
  • سمبل: دوقلوها
  • ستاره حاکم: مرکوری (عطارد)
  • شخصیت: راوی
  • فلز وجود: جیوه
  • رنگ محبوب: زرد، سبز، آبی
  • عدد خوش یمن: ۵
  • گل محبوب: کاملیا
  • روز مبارک: چهارشنبه

سنبل ماه خرداد

عنصر ماه خرداد، هوا

هوا دائما در حرکت است به‌طوری که آن را نمی‌بینید. ذهن فردی که عنصر وجودش هواست نیز به همین صورت است. در میان سه عنصر دیگر، هوا متمرکزتر از بقیه بوده و به همین سبب این افراد می‌توانند در لحظه تصمیم‌گیری کنند.

خرید از گالری پرسته: دستبند سنگی مردانه

آنها بسیار دوراندیش هستند و چشم‌انداز وسیعی از اهداف و برنامه‌های خود دارند به‌طوری که شاید بقیه نتوانند به‌خوبی آنها باشند. هوا همچنین به انسان‌ها قدرت سخنرانی می‌دهد. به عبارتی این افراد بسیار خوش‌مشرب هستند و خیلی خوب می‌توانند اطرافیان را سرگرم کنند. به همین دلیل در جمع‌ها می‌درخشند. عنصر هوا چندان وفادار و سرسپرده نیست و همین امر در روابط عاطفی برای او مشکلاتی پدید می‌آورد.

بیشتر بخوانید: عنصر ماه تولد

سنگ خوش یمن ماه تولد خرداد : مروارید

سنگ مروارید نشانه ماه خرداد

نماد ماه تولد خرداد و سنگ خوش‌یمن ماه تولد خرداد، مروارید است. مروارید را یکی از باارزش‌ترین سنگ‌های قیمتی در تمامی زمان‌ها است. از زمان یونان باستان تاکنون از این سنگ برای زینت استفاده می‌شده‌. در دوران باستان، مروارید نماد ماه بود و ویژگی‌های جادویی به آن نسبت می‌دادند.

درجه سختی و استحکام مروارید ۲/۵ تا ۳/۵ است و ترکیب شیمیایی آن شامل حدود ۹۰ درصد کربنات کلسیم و ۱۰ درصد آب و مواد آلی است. سنگ مروارید در درون بدن نرم‌تنان دو کفه‌ای مانند صدف ایجاد می‌شود. هر اندازه که مروارید درشت‌تر و گرد‌تر باشد، کیفیت و دوام آن بیشتر خواهد بود. همچنین مروارید اصل دارای رنگ روشن بوده و تیره و مات نیست.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد

خواص سنگ ماه تولد خرداد

خواص سنگ ماه تولد خرداد

مروارید، اعصاب، غدد فوق کلیه، طحال و عضلات را تقویت می‌کند. همچنین برای زخم معده موثر است و از روده‌ها محافظت می‌کند.

با مروارید می‌توان به مبارزه با بیماری‌های دستگاه مجاری ادارار و کلیه رفت و به دفع سنگ کلیه کمک کرد. این سنگ قیمتی برای تب و سردردها مفید بوده و باعث تقویت چشم‌ها می‌شود. تنظیم غدد درون‌ریز و کاهش التهابات دستگاه تناسلی در زن و مرد از دیگر خواص درمانی مروارید است.

همراه داشتن مروارید جهت درمان بیماری‌های گواتر و غده‌های چربی مفید است؛ به این منظور توصیه می‌شود یک قطعه مروارید صیقل داده نشده را بر روی چاکرای پنجم (گلو) قرار دهید. استفاده از مروارید برای درمان جوش، کورک و حساسیت پوستی بسیار مؤثر است.

خرید از گالری پرسته: دستبند سنگی زنانه

به نظر شما سنگ و نماد ماه تولد خرداد چقدر با خصوصیات متولدین این ماه هم‌خوانی دارد؟

از آنجا که نماد ماه خرداد برای متولد این ماه خوش شانسی و خوش یمنی به همراه دارد، گالری پرسته در مجموعه محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع  همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد خرداد طراحی و عرضه کرده است.

آیا می‌دانستید که نماد ماه تولد شما چیست و چه روزها، سنگ‌ها و اعدادی برایتان خوش شانسی به همراه دارند؟

در بخش نظرات برایمان بنویسید که آیا این مقاله برایتان مفید بوده است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.