قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد ماه تولد تیر : «من احساس می‌کنم»

0

نماد ماه تولد تیر و به طور کلی نماد ماه تولد، برخلاف سنگ‌های مخصوص ماه‌های تولد نیست که خاصیت درمانی یا تأثیر خاصی روی فردی که از آن استفاده می‌کند داشته باشد.

«نماد»، همان‌طور که از اسمش معلوم است سمبلی است که به واسطه آن می‌توانید با عنصر وجودی خود آشنا شوید و بدانید که آیا مثلا از خاک، آب، باد یا آتش هستید. یا مثلا سمبل ماه تولد شما چیست؟ چه سنگی بیشتر از همه برایتان شانس می‌آورد؟ همچنین با نماد ماه تولد می‌توانید متوجه شوید، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن شما چیست.

به همین خاطر، خالی از لطف نیست که با نماد ماه تولد خودتان یا فردی که دوستش دارید بیشتر آشنا شوید. ما در این مطلب علاوه بر معرفی نماد، ویژگی‌های شخصیتی متولد ماه تیر، عنصر وجودی و سنگ خوش‌یمن برای او را معرفی کرده‌ایم تا همه‌جانبه با اولین ماه از دومین فصل سال آشنا شوید. پس تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

ویژگی‌های متولد ماه تیر

متولد ماه تیر دارای هوش، ذکاوت و قدرت تحمل بالاست و پر انرژی و درونگرا به شمار می‌رود. او فردی سخت‌گیر و محافظه‌کار به شمار می‌آید. از ویژگی خوبش هم این است که شدیدا به تعهدات اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی متعصب و پایبند است.

متولدین ماه تیر، افرادی فداکار هستند که همیشه سعی می‌کنند در حل مشکلات دیگران در نقش مشاور و مددکار ظاهر شوند.

تحت هیچ شرایطی فرد متولد تیرماه را دست نیندازید، زیرا این فرد برای یافتن و رسیدن به خواسته‌های خود به دنبال عشق و محبت خالص، حقیقت و ابدی است.

متولد ماه تیر از اینکه ساعت‌های طولانی را با همسر یا عزیزان خود در محیطی صمیمی و گرم سپری کند، لذت می‌برد. او عاشق خانه و خانواده بوده و تقریبا تمامی تاریخ‌های مهم زندگی اطرافیانش همچون مثل سالگرد تولد، ازدواج یا اولین روز آشنایی را به یاد دارد و برای چنین روزهایی هدایایی هم تهیه می‌کند.

تیر ماهی‌ها دوست دارند مورد عشق و علاقه کامل دوستان خود قرار بگیرند؛ بنابراین عشق خالص خود را از آنها دریغ نکنید. شاید این طور به نظر برسد که یک متولد ماه تیر حتی برای لحظه‌ای هم طرف مقابل را تنها نمی‌گذارد و حضورش گاهی زیاد از حد است. اما در واقع این افراد دوست دارند خیلی زود خود را وارد خانواده کنند و بدین واسطه، جایگاهشان را محکم کنند. همچنین بیش از اندازه هم حساس و بی‌ثبات هستند.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا
  • مشهورترین متولدین ماه تیر: تام کروز، لیندزی لوهان، سلنا گومز
  • ماه های سازگار با تیر: آذر و بهمن

نماد ماه تولد تیر

  • شعار: من احساس می‌کنم
  • سنگ خوش‌یمن: یاقوت سرخ
  • عنصر وجود: آب
  • متولد: تازه بالغ طبیعت
  • سمبل: خرچنگ
  • ستاره حاکم: ماه
  • شخصیت: کاردینال
  • فلز وجود: نقره
  • رنگ محبوب: سایه‌ای از رنگ‌های خاکستری، آبی و سبز
  • عدد خوش‌یمن: ۲
  • گل محبوب: بنفشه، لی‌لی
  • روز مبارک: دوشنبه

نماد ماه تولد تیر

عنصر وجود متولد ماه تیر : آب

نماد ماه تولد تیر و در واقع عنصر وجود متولد ماه تیر، آب است. آب همیشه جاری و در حرکت است. اما باید توجه داشته باشید که بیشتر فعالیت‌های آب زیر سطح آن روی می‌دهد. به همین خاطر، گفته می‌شود کسانی که عنصرشان آب است شاید در ظاهر خونسرد و آرام به نظر برسند، اما درون آنها احساسات شدیدی در حال قلیان است.

آب خاصیت پاک‌کنندگی دارد. نماد زایش و تولد است و در عین حال مرگ و ویرانی نیز می‌تواند به دنبال داشته باشد. آب پاکیزه موجب سلامتی است در حالی که آب آلوده تهدیدکننده سلامتی به شمار می‌رود.

فردی که عنصر وجودی او آب است، بسیار دلسوز و مهربان بوده و بسیار سریع با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. این فرد با تمام وجود خود به دیگران اعتماد می‌کند که گاهی ممکن است به ضررش تمام شود.

از آنجا که آب رابطه بسیار عمیقی با دیگران برقرار می‌کند، غم دیگران را به همان اندازه حس کرده و همین امر سبب می‌شود تا خواسته‌ها و نیازهای خودش را به دست فراموشی بسپارد. همچنین برخی اوقات سنگینی غم دیگران به قدری روی شانه‌های عنصر آب زیاد می‌شود که از او انسانی افسرده می‌سازد.

احساسات آب فراز و فرود دارد و همین باعث می‌شود گاهی شکننده و بعضی مواقع بی‌رحم شود. این افراد باید در زندگی خود تعادل ایجاد کنند و بدانند چه زمانی لازم است به دیگران کمک کنند و چه زمانی به خودشان.

خرید از گالری پرسته: انگشتر مردانه

سنگ خوش یمن ماه تولد تیر : یاقوت سرخ

سنگ خوش یمن ماه تولد تیر، یاقوت سرخ است. یاقوت سرخ نیز نماد زندگی، ثروت و اشرافیت است. یاقوت قرمز با تغییر رنگ به صاحب خود هشدار می‌دهد و او را از خبری ناگوار، بیماری یا بد اقبالی دور نگه می‌دارد.

نماد ماه تولد : با مشخصات متولدین ۱۲ ماه سال آشنا شوید

خواص سنگ ماه تولد تیر

پس از شناخت نماد ماه تولد تیر نوبت شناخت سنگ ماه تیر و خواص آن است. یاقوت سرخ، انرژی، شهامت و احساسات را افزایش می‌دهد. برای تقویت سوخت و ساز بدن از یاقوت سرخ استفاده می‌شود. از این سنگ همچنین برای درمان بیماری‌های قلبی، جریان خون، برطرف کردن تب و بیماری‌های ویروسی، تقویت کلیه‌ها و برطرف شدن بی‌حسی و رخوت نیز استفاده می‌شود.

این گوهر خوش‌رنگ به تقویت بینایی هم کمک کرده و جریان خون را در ناحیه چشم‌ها به گردش می‌اندازد و سیستم ایمنی بدن را نیرو می‌بخشد.

خرید از گالری پرسته: انگشتر زنانه

یاقوت سرخ  همچنین باعث تقویت اعصاب و غده تیموس است. نقش مؤثری هم در رفع مشکلات اضافه وزن، بیماری‌های طحال و سرطان خون ایفا می‌کند.

یاقوت حامی خوبی در برابر نیروهای منفی محسوب می‌شود. قلب را از عشق به خود و آینده لبریز می‌کند. معمولا در حالت تمرکز موجب پرورش نیروها و انرژی‌های معنوی می‌شود. به همین خاطر، انرژی‌هایی که برای رشد شخصیت مهم هستند را تقویت می‌کند. این سنگ به صاحب خود قدرت، حس سرزندگی و شهامت می‌بخشد.

نماد ماه تولد تیر

به نظر شما سنگ و نماد ماه تولد تیر چقدر با خصوصیات متولدین این ماه هم‌خوانی دارد؟

از آنجا که نماد ماه تولد تیر برای متولد این ماه خوش‌شانسی و خوش‌یمنی به همراه دارد، گالری پرسته در مجموعۀ محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع  همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد تیر طراحی و عرضه کرده است.

آیا می‌دانستید که نماد ماه تولد شما چیست و چه روزها، سنگ‌ها و اعدادی برایتان خوش شانسی به همراه دارند؟

در بخش نظرات برایمان بنویسید که آیا این مقاله برایتان مفید بوده است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.