قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

روش های خلاقانه هدیه دادن طلا به کسی که دوستش دارید

0

تقریبا همه مردم جهان هدیه گرفتن را دوست دارند. اما اگر این هدیه به روشی خاص و سوپرایزکننده باشد، بدون شک هیجان و خوشحالی بیشتری به‌دنبال خواهد داشت. به همین خاطر گالری پرسته در ادامه این مطلب چند روش خلاقانه هدیه دادن طلا به کسی که دوستش دارید را آموزش داده است.

هدیه را در عروسک (یا حیوان خانگی) جاسازی کنید

برای هدیه دادن جواهرات و زیورآلات می‌توانید یک حیوان عروسکی بانمک خریداری کنید و گردنبند طلا ، دستبند یا انگشتر طلا را دور گردن آن بیاویزید و عروسک را به شریک عاطفی خود هدیه دهید.

یا اگر حیوان خانگی دارید همین کار را با سگ یا گربه انجام دهید. مثلا می‌توانید دستبند طلا که خریده‌اید را از گردن حیوان خانگی بیاویزید. (البته مطمئن شوید که توسط حیوان خانگی‌تان پاره نمی‌شود.) یا هدیه را درون جعبه بگذارید و با روبانی زیبا آن را دور گردن حیوان خانگی‌تان آویزان کنید تا خیالتان هم راحت باشد که برای طلا مشکلی پیش نمی‌آید.

روش های خلاقانه هدیه دادن طلا

هدیه را در یکی از وسایل موردعلاقه‌اش مخفی کنید

می‌توانید طلا و جواهری که برای فرد مورد نظر خود خرده‌اید را درون جعبه شکلات دلخواه او، درون گلدان یا در میان دسته‌ای از گل‌های محبوبش بگذارید و او را هیجان‌زده کنید.

یا مثلا می‌توانید هدیه را درون جعبه مخصوصش بگذارید، جعبه را به کمک روبان به گلدان وصل کنید و آنها را هدیه کنید.

بیشتر بخوانید: ترفندهای هدیه دادن؛ چگونه اندازه دقیق انگشتر را تشخیص دهیم

با بازی و طرح معما محل هدیه را به او نشان دهید

از دیگر روش‌های خلاقانه هدیه دادن طلا به کسی که دوستش دارید این است که هدیه را در گوشه‌ای از خانه، حیاط، باغچه، ماشین، هر جایی که به نظرتان مناسب است و امکانش برایتان مهیاست، مخفی کنید.

سپس، روی برگه‌های کوچکی جمله‌ای برای او بنویسید که مجبور شود به محل موردنظر شما برود و مثلا کشویی که هدیه در آن است را باز کند. به این ترتیب او را هیجان‌زده و سوپرایز خواهید کرد.

این جمله‌ها به شخصیت و علاقه‌مندی‌های طرف مقابل بستگی دارد و شما اینجا باید نهایت خلاقیت خود را به خرج دهید و مطمئن شوید که نامه‌تان به اندازه کافی حس کنجکاوی او را برانگیخته می‌کند.

هدیه طلا را درون پوست میوه‌های خشک بگذارید

روش های خلاقانه هدیه دادن طلا

برای طلاهای کوچک همانند آویزهای دستبند گالری پرسته، انگشترهای ظریف یا حتی آویزهای گردنبند که اندازه بسیار کوچکی دارند، می‌توانید از میوه‌های خشکی همچون گردو استفاده کنید.

برای این منظور باید گردوی خشک را با احتیاط از وسط دو نیم کنید. مغز گردو را خارج کنید. داخل پوسته را بشویید و پس از خشک کردن با چسب‌های اکلیلی داخل آن را پرزرق و برق کنید تا بستر مناسبی برای طلای شما ایجاد شود.

سپس یک تکه کوچک فوم داخل گردو بگذارید و طلا را روی فوم قرار دهید.

دو نیمه گردو را به هم وصل کنید و با یک تکه روبان بسیار باریک این دو نیمه را به هم محکم کنید.

این روش برای هدیه دادن طلا واقعا خلاقانه است و مطمئن باشید که طرف مقابل شما با چنین موقعیتی هرگز مواجه نشده است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید طلا به عنوان هدیه برای اشخاص مختلف

هدیه طلا را درون سینی غذا جاسازی کنید 

او را به رستوران مورد علاقه‌اش ببرید. پس از سفارش دادن غذای موردعلاقه‌اش، به بهانه‌ای به پیشخوان بروید و از گارسون بخواهید که هدیه را درون سینی غذای او جاسازی کنید. وقتی شخص موردنظر شما بخواهد غذایش را میل کند با جعبه زیبای کادو مواجه و بدون شک هیجان‌زده و خوشحال می‌شود.

توصیه می‌کنیم هدیه را درون غذا یا درون نوشیدنی قرار ندهید زیرا خطرناک است!

در آخر هم یادآوری کنیم در صفحه اول سایت پرسته، گزینه‌ای به نام «هدیه» وجود دارد. با کلیک روی این گزینه، سه صفحه مجزا به عنوان‌های «هدیه زنانه»، «هدیه مردانه» و «هدیه کودکان» نمایش داده می‌شود.

شما باید پس از تعیین جنسیت مخاطب خود، روی یکی از این صفحه‌ها کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، تمامی طلاهای دست‌ساز پرسته که قابل هدیه دادن هستند نمایش داده خواهند شد. در این مرحله کافیست که بر اساس بودجه خود، از ستون سمت راست صفحه، فیلتر قیمت را اعمال کنید.

اگر شما هم برای هدیه دادن طلا ایده‌ای خلاقانه دارید آن را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران گالری پرسته در میان بگذارید.

منبع: foxfinejewelry

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.