قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

راهنمای خرید هدیه طلا برای جشن تولد ۱۸ سالگی

0

راهنمای خرید هدیه طلا

در این مطلب راهنمای خرید هدیه طلا برای کسی که تولد ۱۸ سالگی خود را جشن گرفته را برایتان نوشته‌ایم. ۱۸ سالگی یعنی شروع بزرگسالی. ۱۸ سالگی یکی از سنین هیجان‌انگیز است که با تمام شدن دوره‌ی دبیرستان راه جدیدی در زندگی جوانان شروع می‌شود.

این یک فرصت عالی برای دادن هدیه تولد است که سال‌ها با دیدنش یاد دوران نوجوانی و اوایل بزرگسالی در ذهن‌ها زنده شود.

در این سن همه‌ی دخترها و پسرها به اندازه‌ای بزرگ و عاقل شده‌اند که قدر هدیه‌های با ارزش را بدانند و به خوبی از آنها نگهداری کنند. همین‌طور که به دنبال هدیه‌ای مناسب هستید ما در این مطلب به چند ایده‌ی برای خرید کادو تولد اشاره کرده‌ایم.

 

هدیه برای دخترهای نه چندان کوچک

خب حالا که دختر کوچولوی شما تقریبا بزرگ شده و در آستانه بزرگسالی است بهتر است چیزهایی انتخاب کنید که کلاسیک باشد و بتواند در دوره‌ی جدید زندگی‌اش استفاده کند. مثلا جواهرات گزینه‌ی مناسبی است اما مثل همیشه فراموش نکنید که چیزی بخرید که مطابق سلیقه و شخصیت او باشد.

 

الماس

الماس و جواهراتی که با الماس آغشته شده‌اند یکی از بهترین دوست‌های هر دختری است و همچنین ۱۸ سالگی فرصت مناسبی برای گرفتن هدیه‌ای پر زرق و برق و درخشان برای اوست. مثلا به کمک یک گوشواره میخی المالس، دستبند تنیس و حتی گردنبندی ظریف و پر از الماس می‌توانید او را بسیار خوشحالش کنید.

خرید هدیه طلا

سنگ ماه تولد

دادن انگشتر یا گردنبند ساده و زیبایی که با سنگ ماه تولد تزیین شده است همیشه ایده خوبی برای خرید هدیه طلا بوده است. قطعا برای هجدهمین سالگرد تولد هم تبدیل به خاطره‌ای به یاد ماندنی می‌شود.

 

خرید از گالری پرسته: گردنبند سنگی زنانه

اکسسوری ساده

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای هدیه پرداخت کنید، جواهراتی که ساده‌ با قیمت‌های پایین‌تر انتخاب کنید. به عنوان مثال دستبند یا گردنبندی از جنس نقره یا رز گلد مناسب است.

 

اکسسوری‌های الهام گرفته

برای راهنمای خرید هدیه طلا باید بگوییم که با توجه به اکسسوری‌های دوست داشتنی دخترتان می‌توانید بفهمید که به چه چیزهایی علاقه دارد. همچنین با الهام گرفتن از آنها، دستبند یا گردنبندی را سفارش دهید که بیانگر حالات درونی اوست مانند ایده گرفتن از کلماتی مانند “امید” یا “عشق”.

راهنمای خرید هدیه طلا

زیورآلات بزرگ 

معمولا نوجوان‌های ۱۸ ساله در دورانی هستند که دوست دارند مورد توجه دیگران باشند و از آنها تعریف و تمجید شود. بنابراین اکسسوری‌هایی که در سایزهای بزرگ و مدل‌های هنری عجیب غریبی هستند ممکن است آنها را خوشحال کند. مثلا گردنبندهای بزرگ و جسورانه یا انگشترهای پر زرق و برق در آغاز بزرگسالی موجب اعتماد بنفس بالای آنها می‌شود.

خرید از گالری پرسته: گردنبند قلب

 

هدیه برای پسرهای نه چندان کوچک

نوبتی هم باشه نوبت پسرها است. ممکن است جواهرات برای پسرهای نوجوان کمی غیر قابل انتظار باشد اما ساعت از زیورآلات شیکی به حساب می‌آید. ساعت‌ با بندهای استیل یا چرم هدیه ایده‌آلی برای یک پسر ۱۸ ساله است. همچنین دستبندهای چرمی و دستبند مهره‌ای یا دستبند بافت که تکه‌ای طلا روی آنها کار شده است نیز برای پسرهای جوان و نوجوان بسیار مناسب است. بسته به تیپ و سبک زندگی پسر موردنظرتان برایشان یکی از انواع دستبند طلا را خریداری کنید.

در نهایت مهم نیست که شما برای خرید هدیه طلا چه مدل طلا یا زیورآلاتی انتخاب می‌کنید، فقط کافیست با دادن هدیه یک روز خاص برای آنها به یادگار بگذارید و آنها را خوشحال کنید.

خرید از گالری پرسته: انگشتر کارتیه طلا

سوالات رایج در مورد راهنمای خرید هدیه طلا

  1. چگونه هدیه طلا مناسب برای دیگران انتخاب کنیم؟
    برای پیدا کردن مناسب‌ترین گزینه برای هدیه دادن طلا، توجه به شخصیت و استایل شخص موردنظر، فعالیت‌های روزانه او، شخصیت و همچنین دیگر جواهرات و زیورآلات او می‌تواند کمک بزرگی به شما بکند.
  2. بهترین هدیه طلا برای پسرهای جوان چیست؟
    بدون شک دستبندهای چرمی، بافت و مهره‌ای که با طلا تزئین شده‌اند از جمله مناسب‌ترین گزینه‌های هدیه دادن به پسرهای ۱۸ ساله است. این دستبندها هم ارزش مالی دارند و هم زیبایی ظاهری.
  3. هدیه طلا برای پسرها را بر چه مبنایی باید انتخاب کنیم؟
    پسرهای نوجوان و تازه به بلوغ رسیده همیشه سبک و استایل خاص خود را دارند. آنها در دوره‌ای هستند که تقریبا انتخاب کرده‌اند چه تیپ لباس، موسیقی، ورزش یا تفریحی برایشان جذاب‌تر است. بنابراین برای خرید هدیه طلا برای این افراد بهتر است به علاقه‌مندی‌ها و سبک لباس پوشیدنشان توجه کنید. مثلا اگر طرفدار موسیقی راک است شاید دستبند چرم و طلا بهتر از دستبند زنجیری باشد. یا اگر خیلی هنری لباس می‌پوشد می‌توانید از انواع دستبندهای بافت و طلای گالری پرسته که در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند کمک بگیرید.
  4. برای تولد دختر ۱۸ ساله چه نوع هدیه طلا مناسب‌تر است؟
    طلا با نگینی از سنگ ماه تولد. شما با این کار هم یک هدیه‌ی ارزشمند و ماندگار خریداری می‌کنید و هم نشان می‌دهید که حواستان به ماه تولد او و هدایای متناسب با آن ماه هست.

 

الهه صالحی‌فر

منبع: jared

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.