قیمت روز طلا: 3,580,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

راهنمای استفاده از انگشتر زمرد

0

سنگ‌های قیمتی و فلزات گرانبهای اندکی هستند که می‌توانند به اندازه زمرد جذاب و درخشان به نظر برسند. بنابراین بسیار مهم است وقتی فرصت این را پیدا می‌کنید که از جاذبه این گوهر بهره‌مند شوید، سعی کنید بهترین استفاده را از آن ببرید.

برای اینکه بدانید انگشتر زمرد را با چه لباس‌ها و چه رنگ‌هایی می‌توان ست کرد تا جذاب‌تر دیده شود در ادامه با گالری پرسته همراه باشید.

هنگام خرید انگشتر زمرد به لباس‌های خود توجه داشته باشید

سنگ زمرد به خودی خود جذاب است. اما لباسی که می‌پوشید نیز در جلوه جواهرات زمردی تاثیر بسیار مهمی دارد. به همین خاطر بسیار مهم است که هنگام پوشیدن انگشتر زمرد سادگی لباس را نیز مدنظر داشته باشید.

پوشاکی که خطوط ساده و رنگ‌های تیره دارند برای ست شدن با انگشتر زمرد گزینه بسیار خوبی بشمار می‌روند. توصیه می‌کنیم از پوشیدن لباس‌های پرزرق و برق با طرح‌های شلوغ هنگامی که انگشتر زمرد به دست دارید پرهیز کنید زیرا این همه شلوغی در هم گم می‌شوند و لباس و جواهر به آن صورت که باید جلوه‌گری نمی‌کنند.

تن‌های خنثی و رنگ‌های طبیعی بهترین گزینه برای ست شدن با سبز زمردی هستند. سیاه نیز رنگی عالی برای جلوه بخشیدن به زمرد است زیرا عمق رنگ مشکی باعث می‌شود تا نگاه‌ها به انگشتر زمرد جلب شود.

نکته دیگری که باید مدنظر داشته باشید، مدل آرایش و مدل موست. سعی کنید همیشه کلاسیک و شیک بودن را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید. این را هم مدنظر داشته باشید که وقتی می‌خواهید جواهرات گرانبهای خود را مرکز توجه قرار دهید لازم است که آرایش و لباس و موهای ساده‌ای داشته باشید تا نگاه‌ها به نقطه‌ای جلب شوند که در نظر دارید؛ یعنی انگشتر زمرد.

از اکسسوری‌های دیگری هم استفاده کنید

اگر از سر تا پا فقط یک انگشتر به عنوان جواهر یا زیورآلات استفاده کنید چندان متعادل و جالب به نظر نخواهد رسید. به همین خاطر لازم است از اکسسوری‌های دیگری هم برای زیبایی تیپ خود بهره بگیرید.

فقط باید حواستان باشد که در کنار انگشتر زمرد از طلاها و زیورهایی استفاده کنید که کاملا ساده هستند. البته گوهرهای گرانقیمتی همانند الماس بهترین گزینه‌ها برای جفت شدن با زمرد بشمار می‌روند زیرا رنگ شفاف دارند و با درخشش خود سبب زیباتر دیده شدن سبزِ زمرد خواهند شد.

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

 

فلزاتی همانند نقره یا طلای سفید، درست برعکس طلای زرد برای ست شدن با انگشتر زمرد عالی خواهند بود زیرا بازتاب روشن آنها سبب درخشندگی بیشتر این گوهر قیمتی می‌شود. به طور مثال، وقتی انگشتر آن را به دست دارید، از گوشواره‌های زمردی هم بهره بگیرید.
انگشتر زمرد را همچنین با دیگر مصنوعات ساخته شده با این سنگ قیمتی هم می‌توانید ست کنید. یا حتی از گردنبندی با یک سنگ کوچک از زمرد را می‌توان با انگشتر آن ست کرد.

دانستنی‌های لازم در مورد استفاده از انگشتر زمرد

سنگ‌های زمرد به نگهداری و مراقبت بالایی نیاز دارند. این گوهر برای استفاده در همه مناسب‌ها و مکان‌ها مناسب نیست.

زمرد اصل دارای ترک‌های ریزی است که آن را آسیب‌پذیر می‌کند. در نتیجه باید سعی کنید کمترین تماس و برخورد را با این سنگ داشته باشید.

تا حد امکان بهتر است انگشتر زمرد را در دست اصلی خود نپوشید. مثلا اگر راست‌دست هستید، ترجیحا انگشتر را به دست چپ بیندازید و برعکس. به این خاطر که دست دوم فعالیت کمتری دارد و انگشتر و سنگ گرانبهای آن در معرض خطر کمتری خواهد بود.

وقتی انگشتر زمرد به دست دارید، دست‌های خود را با صابون یا مایع دستشویی نشویید. مواد شیمیایی موجود در آنها به باف سنگ آسیب می‌رساند و روی رنگ و درخشش آن تاثیر منفی دارد.

وقتی همه آرایش خود را انجام دادید، لباس‌هایتان را پوشیدید و موهایتان را درست کردید، انگشتر زمرد را به دست کنید.

منبع: jewelrynotes

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.