قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

با آویز طلا حروف انگلیسی به دستبندهای خود تنوع ببخشید

0

آویز طلا حرف اول اسمتان به زبان انگلیسی از جمله جذاب‌ترین محصولات گالری پرسته است.

آویز طلا حرف های انگلیسی مثل F، مثل M یا هر حرف که آغاز کننده‌ی نام‌های مختلف است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد تنوع در جعبه طلاهای شماست. چرا؟ چون این آویزهای زیبا که توسط هنرمندان گالری پرسته طراحی و تولید شده‌اند بسیار سبک‌وزن و ارزان‌قیمت هستند. یعنی هر کسی با هر بودجه‌ای می‌تواند از این آویزهای طلا خریداری کند.

آویز طلا حروف حتی برای کادو دادن هم انتخاب خوبی است. شما با این کار به طرف مقابل نشان می‌دهید که چرا برای او چقدر ارزش قایل هستید و هدیه‌ای ماندگار از جنس طلا برایش خریداری کرده‌اید.

این در حالیست که قیمت طلا این روزها بسیار بالاست و شاید برخی تصور کنند الان فرصت خوبی برای خرید زیورآلات نیست. اما آویزهای دستبند گالری پرسته، علاوه بر اینکه تنوع زیادی دارند، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. این آویزها فقط به حروف محدود نیستند و مدل‌های متنوعی را شامل می‌شوند.

چرا باید آویز طلا حروف گالری پرسته را بخریم؟

ما هم مثل شما دوست داریم با کمترین هزینه، بیشترین مقدار طلا را داشته باشیم تا در مناسبت‌های مختلف از تنوع زیورآلات خود لذت ببریم. خب، بدون شک، یکی از راه‌های رسیدن به چنین هدفی این است که سراغ خرید طلاهایی برویم که سبک و کم‌وزن هستند.برای اینکه بتوانیم انواع مختلف طلا را داشته باشیم.

راه دیگر این است که طلایی انتخاب کنیم که اجرت ساخت کمی دارد.

اما روش جالب دیگری هم وجود دارد که می‌توان با کمک آن طلای شیک و زیبایی خرید اما پول زیادی هم هزینه نکرد! این روش چیست؟ خرید دستبند طلا که قابلیت اضافه شدن آویز داشته باشد.

بعلاوه، این آویزهای طلا را حتی به پابندهای زنجیری هم می‌توانید وصل کنید. یعنی کلا می‌توانید به هر زنجیر طلا که قابلیت اضافه شدن قفل دارد، آویز طلا اضافه کنید.

آویز طلا حروف

زنجیر طلا + آویز طلا = ده‌ها مدل دستبند

وقتی شما یک دستبند زنجیری طلا را خریداری کنید، این شانس را دارید تا با خرید آویزهای ارزان و سبک طلا که قفل‌دار هستند، دستبند ساده خود را مدل‌دار کنید. هر چه آویز بیشتری بخرید، تنوع ظاهری دستبندی که می‌خرید هم بیشتر خواهد بود.

مزیت این آویزها این است که بیشتر آنها وزن بسیار سبکی دارند و با قیمت‌های منطقی فروخته می‌شوند. یعنی شما هر وقت پول اضافه‌ای در حدود ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومان داشته باشید می‌توانید یک آویز بخرید و به دستبند طلا خود اضافه کنید.

با این کار با یک تیر دو نشان زده‌اید، هم دستبند طلایی دارید که بنا به موقعیت‌های مختلف می‌توانید از شکل‌های متنوع آن بهره ببرید و هم پول‌های کوچک را به سرمایه‌ای نسبتا خوب تبدیل کرده‌اید.

دستبند زنجیری طلا را می‌توانید از گالری پرسته خریداری کنید. سپس، آویز طلا حرف موردنظرتان را هم بخرید و به دستبند تنوع ببخشید. حلقه‌های زنجیر دستبند به شما این امکان را می‌دهد تا هر تعداد آویز قفل‌دار که دوست دارد به آن اضافه کنید.

آویز طلا حرف F

آویزهای بسیار متنوع دیگری هم با اندازه، طرح، شکل، رنگ و وزن‌های متفاوت هم در این فروشگاه آنلاین طلا و جواهر عرضه می‌شود. بنابراین، شما می‌توانید بنا به سلیقه و بر اساس بودجه موردنظرتان، هر تعداد آویز به هر شکل و طرحی که دوست دارد را خریداری کند و هر بار ظاهری متفاوت برای دستبند خود بسازید.

خرید از گالری پرسته: دستبند سکه ای زنانه

چگونه از آویز طلا حروف استفاده کنیم؟

قفل آویزها به شما کمک می‌کند بدون هیچ مشکل و دردسری، هر زمان که دوست دارید آنها را کم، زیاد یا جابه‌جا کنید. مثلا برای یک قرار کاری می‌توانید دستبند زنجیری را به تنهایی و بدون آویز دست کنید تا ساده و شیک باشید. اما مثلا برای یک مهمانی شبانه یا دورهمی خانوادگی، می‌توانید از آویزهای مختلفی که خریداری کرده‌اید برای بیشتر به چشم آمدن دستبندتان استفاده کنید. یک آویز طلا حرف اول اسم خودتان را هم اضافه کنید تا دستبندتان کاملا شخصی‌سازی شود.

خوبی مدل زنجیری دستبند طلا این است که تا جایی که حلقه‌های زنجیر آن اجازه می‌دهد، شما می‌توانید آویز به آن اضافه کنید.

آویزها هم مدل‌های متنوعی دارند و وزنشان  از حدود ۰.۳۰ گرم شروع می‌شود به بالا.

خودِ دستبند زنجیری هم کمتر از ۲ گرم وزن دارد و با قیمتی مناسب می‌توان آن را خریداری کرد.

خرید دستبند طلا
مدل‌های متنوع آویز طلا در گالری پرسته

روش اندازه‌گیری دور مچ دست برای تعیین سایز دستبند طلا

وقتی قصد خرید اینترنتی طلا را دارید باید مطمئن شوید دستبندی که می‌خرید اندازه دست شما هست یا نه! برای این منظور یک روش بسیار ساده وجود دارد.

  • یک تکه پارچه یا کاغذ را بردارید، دور مچ دست خود بپیچید (حواستان باشد که دستبند باید کمی بزرگ‌تر از مچ دست باشد که به راحتی در دست حرکت کند). سپس با خودکار محل مناسب را علامت‌گذاری کنید.
  • در آخر، کاغذ یا پارچه علامت‌گذاری شده را روی خط‌کش بگذارید تا سایز دستبند مشخص شود.

به صورت کلی دستبندها در اندازه‌های زیر عرضه می‌شوند:

کوچک (S): از ۱۳.۵ تا ۱۴.۵ سانتی‌متر

متوسط (M): از ۱۴.۵ تا ۱۵.۵ سانتی‌متر

بزرگ (L): از ۱۵.۵ تا ۱۶.۵ سانتی‌متر

خیلی بزرگ (XL): از ۱۶.۵ تا ۱۷.۵ سانتی‌متر

مزایای خرید اینترنتی دستبند زنجیری طلا و آویز طلا

آویزها و دستبند زنجیری طلا که در بالا به آنها اشاره کردیم را علاوه بر فروشگاه اینترتی گالری پرسته، در همه شعبه‌های این گالری در سراسر کشور می‌توانید پیدا و خریداری کنید.

خوبی خرید آنلاین طلا این است که هر لحظه اراده کنید، می‌توانید در سریع‌ترین حالت خرید کنید. بدون هیچ دردسر و اتلاف وقتی موبایل را بردارید، وارد فروشگاه آنلاین گالری پرسته بشوید و مدل‌های مختلف آویز را با توجه به قیمت روز طلا و وزن و طرحش، انتخاب کنید و سفارش دهید.

اگر در تهران باشید در عرض ۳ ساعت طلای خریداری شده با پیک به دست شما می‌رسد. اگر در شهرستان باشید حداکثر ۷۲ ساعته و از طریق پست طلا برایتان ارسال خواهد شد.

همه محصولات، اتفاقات و اخبار گالری پرسته را می‌توانید در اینستاگرام این فروشگاه به این آدرس دنبال کنید.

در بخش کامنت‌ها «نام» خود و فردی که بیشتر از همه دوستش دارید را برای ما بنویسید و بگویید آیا تاکنون آویز طلا حرف اسمتان را از گالری پرسته خریداری کرده‌اید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.