قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

هدیه روز مادر؛ چند کادوی خاص و جذاب که زنان را خوشحال می‌کند

0

هدیه روز مادر دغدغه‌ی بسیاری از ما در این روز ارزشمند و مهم است. بدون شک، برای قدردانی از سرمایه‌ی گران‌قیمتی به نام مادر نمی‌توان به کادوهای مادی اکتفا کرد. اما همین هدیه روز زن هم تا اندازه‌ای توان جبران گوشه‌ای از فداکاری‌های این فرشته‌های دوست‌داشتنی را دارد.

به همین خاطر است که هر سال وقتی به روز زن در تقویم خورشیدی می‌رسیم این سوال برایمان پیش می‌آید که بهترین هدیه روز مادر چیست و برای روز مادر چه کادویی بخرم؟

برای خرید کادو روز زن گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. از لباس و وسایل آرایشی و بهداشتی گرفته تا لوازم خانه و کتاب و وسایل زینتی. اما شاید از همه جذاب‌تر، خرید طلا باشد. مصنوعات طلا هر چه که باشند از انگشتر طلا و گردنبند طلا گرفته تا دستبند طلا، گوشواره طلا یا النگو، علاوه بر زیبایی ظاهری، ارزش مالی بسیار زیادی هم دارند. همین امر باعث می‌شود تا با خرید طلا به عنوان هدیه، باعث خوشحالی بسیار زیاد مادر خود بشوید.

اما با همه این تفاسیر، ما در این مطلب ۶ کادوی خاص و جذاب به شما معرفی کرده‌ایم که خانم‌ها را با هر سبک و سلیقه‌ای خوشحال می‌کند. برای این منظور با بلاگ گالری پرسته همراه ما باشید.

 

نکته‌های خرید کادو روز زن

پیش از خرید هدیه روز مادر یا کادوی روز زن به این نکته توجه داشته باشید که قرار نیست برای خودتان هدیه بخرید؛ پس نباید سلیقه شخصی خود را برای خرید در نظر بگیرد. بلکه برعکس، باید سلیقه، شخصیت و علاقه‌مندی‌های مادر یا همسر خود را کشف کنید.

بعضی از خانم‌ها سنتی و کلاسیک هستند و به وسایل و هدیه‌های ساده توجه بیشتری نشان می‌دهند. بعضی هم مدرن و امروزی هستند و دوست دارند کادوهای جدید و جذاب دریافت کنند. لازم است حتما به شخصیت زنی که قرار است برایش کادو بخرید، داشته باشید؛ آیا اهل بیرون رفتن و معاشرت و رفت‌وآمد است؟ آیا شخصیتی بی‌خیال و آسان‌گیر دارد؟ آیا فردی درون‌گرا و خجالتی است؟ برونگراست؟ اهل ریسک و ماجراجویی است؟ و …

وقتی شناخت درستی از زن یا مادر خود داشته باشید، می‌توانید مناسب‌ترین و بهترین هدیه روز مادر برای او خریداری کنید.

هدیه روز مادر

کادو روز مادر چی بگیرم؟

در زیر ۶ هدیه روز زن را معرفی کرده‌ایم که با کادوهای معمولی و همیشگی کمی فرق دارند. این هدایا به مادر یا همسر شما نشان می‌دهد که تاچه‌اندازه نزد شما ارزشمند هستند و دوست دارید کادوی متفاوت به آنها هدیه کنید.

خرید از گالری پرسته: انگشتر طلا

۱. رزرو وقت اسپا، ماساژ یا حمام ترکی

اگر از کادوهای تکراری خسته شده‌اید شاید بهترین هدیه روز مادر گرفتن وقت اسپا، ماساژ یا حمام ترکی باشد. مراکز اسپا بسیار زیادی در شهرهای بزرگ ایران وجود دارند که می‌توانید با توجه به بودجه و نزدیکی به محل، یکی از آنها انتخاب کنید.

برای این منظور توصیه می‌کنیم مجموعه‌ای را انتخاب کنید که تجهیزات کامل، کادر مجرب و خدمات ویژه داشته باشند. برای اینکه بتوانید یک خاطره ماندگار در ذهن مادر / همسر خود ثبت کنید.

۲. محصولات یا خدمات پوست و زیبایی

اغلب زنان به زیبایی و طراوت پوست خود اهمیت زیادی می‌دهند. اگر مادر شما هم دوست دارد تا دوباره جوان شود، می‌توانید به او محصولات یا خدمات پوست و زیبایی هدیه دهید. یا پکیجی از محصولات زیبایی بخرید و کادو دهید. یا برایش در مراکز خدمات پوستی، وقت رزرو کنید. از جوانسازی پوست با لیزر گرفته تا بوتاکس، تزریق ژل، مزوتراپی و پاکسازی صورت را می‌توانید به عنوان کادو روز مادر به او اهدا کنید.

 

خرید از گالری پرسته: گردنبند قلب

 

۳. هدیه روز مادر دست ساز

هدیه‌های دست ساز نیز گزینه‌ی بسیار جذاب و خاصی می‌توانند برای کادو روز زن باشند. اگر خودتان هنرمند هستید و می‌توانید هدیه را بسازید که عالی‌است. ما اگر وقت یا هنر آن را ندارید هم جای نگرانی نیست. هنرمندان بسیار زیادی در حوزه‌های متنوعی در ایران حضور دارند که می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را به آنها سفارش دهید. از جمله ایده‌ها کادوی دست‌ساز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •       ظروف سفالی یا سرامیکی با طرح، رنگ یا شکل‌های مورد علاقه‌اش
  •       دست‌سازه‌های چوبی همانند ظروف آشپزخانه، وسایل تزئینی، قاب
  •       دست‌سازه‌های حصیری مثل کیف، گلدان، سفره، وسایل تزئینی
  •       زیورآلات و بدلیجات دست ساز
  •       طلا دست ساز
  •       صابون دست ساز
  •       شمع دست ساز
  •       عطر دست ساز و شخصی با رایحه‌های موردعلاقه او
  •       سفارش ساخت باغچه خانگی (به این صورت که به متخصص این امر سفارش کنید گوشه‌ای از خانه یا آشپزخانه را برایتان به باغچه تبدیل کند). یا حتی می‌توانید گلدان‌های آماده سبزیجات را خریداری کنید تا مادر/همسر هنگام آشپزی از سبزیجات معطر، تازه و ارگانیک آشپزخانه خود برای پخت غذا استفاده کند.
  •       لوسیون، کرم یا سرم‌های دست‌ساز زیبایی که به طور شخصی و متناسب با پوست و موی او ساخته شده است

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

۴. خرید هدیه طلا برای روز زن

بهترین هدیه روز مادر می‌تواند زیورآلات طلا باشد. زنان، هر نوع شخصیت یا فرهنگی که داشته باشند به طلا و جواهر علاقه‌مند هستند.

برای اینکه متناسب‌ترین هدیه طلا را برای مادر / زن خود بخرید باید سلیقه‌اش را کشف کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که سراغ جعبه طلاهای مادرتان بروید و ببینید چه مدل طلاهایی دارد؟ طلا و جواهراتشان اصولا چه رنگی هستند؟ مثلا بعضی زنان عاشق گوشواره طلا هستند و مدل‌های متعددی از آن را دارند. برخی دیگر دستبند را ترجیح می‌دهند. ممکن است مادر یا همسر شما عاشق گردنبند باشد و انواع و اقسام زنجیر طلا، آویز یا مدال را داشته باشد. مهم این است که شما با بررسی طلاهای او، سلیقه و علاقه‌مندی‌هایش را کشف کنید.

بعد بررسی کنید و ببینید آیا مادر شما عادت دارد که در طول روز و هنگام انجام امور خانه هم طلاهای خود را استفاده کند؟ یا طلا برایش حکم سرمایه را دارد و فقط در مناسبت‌های خاص آنها را استفاده می‌کند!

با توجه به این موارد می‌توانید بهترین طلا را برای او بخرید و مطمئن باشید که باعث خوشحالی‌اش می‌شود.

هدیه روز مادر چی بخرم

 

۵. ایده‌های جذاب برای خرید هدیه طلا برای روز زن

  • خرید طلای دست ساز سفارشی

می‌توانید سفارش دهید نام مادر / همسر شما را برایتان طراحی کنند و بسازند. یا شکل جایی که دوست دارد را برایش طراحی کنند و به صورت دستی بسازند. می‌توانید یک قطعه طلای اختصاصی برای او سفارش دهید. این طلا می‌تواند طراحی اسم یا نمادی از چیزی باشد که مادرتان بسیار دوست دارد. یا می‌توانید طلاهای حکاکی شده با شعری در وصف مادر برایش خریداری کنید و لبخند بزرگی بر لبان او بیاورید.

به طور کلی، هر نماد یا طرحی که می‌تواند مخصوص مادر شما باشد، جزو هدیه روز مادر دست ساز است که ارزش بسیار زیادی دارد.

بهترین هدیه روز مادر

  • خرید طلا ماه تولد

برای روز مادر خوب است طلایی بخرید که دارای نماد ماه تولد اوست. طلا با سنگ ماه تولد حتی برای کادوی روز تولد هم گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

هدیه روز مادر خرید اینترنتی
  •  آویز طلا

 آویزهای طلا برای دستبند یا گردنبند هم گزینه‌ی خوبی برای کادوی روز مادر هستند. می‌توانید آویز قلب بخرید و عشقتان را به مادر خود نشان دهید. یا اگر عاشق سفر یا دریاست، آویزهایی با طراحی چمدان، دریا، صدف یا …. خریداری کنید. خوبی خرید دستبند زنجیری که بتوان به آن آویز اضافه کرد این است که این امکان را به شما می‌دهد تا در مناسب‌های بعدی، مدل‌های دیگری آویز بخرید و باعث تنوع دستبند او بشوید.

کادو روز مادر

  • خرید هدیه طلا برای مادران مذهبی

 اگر مادر شما بسیار مذهبی است، می‌توانید سراغ خرید طلاهایی بروید که موضوع دینی-مذهبی دارند. مثل آویزهایی که نام خدا روی آنها حکاکی یا کنده‌کاری شده است.

کادو روز مادر چی بگیرم

  • خرید هدیه طلا با طرح فرشته

همیشه می‌گویند که مادرها فرشته‌های روی زمین هستند. پس می‌توانید برای کادو روز مادر پلاک طلا با طرح فرشته بخرید.

کادو روز زن

۶. بازنشسته کردن موقت زنان به عنوان هدیه روز مادر

احتمالا از دیدن این تیتر تعجب کرده‌اید! بازنشسته کردن موقت زنان به عنوان هدیه روز مادر چه معنایی دارد؟ یعنی اینکه شما کاری بکنید که مادر یا همسرتان بتواند چند روز استراحت کند و تمام وقتش را صرفا به خودش اختصاص دهد. حالا نقش شما در این میان چیست؟ اینکه این فرصت را برای او مهیا کنید. چگونه؟ با روش‌های زیر:

– تور مسافرتی یک یا دو نفره برای او بخرید. مادرتان می‌تواند همراه با دوست صمیمی خود، با پدرتان یا خودش به تنهایی چند روزی سفر برود و چند روزی را به استراحت و تفریح سپری کند.

–  یک یا چند روز کارگر خانگی استخدام کنید. حالا که نزدیک به عید است و خانم‌ها دغدغه‌های خانه‌تکانی دارند می‌توانید تمیزکار استخدام کنید تا بدون حصور مادرتان، گوشه و کنار خانه را تمیز کند و برق بیندازد.

– او را در کلاس‌های ورزشی یا شنا ثبت‌نام کنید تا بتواند چندین ساعت در روز را به سلامتی و استراحت خود اختصاص دهد.

– اگر اهل ورزش نیست می‌توانید کلاسی در حوزه علاقه‌مندی‌اش پیدا کنید و ثبت‌نامش کنید. مثلا اگر اهل کتاب‌خوانی است می‌توانید یک یا چند دوره از کلاس داستان‌نویسی را به او هدیه دهید. یا اگر موسیقی دوست دارید ساز موردعلاقه‌اش را بخرید و برایش معلم بگیرید.

خرید از گالری پرسته: زنجیرطلا

نکته‌ی مهم برای خرید اینترنتی هدیه روز مادر

برای هدیه روز مادر خرید اینترنتی یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌هاست. خوشبختانه، فناوری‌ این امکان را برای ما مهیا کرده تا در خانه، محل کار یا حین مسافرت، بسیار راحت بتوانیم با گوشی‌های موبایل خود، وسایل و هدایای موردنظرمان را خریداری کنیم.

وب‌سایت، کانال تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی بسیار زیادی به عنوان فروشگاه آنلاین فعالیت می‌کنند که می‌توانید با یک سرچ ساده به نتیجه دلخواه برسید. اما توجه داشته باشید که مطمئن‌ترین روش خرید اینترنتی از فروشگاه‌هایی است که نماد اعتماد الکترونیکی دارند و دارای مجوز فروش هستند.

از کجا می‌توانید این مجوز را ببینید؟ در صفحه اصلی تمامی فروشگاه‌های آنلاین معتبر علامتی به عنوان «نماد اعتماد الکترونیکی» وجود دارد. با کلیک روی آن می‌توانید از اعتبار و اصالت سایت مطمئن شوید.

 

کلام آخر

شما برای هدیه روز مادر می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، وسایل خانه، وسایل سلامتی، وسایل ورزشی و … خریداری کنید. اما پیشنهاد ما این است که به جای هدیه عمومی، هدیه شخصی به مادر خود اهدا کنید. تا به این روش به او یادآور شوید که علیرغم مادر یا همسر بودن، خوب است به شخصیت فردی خودش هم توجه داشته باشد. در کنار رسیدگی به کارهای زنانه و مادرانه، به روحیه و علاقه‌مندی‌های خودش بها بدهد. این کار باعث تقویت روحیه او می‌شود که نتیجه‌اش در تمام فضای خانواده به‌طور چشمگیری مشاهده و حس خواهد شد.

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، برای خرید آنلاین کادوی روز زن، حتما از مراکز معتبر و فروشگاه‌هایی که دارای اصالت کالا هستند، خرید کنید. گالری پرسته یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خرید طلای دست‌ساز در ایران است که می‌توانید به آسان‌ترین روش ممکن، طلای موردنظر خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان هم تحویلش بگیرید. اگر در تهران باشید، فقط سه ساعت بعد از خرید طلا، سفارشتان با پیک و در یک بسته‌بندی بسیار شیک به دستتان می‌رسد. ارسال به دیگر شهرهای ایران هم طی ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

برای سفارش طلای دست‌ساز، طراحی اسم یا حکاکی روی طلا می‌توانید به طور کامل به گالری پرسته اعتماد کنید.

گالری پرسته روز زن را به تمام زن‌های سرزمینمان تبریک می‌گوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.