قیمت روز طلا: 3,900,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

کالکشن آرونا (Aruna) گالری پرسته؛ بی‌کران همچون اقیانوس

0

کالکشن آرونا (Aruna) گالری پرسته

کالکشن آرونا (Aruna) گالری پرسته مجموعه جدیدی است که با الهام از آبیِ بیکران دریاها و اقیانوس‌ها و با نام‌ ایزدبانوهای آب و حیات طراحی و عرضه شده است. گالری پرسته این‌بار هم‌زمان با فصل خروش موج‌های دریا و آرام گرفتنشان بر ساحل، کالکشنی آبی‌رنگ ارائه کرده که ترکیبی از طلای ۱۸ عیار و فیروزه‌ی ایرانی است.

فصل تابستان فصل دریاست و آبیِ دریا و اقیانوس‌ها هم نماد آرامش و صلح است؛ نه تنها تماشای رنگ آبی خستگی را از روح و جسم می‌گیرد، بلکه امنیت و آرامش درونی را تشدید می‌کند.

آبی یک رنگ معنوی است و دوستداران این رنگ به صداقت و وفاداری مشهورند. از نظر روانشناسی رنگ‌ها، افرادی که رنگ آبی را به بقیه رنگ‌ها ترجیح می‌دهند انسان‌های مسئولیت‌پذیر، منطقی، درون‌گرا و خواستار آرامشند. فیروزه هم رنگی از خانواده‌ی آبی‌ها دارد و همین خواص را می‌توان برای این گوهر ارزشمند برشمرد.

می‌گویند فیروزه اضطراب را از فرد دور می‌کند و به تنظیم گردش خون می‌پردازد. فیروزه، سنگ صلح و آرامش است و باعث افزایش قدرت عشق و دوستی می‌شود.

حالا با این تفاسیر و شمردن خواص سنگ فیروزه و رنگ آبی، خوب است بدانید که Aruna خدای آب و دریا در فرهنگ هیتی‌ها بوده و فلسفه‌ی تولید کالکشن جدید پرسته هم بر اساس آن شکل گرفته است. برای آشنایی با این ایزد و کالکشن آرونا (Aruna) گالری پرسته تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

آرونا (Aruna) در گالری پرسته

هیتی‌ها مردمانی باستانی بودند که به زبان هیتی صحبت می‌کردند و کشوری پادشاهی در آناتولی (ترکیه امروزی) تأسیس کردند. Aruna برای آنها خدای دریا و فرزند Kamrušepa، الهه‌ی دریاها بوده است. آرونا را می‌توان هم‌ردیف «آناهیتا» در اسطوره‌های ایران دانست. آناهیتا نیز ایزدبانوی ایرانی بوده که هدایت و نگهبانی تمام آب‌های جهان را به عهده داشته.

گالری پرسته برای طراحی کالکشن جدید خود سراغ زیبایی اقیانوس و دریا و آب رفته و دلیل استفاده از فیروزه هم همین بوده؛ فیروزه تنها سنگی است که هم رنگ دریاست و هم خاصیت آرامش‌بخشی دریا را در خود دارد.

خواص سنگ فیروزه چیست؟

فیروزه افسردگی را درمان می‌کند. اعتماد به نفس و جرأت لازم برای بیان استدلال‌ها را در فرد بالا می‌برد. فیروزه را در علم انرژی‌درمانی و مدیتیشن تقویت‌کننده‌ی چاکرای ۵ می‌دانند.

چاکرای پنجم روی گودی گلو قرار دارد. آنچه این چاکرا را ضعیف می‌کند، رفتار نامتعادل، مسائل شغلی و مشکل‌تراشی است. اگر گردنبند فیروزه استفاده کنید به صورتی که سنگ فیروز روی چاکرای گلو قرار گیرد انگیزه و توان شما برای غلبه بر موانع افزایش پیدا می‌کند. همچنین قدرت فکر هم زیاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: فیروزه سنگ ماه تولد آذر است

 

طلای زرد با نگین فیروزه را با چه لباسی می‌توان ست کرد؟

فیروزه یک رنگ سرد است و برای روح بخشیدن به تیپ و ظاهر خود می‌توانید از مکمل‌های این رنگ مثل نارنجی، زرد یا قرمز استفاده کنید. رنگ طلایی هم با سنگ فیروزه ترکیب جذابی می‌سازد. همان طور که در عکس زیر هم می‌بینید، زیورآلاتی که نگین و سنگ فیروزه دارند در کنار لباسی با رنگ گرم مثل نارنجی خیلی خوب و زیبا خود را نشان می‌دهند.

کالکشن آرونا (Aruna) گالری پرسته

البته فیروزه را می‌توانید با لباس‌های روشن همچون سفید و توسی هم ست کنید. از رنگ‌های هم‌خانواده فیروزه باید به سبز و سورمه‌ای اشاره کرد که لباس‌های این رنگی هم برای طلا با سنگ فیروزه بد نیستند.

خرید طلا از کالکشن آرونا (Aruna) گالری پرسته

این مجموعه شامل مصنوعات و نیم‌ست‌هایی است که نامشان در واقع فرم دیگری از اسامی دریا و اقیانوس است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که نیم‌ست‌های مانا، دوریا، مارِلا، سدنا، مایا و انگشتر ماریسا در گالری پرسته همگی نام‌های دیگری از دریا و اقیانوس هستند.

تمامی محصولات موجود در کالکشن آرونا (Aruna) گالری پرسته از طلای ۱۸ عیار ساخته شده‌اند و دست‌ساز هستند. یکی از دلایل خاص بودن طلاهای گالری پرسته همین دست‌ساز بودنشان است که نمونه آنها را نمی‌توانید در هیچ گالری طلای دیگری پیدا کنید.

تمامی سنگ‌های استفاده شده در مجموعه آرونا از جنس فیروزه هستند و مبلغ اندکی از قیمت محصول به همین سنگ فیروزه تعلق دارد.

شما می‌توانید هر کدام از دستبند، پابند یا انگشترهای کالکشن آرونا را با طلا به رنگ سفید یا رزگلد هم سفارش دهید. یعنی دایره انتخاب شما به طلای زرد محدود نیست.

در آخر هم یادآوری کنیم که روزهای تعطیل آخر هفته و تعطیلات رسمی ما ارسال کالا نداریم. در صورت ثبت خرید در تعطیلات رسمی، محصول خریداری‌شده‌ی شما در اولین روز کاری بعد از تعطیلات فرستاده خواهد شد.

در صورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۶۱۱۱۷۲۳ تماس بگیرید.

خرید از گالری پرسته: دستبند طلا

سوالات رایج در مورد کالکشن آرونا (Aruna) گالری پرسته

  1. چگونه سنگ فیروزه اصل را تشخیص دهیم؟
    تشخیص اصالت فیروزه چندان آسان نیست. اما به صورت کلی باید بدانید که فیروزه آمریکا در ایران تقریبا وجود ندارد. فیروزه‌های تبت نیز سطحی صاف و رنگی روشن دارند. رگه‌های موجود در آنها نیز بسیار باریک و مویی است. این در حالیست که فیروزه‌های ایران درشت‌تر هستند و بافت زمخت‌تری نیز دارند.
  2. آیا درست است که ایران باارزش‌ترین فیروزه جهان را دارد؟
    بله، با ارزش‌ترین فیروزه جهان، نیشابوری است. به طور کلی، مهم‌ترین معادن سنگ فیروزه در ایران، تبت، آمریکا و مصر وجود دارند. در ایران نیز مهم‌ترین معادن فیروزه در شهرهای نیشابور، دامغان و کرمان است. فیروزه عموما در مناطقی که دارای آب و هوای گرم و خشک است یافت می‌شود.
  3. چرا قیمت سنگ‌های فیروزه متغیر است؟
    هر چه تراکم کریستال‌های تشکیل‌دهنده سنگ فیروزه بیشتر باشد، قیمت و بهای آن نیز بالاتر است زیرا نفوذپذیری کمتری دارد و دیرتر تغییر رنگ می‌دهد. در ضمن، سنگ فیروزه به‌قدری متنوع است که نمی‌توان دو سنگ را عینا مشابه هم در جهان پیدا کرد. این سنگ از آلومینیم، مس، منگنز، اکسید آهن و آب تشکیل شده است. همین سبب تفاوت قیمت‌ها می‌شود.
  4. برای نگهداری از طلا با سنگ فیروزه باید اقدامات خاصی انجام داد؟
    سعی کنید فیروزه با آب داغ تماس نداشته باشد چون رنگش عوض می‌شود. عطر، لوسیون و کرم‌های آرایشی نیز به بافت فیروزه آسیب می‌رسانند. همیشه بعد از آرایش کردن زیورآلات فیروزه را استفاده کنید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.