قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

باد و باران در کالکشن پاییزی گالری پرسته

0

طلا مناسب فصل پاییز

طلا مناسب فصل پاییز طلایی است که بر اساس عناصر اصلی این فصل همچون باد و باران ساخته و طراحی شده باشد؛ زیورآلاتی که طرحی از باران‌هایی پاییزی و بادهای خنک این سه‌ماهه‌ی جذاب در خود دارند. گالری پرسته در کالکشن پاییزی خود با الهام از این عناصر زیورآلات جذابی ساخته و عرضه کرده است که می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود آنها را خریداری کنید.

 

کالکشن پاییزی گالری پرسته مملو از طرح و رنگ‌های متنوع است. جواهراتی که با سنگ‌های قیمتی، نیمه‌قیمتی و نگین‌های اتمی و رنگی ساخته شده‌اند برای هر سلیقه و انتخابی مناسب هستند. سفید، بنفش، قرمز، صورتی و آبی از جمله رنگ‌هایی است که در طلاهای مخصوص پاییز مورد استفاده قرار گرفته‌اند. رنگ آبی برای نگین‌هایی به شکل قطره باران کار شده و صورتی برای باد و گندم.

 

طلا با طرح باد در گالری پرسته

در فصل پاییز ما همیشه شاهد بادهای سرد هستیم و همین امر سبب شده تا گالری پرسته طلا با طرح باد تولید و عرضه کند. تمامی این مصنوعات طلا از جنس طلای ۱۸ عیار هستند و جذابیتشان در دست‌ساز بودنشان است. تصور کنید در میان زرد و قرمزهای پاییز یک جفت گوشواره طلا باد به گوش کنید و در میان خش‌خش برگ‌های پاییزی قدم بزنید!

طلا مناسب فصل پاییز
گوشواره طلا باد

از آنجا که باد شکلی ندارد و هیچ زاویه یا ضلعی نمی‌توان برایش در نظر گرفت، تمامی طلاها با طرح باد در گالری پرسته طراحی منحنی دارند؛ نوارهای خمیده، گرد و بیضی با لبه‌های منحنی در ساخت طلای دست‌ساز با طرح باد یادآور حسِ رهایی باد است. رنگ‌هایی که برای باد در نظر گرفته شده نیز لطیف و آرامش‌بخش هستند. همچون نگین‌های سفید و بنفش و یاسی.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا زنانه

عنصر باد: طلا مناسب فصل پاییز

یکی از عناصر چهارگانه انسان «باد» است. همه افراد در سراسر دنیا از ترکیب چهار عنصر آتش، خاک، باد (هوا) و آب ساخته شده‌اند؛ که میزان آن در هر فردی با دیگری متفاوت است.

بر اساس باورهای برخی از ادیان و مذاهب، عنصر باد ترکیبی از گرما و رطوبت است. افرادی که عنصر آنها باد (هوا) است متمرکزتر از بقیه هستند. این افراد می‌توانند در لحظه تصمیم‌گیری و بهترین راهکار را برای هر مشکل سختی پیدا کنند. البته، با تغییر جهت وزش باد، عنصر هوا می‌تواند تغییر موضع دهد. افراد با عنصر باد در عین حال که خوش معاشرت هستند، ممکن است گاهی جاذبه اجتماعی نداشته باشند. به این دلیل که اغلب منطقی رفتار می‌کنند تا احساسی. این افراد با اینکه قدرت انجام چند کار همزمان را دارد اما بهترین نتیجه را زمانی بدست می‌آورند که فقط روی یک موضوع واحد تمرکز می‌کنند.

 

طلا با عنصر باد برای متولدین ماه‌های مهر، بهمن و خرداد مناسب است.

 

طلا با طرح باران در گالری پرسته

به دلیل لطافت رنگ‌ها و تفاوت آن‌ها و همچنین اهمیت فصل پاییز به عنوان مرحله‌ی گذار از تابستان گرم به زمستان سرد، پاییز همواره الهام‌بخش هنرمندان، شاعران، و ادیبان بوده‌است. طراحان گالری پرسته نیز از زیبایی این فصل استفاده و طلا با طرح باران طراحی و عرضه کرده‌اند.

شما می‌توانید گردنبند، گوشواره یا دستبند با طرح قطره‌های باران را از گالری پرسته خریداری کنید. این طلاها با نگین‌های گرد و زیبایی به شکل باران طراحی شده‌اند و در رنگ‌های سفید، آبی و بنفش عرضه شده‌اند.

شاید بتوان گفت گردنبند طلا قطره باران یکی از جذاب‌ترین طلاهای دست‌سازی است که می‌توانید برای فصل پاییز خریداری کنید.

طلا مناسب فصل پاییز
گردنبند طلا قطره باران

 

در کالکشن پاییزی گالری پرسته شما می‌توانید انواع متنوعی از طرح‌های باد، عنصر باد، باران و قطره‌های باران را پیدا و خریداری کنید. این کالکشن طلای مردانه هم دارد. دستبندهای طلا مردانه برای عنصر باد برای فصل پاییز مناسب است. البته بهتر است این دستبندها را کسانی خریداری کنند که عنصر وجودی آنها هواست یا متولدین ماه‌های مهر، بهمن یا خرداد هستند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

طلا مناسب فصل پاییز

در آخر هم اشاره کنیم که چون فصل پاییز فصل لبا‌س‌های گرم و پوشیده است، بهتر است از طلاهایی استفاده کنید که درشت‌تر هستند و روی لباس خود را نشان می‌دهند. یا مثلا از ترکیب طلا و مروارید یا طلا و چرم کمک بگیرید.

از دیگر عناصر مربوط با طلای مناسب برای فصل پاییز می‌توان به رنگ نگین اشاره کرد. ما در مطلب بعدی به طور ویژه رنگ‌های پاییزی و طلاهای موجود در فروشگاه گالری پرسته که بر اساس این رنگ‌ها هستند را معرفی خواهیم کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.