قیمت روز طلا: 3,620,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

آیا می‌دانستید حلقه ازدواج تعیین‌کننده سرنوشت ازدواج است؟

0

معانی روانشناسانه عمیقی در پشت قیمت حلقه‌های ازدواج وجود دارد که بعدا در مبحث جداگانه به آن خواهیم پرداخت. اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که اندازه و استایل حلقه هم می‌تواند رازهای زیادی در مورد زوج‌ها، روابط آنها و آینده ازدواجشان را برملا کند.

حلقه ازدواج زیبا، درخشان و شیک، بخش جدایی‌ناپذیر از مراسم عروسی است. این حلقه نه تنها دو نفر را به هم می‌رساند بلکه نشانه‌های بیشتری در خود دارد.

گالری پرسته در ادامه این مطلب واقعیت‌های جالبی در مورد رابطه شکل و اندازه‌ی حلقه ازدواج و رابطه سالم و زن و شوهر را برایتان نوشته. امید که مورد توجهتان قرار بگیرد.

تراش، شکل و طراحی حلقه بسیار مهم است

برخی از کارشناسان مدعی هستند تراش و شکل سنگِ حلقه و طراحی طلای آن رازهای زیادی در مورد شخصیت افراد و نوع ارتباطات آنها را برملا می‌کند. حلقه‌های ازدواج با طراحی‌های متنوع نشان دهنده طرز فکر، شخصیت و سلیقه فردی هستند که آنها را انتخاب کرده‌اند.

سنگ با تراش کلاسیکِ گرد

حلقه ازدواج تعیین‌کننده سرنوشت ازدواج است

چهره‌های مشهوری که این تیپ حلقه را انتخاب کرده‌اند: امیلی بلانت، میلا کونیس، امی آدامز و لورن کونراد

برش دایره‌ای و گرد الماس / سنگ قیمتی یک استایل همیشگی و سنتی است که هیچ‌گاه رنگ و بوی کهنگی به خود نمی‌گیرد و از مد نمی‌افتد. این مدل انگشتر را کسانی انتخاب می‌کنند که می‌خواهند بگویند تیپ‌های کلاسیک همیشه زیبا هستند و گذشت زمان از ارزش آنها نمی‌کاهد.

زوج‌هایی که انگشتر با سنگ گرد انتخاب می‌کنند تقریبا محافظه‌کار هستند و در رابطه عاطفی انسان‌های وفادار و صادقی بشمار می‌آیند که می‌توان روی حرف‌هایشان حساب کرد.

سنگ با تراش زمردی

حلقه ازدواج تعیین‌کننده سرنوشت ازدواج است

چهره‌های مشهوری که این تیپ حلقه را انتخاب کرده‌اند: جنیفر لوپز، امل کلونی، لیز تیلور، گریس کلی، الیزابت تیلور، بیانسه و آنجلینا جولی

یکی دیگر از تراش‌های سنتی سنگ‌های قیمتی، تراش زمردی است که مورد توجه زوج‌های زیادی در سراسر جهان قرار دارد. تراش زمردی به این صورت است که سنگ به صورت مستطیلی برش داده می‌شود و سطوح کشیده و بلندی دارد. سطح رویی سنگ کاملا صاف و براق است و درخشندگی زیادی از خود نشان می‌دهد. حلقه‌ای که چنین سنگی دارد بسیار شیک و باکلاس دیده می‌شود.

زوج‌هایی که چنین انگشتری انتخاب می‌کنند تا حدی روحیه ماجراجویانه دارند و از اینکه برای خرید وسایل گران‌قیمت پول خرج کنند ترسی به دل راه نمی‌دهند. آنها با خرید کادوهای لوکس و گران‌قیمت شریک عاطفی خود را خوشحال می‌کنند.

سنگ با تراش پرینسس

حلقه ازدواج تعیین‌کننده سرنوشت ازدواج است

چهره‌های مشهوری که این تیپ حلقه را انتخاب کرده‌اند: کیت بوسورث، هیلاری داف، اسنوکی شپرد و استار جونز

تراش پرینسس یا تراش کوادریلیون دارای لبه‌های آنکات شده و تیز است که ظاهری هندسی به سنگ می‌بخشد. مفهوم این تراش در نام آن پنهان است: فردی که این حلقه را به دست کند، شخصیت لوسی دارد. البته ممکن است آقای داماد بخواهد همسر آینده خود را همیشه شاد و خرسند نگه دارد.

این مدل حلقه برای عاشقان مد و فشن مناسب است.

سنگ با تراش گلابی‌شکل

چهره‌های مشهوری که این تیپ حلقه را انتخاب کرده‌اند: جسیکا سیمپسون، ویکتوریا بکهام، شاهدخت موناکو، کاترین هایل و الیشا کاتبرت

حلقه‌ای که سنگ اشکی‌شکل دارد باعث کشیده دیده شدن انگشتان دست می‌شود. این نوع تراش الماس بین مردم محبوبیت چندانی ندارد. کسانی که چنین انگشتری انتخاب می‌کنند افرادی هستند که راه خود را در زندگی می‌روند و خیلی به حرف و نظرات دیگران اهمیت نمی‌دهند.

زوج‌هایی که سراغ حلقه با سنگ گلابی‌شکل می‌روند کمی عجیب هستند و اغلب به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار هیچ کسی در اطرافشان نیست. آنها مستقل و فردی رفتار می‌کنند و استانداردهای خاص خود را دارند.

سنگ با تراش مارکز

حلقه ازدواج تعیین‌کننده سرنوشت ازدواج است

چهره‌های مشهوری که این تیپ حلقه را انتخاب کرده‌اند: کاترین زتاجونز، اشلی سیمپسون، پورتیا روسی و کریستینا میلیان

این تراش سنگ navette هم نامیده می‌شود. این یک کلمه فرانسوی به معنی «قایق کوچک» است. سنگ با چنین تراشی، بیضی شکل است که هر دو طرف آن تیز هستند. زوج‌هایی که حلقه با چنین سنگی انتخاب می‌کنند در دنیای فانتزی جذابی زندگی می‌کنند و احتمالا وسایل و چیزهای منحصربه‌فرد زیادی دارند. این افراد وقتی بیرون می‌روند لباس‌های فاخر و طراحی‌شده می‌پوشند. این سنگ  زیبا برای زوج‌هایی مناسب است که زندگی شاد و زیبایی دارند.

سنگ با تراش قلبی‌شکل

حلقه ازدواج تعیین‌کننده سرنوشت ازدواج است

چهره‌های مشهوری که این تیپ حلقه را انتخاب کرده‌اند: لیدی گاگا، گون استفانی، راشل وایسمن، کیتی پرایس و نیکی میناج

شکل غیرمعمول این سنگ جالب و رمانتیک است. زوج‌هایی که سراغ حلقه با سنگ قلبی شکل می‌روند کسانی هستند که بدنبال عشق واقعی هستند و از نشان دادن عشق خود به طرف مقابل هیچ هراسی ندارند. هر دو طرف رابطه (زن و مرد) برای یکدیگر ارزش زیادی قایل هستند و مراقب هم هستند.

افرادی که چنین حلقه‌ای انتخاب می‌کنند یاد گرفته‌اند دور ماندن از جمعیت بسیار لذت‌بخش و جذاب‌تر است.

سنگ با تراش کوسنی

حلقه ازدواج تعیین‌کننده سرنوشت ازدواج است

چهره‌های مشهوری که این تیپ حلقه را انتخاب کرده‌اند: راشل زوئی، کیم کارداشیان، سوفیا ورگارا، لیگتون میستر و بار رفائلی

این تراش سنگ بسیار زنانه و شیک است. سنگ قیمتی که چنین طرحی دارد، دارای سطح صاف بزرگی است که لبه‌های آن گرد هستند. به همین خاطر ظریف و نرم به نظر می‌رسد. حلقه ازدواج با چنین سنگی برای زوج‌هایی جذاب است که در عین حال که زندگی آرام را دوست دارند اما بدشان نمی‌آید موردتوجه بقیه مردم هم باشند.

سنگ بیضی شکل

حلقه ازدواج تعیین‌کننده سرنوشت ازدواج است

چهره‌های مشهوری که این تیپ حلقه را انتخاب کرده‌اند: جنیفر آنیستون، کیت میدلتون، بلیک لایولی، امبر رُز، میراندا کر و کریستینا آگولرا

الماس بیضی که درخشش بسیار زیادی دارد با تراش ماکز و لبه‌های گرد در میان مردم بسیار محبوب است. این سنگ به حلقه جلوه خاص و ویژه‌ای می‌بخشد. این مدل اولین بار در دهه ۱۹۵۰ میلادی مرسوم شد و همچنان نیز یکی از پرطرفدارترین تراش‌های الماس در سراسر جهان بشمار می‌رود.

زوج‌هایی که چنین حلقه‌ای را انتخاب می‌کنند کسانی هستند که دوست دارند با گرایشات روز همگام باشند اما علاقه‌ای ندارند در صدر توجهات قرار بگیرند. آنها می‌دانند چگونه از چیزهای کلاسیک استفاده‌ی مدرن داشته باشند.

منبع: brightside

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.