قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

گوشواره طلا را با چه لباس و زیور آلاتی ست کنیم ؟

0

طلا همیشه در طول تاریخ به عنوان یکی از فلزات ارزشمند شناخته می‌شده و همچنان هم یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری مالی است. البته بحث زیبایی‌شناسی طلا بسیار پررنگ‌تر از بخش مادی آن است. به همین خاطر است که زیورآلات گوناگونی در سراسر جهان از این فلز گرانبها ساخته و عرضه می‌شود.

جواهرات و مصنوعات طلای زرد به دلیل رنگ و ارزش بالایی که دارند، همیشه برای مناسبت‌های رسمی و لباس‌های کلاسیک بهترین گزینه بشمار می‌روند.

گوشواره طلا این روزها به یکی از بایدهای تیپ و ظاهر زنان تبدیل شده است. فارغ از اینکه گوشواره حلقه‌ای طلا، گوشواره نگینی یا طرح‌های دیگری از این وسیله زینتی را دوست دارید، گوشواره طلا بدون شک باعث خوش‌تیپ‌تر دیده شدن شما خواهد شد.

گالری طلا پرسته در زیر اصول ست کردن گوشواره با لباس و دیگر جواهرات را به شما آموزش داده است. همراهمان باشید.

گوشواره طلا را با چه لباس و زیور آلاتی ست کنیم ؟

ست کردن گوشواره طلا با لباس

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، گوشواره طلا برای تکمیل تیپ و زیبایی ظاهری استفاده می‌شود. بنابراین برای اینکه طلای شما بهتر دیده شود، پیشنهاد می‌کنیم حتما لباس‌هایی بپوشید که طرح و رنگ‌های خنثی دارند.

به طور مثال یک لباس کلاسیک ساده و مشکی یا یک پیراهن شیک و سفید را می‌توانید به یک جفت گوشواره طلا ست کنید و از زیبایی تیپ خود لذت ببرید.

البته رنگ سنگ‌های قیمتی هم برای ست شدن با طلای زرد گزینه خوبی هستند. به طور مثال، رنگ‌های یاقوتی، زمردی، آبی تیره یا بنفش از جمله رنگ‌هایی هستند که می‌توانید برای لباس‌های خود انتخاب کنید و مطمئن باشید که با طلای زرد همخوانی دارند.

به زبان ساده‌تر باید بگوییم، طلا و سنگ‌های قیمتی همیشه با هم ست هستند. پس لباسی که رنگ این جواهرات را داشته باشد، با گوشواره طلا هم ست خواهد شد.

البته اگر عاشق رنگ‌های پاستلی و عروسکی هستید نباید نگران باشید. برای ست کردن گوشواره طلای زرد با رنگ‌های کمرنگ و لباس‌های عروسکی بهتر است سراغ گوشواره‌های میخی یا گوشواره با طرح‌های ملیله‌دوزی بروید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره بخیه ای زنانه

گوشواره طلا را در چه موقعیت‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

طلای زرد از جمله فلزاتی است که جلب توجه زیادی می‌کند.

بهترین موقعیت برای نمایش گوشواره‌های طلا، مراسم‌های رسمی است. برای اینکه از درخشش و جلوه طلای زرد بهره کافی را ببرید، توصیه می‌کنیم حتما به سبک لباستان هم توجه داشته باشید. ساده و شیک باشید و اجازه دهید تا در مناسبت‌های خاص، گوشواره طلای شما نظرها را به خود جلب کند.

بهترین موقعیت برای استفاده از طلاهای گران‌قیمت، مراسم و مناسبت‌های خاص و رسمی است.

خرید از گالری پرسته: گوشواره آویزی

ست کردن گوشواره طلا با دیگر زیور آلات

طلای زرد با اینکه شیک و زیباست اما ست کردن آن با دیگر زیور آلات چندان آسان نیست. اما وقتی قرار است آن را با سنگ‌های قیمتی و جواهرات ست کنید، کار بسیار آسان‌تر خواهد شد. طلای زرد تقریبا با هر سنگ و گوهری ست می‌شود. از الماس‌های بی‌رنگ و درخشان گرفته تا یاقوت و زمرد روی طلا بسیار شیک و زیبا دیده می‌شوند.

بنابراین پیشنهاد گالری پرسته این است سنگ ماه تولد خود را انتخاب کنید و آن را روی گوشواره یا انگشتر موردعلاقه‌تان سوار کنید.

توصیه اکید ما این است که وقتی گوشواره طلای زرد دارید بقیه زیور آلات خود را هم از طلای زرد انتخاب کنید. هرگز سراغ فلزات دیگر نروید. طلای سفید، رزگلد، نقره یا مس برای ست شدن با طلای زرد به هیچ عنوان مناسب نیستند.

وقتی گوشواره از طلای زرد است و گردنبند از طلای سفید این طور به نظر می‌رسد که شما سلیقه استفاده از طلا را ندارید. پس در انتخاب جنس و رنگ زیور آلات خود دقت زیادی به خرج دهید.

اخیرا مد شده طلاهای رنگی را با هم ست می‌کنند. اما اگر قصد دارید چنین کاری کنید، یادتان باشد که این سبک فقط برای موقعیت‌های غیررسمی کاربرد دارد و با لباس‌های شب و فُرمال هیچ تناسبی نخواهد داشت. برای تیپ کلاسیک باید اصول کلاسیک را هم رعایت کنید. مگر اینکه بخواهید با بقیه فرق داشته باشید و از قوانین مد سرپیچی کنید.

پیشنهاد گالری طلا پرسته به آن دسته از افرادی که دوست دارند چندین طلای رنگی را با گوشواره طلای زرد ست کنند این است که سراغ گردنبندهای کوتاه و بلند با رنگ‌های سفید و رزگلد بروید و از زیاده‌روی در این امر هم دوری کنید.

البته دستبندی که چندین زنجیر یا آویز رنگی دارد را هم می‌توان با طلای زرد ست کرد.

منبع: jewelrynotes

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.