قیمت روز طلا: 3,620,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

آیا کالکشن میوه‌های طلایی گالری پرسته را دیده‌اید؟

0

کالکشن Fruit

کالکشن Fruit یا کالکشن میوه‌های طلایی گالری پرسته، مجموعه‌ای از انواع دستبند، گردنبند و النگوی طلاست که پلاک‌هایی با طرح انواع میوه‌ها در ساخت آنها استفاده شده است. این مجموعه بیشتر برای دختران نوجوان یا زنان جوانی مناسب است که به دنبال طرح‌های فانتزی و غیرمعمول می‌گردند.

مصنوعات طلای این مجموعه‌ی میوه‌ای شامل النگو طلا، دستبند طلا بافت و گردنبند زنجیری با پلاک میوه است. در این راستا، ما در زیر راهنمای انتخاب و خرید هر کدام از این زیورآلات را برایتان نوشته‌ایم تا بر اساس آن انتخاب مناسبی داشته باشید. تا انتهای این مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

توجه داشته باشید که النگوهای طلای این مجموعه به خاطر وزن سنگینی که دارند قیمتشان بالاتر از دستبندها و گردنبند‌های میوه‌ای است. در مقابل، دستبندهای طلا بافت این مجموعه از همه ارزان‌تر هستند. یعنی اگر قصد دارید به دختر جوانی، طلا هدیه دهید می‌توانید یکی از دستبندهای بافت با پلاک طلای کالکشن Fruit را انتخاب کنید.

دستبندهای طلا-بافت کالکشن Fruit گالری پرسته

دستبدهای بافت گالری پرسته با یک پلاک طلا همراه هستند و بافت آنها هم از نوع «مکرمه» است. مکرمه (Macrame) که به اشتباه توسط اغلب مردم «مکرومه» تلفظ می‌شود، نوعی هنر گره‌‌زنی رشته‌ها بر اساس الگوهای متنوع است.

بافت مکرمه اولین بار در قرن ۱۳ میلادی در عربستان سعودی توسعه پیدا کرد. در آن زمان از این تکنیک برای ایجاد حاشیه‌های پارچه در نساجی استفاده می‌شد. اما در قرن‌های بعدی، کشورهای اروپایی همچون فرانسه و ایتالیا نیز با این تکنیک آشنا شدند و از آن برای طراحی وسایل زینتی بهره گرفتند. در واقع این هنر توسط ملکه ماری در قرن هفدهم میلادی در انگلستان به سرتاسر دنیا معرفی شد. پس از آن تکنیک بافندگی مکرمه بافی در دوره ملکه ویکتوریا بار دیگر با طرح‌های ظریف و در هم تنیده روی پارچه‌های لطیف زنده شد؛ یعنی حدود ۱۰۰ سال پس از اینکه اولین بار مکرمه‌بافی در عربستان شکل گرفته بود.

این روزها با افزایش علاقه و توجه مردم به سبک بوهمی، استفاده از مکرمه هم زیاد شده است. گره‌های اصلی مکرمه گره‌های مربعی هستند. در انواع دستبندهای بافت گالری پرسته نیز از بافت مکرمه استفاده شده است.

 

روش اندازه‌گیری مچ دست برای خرید دستبند طلا

در اولین قدم برای خرید آنلاین دستبند طلا باید سایز مچ دست خود را بدانید. برای اندازه‌گیری مچ می‌توانید از متر پارچه‌ای، روبان یا حتی یک نخ ساده استفاده کنید. نخ را دور پهن‌ترین قسمت مچ دست یا قسمت پایین استخوان مچ که در کنار کف دست قرار دارد بپیچید تا سایز مچ مشخص شود. سپس  ۱ تا ۱.۵ سانتی‌متر به اندازه‌ی دور مچ اضافه کنید. این کار برای این است که دستبند در دست خیلی تنگ نباشد. اگر دوست دارید که دستبند طلا در دستتان آزاد باشد و حرکت زیادی داشته باشد باید حدود ۲٫۵ سانتی‌متر به اندازه دور مچ دست خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: هر آنچه در مورد کالکشن Friendship گالری پرسته باید بدانید

خرید دستبند طلا بافت از گالری پرسته

النگوهای کالکشن Fruit گالری پرسته

النگوهای کالکشن میوه‌ای پرسته اغلب حدود ۵ گرم وزن دارند. این النگوهای طلا را می‌توانید به صورت تکی یا چند تایی استفاده کنید. مزیت النگوهای مدرن در این است که همچون النگوهای سنتی، یک دایره بسته نیستند که پوشیدن یا درآوردن آن از دست سخت باشد. به خاطر باز بودن پشت النگو، شما می‌توانید هر زمان که اراده می‌کنید آن را به دست یا از دست خارج کنید.

برای خرید النگو طلا هم باید دور مچ خود را اندازه‌گیری کنید. در بالا روش این کار را برایتان توضیح داده‌ایم.

النگوی طلا قدمت تاریخی دارد. در زمان باستان هم مردها و هم زنان انواع النگوی طلا را دور مچ دست یا دور بازوی خود می‌بستند.

به طور کلی، النگو‌ نسبت به دستبند ایمنی بیشتری دارد چون فاقد قفل است و خطر گم شدن ندارد. بعلاوه، النگو با هر نوع تیپ و لباسی ست می‌شود. مخصوصا اگر جنس النگو از طلای زرد باشد، علاوه‌بر اینکه مستحکم‌تر است، با هر رنگ پوستی هم ست می‌شود.

برای نگهداری و مراقبت از النگوی طلا و سایر زیورآلات توصیه می‌کنیم که آن‌ها را حداقل سالی یک‌بار برای تمیز کردن، آبکاری و بازدید سنگ‌ها نزد طلافروشی معتبر ببرید. بدین ترتیب از ضررهای مالی احتمالی پیشگیری می‌کنید.

خرید النگو طلا از گالری پرسته

گردنبندهای زنجیری کالکشن Fruit گالری پرسته

در کالکشن میوه‌ای گالری پرسته، چندین نوع گردنبند زنجیری طلا با پلاک میوه وجود دارد. این زنجیرها از نوع کابلی و از جنس طلای زرد ۱۸ عیار هستند. خوبی زنجیر کابلی این است که دوام و استحکام خوبی دارد. زنجیر کابلی، کلاسیک‌ترین طرح گردنبند طلاست و برای مردان و زنان قابل استفاده است. این زنجیر از بیضی‌های یکسان و با یک الگوی یکنواخت ساخته شده است. در ضخامت‌های مختلفی هم وجود دارد. نمونه‌های موجود در کالکشن میوه پرسته، بسیار ظریف و سبک هستند.

هنگام خرید زنجیر طلا توجه داشته باشید که اگر قصد دارید گردنبند را هر روز و در همه جا به گردن داشته باشید، حتما به سراغ زنجیری که کاملا از طلا تهیه شده بروید. دوام و درخشندگی طلاهای آبکاری شده به مرور زمان از بین می‌رود و رنگ فلز زیرین نمایان می‌شود.

کالکشن Fruit

اولین قدم برای خرید آنلاین گردنبند طلا هم تعیین سایز آن است. به این خاطر که قد آدم‌ها در جلوه‌ی گردنبند تاثیر زیادی دارد. هر فردی باید متناسب با قد خود، اندازه گردنبند را تعیین کند. گردنبندهای بلند برای افراد کوتاه‌قد اصلا مناسب نیست. همچنین، گردنبندهای کوتاه در گردن افرادی که قد بلند دارند اصلا دیده نمی‌شود و در نتیجه جلوه‌ای هم نخواهد داشت.

  • برای قد زیر ۱۶۰ سانتی‌متر بهتر است گردنبند طلا با سایز ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متری انتخاب کنید.
  • برای قد بالای ۱۶۰ سانتی‌متری، هر سایز گردنبندی مناسب است و می‌توانند از انواع مختلف گردنبند استفاده کنند.
  • افراد بلند قامت که قدشان بیشتر از ۱۷۰ سانتی‌متر است حتما باید سراغ گردنبندهایی با اندازه‌های بلند بروند.

خرید گردنبند زنجیری طلا از گالری پرسته

خرید طلا از کالکشن Fruit گالری پرسته

اگر قصد خرید میوه‌های طلای گالری پرسته را دارید، لازم است یادآوری کنیم که این مجموعه با تضمین به روز بودن قیمت‌ها، این افتخار را دارد تا خرید مشتری‌های ساکن تهران را در عرض ۳ تا ۲۴ ساعت به دست آنها برساند. شما می‌توانید وجه خرید خود را در محل و پس از تحویل گرفتن هم پرداخت کنید. برای مشتریان خارج از تهران هم سفارشات از طریق پست و طی ۷۲ ساعت کاری ارسال می‌شود.

همچنین شما به عنوان مشتری این حق را دارید که محصول خریداری شده را به هر دلیلی، عوض کنید یا پس بفرستید. ما ضمانت تعویض ۷ روزه و استرداد ۳ روزه داریم. اما توجه داشته باشید که امکان بازگشت دادن کالا فقط شامل محصولاتی است که اینترنتی و از فروشگاه آنلاین گالری پرسته خریداری شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.