قیمت روز طلا: 3,870,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

عنصر و نماد ماه تولد شهریور : «من تجزیه و تحلیل می‌کنم»

0

نماد ماه تولد شهریور گویای مسائل جالبی است که شانس و اقبال زیادی برای متولدین این ماه به ارمغان می‌آورد. یک متولد شهریور بر اساس این نماد، می‌تواند با عنصر وجودی خود آشنا شود و بداند آیا از خاک، آب، باد یا آتش است. همچنین سمبل ماه تولد خود را نیز خواهد شناخت.

بر اساس نماد ماه تولد هر فردی می‌تواند سنگ، فلز و دیگر مواردی که برایش شانس می‌آورند را بشناسد و از آن‌ها استفاده کند. از دیگر مواردی که بر اساس نماد ماه تولد می‌توان متوجه شد، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن است. در این مطلب نماد ماه تولد شهریور را معرفی می‌کنیم. تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

ویژگی‌های متولد ماه شهریور

متولدین شهریورماه برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود با احتیاط کامل، سنجیده و عقلانی عمل می کنند. آنها افرادی وظیفه‌شناس، تحلیل‌گر، صادق و راستگو، خیرخواه و دارای حس ششم قوی هستند.

شهریوری‌ها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابلشان هستند. در کنار یک شهریوری می‌توانید، صبر و شکیبایی را یاد بگیرید و به همان شکل با آنها رفتار کنید.

از آنجایی که آنها از به هم ریختگی، بی‌نظمی و شلوغی بیزارند، باید همیشه محل زندگی‌شان را تمیز و مرتب نگه دارید.

متولد ماه شهریور فقط خواهان عشق و محبت از سوی عزیزانش نیست، بلکه باید اطمینان حاصل کند که شما صمیمی‌ترین و بهترین دوست او هم  هستید. آنها خواهان برخورداری از یک زندگی آرام و بدون ماجرا هستند و از این رو دوست ندارند در کانون توجه‌ها قرار بگیرند.

متولدین این ماه به‌طورکلی افرادی خوش‌شانس، خوش‌برخورد، پایبند به قول و افرادی موفق به شمار می‌روند. همچنین اغلب خواهان آرامش و علاقه‌مند به هنر هستند. آنها در بیشتر مواقع راه‌حل‌های خوب برای مسائل پیچیده ارائه می‌دهند و عموما حدس و گمانه‌زنی‌هایشان درست از آب در می‌آید.

یک شهریوری از نظر عاطفی خیلی موفق نیست زیرا در تصمیم‌گیری‌هایش احساس نقشی ندارد. از صفات بد متولد این ماه باید گفت که می‌توانند بیش از حد انتقادگر، دیرپسند و مداخله‌گر باشند. آن‌ها همچنین دوست دارند مورد نیاز باشند؛ از این رو بیشتر به سمت کسانی کشش دارند که به آنها وابستگی شدید داشته باشند.

خرید از گالری پرسته: گوشواره میخی
  • مشهورترین متولدین ماه شهریور: بلیک لایولی، بیانسه و کوب براینت
  • ماه‌های سازگار با شهریور: بهمن و فروردین

سمبل ماه شهریور

نماد ماه تولد شهریور

  • شعار: من تجزیه و تحلیل می‌کنم
  • سنگ خوش‌یمن: عقیق سبز
  • عنصر وجود: خاک
  • متولد: بالغ طبیعت
  • سمبل: فرشته
  • ستاره حاکم: ولکان و مرکوری
  • شخصیت: راوی
  • فلز وجود: پلاتین
  • رنگ محبوب: سایه ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای
  • عدد خوش‌یمن: ۵
  • گل محبوب: Forgetmenot
  • روز مبارک: چهارشنبه
بیشتر بخوانید: نماد ماه متولدین هر ماه

عنصر وجود متولد ماه شهریور

نماد ماه تولد شهریور

عنصر وجود متولد ماه شهریور خاک است. خاک ثابت و قابل اعتماد و دائما در حال فعالیت است. کسانی که عنصر وجودی‌شان خاک است، همین ویژگی‌ها را دارند.

عنصر خاک که نماد ماه تولد شهریور است از تجربیات زندگی خود درس می‌گیرد. این افراد به هیچ وجه اهل رویاپردازی‌های خیالی نیستند، اما در عوض برای دستیابی به اهداف منطقی برنامه‌ریزی کرده و چشم‌انداز تعریف می‌کنند.

متولد عنصر خاک بسیار خلاق و هنرمند است و قدرت عشق‌ورزی و خلق دارد. این افراد کاملا خونگرم و صمیمی هستند و درِ خانه آنها به روی دوستان و اعضای خانواده‌شان باز است.

خرید از گالری پرسته: گوشواره حلقه ای

در روابط عاطفی، خاک بسیار همدل و همراه است و تا می‌تواند انرژی مثبت به شریک عاطفی خود می‌دهد. اما این افراد باید مراقب باشند زیرا ممکن است بقیه از این خصلت آنها سوءاستفاده کنند.

با اینکه بسیار مهمان‌نواز و گشاده‌رو هستند، اما به راحتی هر کسی را به حلقه دوستان صمیمی و نزدیک خود وارد نمی‌کنند و اجازه نمی‌دهند هر کسی از زندگی شخصی آنها مطلع شود. این موضوع باعث می‌شود تا خاک همیشه با وفا و صادق باشد. همین ویژگی سبب می‌شود تا زیاد از حد محتاط و محافظه‌کار شود.

همان‌طور که نمی‌توان زمین را از گردش بازداشت، وقتی عنصر خاک تصمیمی می‌گیرد هیچ چیزی نمی‌تواند نظرش را در آن رابطه تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: عنصر ماه تولد

سنگ خوش یمن ماه تولد شهریور

 نماد ماه شهریور

سنگ خوش یمن ماه تولد شهریور یاقوت کبود بوده که از خانواده‌ کروندوم‌ و عنصر رنگ‌ در آن‌ آهن‌ و تیتانیوم‌ است. سفایر دومین سنگ سخت بعد از الماس است که در طبیعت یافت می‌شود. سنگ یاقوت کبود (سفایر) که سـنگ مخصوص متولدین شهریور ماه است، خاصیت شفابخشی دارد. این سنگ سمبل فرزانگی و دانایی است. از دیگر القاب یاقوت کبود می‌توان به سنگ وفاداری و سنگ‌ خردمندان اشاره کرد.

زیبایی و استحکام این سنگ باعث شده به عنوان طلسم در میان سلاطین بسیار محبوب باشد. یک تاریخدان قرون وسطا نوشته که شاهان این سنگ را به همراه داشتند تا آنان را از صدمات فیزیکی و حسادت درباریان محفوظ دارد. همچنین هنگام امضای معاهده صلح، امضا کنندگان، سفایر ( یاقوت کبود ) به همراه داشتند تا از صلح واقعی و جلوگیری از خونریزی بیشتر اطمینان یابند. به طور کلی، یاقوت کبود نماد قداست، عقل و خرد است.

خواص سنگ ماه تولد شهریور

متولدین ماه شهریور می‌توانند برای درمان دردهای عصبی، دردهای روماتیسمی، سردردهای شدید، نقرس، دردهای مفصلی، قولنج، سوزش معده و دردهای شدید از یاقوت کبود استفاده کنند. سنگ نماد ماه تولد شهریور جهت از بین بردن ناراحتی‌های مزمن گوش و فک و سینوس‌های پیشانی نیز کاربرد دارد.

این سنگ چشم‌ها را تقویت کرده و تومورها، زخم‌ها و خونریزی‌ها را می‌توان با انرژی یاقوت کبود کاهش داد. همچنین برای آرام کردن عصبانیت، از بین بردن بی‌خوابی، سرگیجه و تعریق بیش از حد هم می‌توان از این گوهر استفاده کرد.

یاقوت کبود برای مدیتیشن نیز بسیار خوب است؛ تردید و دودلی را کاهش می‌دهد. همچنین به حامل خود بصیرت و روشنایی می‌دهد و او را در برابر خشم و ناملایمتی‌های زندگی حمایت می‌کند. همچنین از ریزش مو جلوگیری کرده و سیستم عصبی را بهبود می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد

از آنجا که نماد ماه شهریور برای متولد این ماه خوش شانسی و خوش یمنی به همراه دارد، گالری پرسته در مجموعه محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع، همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد شهریور طراحی و عرضه کرده است.

خرید از گالری پرسته: گوشواره بخیه ای

به نظر شما سنگ ماه تولد شهریور چقدر با خصوصیات متولدین این ماه همخوانی دارد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.