قیمت روز طلا: 3,350,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد ماه تولد مرداد : «من اراده می‌کنم»

0

نماد ماه تولد مرداد چیست؟

نماد ماه تولد مرداد گویای مسائل جالبی است که شانس و اقبال زیادی برای متولدین این ماه به ارمغان می‌آورد. یک مردادماهی بر اساس این نماد، می‌تواند با عنصر وجودی خود آشنا شود و بداند آیا از خاک، آب، باد یا آتش است. همچنین می‌تواند سمبل ماه تولد خود را بشناسد.

بر اساس نماد ماه تولد هر فردی می‌تواند با سنگی که بیشتر از همه برایش شانس می‌آورد آشنا شود و فلز وجودی خود را بشناسد. از دیگر مواردی که بر اساس نماد ماه تولد می‌توان متوجه شد، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن است.

برای اینکه بهتر و بیشتر با نماد هر ماه تولد آشنا شوید، ما نماد تمامی ماه‌های سال را در ۱۲ مطلب جداگانه برایتان نوشته‌ایم. در این مطلب نماد ماه تولد مرداد را معرفی می‌کنیم. تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره طلا

ویژگی‌های متولد ماه مرداد

متولدین دومین ماه تابستان بلند پرواز، کاردان و متکی‌به‌نفس هستند. این افراد اغلب از لحاظ جسم و روح از بالاترین امتیاز برخوردار هستند. متولدین مرداد از نظر فیزیکی افرادی قوی به شمار می‌روند. چنانچه در جریان امور احساسی و عاطفی قرار بگیرند هنرمند، شاعر، نقاش، هنرپیشه، نویسنده و بازیگری موفق خواهند شد.

صفات منفی یا مثبت این افراد زیاد است، به طوری که هرطور که تربیت شوند آن را به بهترین حالت اجرا خواهند کرد. متولدین ماه مرداد اغلب خوش صحبت، منصف و وفادار، خوش رو با چهره‌ای شاد هستند. آنها همچنین در مواجهه با مشکلات صبورند و شریکی قابل اعتماد به شمار می‌روند.

مردادی‌ها علاقه‌مند به امور فرهنگ‌وهنر، بعضا شاعر، نویسنده، هنرپیشه و دارای حس زیبا شناسی هستند. این افراد ممکن است عاشق کسی شوند که بیشتر از بقیه به وی توجه می‌کند، نه کسی که واقعا مناسب آن هاست. به این خاطر که یک مرداد ماهی عاشق تملق و چاپلوسی شنیدن از دیگران است.

مردادی‌ها عاشق دریافت گل و هدیه هستند. آنها همواره و تحت هر شرایطی مورد تأیید و تحسین قرار بگیرند. در کنار آنها تا جای ممکن همراه و صبور باشید، زیرا آنها خواهان برخورداری از تسلط کامل در یک ارتباط هستند. یادتان نرود رابطه خود را با آنها باید حسابی مدیریت کنید.

خرید از گالری پرسته: گوشواره مردانه
  • مشهورترین متولدین ماه مرداد: باراک اوباما، کایلی جنر و دمی لواتو
  • ماه‌های سازگار با مرداد: دی و اسفند

سمبل ماه تولد مرداد

نماد ماه تولد مرداد

  • شعار: من اراده می‌کنم
  • سنگ خوش‌یمن: زبرجد
  • عنصر وجود: آتش
  • متولد: جوان طبیعت
  • سمبل: شیر
  • ستاره حاکم: خورشید
  • شخصیت: ثابت
  • فلز وجود: طلا
  • رنگ محبوب: رنگ‌های غروب خورشید
  • عدد خوش‌یمن: ۱
  • گل محبوب: آفتابگردان
  • روز مبارک: یکشنبه

عنصر وجود متولد ماه مرداد

نماد ماه تولد مرداد

عنصر و نماد ماه تولد مرداد، آتش است. گفته می‌شود آتش نخستین عنصری است که هنگام شکل‌گیری جهان متولد شد. آتش توانایی ایجاد تغییر و پاکسازی دارد. این عنصر در عین حال که گرمابخش و زندگی‌بخش است، قابلیت سوزاندن و ویرانگری نیز دارد.

خرید از گالری پرسته: گوشواره دخترانه

آتش برای زنده ماندن به عناصر دیگر نیاز دارد. در حالی که هوا سبب بزرگ شدن آتش می‌شود، خاک می‌تواند به شعله‌ور بودن پیوسته و بی‌نقص آن کمک کند. به این معنی که عنصر آتش بدون اطرافیان نمی‌تواند شاد و سرزنده باشد و اگر تنها بماند خاموش می‌شود. یعنی فردی که عنصر وجودی‌اش آتش است، بسیار پرحرارت، گرم و صمیمی است و موجب روشنایی هر فضایی می‌شود.

این افراد ذاتا مدیر،خونگرم، خلاق و سرشار از زندگی هستند. آنها با ویژگی تغییردهندگی خود می‌توانند شرایط منفی را به موقعیت‌های مثبت تبدیل کنند. البته آتش می‌تواند به‌راحتی همه چیز را خراب کند. خیلی سریع از کوره در برود و نه تنها خود، بلکه اطرافیانش را بسوزاند.

بیشتر بخوانید: عناصر چهارگانه چیست و چه رابطه‌ای با شخصیت افراد دارد؟

سنگ خوش یمن ماه تولد مرداد

نماد ماه تولد مرداد

سنگ خوش یمن ماه تولد مرداد زبرجد (peridot) است. زبرجد نوعی سنگ معدنی است که از ترکیب آهن و منیزیم تشکیل می‌شود. این سنگ به دلیل دارا بودن مقداری آهن، به رنگ زیبای سبز- زرد در طبیعت یافت می‌شود. امروزه این سنگ در رنگ‌های سبز زیتونی، زرد مایل به سبز و زرد دیده می‌شود. سختی سنگ زبرجد در بین ۶٫ ۵ تا ۷ است.

سنگ زبرجد نماد خورشید جان‌بخش، شکوه و آرامش است. زبرجد در مصر باستان به سنگ خورشید شهرت داشت و به دلیل رنگ زیبا و آرامش‌بخش خود، در دسته سنگ‌های قیمتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: سنگ ماه تولد خود را بشناسید

خرید از گالری پرسته: گردنبند ظریف زنانه

نماد ماه تولد : با مشخصات متولدین ۱۲ ماه سال آشنا شوید

خواص سنگ ماه تولد مرداد

سنگ زبرجد دفع‌کننده توهم، کابوس‌های شبانه و خشم است و موجب تعادل خواب می‌شود. همچنین برای دفع شیاطین نیز استفاده می‌شود. زبرجد که نماد ماه تولد مرداد است، دارای ارتعاشات بسیار ملایمی بوده که کل سیستم‌های بدن را فعال می‌کند.

گفته می‌شود اگر زبرجد را بر روی سینه قرار دهید غم، افسردگی، نفرت و حسادت را از دل و روح پاک می‌کند. همچنین همراه داشتن آن، برکت و ثروت را زیاد می‌کند و برای صاحبش شانس و اقبال به همراه می‌آورد. این سنگ برای رفع بیماری‌های پوستی به ویژه اگزما و جوش‌های صورت مفید است. جهت تسکین دردهای استخوانی نیز استفاده می‌شود.

از این سنگ بسیار خوش‌رنگ برای تقویت و آرامش اعصاب، تقویت قلب و بهبود جریان خون، درمان افسردگی، عصبانیت، بی‌خوابی و حالت‌های ضعف نیز استفاده می‌کنند. همچنین برای برطرف کردن بیماری‌های کبد نیز موثر است. سنگ زبرجد قدرت تمرکز، خلاقیت و آگاهی را زیاد می‌کند. تفکرات عالی و برجسته ایجاد کرده و روحی شاداب و چالاک به انسان می‌دهد.

 

 

به نظر شما سنگ و نماد ماه تولد مرداد چقدر با خصوصیات متولدین این ماه هم‌خوانی دارد؟

نماد ماه تولد مرداد برای متولد این ماه خوش‌شانسی و خوش‌یمنی به همراه دارد. از این رو، گالری پرسته در مجموعۀ محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد مرداد طراحی و عرضه کرده است.

 

 

آیا با نماد ماه تولد خود آشنا بودید و می‌دانستید که چه روزها، سنگ‌ها و اعدادی برایتان خوش شانسی به همراه دارند؟

در بخش نظرات برایمان بنویسید که آیا این مقاله برایتان مفید بوده است؟


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.