قیمت روز طلا: 3,300,000 تومان

ما به شما گارانتی همیشگی، امکان عودت 7 روزه و تعویض 90 روزه و ارسال رایگان را هدیه می‌دهیم

02126606749

نماد ماه تولد دی : «من زیربنایی می‌سازم»

0

نماد ماه تولد دی چیست؟

نماد ماه تولد دی همانند دیگر ماه‌های تولد در مورد عنصر وجودی افراد سخن می‌گوید و بر اساس آن می‌توان با مسائلی آشنا شد که برای متولد آن ماه شانس و اقبال به ارمغان می‌آورد.

مثلا یک دی ماهی بنا بر این نماد، متوجه می‌شود که آیا از خاک، آب، باد یا آتش است. همچنین با سنگی که بیشتر از همه برایش شانس می‌آورد، آشنا شده و فلز وجودی خود را خواهد شناخت. از دیگر مواردی که بر اساس نماد ماه تولد می‌توان متوجه شد، ستاره حاکم، رنگ، عدد، روز و گل محبوب و خوش‌یمن است.

ما در این مطلب به طور اختصاصی نماد ماه تولد دی را معرفی می‌کنیم. اما برای اینکه بهتر و بیشتر با نماد هر ماه تولد آشنا شوید، لازم است یادآوری کنیم که نماد تمامی ماه‌های سال را در ۱۲ مطلب جداگانه برایتان نوشته‌ایم. که در بلاگ می‌توانید مطالعه بفرمایید. تا انتهای مطلب با گالری پرسته همراه باشید.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا

ویژگی‌های متولد ماه دی

متولدین ماه دی، بسیار بلندنظر و کمال‌طلب هستند و می‌توانند رهبران خوبی باشند. آنها اغلب صبور، باثبات، بااراده، خوش‌برخورد، بامحبت، همسردوست و مشاورانی خوب هستند. متولدین دی ماه به طور کلی، دارای ظاهری آرام و درونی ناآرام هستند. اما وفادار، کوشا، دوستدار زندگی آرام و بی‌دردسرند و مطالعه و مسافرت را بسیار دوست دارند.

بک متولد ماه دی برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود در زندگی، ابتدا، باید فکر و ذهنش را سروسامان دهد، سپس برای برنامه‌ریزی اقدام کند. سر و وضع ظاهری برای آنها بسیار مهم است. به همین خاطر، اگر عاشق یک دی‌ماهی شده‌اید توصیه می‌کنیم ببینید چه چیزی را بیشتر از همه دوست دارد و همان کار را انجام دهید تا به قلبش راه باز کنید.

آنها علاقه شدیدی به کارشان دارند و شما هم لازم است به شغل آنها احترام بگذارید و شرایطشان را درک کنید.

متولدین دی دوست دارند همیشه مدیر و رئیس باشند. آنها خواهان دریافت هدیه هستند و ترجیح می‌دهند همیشه کادوهای گران‌قیمت بگیرند.

هیچ وقت سعی نکنید اعصاب دی ماهی‌ها را تحت فشار بگذارید، چون بسیار خشمگین و بداخلاق می‌شوند. عصبانیت این افراد گاهی غیرقابل کنترل است.

از آنجا که در پذیرفتن هرگونه مسئولیت و تعهد خیلی کند عمل می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم در زندگی مشترک با متولد دی، صبر و حوصله زیادی به خرج دهید.

از ایرادات یک متولد CAPRICORN می‌توان به این اشاره کرد که گاهی بسیار دیرجوش و غیراجتماعی می‌شوند. آنها گاهی نمی‌توانند با بقیه ارتباط برقرار کنند و به همین خاطر برای اطرافیان جو سنگینی ایجاد می‌کنند.

  • مشهورترین متولدین ماه دی: رایان سیکرست، کیت میدلتون و نیکولاس کیج
  • ماه‌های سازگار با دی: خرداد و مرداد

ماه تولد دی

نماد ماه تولد دی

  • شعار: من زیربنایی می‌سازم
  • سنگ خوش‌یمن: گارنت رنگارنگ (لعل)
  • عنصر وجود: خاک
  • نمادهای ماه تولد: (دی)
  • متولد: با آرمان تجربه کردن
  • سمبل: بز
  • ستاره حاکم: ساترن (زحل)
  • شخصیت: کاردینال
  • فلز وجود: سرب
  • رنگ محبوب: سیاه و قهوه ای
  • عدد خوش‌یمن: ۸
  • گل محبوب: ماگنولی
  • روز مبارک: شنبه
خرید از گالری پرسته: گردنبند پسرانه

عنصر وجود متولد ماه دی

نماد ماه تولد دی : خاک

عنصر وجود متولد ماه دی خاک است. خاک ثابت و قابل اعتماد بوده و بسیار فعال و منطقی است. همچنین از تجربیات زندگی خود درس می‌گیرد.

بر اساس تعاریف نماد ماه تولد دی این افراد به‌هیچ‌وجه اهل رویاپردازی‌ نیستند اما در عوض برای دستیابی به اهداف منطقی برنامه‌ریزی دارند و چشم‌انداز تعریف می‌کنند. کاملا خونگرم و صمیمی هستند و درِ خانه آنها به روی دوستان و اعضای خانواده‌شان باز است. البته در عین حال، گزینشی عمل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند هر کسی از زندگی شخصی آنها مطلع شود. این باعث می‌شود تا خاک همیشه با وفا و صادق باشد.

از طرف دیگر، همین ویژگی هم باعث می‌شود تا بعضی وقت‌ها زیاد از حد محتاط و محافظه‌کار شود.

جلب است بدانید وقتی عنصر خاک تصمیمی می‌گیرد هیچ چیزی نمی‌تواند نظرش را در آن رابطه تغییر دهد.

این افراد در در روابط عاطفی، خاک بسیار همدل و همراه هستند و تا می‌تواند انرژی مثبت به شریک عاطفی و اطرافیان خود می‌دهند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند دخترانه

سنگ خوش یمن ماه تولد دی

ماه تولد دی

سنگ ماه تولد دی، گارنت است که در رنگ‌های‌ مختلف‌ وجود دارد. اما متداول ‌ترین‌ رنگ‌ آن‌ قرمز پررنگ است. در جواهرسازی‌ به‌ این سنگ‌، گاهی‌ لعل‌ گفته‌ می‌شود زیرا رنگ‌ قرمز دارد.

سنگ لعل به‌ دلیل‌ تنوع‌ رنگ‌ در تمام‌ دنیا به‌ خصوص‌ در کشورهای‌ هندوستان، پاکستان‌، برزیل و بعضا در برخی از کشورهای‌ اروپایی‌ در صنعت جواهرسازی از جایگاه خاصی برخوردار است. گارنت به لحاظ قیمتی سنگ گران‌قیمتی نیست و بیشتر اقشار جامعه قدرت خرید آن را دارند.

بر اساس نماد ماه تولد دی باید گفت که لعل نماد وفاداری و پایداری است. با اینکه گارنت اغلب به رنگ قرمز است، اما رنگ‌های سبز، زرد روشن، آبی، آبی متمایل به سبز، نارنجی آتشین نیز از دیگر رنگ‌های این جواهر است.

 

نماد ماه تولد : با مشخصات متولدین ۱۲ ماه سال آشنا شوید

خواص سنگ ماه تولد دی

یکی از عناصر نماد ماه تولد دی یعنی سنگ خوش‌یمن این ماه را به عنوان التیام‌بخش دردها استفاده می‌کنند. این سنگ آرامش و خوابی بدون کابوس را برای دی‌ماهی‌ها به همراه دارد. از لعل می‌توان برای افزایش قوای بدن، استقامت جسمی و همچنین تقویت قلب و عروق بهره گرفت. همچنین از آشفتگی‌های ذهنی هم می‌کاهد و برای مدیتیشن بسیار عالی است.

سنگ لعل به مویرگ‌های نایژه و ریه‌ها استحکام می‌بخشد. همچنین به عنوان سنگی علیه التهابات مفصلی، روماتیسمی، بیماری‌های پوستی به کار می‌رود. کلیه ها و طحال، کبد را تقویت می کند.

تقویت افکار مثبت، کاهش افسردگی، کمک به تداوم دوستی، محافظت از انرژی منفی، افزایش اعتمادبه‌نفس و موفقیت در انتخاب شغل و جلوگیری از خواب بد از دیگر خواص سنگ لعل هستند.

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا مردانه

گارنت همچنین سنگ عشق و شور، نماد کسب‌وکار موفق، سنگ محافظ انرژی و نماد عشق و محبت نیز هست.

نماد ماه تولد دی برای متولد این ماه خوش‌شانسی به همراه دارد. به همین خاطر، گالری پرسته در مجموعۀ محصولات خود، چندین مدل طلا متنوع  همچون گردنبند و دستبند را بر اساس ماه تولد دی طراحی و عرضه کرده است.

آیا با نماد ماه تولد خود آشنا بودید و می‌دانستید که چه روزها، سنگ‌ها و اعدادی برایتان خوش شانسی به همراه دارند؟

در بخش نظرات برایمان بنویسید که آیا این مقاله برایتان مفید بوده است؟

خرید از گالری پرسته: گردنبند طلا زنانه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.